آموزش آرایش ابرو تنها در چند گام ساده و حرفه ای مجله سین دخت | takdoo-تکدو

در این مقاله چند روش آرایش ابرو را آموزش می دهیم تا به زیبایی چشمان و صورت شما کمک کنند. پس اگر در زمینه نحوه اصلاح و آرایش و کشیدن ابروهایتان مهارت کافی را ندارید، در ادامه با ما همراه شوید. امروزه محصولات متعددی برای آرایش ابروها طراحی شده است که هر یک از آنها نیز کاربرد خاصی دارند. یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین ابزارهای آرایش ابرو، مدادهای ابرو هستند. برای استفاده صحیح از مداد ابرو باید نکاتی را مد نظر داشته باشید. برای این منظور توصیه می شود که از استفاده از مداد ابرو برای طراحی ابروها به شکل زاویه دار و یا استفاده از آن برای پر کردن ابروها خودداری کنید.

از این به بعد بیشتر کار شما در داخل خطوط کشیده شده خواهد بود. ریمل ابروی فلورمار بافت سبکی دارد و روی ابروها حس سنگینی ایجاد نمی‌کند. ژل ابرو و مژه اسنس یکی از پرطرفدارترین ژل‌هایی است که علاوه بر ابرو برای مژه هم استفاده می‌شود.

  • لذا با بهره گیری از نکات ذکر شده می توانید بدون این که به سالن های آرایشی بروید، یک آرایش ابروی حرفه ای داشته باشید.
  • صابون ابرو عسل دیوا به لطف بهره مندی از ترکیباتی ارگانیک و طبیعی، نه تنها موجب ریزش ابروها نمی شود، بلکه ابروها را نیز تقویت می کند.
  • این قسمت معمولا بیشتر از جاهای دیگر ابرو خالی بودن خود را نشان می‌دهد، حواستان باشد که نباید این قسمت را خیلی پررنگ کنید، زيرا مصنوعی می‌شود.
  • ژل ابرو فلورماربهترین وسیله آرایش ابرو برای افرادی است که ابروهای افتاده و رو به پایین دارند.
اگر به مدل های ابرو با گوشه هایی به سمت بالا علاقه دارید، انتهای ابرو را با استفاده از نوک مداد ابرو به سمت بالا بکشید. اگر تجربه ای در زمینه کشیدن خط مداد ابرو در اطراف ابرو ندارید، می توانید از قالب مخصوص این کار استفاده کنید. ابتدا آکوا یا مداد ابروی مناسب رنگ ابروهای خود را انتخاب نمایید. البته رنگ مناسب ابرو یک درجه روشن تر از رنگ ابروهایتان است. همیشه ابتدای ابروی خود که قسمت تاج ابرو نامیده می شود را محو کنید، این کار کمک می کند تا ابروهای شما جلوه ای طبیعی تر داشته باشند.

آموزش گام به گام طراحی ناخن با لاک ( مناسب فصل پاییز )

اگر ابروهای شما مشکل خاصی ندارد و فقط به دنبال مرتب کردن آن هستید، از ژل ابرو استفاده کنید. ژل ابرو محصولی بی‌رنگ است که به صورت ریمل یا کاسه‌ای عرضه می‌شود و برای ثابت نگه داشتن ابرو به کار می‌رود. اگر تار ابروهای شما بلند است و حالت افتادگی دارد و یا دوست دارید که ابروهای شما رو به بالا باشند، از ژل ابرو استفاده کنید. به ژل ابرویی که به صورت ریمل باشد، ریمل ابروی بی‌رنگ هم گفته می‌شود. البته یک محصول مشابه ژل ابرو به نام «صابون ابرو» هم وجود دارد. حواستان باشد که از برندهای معتبر خرید کنید؛ چون بعضی از آن‌ها روی ابروهای شما سفیدک می‌زنند.

خرید ژل لیفت ابروی فارماسی Farmasi Brow Setting Wax

بنابراین سعی کنید تا با اهمیت بیشتر به آراستگی ظاهری و به ویژه آرایش ابروهای خود، کاری کنید که برداشت اولیه دیگران از شما به حالات و روحیات تان نزدیک باشد. خرید بهترین لوازم آرایش ابرو یکی از ضروریات خرید لوازم آرایشی برای صورت است. هر فردی که به خرید ست لوازم آرایشی علاقه دارد، یکی از انواع لوازم آرایشی مخصوص ابروها را نیز در داخل آن سفارش می دهد. لوازمی که برای آرایش ابرو به بازار ارائه می شوند به همان منظور طراحی شده اما ممکن است از سایر لوازم آرایشی صورت نیز برای زیباتر کردن ابروها استفاده شود.

سایه ابرو شماره 1 (10 گرمی)

آموزش آرایش ابرو تنها در چند گام ساده و حرفه ای مجله سین دخت | takdoo-تکدو

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار