چرخ گوشت بوش اصل آلمان با قیمت عالی و اورجینال + 5 مدل | سناپویان

چرخ گوشت بوش از قطعات مختلف تشکیل شده است که اختلال در هر یک از این قطعات شما را دچار مشکل کرده و گوشت مورد نظر را حیف و میل می کند. تیغه های چرخ گوشت ضد زنگ می باشد و از جنس فولاد است و نگرانی کج شدن یا کند شدن نداشته باشید. در صورتی که ساکن شهر تهران می باشید پس از ثبت سفارش تا ۲۴ ساعت کاری محصول به دست شما می رسد و اگر ساکن شهر دیگری می باشید ارسال کالا ۳ تا ۵ روز کاری‌ زمان می برد. این چرخ گوشت دارای موتور قوی می باشد که با توان 3500 وات براحتی چند کیلو گوشت را خورد می کند. این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار فروشگاه اینترنتی بانه نوین تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک در بازه انتخابی ارسال خواهد شد. همچنین میزان قدرت دستگاه و توان و خروجی آن نیز در قیمت گذاری تاثیر دارند.

چرخ‌گوشت بوش مدل MFW طول سیم برقی به میزان مناسب دارد تا چندان محدودیتی برای فاصله از پریز برق وجود نداشته باشد. سینی قرارگیری مواد غذایی در بالای دستگاه فلزی است که باعث استحکام و ظرفیت تحمل وزن بیشتر و در نتیجه راحتی کارکردن با آن می‌شود. چرخ گوشت بوش مدل MFW68680 با توان 2200 وات و بسیار قدرتمند از جمله چرخ گوشت های حرفه ای شرکت بوش می‌باشد. توسط این چرخ گوشت می‌توان 4.3 کیلوگرم گوشت را در عرض یک دقیقه چرخ نمود.

خرید چرخ گوشت بوش مدل BH_1577

قابل توجه است که ما این امکان را نیز فراهم نموده ایم که بتوانید با کارشناسان بانه آنلاین به راحتی ارتباط برقرار کنید و در انتخاب محصول از آن ها کمک بگیرید. چرخ گوشت بوش مدل MFW68660 یکی از قابلیت‌های ویژه این چرخ گوشت، قابلیت آبمیوه‌گیری است. کمپانی سازنده برای این دستگاه یک سری جداگانه طراحی کرده که به عنوان ابزار آبمیوه‌گیری مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید سری آبمیوه‌گیری را در محل مشخص شده قرار داده و آب میوه یا مرکبات دلخواه خود را گرفته و از نوشیدن آبمیوه طبیعی و تازه لذت ببرید.

چرخ گوشت حرفه ای 3000 w بوش آلمان موتور گیربکسی

در ادامه جهت آشنایی بیشتر با مشخصات مدل های مختلف و همچنین قیمت دقیق دستگاه به مشاورین سایت خانه بوش مراجعه نمایید. این دستگاه با توان 2200 وات، بیشترین قدرت و بالاترین سرعت را ارائه می‌دهد و در زمان یک دقیقه 4300 گرم گوشت را چرخ می‌کند. قیمت ماشین لباسشویی بکو در بانه | خرید ماشین لباسشویی بکو از بانه
قیمت ماشین لباسشویی بکو در بانه |… ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

  • جنس این شبکه ها و تیغه ها از استیل ضد زنگ است که بسیار هم با کیفیت می باشد.
  • با کمک قیف ای مخصوص این چرخ گوشت می توانید انواع سوسیس های خانگی را آماده کنید و این مواد غذایی را با خیالی آسوده مصرف کنید.
  • علاوه بر مشاوره رایگان و قیمت های فوق العاده مناسب، شما با خرید از آسان جهاز کالا های با کیفیت و اصل را خرید میکنید.
  • سرعت و قدرتی که این موتور در چرخ گوشت بوش مدل MFW68660 ارائه می‌دهد به قدری زیاد است که می‌تواند در یک دقیقه 4300 گرم گوشت را کامل چرخ کند.

چرخ گوشت بوش اصل آلمان با قیمت عالی و اورجینال + 5 مدل | سناپویان

این دستگاه با توان بسیار بالا در کوتاه ترین زمان می‌ تواند مقدار زیادی گوشت را چرخ‌ کند. در واقع این قابلیت مهم به تیغه های محصول برمی گردد و تیغه‌ های برنده آن از جنس فولاد ضد زنگ هستند. این تیغه ها در جلوی مارپیچ دستگاه نصب شده و عملیات چرخ کردن را متناسب با ستیز تیغه انجام می دهند. همچنین قیف‌ های مخصوصی به منظور تهیه‌ سوسیس نیز در دستگاه وجود دارد و این مورد نیز جزو قابلیت های اصلی و جدید دستگاه به شمار می رود. این چرخ گوشت دارای موتور قدرتمندی است که تا سال های سال کارایی و کیفیت خود را حفظ می کند. این محصول دارای تیغه ها برنده از جنس فرولاد ضد زنگ است و بدنه و سایر اجزای آن از از استیل باکیفیتی ساخته شده است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار