چسب بتن چیست ؟ بررسی انواع چسب بتن مجله سیوان لند

این چسب جهت تولید ملات سیمانی قوی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این نوع چسب در ساخت سرویس‌های بهداشتی و حمام که باید ساختار ملاتی بسیار مستحکم و قوی داشته باشند، بسیار مناسب است و سبب ایجاد ساختاری با پیوندی بررسی مستحکم می‌شود. با توجه به آن اقدام به خرید و فروش چسب بتن اپوکسی یا لاتکس می‌کنید. در نهایت باید گفت شرکت‌های زیادی در ایران ممکن است اقدام به فروش چسب بتن نمایند. با تحقیق کلی می‌توانید بهترین شرکت را به منظور خرید این محصول انتخاب کنید. از خواص مهم و کاربردی این محصول می‌توان به افزایش چسبندگی در بتن، افزایش نفوذپذیری بتن در برابر عوامل محیطی، کاهش انقباض و جمع شدگی، افزایش خاصیت الاستیسیته، افزایش دوام در مقابل عوامل فیزیکی و شیمیایی و… اشاره کرد.

چسب بتن سیمانکاری

چسب‌های کاشت میلگرد هیلتی در بسیاری از پروژه‌های معتبر کاشت میلگرد استفاده شده است. میزان مصرف چسب بتن به میزان ۵% الی ۲۰% وزن سیمان مصرفی‌، به بتن اضافه باید کرد. نگهداری چسب بتن، چسب بتن در درجه حرارت C˚۵ + الی C˚۳۰ نگهداری شود. در هنگام اندود کردن و یا اجرای ملات روی Dezobond P-1800 روش های الزامی کار بایستی مد نظر قرار گیرند . برای این منظور می توانید با آب تمیز سطوح را خیس نموده و یک ورق پلی اتیلن روی آن قرار دهید و یا با مواد عمل آوری سری Dezocure سطوح را پوشش دهید . عدم توجه به این موارد باعث ترک خوردن و یا شکستن ملات می شود.

  • این نوع چسب بر پلیمرهای اصلاح شده امولسیون بوده ،دارای گستره کاربرد بسیار زیادی در صنعت ساختمان سازی میباشد.
  • برای استفاده از مشاوره رایگان و خرید محصولات با کارشناسان پارسیک در ارتباط باشید.
  • دز مصرفی چسب بتن به میزان ۵% الی ۲۰% وزن سیمان مصرفی ، به بتن اضافه باید کرد و در درجه حرارت ۵ الی ۳۰ درجه سانتیگراد نگهداری شود.
  • این مواد بر پایه رزین اصلاح شده اکرلیک به شکل تک جزئی می باشند.
  • قابلیت نفوذپذیری و حضور گروه‌های قطبی این امکان را به چسب بتن می‌دهد تا با سطوح سیمانی تماس نزدیک برقرار شود.
  • انواع چسب بتن امروز با ما همراه باشید تا در رابطه با انواع چسب بتن با یک دیگر صحبت کنیم اما قبل از آن بهتر است که یک تعریف کلی و جامع از چسب بتن داشته باشیم.

سطح ملات يا بتن بايد تميز و فاقد آلاينده‌هايی نظير گرد و غبار و چربی باشد. بر روی بتن متراکم هر کیلوگرمچسب بتن Seko Bond پرایمر چسب بتن سه متر مربع را پوشش می‌دهد. چسباندن کفپوش‌های وینیلی در بخش‌هایی مانند حمام و سرویس بهداشتی، بهترین استفاده از این نوع بتن است. سپس چسب لاتکس (که در صورت لزوم با آب رقیق شده است) را اضافه نموده و به مدت 3 دقیقه اختلاط را ادامه دهید.

این محصولات را در ظرف در بسته، دور از رطوبت، یخ زدگی و تابش مستقیم نور آفتاب نگهداری کنید. این ماده جزو مواد مضر برای سلامتی و محیط زیست محسوب نمی شود ولی نباید بلعیده شود یا با چشم تماس مستقیم داشته باشد. در مقابل رطوبت، سرما و گرما، ‌حریق، نور، آتش و ضربه مقاوم و عمر آن ها مثل عمر سیمان در ملات است.

دسته محصولات

چسب بتن چیست ؟ بررسی انواع چسب بتن مجله سیوان لند چسب های کاشت میلگرد کارتریجی، دو جزئی می باشند که عموماً جزء اول بر پایه رزین اپوکسی، پلی استر و وینیل استر و جزء دوم به عنوان سخت کننده بر پایه پلی آمین می‌باشد. در برخی از مواقع که می بایست چسبندگی سیمان را تقویت کنیم یا برای سطوحی مانند حمام و سرویس بهداشتی که نیاز به تقویت ملات سیمانکاری دارند، از چسب بتن سیمانکاری استفاده می شود. این محصولات بر پایه لاتکس هستند که همراه سیمان پرتلند و ماسه، ملاتی مقاوم را برای نصب سرامیک روی دیوار و کف‌، سنگ طبیعی و غیره فراهم می کنند. از چسب کاشت آرماتور و بولت هیلتی می‌توان برای کارشت آرماتور در سطوح عمودی و افقی و کاشت بولت استفاده نمود. از چسب کاشت میلگرد و بولت هیلتی می‌توان برای کاشت میلگرد در سطوح عمودی و افقی استفاده نمود. چسب هیلتی را می‌توان با استفاده از گان‌های مخصوص اعمال و اجرا نمود.