بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون آپدیت 2023 لپ تاپ فا | behtarin-laptop

این لپ تاپ قدرتمند و ارزان قیمت مجهز به پردازنده 5 هسته‌ای Core i7 1165G7 با محدوده فرکانس پردازنده 2.8 الی 4.7 گیگاهرتز است. بدون شک افراد زیادی خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ را در صورتی درست می‌دانند که آن‌ها را به جمهوری گیمرهای برند ایسوس یا همان ROG اضافه کند. اگر شما هم جزو همین افراد هستید، مدل ROG Strix G15 G512LW-BB را خریداری کنید. این لپ تاپ یکی از قوی‌ترین لپ تاپ‌های سری ROG است که مشخصات فنی کافی برای تجربه کردن سنگین‌ترین بازی‌ها را در اختیارتان می‌گذارد. شاید لپ تاپ TUF Gaming FX706HEB-HX126 در سری اقتصادی برند ایسوس قرار بگیرند، اما مشخصاتی در حد و اندازه یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند را با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کننده می‌گذارد.

پردازنده های نسل چهاردهمی اینتل به کش L4 مجهز می‌شوند

بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون آپدیت 2023 لپ تاپ فا | behtarin-laptop در ادامه فهرست بهترین لپ تاپ‌ها با بودجه 25 میلیون تومان را معرفی کرده‌ایم که شامل 4 مورد می‌شود. البته در نظر داشته باشید که اکثر این عنوان‌ها، بیش از یک لپ تاپ را شامل می‌شوند و اصولا هدف ما این بوده که هر بار یک سری لپ تاپ را معرفی کنیم. در محدوده قیمت 25 میلیون تومان نداشتن دی وی دی رایتر یک نکته مثبت است و بهتر است به دنبال لپ تاپی باشید که رایتر ندارد.

لپ تاپ گیمینگ Asus TUF Dash F15 FX517ZR – A

همچنین در هنگام بررسی قدرت گرافیکی لپ تاپ توجه کنید که میزان حافظه گرافیکی نشان دهنده قدرت گرافیکی لپ تاپ نیست. مثلا قدرت پردازشی گرافیک MX450 بیش از سه برابر گرافیک MX110 است و هر دوی این کارتها 2 گیگابایت حافظه دارند. پس بهتر است برای اینکه انتخاب صحیحی داشته باشید به مدل دقیق پردازنده گرافیکی توجه کنید، نه به حافظه آن. اگر با این مورد روبرو شدید مدل دقیق پردازنده گرافیکی را بپرسید و کد آن را برای مقایسه و بررسی کامل، یادداشت کند. در جایگاه چهارم بهترین لپ تاپ با بودجه 25 میلیون، لپ تاپ VivoBook 15 R1502ZA-BQ613 از ایسوس قرار گرفته که طراحی زیبا و مدرنی دارد و گزینه خوبی برای کاربردهای عادی است.

البته که شرکت AMD نیز چیپ‌های گرافیکی قدرتمندی را برای لپ تاپ‌های گیمینگ تولید می‌کند. چیپ‌های گرافیکی این شرکت با پیشوند RX معرفی شده که در حال حاضر با مدل‌های RX 5500m، RX5600m و RX5700m روی لپ تاپ‌های گیمینگ نصب می‌شوند. مانند چیپ‌های انویدیا نیز در گرافیک‌های AMD با بیشتر شدن رقم توان لپ تاپ های گیمینگ ارزان چیپ‌ بالاتر می‌رود. نکته ای که توی انتخاب لپ تاپ باید بهش توجه کنید اینه که مثلا شما زا استایل یا برند یکی از این لپ تاپ هایی که معرفی کردیم خوشتون اومده اما با بودجه شما سازگار نیست. شما میتونید این لپ تاپ ها رو با کانفیگ های قوی تر و ضعیف تری انتخاب کنید تا دقیقا متناسب با بودجه و نیازتون بهترین انتخاب رو داشته باشید.

  • نماد ایکس در این مدل‌ها نسل چیپ گرافیکی را نشان می‌دهد که در حال حاضر به عدد 3 رسیده است.
  • این پردازنده برخلاف نسل قبلی دارای 6 هسته پردازشی با معماری هیبریدی اینتل است.
  • در ادامه فهرست بهترین لپ تاپ‌ها با بودجه 25 میلیون تومان را معرفی کرده‌ایم که شامل 4 مورد می‌شود.
  • یکی دیگر از لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو را که با قیمت تقریبی 25 میلیون تومان می‌توانید خریداری کنید، IdeaPad Gaming 3 15IHU6 I5 16G 512G SSD نام دارد.
  • اگر شما واقعا گیمر هستید و به این موارد اهمیت می‌دهید شاید بهتر باشد کمی در خرید خودتان دقت کنید تا نهایت حس گیمینگ را از لپ تاپ خودتان دریافت کنید.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار