، یا گاز طبیعی موجود هستند

این شرکت از بزرگترین شرکت های دنیا است که سهام آن در بورس های بزرگ بین الملل معامله می شود. این بدان معناست که از این دیزل ژنراتور می توان هم در خانه های مسکونی و هم صنایع بزرگ استفاده کرد. ساختمان های مسکونی بیش از 4 طبقه از کف زمینی و مجهز به آسانسور. این دیزل ژنراتور برای تامین برق اضطراری مناطق مسکونی و بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد. دیزل ژنراتور برای تامین برق اضطراری یا دیزل ژنراتور برای تامین برق دائمی.

در زمان روشن شدن ولتاژ زودتر از نمونه قبلی بالا آمده و در بارهای شدید، ولتاژ کمتر افت می کند. از ویژگی بارز آن ها می توان به لود ثابت با توان کمتر از 75% اشاره کرد. برای دائم کار کردن دیزل ژنراتور بهتر است با توان بیشتر از 80 درصد، کار نکند اما در مصرف اضطراری میتوان از توان کل دستگاه استفاده کرد. در انتخاب صحیح باید به انطباق ولتاژ خروجی ژنراتور با ولتاژ کاری شبکه و همچنین عدم اختلاف فاز بین ولتاژ شبکه و ژنراتور توجه کرد. اختلاف بین توان ورودی و توان خروجی تلفات ماشین را نشان می دهد. در این مرحله اختلاف تراز پایههای ژنراتور و موتور بررسی میشود و سپس پایه سازی آن انجام میگیرد. دیزل ژنراتور، کاربرد و انواع آن: ژنراتور جهت تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز به صورت محلی و در مقیاس کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرد. جهت یافتن میزان قدرت دستگاه ها و قدرت مورد نیاز از دیزل ژنراتور می بایست آمپر را در ولتاژ مصرفی ضرب کنیم.

دیزل ژنراتور چیست

بهترین دیزل ژنراتورها برای کشور های سوئد انگلیس و کره می باشد. ما خدمات پشتیبانی شبانه روزی را در سراسر کشور ارائه می دهیم. همچنین شرکت بادوین دارای سابقه درخشانی در راه اندازی ، نگهداری و تامین قطعات یدکی اصلی جهت مشتریان خود در بیش از 100 کشور می باشد. در زمان روشن شدن ولتاژ دیرتر بالا آمده و در مواقع اتصال کوتاه و یا بارهایی که راه اندازی آنها جریان زیادی بخواهد، ولتاژ افت می کند. توان نامی ماشین از استاتور گرفته می شود و استاتور باید نسبت به تنش های ناشی از بارگذاری عادی و تنش های شدید ناشی از خطاهای گذرا و شرایط اتصال کوتاه مقاوم باشد. از برتری های این شرکت داشتن بیش از 6000 نمایندگی در سراسر جهان است. مورد دوم از مزایای استفاده از کنتاکتور این است که کاربر می تواند سیستم را از راه دور کنترل کند که امکان کنترل از راه دور برای بسیاری از تجهیزات الکتریکی در حال حاضر فراهم نشده است.

میزان و وضعیت نور مناسب و لازم در فضای داخل ساختمان دیزل ژنراتور اضطراری. این میدان مغناطیسی، یک ولتاژسه فاز را در سیم پیچ های استاتور ژنراتور القا می نماید.رتور ژنراتور سنکرون در اصل یک آهنربای الکتریکی بزرگ است. سپس رتور مربوط به ژنراتور به وسیله یک محرک اصلی چرخانده می شود ،تا یک میدان مغناطیسی دوار در ماشین به وجود آید. این ماشین توان مکانیکی را به توان الکتریکی سه فاز تبدیل می نماید. این مساله را می توان با به کار بردن حداکثر مس در سیم پیچ های روتور و با طراحی خوب و دقت زیاد در ساختمان روتور حل نمود.

نوع اقلیم ( آب و هوا در انتخاب مصالح نقش ویژه ای دارد. روی پلاک یا برچسب هر مصرف کننده ای مشخصات فنی برچسب: اسب بخار یا کیلووات یا کاوآ یا آمپر قید شده است. سازندگان مطرح دیزل ژنراتور پکیج های خود را به صورت روتین و با یک مشخصات ثابت تولید می نمایند. مشخصات و مقاومت خاک زمین پست. فاصله ساختمان دیزل ژنراتور با تجهیزات محوطه پست: ساختمان دیزل ژنراتور اضطراری می بایستی به نحوی در محوطه پست قرار گیرد که فاصله کافی را با محوطه نصب تجهیزات دارا باشد تا علاوه بر رعایت مسائل ایمنی، آلودگی ناشی از دود خروجی دیزل نیز تاثیری بر تجهیزات نداشته باشد. به عنوان مثال در نیروگا ه های آبی که نعداد دور چرخش محور آن ها به ترتیب 250 و 7/166 دور بر دقیقه می باشد، ژنراتورهای از نوع قطب برجسته و با تعداد قطب 24 و 36 به کار می روند.

ارائه جريان اتصال کوتاه زياد يا سايش ژنراتور. چون گستره قدرت دیزل ژنراتورهای کاتریپلار بالا است، از آنها برای مصارف خانگی و شرکت های کوچک استفاده نمی شود. سرعت در دیزل ژنراتور که بالا برود، بازده نیز بیشتر می شود. روشنایی، هیترهای صنعتی و الکتروموتورهایی که با درایو کنترل سرعت کار می کنند، شامل این گونه بارها میشوند. کاربری دیزل ژنراتور شامل سه حالت : اضطراری، پرایم و دائم کار. اتاق ژنراتور بایستی در محلی ساخته شود که از نظر لرزش، سروصدا و دود کنترل شده باشد و همچنین امکان حمل و نقل پیش بینی گردد. ظرفیت prime power: بدون محدودیت ساعت های بهره برداری، با میانگین کارکرد 60 الی 80 درصد ظرفیت نامی .و با از امکان اضافه بار 10% به مدت یک ساعت در هر 12 ساعت کار.

تولیدات نیرومند ، گواه بر این کامیابی است که چندین دهه منبع الهام برای اعتماد سازی مشتریان خود در سراسر جهان می باشد. سوخت مورد احتیاج دیزل ژنراتور چندین مرتبه (معمولا سه مرتبه) فیلتر میشود و سپس وارد موتور دیزل میشود. انواع سوخت رسان انژکتور، فیلتراسیون، سامانه های کنترل قدرت و دیزل ژنراتور از محصولات شرکت کامینز هستند. هر گونه کپی برداری از این مطلب طبق قوانین جرایم رایانه ای پلیس فتا جرم محسوب شده و توسط قوانین وزرات انفورماتیک ایران، وزارت ارشاد، بخش رسانه های دیجیتال برخط و پلیس فتا، قابل پیگیری می باشد. بطور کلی برای طراحی هر بنای معماری هر چند کوچک عوامل مکانی و زمانی متنوعی تاثیر گذار بوده و این عوامل در کنار تنوع اقلیمی سرزمین پهناوری چون ایران، تنوع و تاثیر چشمگیری روی معماری ساختمانها می گذارد.

الکتروموتورهای سیلیپ رینگ (( رتور سیم پیچی شده)) که راه اندازی آنها یک گروه مقاومت اهمی ( در مدار رتور) می باشد و الکتروموتورهایی که برای راه اندازی آنها از اتوترانس استفاده شده، توان ژنراتور این بارها یک و نیم برابر کیلووات مصرفی می باشد. دیزل ژنراتور ها در توانهای مختلف را می توان درون یک اتاقک ایزوله قابل حمل قرار داد. چگونه انتخاب درستی در مورد موتور دیزل ژنراتور و ژنراتور دیزلی داشته باشیم: بهتر است قبل از انتخاب، کاربرد دیزل ژنراتور خود را مشخص کنید. موج به حداکثر قدرت می رسد و سپس قبل از شروع مجدد به صفر می رسد. سپس آنها را به دودسته ی سه فاز و تکفاز تقسیم بندی کنید. آنها ممکن است در بین اعضای خانواده ، همکار ، دوست و …

از ژنراتورهای اضطراری هنگام قطع شبکه برق سراسری جهت تامین برق مورد نیاز تجهیزات و اماکنی که قطع برق ممکن است خسارت جانی و مالی ایجاد کند استفاده می شود. مطالعه نمائید: چرا پرندهها دچار برق گرفتگي نميشوند؟ چرا که موتور جهت چرخاندن ژنراتور باید به گونه ای به آن متصل شود. تغذیه تحریک مجزا: در این نوع ژنراتور ولتاژ حساسیت از استاتور اصلی گرفته شده، اما تغذیه تحریک از ژنراتور کوچک تغذیه می شود. این دیزل ژنراتورها می توان در ابعاد مختلف خریداری کرد اما مارک، اصلی ترین مؤلفه تقسیم بندی این تجهیزات است. این نوع بارها را یکو نیم تا دو برابر توان مصرفیشان ، قدرت ژنراتور در نظر گرفتهمیشود. معمولا با دو و نیم برابر جریان آنها روشن شده، زمان راه اندازی به نوع الکتروموتور و بار بستگی دارد این نوع بارها را یک و نیم تا دو برابر توان مصرفی شان، قدرت ژنراتور در نظر گرفته می شود.

موتورهای درون سوز می توانند با سوخت گازوییل (موتور دیزلی) یا با سوخت بنزین (موتور بنزینی) یا با سوخت گاز طبیعی شهری (موتور گازی) مورد بهره برداری قرار بگیرند که با توجه به توان های مختلف در طراحی موتور ها معمولا در توان های کم از موتور های بنزینی ( زیر 10 کیلو وات ) و در توان های بالاتر با توجه به شرایط مختلف از موتور های دیزلی یا گازی استفاده می گردد. از انجا که شرکت رایا مولد خرید ژنراتور هایی را که در سا های قبل به مشتریان به صورت نو به فروش رسانده و مشتریان بعد کارکرد اضطراری به دلیل عدم استفاده دوباره به شرکت می فروشند لذا ژنراتور دست دوم کارکرد کم و مشخصات فنی آن سالم بوده است و پیشینه کارکرد آن کاملان مشخص بوده است و در صورت نیاز می توانید با رایا مولد در ارتباط باشید. با توجه به اینکه سرعت محور توربین در نیروگاه های حرارتی بسیار بالا است، بنابراین تعداد قطب آن کم می باشد و روتور از نوع قطب صاف ساخته می شود.

انواع دیزل ژنراتور

KVA کاوا: بسیاری از افراد بر این باورند دیزل ژنراتور با قدرتی کمتر برای مصارف برق اضطراری مناسب تر می باشد، دلیل آن اینست که این نوع دیزل ژنراتور به صورت پاره وقت و در مواقع قطعی برق مورد استفاده قرار می گیرد، اما در واقعیت اینگونه نیست و اکثر خریداران دیزل ژنراتور دچار اشتباه می شوند این اشتباه خریداران منجر به خسارت هایی به دیزل ژنراتور و همچنین دستگاه های متصل به آن میشود. از کاربردهای پیچیده تر آن می توان به ژنراتور ثانویه برای تامین برق اضافی شبکه، پارالل شدن جهت پشتیبانی نیروگاه ها و ارسال برق به شبکه برق رسانی می توان اشاره کرد. در برخی از کشورها که نرخ مالیات بر سوخت دیزل نسبت به بنزین ارزان تر، وسایل نقلیه دیزلی بسیار محبوب تر هستند . دیدگاه های کلی در طراحی ساختمان دیزل ژنراتورها: در طراحی ساختمان دیزل ژنراتور پست علاوه بر در نظر گرفتن محل و ابعاد بازشوها و چگونگی ورود هوای مورد نیاز و خروج دود حاصل از دیزل ژنراتور، پارامترهای شهری (از قبیل ایجاد سر و صدا) و اقلیمی و همچنین همجواریها در طرح معماری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مشخصات و مقاومت خاک زمین پست.

خیابان کشی های اطراف ساختمان دیزل ژنراتور اضطراری. روتور در حقیقت یک ماده الکترومغناطیسی است و برای این که دارای قدرت مغناطیسی کافی باشد، باید از سیم پیچ های آن جریان زیادی عبور کند. فولاد تنها ماده ای است که توانایی برآورده ساختن این نیازها را دارد. اجزا و چگونگی ساختمان ژنراتور نیروگاه ها در یک نگاه: ژنراتور نیروگاه ها از اجزای زیادی تشکیل شده است، اما معمول آن است که ماشین ها را بر حسب دو جزء مهم آن ها یعنی استاتور و رتور بررسی نمایند.

از محصولات شرکت کامینز هستند.

نیروی برق ایمنی: در صورتی که قطع برق برای افراد خطر ایجاد کند لازم است نیروی برق ایمنی که عملکرد آنها آنی بوده و پس از قطع برق فورا روشن می شوند تامین سایت کاراسهند گردد. در موارد زیر لازم است نیروی برق ایمنی تامین گردد. پس از وصل مجدد برق شبکه و گذشت زمان تثبیت، تغذیه بار بطور اتوماتیک از ژنراتور قطع و توسط شبکه تامین می گردد. یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب یک دیزل ژنراتور باید در نظر گرفته شود پيش بيني احتمال توسعه واحد های صنعتی در آينده است كه مي تواند سبب افزايش مصرف برق درحالت اضطراري شود. این ژنراتورها برای مشاغل و مکانهایی که از برق شهری دور هستند و نمیتوانند از برق شهری استفاده کنند، استفاده میشود.

کاربرد دیزل ژنراتور

از آنجاییکه ژنراتور برق را در لحظه تولید می کند و پشتوانه ای مانند شبکه برق شهری ندارد لذا در محاسبه توان ژنراتور باید کلیه مصرف های لحظه استارت ( استارت اولیه) را در نظر بگیریم. برای مثال هنگام قطعی برق شبکه شهری، یا مصارف کوتاه مدت ( مثلا 2 ساعت در شبانه روز). ارائه جريان اتصال کوتاه زياد يا سايش ژنراتور. خرید دیزل ژنراتور ارزان قیمت را همه دوست دارند اما باید گفت کیفیت اولویت بالاتری دارد، شاید در برندهای متفرقه در ظاهر محصول مشابه یک برند معتبر ولی با قیمت کمتر باشد، اما در واقعیت اینطور نیست. اگر تنها به دنبال کیفیت دیزل ژنراتور هستید، مدلهای اروپایی را انتخاب کنید. گروه بازرگانی صنعتی پنسین با استفاده از برترین های دیزل ژنراتور و محصولات خارجی توانسته نظر اعتماد و رضایت خاطر تمامی مشتریان را در خصوص کیفیت بالا، دسترسی راحت، قیمت مناسب و خدمات پشتیبانی و مشاوره تخصصی رایگان جلب کند.

قیمت دیزل ژنراتور

با کنترل قطب ژنراتور کوچک، خروجی ژنراتور بزرگ نیز کنترل میشود و در نهایت هم کنترل کننده کوچک شده واز زغال و هزینه های آن خبری نیست. بهینه سازی سیستم خنک کننده دیزل ژنراتور کاهش دمای موتور دیزل ژنراتور که باعث افزایش طول عمر دیزل زنراتور می شود. سیستم کنترل یا Control Panel که وظیفه اعلام خلاصه وضعیت دستگاه و نحوه کارکرد و مشکلات آن را عهدهدار است. 4. سیستم کنترل:به عنوان مرکز فرمان در دیزل ژنراتور وظیفه اعلام خلاصه وضعیت دستگاه شامل مقدار کارکرد، بروز مشکل در عملکرد بخشهای مختلف را بر عهده دارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار