موس، لیست قیمت انواع ماوس های بی سیم و ارزان

برای کنترل نشانگر روی صفحه، توپ را با استفاده از انگشتان، انگشت شست یا کف دست خود می‌چرخانید. اگر شما از ماوس های وایرلس استفاده میکنید برای متصل کردن آن به کامپیوتر میتوانید از کانکتور USB و یا وایرلس کامپیوتر استفاده کنید. امروزه استفادهاز ماوس های بلوتوثی و بی سیم بسیار رایج شده است. بعضی از این گیرنده ها قابلیت این را دارند که به حداقل ۶ وسیله متصل شوند.

موس TSCO TM 753GA ا TM-753GA

ماوس‌های توپکی (trackball) بسیار شبیه به یک ماوس سر و ته هستند. این نوع ماوس‌ها در یک سمت خود (سمت چپ برای راست دست‌ها) دارای یک گوی متحرک هستند که می‌توانید آن را با شست خود حرکت دهید. با حرکت این گوی، نشانگر موس در ویندوز نیز حرکت می‌کند. بنابراین، با خرید ماوس توپکی نیاز کمتری به حرکت دادن ماوس روی ماوس‌پد دارید و اسکرول کردن نیز بسیار راحت‌تر می‌شود. به علاوه، سرعت واکنش شما با این نوع ماوس‌ها سریع‌تر است.

موس گیمینگ ردراگون مدل REDRAGON Griffin M607

پس می‌توانید از فیلترهای تکنولایف کمک بگیرید تا محصول مدنظرتان را به راحتی پیدا کنید و درب منزل تحویل بگیرید. نوع دیگر موس‌های بیسیم، موس بلوتوثی هستند که به موس وایرلس نیز شناخته می‌شوند. قیمت موس بی سیم بلوتوثی از موس‌های دانگل‌دار بیشتر است. موس بلوتوث با کمک بلوتوث به لپ‌تاپ یا کامپیوتر متصل می‌شود.

  • به علاوه، دقت عملکرد ماوس‌های سیمی در مقایسه با ماوس‌های وایرلسی، بسیار بیشتر است.
  • همان طور که مشخص است این وسیله سیم ندارد و با گیرنده‌ای که در کنار آن دریافت می‌ کنید با امواج رادیویی RF اطلاعات را به کامپیوتر می فرستد.
  • به نظرتان چطور باید یک ماوس مناسب انتخاب کرد؟ چه مدل‌هایی از موس در بازار وجود دارند؟ قیمت انواع موس با هم چه تفاوتی دارد؟ در این بخش اطلاعاتی جامع در خصوص خرید موس به شما ارائه می‌دهیم.

در مقاله اتصال موس و کیبورد به گوشی موبایل میتوانید با راهکار های ساده موس تان را به موبایل وصل کنید و از آن استفاده کنید. قطعه مکانیکی در ساخت موس نوری استفاده نشده است و دلیل وزن
پایین آن میتواند این موضوع باشد. تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

همان طور که میدانید سایلنت یعنی بیصدا و موس های سایلنت در حین کار کردن کمترین صدا را تولید میکنند. در طراحی این موس الگوریتمی رعایت شده است و از موادی استفاده شده است باعث شده چند پله بالاتر از سایر ماوس ها قرار بگیرد. کلیک هایی که روی این موس میشود نرم تر بوده و دست شما کمتر خسته میشود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار