اصطلاحات ارز دیجیتال؛ بیش از ۵۰ اصطلاح مهم دنیای کریپتوکارنسی بلاگ والکس | نی نی سایت

دقیقا همانطور که از ایمیل بر روی بستر اینترنت و با تکنولوژی اینترنت کاربردی شد، بیت کوین هم با استفاده از تکنولوژی بلاکچین کاربردی شد. همانطور که در بالا اشاره کردم این صنعت پر سود و در عین حال پر ریسک است. برای مثال در حالی که دارم این مقاله را در سایت بارگذاری میکنم حدود 11 هزار رمز ارز در دنیا ساخته شده است و مردم می توانند در آن ها سرمایه گذاری کنند. برای آموزش ارز دیجیتال به صورت تخصصی و در قالب یک مسیر مشخص پیشنهاد می کنیم از پکیج آموزش ارز دیجیتال آکادمی رابکس استفاده کنید. در پکیج آموزش ارز دیجیتال شما یک مفهوم خاص در ارز دیجیتال را به صورت تخصصی و در قالب یک پکیج آموزشی خواهید داشت. تراکنش‌هایی که در شبکه بلاک چین انجام می‌شوند، به تایید نیاز دارند.

مفهوم «ارز دیجیتال» به زبان ساده

برای اینکه تراکنش شما انجام شود، باید تاییدیه‌های موردنیاز را از شبکه دریافت کند. کیف پول­‌های سرد بسیار امن ­تر از کیف­ پول‌های گرم هستند، زیرا هکرها برای دستیابی به کیف پول شما، به دسترسی فیزیکی نیاز دارند. کیف پول گرم، به نوعی از کیف پول گفته می‌شود که به اینترنت متصل است و می‌تواند یک برنامه تحت وب یا یک برنامه موبایل باشد. استفاده از کیف­ پول‌های گرم آسان است، اما در مقایسه با سایر کیف پول­‌ها، از امنیت کمتری برخوردار هستند، زیرا ممکن است هکرها ب­توانند از طریق اینترنت به این نوع کیف پول­‌ها دسترسی پیدا کنند. به زبان خیلی ساده، هش به خروجی گفته می­‌شود که از اطلاعات ورودی بدست می‌آید.

آیا ارزهای دیجیتال امنیت دارد؟

نقطه ضعف آنها هم انعطاف‌پذیر نبودن در تنوع استخراج رمز ارز است و همچنین از GPU گران‌ترند. بسیاری فکر می‌کنند که رمزارز مفهومی است که در دهه گذشته توسعه یافته و راه‌اندازی شده است، اما تاریخچه ارز دیجیتال به سال 1983 باز می‌گردد. روش مارتینگل یک استراتژی برای کسب سود محسوب می‌شود که بر تئوری احتمال و فرضیه بازگشت به میانگین استوار است. این تکنیک به میزان زیادی سرمایه نیاز دارد؛ به‌عبارت‌دیگر، اگر سرمایه شما بی‌نهایت باشد، استفاده از این روش می‌تواند سود بسیاری را نصیبتان کند؛ در غیر این صورت باید آمادگی پذیرش زیان را داشته باشید. مشارکت در سیستم گواه اثبات سهام به‌منظور ارائه توکن ها در بلاک چین به‌عنوان تائید کننده و دریافت جایزه است.

  • قراردادهای هوشمند اجازه می دهد تا معاملات و توافقات قابل اعتمادی بین طرفین بدون نیاز به شناخت یک دیگر و بدون نیاز به یک مرجع مرکزی، در صورت اجرای درست و دقیق بخش های آن، به اجرا در می ‌آید.
  • به‌طورکلی، احساسات و هیجاناتی که باعث می‌شوند یک سهامدار در مواقع بالا بودن قیمت‌ها تصمیمات نادرست بگیرد.
  • به طور گسترده‌ای پشتیبانی می‌شود و یک اکوسیستم نرم‌افزاری که به خوبی تثبیت شده، برای تسهیل تراکنش‌ها در اختیار دارد.
  • از سمت دیگه هم تکنولوژی بلاک چین امنیت رمز ارزها رو تامین میکنه و این باعث میشه که این ارزها اعتبار بگیره.
  • سومین ارز دیجیتال بزرگ پس از بیت کوین و اتریوم؛ و بزرگترین استیبل کوین در بین ارزهای دیجیتال جوایز بیشتر تتر نام دارد.

صرافی‌های بین‌الملللی تحت تاثیر قوانین بین‌المللی و قوانین برخی از کشورهای قدرتمند، امکان فعالیت در صرافی را از کاربران برخی کشورها سلب می‌کنند. به عنوان مثال، کاربران ایرانی قادر به استفاده از صرافی بایننس برای انجام معاملات خود نیستند. این صرافی‌ها نیاز به احراز هویت دارند و در صورتی که تشخیص دهند اطلاعات شما نادرست است می‌توانند حساب و سرمایه شما را در صرافی ببندند.

اصطلاحات ارز دیجیتال؛ بیش از ۵۰ اصطلاح مهم دنیای کریپتوکارنسی بلاگ والکس | نی نی سایت با شرکت در دوره آنلاین آموزش ارز دیجیتال که در مجموع 4 ساعت وقت شما را می‌گیرد، می‌توانید از تجربیات 5 ساله من در این بازار استفاده کنید. قصد دارم شما را با ارزهای دیجیتال و روش‌های ورود و سرمایه‌گذاری در این بازار جدید، آشنا کنم. تلاش کرده‌ام تمام مطالب را به صورت کاملا کاربردی و با ارائه مثال‌های گوناگون بیان کنم و از بیان موضوعات غیرضروری که نتیجه‌ای غیر از اتلاف وقت ندارند، پرهیز کنم.

معرفی فیلم آموزش مقدماتی ارزهای دیجیتال یا رمزارزها

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار