تلویزیون شهری چیست ؟ معرفی انواع مختلف تلویزیون شهری | asilight

تلویزیون شهری چیست ؟ معرفی انواع مختلف تلویزیون شهری | asilight

در ارتفاع‌های بلند می‌توان از ترام پیکسلی بالاتر (دات پیچ بیشتر) استفاده کرد. به‌علت فاصله زیاد صفحه‌تلویزیون با مخاطب، فاصله خالی بین پیکسل‌ها قابل رویت نیست. تلویزیون های شهری، نمایشگرهای هوشمند بزرگی هستند که از LED های کوچک تشکیل می شوند. این تلویزیون ها در فضاهای خارجی مانند میادین شهر، مجتمع های تجاری شهری، سر در سازمان های دولتی و خصوصی، پارک ها، دانشگاه ها، استخرها، مناطق مسکونی، موسسات آموزشی، فرودگاه، پمپ بنزین، ترمینال و غیره استفاده می شوند.

چرا برای خرید تلویزیون شهری ، گروه صنعتی دلتا را انتخاب کنیم؟

در هر جایی که هستید و یا در هر موقعیتی که قرار گرفته اید به عنوان مخاطب مورد هدف بازاریابان قرار می گیرید. یکی از ابزار های به روز و مدرن آنها برای بازاریابی استفاده از انواع تلویزیون شهری است. در استفاده از این وسیله نیاز به در نظر داشتن موارد و نکاتی است که در متن فوق به تمامی آنها اشاره شد.

اطلاعات کلی بزرگترین تولید کننده تلویزیون شهری

همچنین بعد از نصب پایه و صفحه اصلی، باید ساندویچ پنل نمایشگر نیز نصب شود، تا امکان نصب کابینت‌های تلویزیون فراهم شود. برای اجرای برنامه در اعیاد ملی، مذهبی، مراسم های خاص استفاده می شوند. در مکان هایی مانند لابی هتل ها، رستوران ها، تالار ها، سینماها، سالن های انتظار فرودگاه ها. جهت برگزاری کنگره ها، جشنواره ها، همایش ها، از کاربردهای این نمایشگرها هستند. این نمایشگرها قابل استفاده برای صاحبان فروشگاه ها و جهت نمایش انواع متن های ثابت و روان، پخش فیلم، تیزر، پخش زنده تلویزیونی، معرفی کالا و خدمات و غیره استفاده می شوند.

این روزها خیلی از افراد به جای پرژکتورهای مختلف از تلویزیون شهری داخل سالن استفاده تلویزیون شهری می‌کنند. این نوع از تلویزیون شهری شدت نور کمتری داشته و از خستگی چشم جلوگیری خواهد کرد. هزینه‌های تولید برنامه در تلویزیون شهری می‌تواند با انجام برنامه‌هایی که به شکل ساده و با استفاده از تجهیزات کم هزینه تولید می‌شوند، کاهش داده شود. همچنین استفاده از تکنولوژی‌های جدید و مدرن مانند استفاده از دوربین‌های دیجیتال و نرم‌افزارهای تدوین ویدیو، می‌تواند هزینه‌های تولید را کاهش دهد. به علاوه، استفاده از منابع بیرونی مانند آژانس‌های تبلیغاتی و فیلمبرداری، همچنین می‌تواند به کاهش هزینه‌های تولید برنامه کمک کند.

  • تلویزیون های شهری در انواع مختلفی در بازار تولید میشود ولی نوع و عملکرد آن را موارد زیادی تحت تاثیر قرار میدهدکه در ادامه به برخی از این انواع اشاره میکنیم.
  • زیرا پایه های نصب تلویزیون های مزبور دارای مشخصات مختص به خود هستند.
  • ، در شهر های بزرگ و پیشرفته دنیا یکی از تاثیرگذار ترین تبلیغات روز دنیاست.
  • اگرچه تلویزیون های شهری را به نام نمایشگر تبلیغاتی نیز می‌شناسند، اما باید بدانید که تبلیغ کالا و خدمات شرکت‌های مختلف تنها کاربرد آن نیست.

در صورت نبود این بخش، رسانایی برق به ماژول های تلویزیون دچار نقص فنی خواهد شد. منظور از تلویزیون شهری آنلاین اتصال این سیستم به وایرلس و هدایت آن از طریق نرم افزار های کامپیوتری و شبکه مخابراتی است. تلویزیون های شهری نصب شده در ورزشگاه ها و استادیوم های ورزشی از نوع سیستم آنلاین می باشند. مرغوبیت قطعات در این نمایشگرها خیلی حائز اهمیت است زیرا دستگاه در معرض شرایط محیطی متنوع و سختی قرار میگیرد. در گرمای شدید تابستان زیر آفتاب و در سرمای شدید زمستان زیر برف و باران باید بتواند بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه دهد و آسیب نبیند ، به همین دلیل کیفیت و مرغوبیت حتی کوچکترین اجزا در این دستگاهها مهم است. قطعات وارداتی و صادراتی مختلفی برای ساخت تلویزیون شهری وجود داشته و هر کدام کیفیت متفاوتی دارند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار