هدفون گیمینگ ارزان | asilbekharid

ایزی مارکتایجاد “حس خوب خرید اینترنتی” در مشتریانش را ماموریت اصلی خود می‌داند. طراحی این محصول تسکو بسیار ارگونومیک و دقیق است و برند ایرانی تسکو با تمرکز بر مواد اولیه‌ی مرغوب، یک هدست گیمینگ ارزان و بسیار باکیفیت را تولید کرده است. اتصال این هدست از طریق کابل AUX دو متری انجام می‌شود و گوشی‌های قابل تنظیم و وضوح صدای بالای آن بازی را برایتان تبدیل به تجربه‌ای حقیقی خواهند کرد. خرید بهترین هدفون بی سیم ارزان تا زیر 300 تومان در نگاه اول خیلی جذاب است اما به این نکته توجه داشته باشید که هرچقدر قیمت یک محصول کمتر باشد، کیفیت آن هم طبیعتا کاهش پیدا می‌کند. ما در این مطلب قصد داریم بهترین هدفون های بی سیم ارزان تا زیر 300 تومان بازار ایران را به ترتیب قیمت به شما معرفی کنیم.

هدست Beyerdynamic Custom Game

کمپانی رپو یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع هدفون گیمینگ است که با داشتن که با استفاده از ویژگی ها و امکانات منحصر به فرد توانسته و رقابت ویژه‌ای را با دیگر کمپانی‌ها آغاز نماید این مدل از تولیدات کمپانی ربو شباهت زیادی به محصولات تسکو دارد. در این مطلب فهرستی از بهترین هدفون های بی سیم ارزان تا زیر 300 تومان بازار ایران را به شما نشان دادیم. می‌توانید نظرات خود را در خصوص این فهرست در بخش دیدگاه‌های پلازا با ما هدفون گیمینگ ارزان در میان بگذارید. همونطور که در بالا هم گفتیم تنوع بهترین هدفون های گیمینگ در بازار بسیار زیاد هست و این تنوع بالا باعث میشه تا قیمت های مختلفی هم داشته باشن. قیمت بهترین هدفون های گیمینگ معمولا از 300 هزار تومان شروع میشه و تا 8 میلیون هم ادامه داره.

هدفون گیمینگ ارزان | asilbekharid روی این کابل یک کنترل تعبیه شده که روشن و خاموش شدن چراغ LED و میزان صدا را می‌توان کنترل کرد. حتما می‌دانید که کاهش قیمت کالاهای دیجیتالی همچون هدست نیازمند حذف یا تقلیل ویژگی خاصی درون آن گجت است که برندهای معتبر اغلب به نحوی این کار را انجام می‌دهند که در کیفیت کلی هدست شما تاثیرگذار نباشد. برای مثال Turtle Beach Recon 70 یکی از هدست‌های گیمینگ ارزان قیمت برند نینتندو است که در عین داشتن قیمت پایین، کیفیت و استحکام بسیار بالایی دارد. پس می‌توانید مطمئن باشید که این هدست‌ها علاوه بر قیمت پایین، کارایی و کیفیت موردنیاز شما را نیز ارائه می‌دهند. در برخی مواقع افراد از عدم راحتی این هدست‌ها در طولانی مدت گلایه می‌کنند که شرکت‌هایی همچون razer با تولید Kraken X و X Lite مشکل راحتی را نیز در هدست ارزان خود برطرف ساخته‌اند. این یکی از برترین هدفون های زیر 300 تومن در بازار است که می‌توانید خریداری کنید.

بهترین هدفون‌های گیمینگ کدوم موارد هستن؟

این میکروفون همچنین از فناوری حذف نویز ENC بهره می برد که صدای شما را از صدای اضافی محیط جدا خواهد کرد. البته این بدان معنا نیست که خرید هدست گیمینگ ارزان قیمت لزوما باعث افت سطح بازی شما می‌ شود، منتهی از آنجایی که سطح رقابت در بازی‌ های آنلاین حرفه‌ای بسیار بالاست، کوچکترین عوامل نیز تاثیرگذار هستند. همچنین روی این هدفون کلید های مدیریت صدا وجود دارد که وجه تمایز آن با TH 5124 است. کیفیت صدای این هدفون و میکروفون آن دقیقا مانند هدفون قبلی است و تفاوت زیادی بین آنها وجود ندارد. Beyerdynamic Custom Game بدون شک یکی از بهترین هدست‌ها نه فقط برای بازی کردن، که کلا برای لذت بردن از تجربه‌ی صوتی است. لاجیتک در این مدل از درایورهای مدرنِ Pro-G برای کیفیتِ بالاترِ صدا استفاده کرده است که صدای طبیعی و با کیفیتی تولید می‌کنند.

  • روی کاپ‌های این هدفون چراغ LED تعبیه شده که ظاهر زیبایی به آن داده است.
  • روی بدنه این هدفون سیمی گیمینگ دکمه هایی تعبیه شده برای تنظیم و کنترل میزان صدای خروجی.
  • این هدست گیمینگ ارزان می تواند شما را به صورت بی‌سیم و باسیم وارد دنیای بازی‌ها کند.
  • با این تفاسیر توجه به نوع قرارگیری هدست روی سر، نوع گوشی‌ها، جنس بالشتک‌های هدست و وزن آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
  • هدست بلوتوث کلومن مدل K1، بهترین هدفون بی سیم ارزان تا زیر 300 تومان، از طریق بلوتوث و کابل AUX به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود.
  • یکی دیگه از بهترین هدفون گیمینگ ارزان که البته سیمی هست، هدفون Razer Kraken X بود که با درایوهای 40 میلی‌متری، طراحی خیلی خوبی داره و می‌تونین تا ساعت‌ها ازش بدون هیچ مشکلی استفاده کنین.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار