اتاق فرار تهران رزرو بلیط اتاق فرار تهران به صورت آنلاین | allescape

اتاق فرار اینفینیتی دارای ۲ بازی به نام‌های بیمارستان و وضعیت قرمز است. دکور جذاب و فضاسازی عالی سبب می‌شود که ۷۵ دقیقه فوق‌العاده جذابی را برای خود رقم بزنید. یکی از نکات بازی طالع نحس در اتاق فرار دژاوو، محیط بزرگ است.

اتاق فرار تهران رزرو بلیط اتاق فرار تهران به صورت آنلاین | allescape

هر بازی دارای یک سناریو یا یک موضوع است که باید با کمک دوستانتان آن را حل کنید تا بتوانید از آن اتاق ها فرار کنید. ارزان ترین بلیط هواپیما لحظه آخری را از سایت تریپ تهیه کنید. اتاق های فرار مخاطبان بسیار زیادی را به دست آورده است، خانواده، گروه دوستان، همکاران کار، همکلاسی ها، گروهی از کودکان برای جشن تولد، یک بازی برای همه سنین می باشد. اتاق فرار از 7 تا 77 سال محدودیت سنی ندارد، فقط پیچیدگی پازل ها تغییر خواهد کرد.

خدمات در این تفریح هیجان انگیز کیش

گاهی طراحی بازی به قدری به دنیای واقعی نزدیک می‌شود که اغلب بازیکنان، احساس می‌کنند در یک فضای واقعی به دنبال اشیاء واقعی و معماهای واقعی هستند. معمولا بازیکنان این احساس را می‌کنند که دارند در یک ماجرای واقعی زندگی میکنند. راهنمای مجموعه قبل از بازی باید سناریوی بازی را برای افراد توضیح دهد. افراد کم تر از 18 سال 14 درصد، افراد بین 18 تا 25 سال 27 درصد، افراد بین 30 تا 44 سال 24 درصد و افراد بالای 45 سال 15 درصد هستند که این بازی را انجام می دهند.

اتاق فرار در اعماق تاریکی

این شعبه دارای یک کافه رستوران مجهز و طراحی سایت اسکیپ روم فضای انتظاری زیباست. در این قسمت اتاق فرارهای پیشنهادی کرج را میتوانید مشاهده، انتخاب و رزرو نمایید. در این قسمت اتاق فرارهای پیشنهادی تهران را میتوانید مشاهده، انتخاب و رزرو نمایید. جذابیت این بازی، دسته جمعی بودن آن و هیجانی است که در یک فضای واقعی تجربه می کنید.

  • تم این بازی ترسناک است؛ و مدت‌زمان آن یک ساعت و پانزده دقیقه است.
  • همچنین شما می توانید سانس ها و قیمت این تفریح را در بخش رزرو بلیط ببینید.
  • البته در مرحله بعد مطالعه نقد بازی و نظرات کاربران و حتی بازدید از تیزر و پوستر و مطالعه پیش سناریو بازی میتواند در انتخاب صحیح بازی به شما کمک شایانی کند.

این بازی در حقیقت ترکیبی از هیجان، ترس و معما است که این موضوع جذابیت آن را چند برابر می‌کند.این بازی باید به‌صورت گروهی انجام شود. داستان اتاق فرار سرقت بسیار مهیج است و سناریویی بسیار جداب دارد و یکی از بهترین و جداب ترین اتاق فرارهای تهران است. سعی کنید ابتدا با کلیات اتاق فرار و بازی‌های آسان با ضریب سختی متوسط و غیر ترسناک آشنا شوید و سپس وارد بازی‌های معمایی و گروهی دلهره‌آور مثل آخرین نفر و طالع نحس شوید.

اتاق فرار قلعه مردگان

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار