آموزش نصب سقف کاذب نحوه اجرای سقف کاذب به همراه تیم اجرایی

سقف کاذب مقرون به صرفه است‌‌، به راحتی قابل نصب است و به شما این امکان را می‌دهد که پس از نصب، به راحتی به داکت‌ها‌‌، سیم ها و تاسیسات دسترسی پیدا کنید. قبل از اختراع برق، لوله کشی داخلی و سیستم گرمایش و سرمایش ساختمان، بیشتر سقف‌ها المان‌های ساده ای بودند و دلیلی برای ورود به سقف وجود نداشت؛ زیرا هیچ چیزی داخل آن نبود. اما پس از اینکه بشر در زمینه‌ی تاسیسات پیشرفت کرد، حجم زیادی از لوله‌ها و کابل‌های تاسیساتی به وجود آمدند که نیاز به مجرایی برای عبور داشتند.

اجرت اجرای سقف کاذب PVC تایل ۶۰*۶۰ در کرج[رحمانی]

معلق بودن تایل های سقفی در سقف دکوراتیو این امکان را بوجود می آورد که در هر زمانی بتوانیم به فضای تاسیساتی و کابل ها و سیم های برق دسترسی داشته باشیم. سقف کناف می تواند در مقابل آتش سوزی (حریق) و رطوبت نیز مقاوم باشد که البته این ویژگی با توجه به مصالح استفاده شده به وجود می آید که جلوتر به آن اشاره می کنیم. سقف دکوراتیو اجرای بسیار آسانی دارد که قابلیت نصب در اکثر مکان ها و همچنین قابلیت تغییر طرح و ترمیم را نیز دارد. با توجه به زلزله خیز بودن اکثر شهرهای ایران، سقف کناف یک المان کاملا ایمن محسوب می شود که با توجه به وزن سبک و مصالح و ابزار استاندارد آن، ایمنی یک ساختمان در برابر زلزله را تامین می کند. و ایده گرفتن از نمونه های ساخته شده سقف دکوراتیو و کاذب کمک مهمی در ساخت معماری داخلی ساختمان و طراحی آن می کند.

سقف کاذب کناف هم از خانواده سقف‌های کاذب بوده و در ساخت یا تعمیر و بازسازی ساختمان‌های آپارتمانی و یا ویلایی و همچنین با کاربری، تجاری و مسکونی استفاده می‌شود. صرفه جویی در مصرف انرژی ساختمان، یکی از مزیت‌های قابل توجه نصب سقف کاذب می‌یاشد. زیرا سقف کاذب، در تابستان‌ ساختمان را خنک‌ و در زمستان‌ ساختمان را گرم نگه می‌دارد.

اگر برای تغییر نما می خواهید از آن استفاده کنید بهتر است که از رابیتس و شبیه به آن استفاده کنید اما اگر برای تاسیسات می خواهید استفاده کنید بهتر است که از سقف کاذب pvc مشبک استفاده سقف کاذب کنید. به وسیله ریسمان رنگ پاش، خط تراز سقف کاذب بر روی دیوار پیرامونی قرار گرفته مشخص می شود. نبشی تراز در جای خود به وسیله یک عامل اتصال مناسب و در فاصله های مشخص به دیوار زمینه وصل می شود.

  • بسیاری از افراد شاهد این اتفاق بوده‌اند که گروه‌های آماتور پنل‌ها را به صورت ناخنی به یکدیگر متصل می‌کنند.
  • قسمت مورد نظر توسط برش تعبیه می شود و هواکش مدنظر نصب می گردد.
  • و جهت مشاهده کاملترین تصاویر و دیدن کلیه ۵۰۰طرح جدید آسمان مجازی به کانال تلگرام کلیک فرمایید.
  • این کار در سریع ترین زمان ممکن در حد یک روز برای یک خانه با متراژ ۱۰۰ متر اجرا می شود.
آموزش نصب سقف کاذب نحوه اجرای سقف کاذب به همراه تیم اجرایی

برای زدن پانل و اجرای پانل سقف و دیوار کاذب به هیچ وجع در انتهای پانل پیچ زده نشود چون پیچ زدن در انتهای پانل هیچ معنز ندارد. چند نکته مهم و کوتاه در اجرای سقف کاذب را در ادامه به شما خواهیم. در صورت نیاز به شما به صورت رایگان مشاوره رایگان جهت اجرای سقف کاذب خواهیم داد.

ساخت و اجرای سقف کاذب؛ انواع سقف کاذب چطور اجرا میشه؟

برای بازسازی دیوارهای ساختمان های قدیمی از ورق های کناف روی دیوارهای اصلی می توان استفاده کرد که با چسبی مخصوص بر روی دیوارهای اصلی نصب می شود. در بین فاصله ی دیوارهای قدیمی و پانل های کناف امکان قرار دادن پشم سنگ جهت عایق کردن فضا وجود دارد. در پاسخ به سوالات بالا باید گفت، که قیمت نصب سقف کاذب، به چندین عامل مختلف و متفاوت بستگی دارد، به همین دلیل نمی توان یک قیمت مشخص برای اجرای سقف کاذب در نظر گرفت. این نوع سقف حسی گرم و دلپذیر القا می کند و تاثیر شگرفی بر زیبایی دکوراسیون داخلی می گذارد.

قیمت سقف کاذب رابیتس و نصب آن

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار