دانلود مسنجر تلگرام برای کامپیوتر Telegram Desktop 4.1.1

در ادامهی مطلب توضیحات بیشتر را به همراه راهنمای فعالسازی تلگرام در ویندوز مشاهده نمایید. شاید برای شما پیش امده باشد که بخواهید حساب تلگرام خود را حذف کنید. تمامی این وبسایتها به کاربران خود اطمینان میدهند که در مدتزمان کم اکانتشان حذف میشود و شما نیز با توجه به فیلتر بودن تلگرام و طی کردن پروسههای برای اینکه اکانت خود را حذف کنید، شاید بدتان نیاید که از این دسته از رباتها استفاده کنید. نکتهای که باید در نظر داشته باشید این است که اگر بیش از یک اکانت تلگرام داشته باشید، باید این کار را به تعداد اکانتهای خود تکرار کنید. باید خاطر نشان کنیم که حذف اکانت تاثیری در رفع ریپورتی شما عزیزان ندارد و delit ekant telegram نمی تواند شما را از ریپورتی خارج کند. همانطور که مشاهده میکنید زمان حذف اکانت تلگرام را میتوان روی یک ماه، سه ماه، شش ماه و یا یک سال تنظیم کرد.

دانلود تلگرام بدون فیلتر

همانطور که در فوق اشاره شد، علت حذف اتوماتیک اکانت تلگرام شما تنظیماتی است که برای اکانت خود درج کردید. حال شماره تلفن همراه خود را در قسمت مشخص شده وارد نمایید و سپس گزینه آبی رنگ “next” را لمس کنید. حال در صفحه جدید بازشده بخشی را به نام Delete my account مشاهده خواهید کرد که در پایین آن عبارتIf away for نوشتهشده است. همانطور که گفتیم در چنین حالتی تصمیم میگیریم که با دیلیت اکانت از شبکههای اجتماعی فاصله بگیریم و در آینده نزدیک دوباره به رسانههای اجتماعی برگردیم. در نسخه Telegram Desktop یعنی تلگرام برای ویندوز و و کامپیوتر نیز در هر دو فایل نصبی و پرتابل بدون نیاز به نصب این امکان اضافه شده است و کاربران می توانند از این مورد بهره ببرند. در ادامه سه برنامه به صورت مختصر معرفی شده است و لینک های دانلود مستقیم آن ها قرار داده شده است.

شما باید این کد را کپی کرده و در کادر جدید (👇) وارد کنید. در پیام رسان تلگرام، علاوه بر امکان حذف پیام های محرمانه، قابلیتی نیز وجود دارد که در صورت عدم فعالیت در بازه ی زمانی مشخصی، حساب کاربری شما در تلگرام به صورت خودکار حذف خواهد شد. با کلیک روی آن نیاز به مراحل نصب ندارید و بلافاصله همانند تصویر زیر شماره خود را وارد کنید که در اینجا کد به تلگرام گوشیتون یا میآید، و وارد حساب کاربری خود شوید. همچنین روش حذف حودکار اکانت تلگرام یا دیلیت خودکار اکانت تلگرام (Account Self-Destruct) را نیز توضیح دادیم. فرقی نمیکند دلیل شما برای ترک تلگرام چیست؛ در این مطلب ما روش حذف اکانت تلگرام یا دیلیت اکانت تلگرام را به شما آموزش دادیم. شما کاربران عزیز وب سایت موبایل روز میتوانید نسخه رسمی تلگرام دوم که با نام تلگرام ایکس معرفی شده است را از لینک های زیر به صورت مستقیم دانلود و نصب کنید.

با ما همراه باشید تا ساده ترین روش دیلیت اکانت تلگرام را به شما آموزش دهیم. 2. کد ارسال شده را عینا کپی کرده و در قسمت «Confirmation Code» وارد کنید. همچنین روش انجام این کار را همراه با فیلم و تصاویر آموزشی به شما توضیح دادیم و با توجه به اینکه حذف شدن اکانت تلگرام بهصورت فوری در داخل نرمافزار تلگرام تعبیه نشده است، شما میتوانید از طریق خود سایت تلگرام اقدام به انجام این کارکنید. چگونه اکانت تلگرام را حذف کنیم؟ همان مدت را منتظر بمانید تا حسابتان به صورت اتوماتیک حذف شود. در صورتی که قصد حذف حسابتان را دارید می توانید از آموزش فارسی دیلیت کردن تلگرام استفاده کنید. دیلیت اکانت تلگرام علاوه بر مزایا، معایب خاص خود را هم دارد. احتمالاً سؤالی در خصوص چگونگی حذف اکانت تلگرام برای شما هم به وجود آمده است.

با کلیک بر روی لینک زیر به صفحه تحت وب تلگرام مراجعه کنید. فرد نفوذگر بدون اطلاع کاربر، نرم افزاری روی گوشی تان نصب میکند؛ و یا با نصب برخی از برنامهها و بازیهای رایگان، این فایلها به صورت پنهان وارد گوشی شما میشود؛ و یا از طریق مشاهده یک وبسایت از مرور گر موبایلتان، دیدن یک ایمیل به فرمت HTML یا با کلیککردن یک پنجره بازشونده (pop-up) آغاز میشوند؛ و شما متوجه آنها نخواهید شد. قابل به ذکر است که استفاده بیشازحد از این ویژگی باعث جریمه شدن شما از طرف تلگرام میشود و تا مدت کوتاهی اجازه دسترسی بهحساب کاربری از شما گرفته میشود. آیا دیلیت اکانت تلگرام باعث رفع بلاک میشود؟ پسازاین محبوبیت، اصطلاح های زیادی در بین کاربران مانند بلاک شدن، قرار گرفتن اکانت در حالت روح، ساخت استیکر تلگرام و … افراد به راحتی هر چه تمام تر می توانند با آشنایان و اقوام خود در هر جای دنیا در ارتباط باشند.

به همین راحتی . همانطور که در قسمت بیرون پریدن از تلگرام به علت هک شدن بیان کردیم امکان هک کردن تلگرام بدون اطلاع کاربر وجود ندارد ، زیرا شما به راحتی با چک کردن سشن های فعال و حذف آنها ، یا حذف نرم افزارهایی که ظاهر فریبنده دارند و اطلاعات شما را با دیگران به اشتراک می گذارند ، استفاده از تایید دو مرحله ای و دیلیت اکانت تلگرام قبل از فروختن سیم کارت تان از هک کردن تلگرام جلوگیری کرده یا امنیت آن را بالا ببرید تا مورد سو استفاده قرار نگیرد. در این روش ممبرها از طریق یک برنامه غیر رسمی به صورت خودکار وارد کانال شما می شود، این موضوع را می توان به این شکل پیش برد که کاربری از طریق یک آپ جداگانه ای وارد تلگرام شده است. نکته دوم: برخی کاربران برای رفع ریپورت اکانت تلگرام، اقدام به حذف حسابکاربری خود میکنند؛ در صورتی که ریپورت اکانت تلگرام براساس شماره فرد تعیین شده و ارتباطی به حساب کاربری شخص ندارد.

دیلیت اکانت تلگرام

حتما کد کشور خود را در ابتدای شماره تلفن خود وارد کنید. 4. اگر در مدتزمان کوتاه چند بار حذف اکانت تلگرام کرده باشید سایت تلگرام تا چند هفته اجازه دیلیت اکانت تلگرام را از شما میگیرد. پس باید قبل از شروع مراحل حذف حساب تلگرام، از طریق روش هایی که میتوانید IPخود را تغییر دهید این کار را انجام دهید تا بتوانید. خیر؛ برای دلیت اکانت تلگرام نیازی به برنامه خاصی ندارید و صرفا با رفتن به سایت تلگرام قادر به انجام این کار خواهید بود. اگر مشکل در اجرای تلگرام دسکتاپ پس از به روزرسانی ویندوز ظاهر شد یا از نسخه قدیمیتر تلگرام دکستاپ استفاده میکنید، ممکن است نسخه فعلی برنامه با سیستم عامل شما سازگار نباشد. در این گام لازم است در لیست ظاهر شده مانند شکل زیر بر روی گزینه Setting یا همان تنظیمات کلیک کنید. ۲. روی آیکن منو (آیکن همبرگری) در گوشه صفحه بزنید و سپس گزینه تنظیمات (Settings) را انتخاب کنید.

برای مثال مالک اکانت به دلیل عدم فعالیت در پیامرسان تلگرام اقدام به حذف اکانت خود میکند. در مرحله ی آخری سوالی از شما پرسیده میشود به مضمون از حذف کردن اکانت تلگرام خود مطمئن هستید که باید برروی گزینه ی قرمز رنگ Yes, تلگرام ضد فیلتر جدید delete my account تپ کنید. در واقع به محض استفاده از پروکسی مورد نظر کانال اسپانسر برای شما به نمایش گذاشته خواهد شد. تلگرام قابلیتی را در نظر گرفته است که شما میتوانید زمانبندی دلخواهی را برای حذف خودکار اکانتتان تعیین کنید.

در ادامه سه نرم افزار کاربردی را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی حساب خود را حذف کنید. شما می توانید به کمک این برنامه ها حساب خود را به راحتی حذف کنید. در صورت اضافه نشدن آیکون نرم افزار Internet Download Manager به مرورگر فایرفاکس، به مسیری که نرم افزار نصب شده است بروید و فایل idmmzcc3.xpi را داخل مرورگر بکشید و رها کنید و روی دکمه Add و بعد Okay کلیک کنید. پس از ورود به سایت تلگرام از طریق لینک بالا، شما وارد یک صفحه میشوید، و با وارد کردن شماره تماس خود به همراه کد کشور در فیلد مخصوص و انتخاب گزینه Next وارد مرحله بعد میشوید. • برای روشن کردن حذف خودکار روی (⋯) کلیک کنید – سپس مدت زمان خاصی را انتخاب کنید. همچنین قصد داریم روش انجام این کار را همراه با فیلم آموزشی به شما توضیح دهیم و با توجه به اینکه دیلیت اکانت تلگرام بهصورت فوری در داخل نرمافزار پیامرسان تلگرام تعبیه نشده است، شما میتوانید از طریق خود سایت تلگرام اقدام به انجام این کارکنید.

لینک اصلی برای انجام این کار فیلتر است و کاربران ایرانی بدون برنامه های تغییر آی پی به آن دسترسی ندارند. پس شما بدون داشتن قند شکن قادر به باز کردن لینک دیلیت اکانت تلگرام نخواهید بود. با استفاده از پراکسي سرور، ادمين شبکه مي تواند ميزان فعاليت و بازديد کاربران از سايتهاي مختلف را مانيتور کند و درصورت نياز قادر به بلاک کردن دسترسي به سايتهاي خاص براي کاربران مي باشد. مخاطبین شما هنوز قادر به چت با گروه هایی که شما ایجاد کرده اید خواهند بود، و آنها هنوز هم کپی پیام هایی که شما برایشان ارسال کرده اید را دارند. تمامی مراحل گفته شده در نسخه دسکتاپ تلگرام هم قابل انجام است و میتوانید از طریق نرم افزار مخصوص کامپیوتر نیز این کار را انجام دهید. برایتان میگوید که اگر گزینه yes را بزنید هیچ راه برگشتی وجود ندارد. حالا اطلاعات و دادههایی که نیاز دارید را انتخاب کنید و Export را بزنید.

همچنین باید به شما بگوییم که کاربران با خواندن این مقاله حدوداً به پاسخ اکثر سؤالات مهم خود در این زمینه میرسند. اگر در زمینه پاک کردن حساب کاربری تلگرام سوالی دارید، آن را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر اکنون حساب کاربری خود را حذف کنید، ممکن است چندین روز دیگر امکان ثبتنام وجود نداشته باشد. پس در این حالت لازم است مراحل ذکرشده در بالا را مجدد طی کنید و سعی کنید که تمام مراحل را پیوسته و بدون وقفه زمانی زیاد انجام دهید. انجام این کار باعث میشود اتفاقاتی نظیر قطع تمامی فعالیتهای شما در اکانت پیامرسان تلگرام و پاک شدن پیامها در اکانت شما رخ دهد.

اکنون شما باید همانند قسمت مشخصشدهی عکس، در کادرConfirmation code، کدی را که به معنی کد تأیید از تلگرام دریافت کردید، در اینجا جایگذاری کنید. برای دسترسی به این قابلیت در تنظیمات تلگرام به بخش Privacy and Security رفته و در قسمت Delete my account گزینه If away for را انتخاب کنید تا بتوانید زمان مورد نظرتان را بین یک، سه، شش ماه و یک سال تنظیم کنید. حالا روی Advanced کلیک کنید و در ادامه Export Telegram data را انتخاب کنید.

تلگرام انلاین

پس در انتخاب زمان دیلیت خودکار اکانت تلگرام دقت کنید! در تصویر زیر به وضوح این مرحله ترسیم شده است. حالا مشابه تصویر کدی که در کادر قرمز قرار دارد را کپی کرده و در مرحله بعد که صفحه به صورت زیر نمایش داده میشود در کادر مربوطه وارد کرده و روی دکمه حذف کن بره بابا کلیک کنید. توجه: به هیچوجه این کد را در اختیار شخص دیگری قرار ندهید. در مرحله بعد دلیل این که میخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، از شما سوال میشود که جواب دادن به آن الزامی نیست. 4. شما بیشتر از 3 بار در هفته نمیتوانید اکانت خود را حذف کنید. حذف اکانت تلگرام به باور اغلب کاربران دشوارو خسته کننده میباشد در حالی که این باور اشتباه است.

دانلود تلگرام طلایی

برای اتصال به پروکسی کافیست گزینه Connect را انتخاب کنید. برای حذف اکانت کافی است مراحل آموزش ما را با دقت انجام دهید. اگر از حساب تلگرام خود راضی نیستید و میخواهید حساب تلگرام خود را حذف یا غیرفعال کنید، در این مقاله ما به شما آموزش میدهیم که چطور باید این کار را به درستی انجام دهید. اگر از تصمیم خود منصرف شدهاید همینجا میتوانید گزینهی سبز رنگNope, I’ll give it another try را بزنید. سپس دکمه تایید را بزنید و کد دریافتی را وارد کنید تا اکانت تلگرام شما پاک شود. ولی اگر همچنان روی تصمیم خود برای حذف اکانت تلگرام مصمم هستید باید در این گام روی گزینهی قرمز رنگ که عبارت Yes, delete my account را نشان می دهد کلیک کنید. در راهنمای برنامه ها نیز توضیح داده شده است و مراحل کار به صورت کامل شرح داده شده است .

در این مرحله صفحهای با سه گزینه را مشاهده خواهید کرد و شما باید گزینه Delete account را انتخاب کنید. اکنون در منوی جدید ظاهر شده در نسخهی انگلیسی پیامرسان تلگرام بر روی گزینه Privacy and Security و در نسخهی فارسی تلگرام حریم خصوصی و امنیت را انتخاب کنید. حالا از گزینه Privacy and Security را بزنید و در بخش Delete my account، روی If away for را بزنید. در گروه شما می توانید تا ۱۰۰ نفر را اضافه کنید ومی توانید افراد انلاین را ببینید. همچنین باید به شما بگوییم که با انجام این کار و ثبتنام مجدد در پیامرسان تلگرام، شما از حالت بلاک بودن توسط افرادی که به هر دلیلی شمارا بلاک کردهاند خارج میشوید و مجدداً میتوانید با همان شماره قبلی به آنها پیام بدهید و شمارهی خود را از تمامی حسابهایی که بلاک شده است آزاد کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار