الکترود جوشکاری چیست انواع الکترود جوشکاری ابزار جوش و برش وینر | foulka

با جوشکاری قوس فلزی گاز (GMAW) یا جوشکاری MIG، الکترودها به طور مداوم با سیم تغذیه می شوند. الکترود جوشکاری 7018 ، یکی از کارا ترین و پرکاربردترین الکترود های جوشکاری است. از این الکترود برای جوشکاری های فولاد کربن و فولادهایی با آلیاژ کم با مقاومت حداقل psi استفاده می شود .

یک لایه نازک از سرباره که به راحتی از بین می رود، پاکسازی و آماده سازی برای عبور بعدی جوش را ساده مفتول فولکا می کند. A.W.S مخفف American Welding Society  است و از استاندارد های جامعه جوشکاران آمریکا است که این استاندارد در اکثر کشور ها به عنوان استاندارد شناخته می شود. نامگذاری الکترود جوشکاری با استاندارد A.W.S دارای حرف انگلیسی E و چهار یا پنج عدد می باشد که اولین حروف آن حرف انگلیسی E است و بعد از آن عدد هایی وجود دارد که هر کدام بیانگر یکی از ویژگی ها الکترود است. همین مسئله سبب می‌شود در زمان جوشکاری، بتوان الکترود رو از سرباره خارج کرد. با استفاده از این محصول می‌توانید در طول فرآیند جوشکاری، جوش یکدست ایجاد کنید. از جمله مشخصات بارز الکترود پلاستیک، مقاومت بالا در برابر ضربه یا سایش است.

  • الکترودهای سلولزی گازهای حاصل حوضچه مذاب و قوس الکتریکی را از نفوذ گازهای مخرب موجود در اتمسفر محافظت می کنند.
  • تمام خواسته های کد و مشخصات فنی بایستی دقیقا در تعیین الکترود مورد توجه قرار گیرد.
  • کاربرد الکترود جوشکاری آهنگری و اتصال قطعات فلزی به وسیله جریان الکتریکی است.
  • برای آشنایی با تعمیر و عیب یابی مشعل موتورخانه روی لینک مقاله بزنید.
  • از الکترود 6013 می توان در هر موقعیت AC یا DC ( قطبیت مستقیم یا معکوس ) استفاده کرد.

تعیین قیمت الکترود طبق سایز، وزن و برند تولیدی آن انجام می شود. پوشش الکترود با ضخامت های خیلی ضخیم، ضخیم، متوسط و نازک وجود دارد. می توان به میزان ویسکوزیته روپوش، کشش سطحی روپوش، ضخامت کافی سرباره، سرعت انجماد بالای سرباره اشاره کرد.

الکترود تنگستن

از جمله مشخصات بارز این محصول می‌توان به مقاومت عالی در برابر دما و ذوب اشاره کرد. همین مسئله باعث می‌شود که به این محصول الکترود نسوز گفته شود. از آن‌جایی که این محصول در طول استفاده ذوب نمی‌شود، بنابراین نیازی به تعویض نداشته و تمام نمی‌شوند.

الکترود جوشکاری، نوعی محصول به منظور جوشکاری و اتصال قطعات به یکدیگر است. این محصول به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود که شامل الکترود مصرفی و مصرف نشدنی است. به منظور آشنایی با مشخصات خرید و قیمت فروش انواع الکترود جوشکاری با شهر مفتول همراه باشید. همچنین در نظر بگیرید که انواع جوشکاری نیز با توجه به نوع الکترودهای مورد استفاده در فرایند جوشکاری مشخص می شوند. یکی از ضروری ترین ابزار ها برای جوشکاری، الکترود یا سیم جوش است. الکترود وسیله ای رساناست و هنگامی که بوسیله دستگاه جوشکاری جریان الکتریکی داخل آن جریان پیدا می کند، ذوب شده و باعث اتصال دو قطعه فلزی به یکدیگر می شود.

مشاهده قیمت و خرید آنلاین انواع الکترود جوشکاری آهن

الکترود جوشکاری چیست انواع الکترود جوشکاری ابزار جوش و برش وینر | foulka

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار