هایک ویژن نمایندگی هایک ویژن فناوران تصویر نوین

روند کار در واحد نصب به این صورت است که پس از درخواست شما برای نصب دوربین مداربسته هماهنگی های لازم جهت بازدید از محل انجام می شود. با حضور کارشناس (کارشناسان) در محل و بازدید از آنجا براوردی از تعداد دوربین و تجهیزات مورد نیاز صورت می گیرد. همچنین شما می توانید مکان های مورد نظر خود را با کارشناس مطرح نمائید تا طرح اولیه چیده و پلان آن طرح ریزی گردد. نصب سیستم های مداربسته توسط افراد مبتدی و غیر حرفه ای غالباً کارفرما را متحمل هزینه های بیشتری می کند.

شما می توانید انواع دی وی آر هایک ویژن را بصورت 4، 8، 16، 32 و 64 کانال خریداری کنید. یکی دیگر از تکنولوژی هایی که هایکویژن برای بهبود دید در شب دوربین های مداربسته معرفی کرد تکنولوژی دارک فایتر است. دوربین های مدار بسته سری Darkfighter هایک ویژن قادرند در شرایط نوری کم تصویری روشن، واضح و رنگی ضبط کنند. دوربین هایکویژن هر سال تکنولوژی های جدید و کارآمدی را در قالب سیستم های تحت شبکه معرفی می کند. در پروژه های بزرگ دوربین مداربسته که تعداد دوربین ها بالاست بهتر است از Hikvision CCTV تحت شبکه استفاده نمود. شرکت موج گستران رادیس نمایندگی برتر محصولات هایک ویژن در ایران می‌باشد که محصولات این شرکت را بطور مستقیم با قیمت رقابتی و گارانتی اصلی به بازار عرضه می‌کند.

هایک ویژن / دوربین مداربسته هایک ویژن

در ایران به شما این تضمین را می دهیم تا شما را از ابتدای مسیر خرید دوربین های مداربسته هایک ویژن تا پایان این راه همراهی خواهیم کرد . ما در این مسیر با استفاده از کارشناسان مجموعه به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین دوربین ها را از میان دوربین های هایک ویژن موجود در بازار ایران انتخاب نمایید. همچنین تیم هایک ویژن نتورک به شما در نصب دقیق این محصولات نیز یاری خواهد داد . با این روش شما می توانید دوربین مداربسته هایک ویژن را به کمک یک فناوری کاملا جدید به صورت تحت شبکه استفاده کنید. این فناوری به شما کمک می کند تا دوربین های آنالوگ را نیز به کمک یک مودم اختصاصی به صورت تحت شبکه استفاده کنید و کنترل از راه دور را با کمترین هزینه ممکن برای محیط خود ایجاد کنید.

شرکت مهر تجارت نماینده رسمی برند هایک ویژن در ایران است و ما با تیمی خبره افتخار می کنیم که بهترین محصولات امنیت تصویری را به شما هموطنان عزیز عرضه می کنیم. لیست قیمت مصوب دوربین مداربسته هایک ویژن و دستگاه های DVR هایک ویژن را از طریق لینک زیر دریافت کنید . این لیست بصورت یک فایل pdf است و شامل مشخصات, هایک ویژن تصاویر و قیمت دوربین های مداربسته هایک ویژن و دستگاه هایک ویژن است . قیمت محصولات موجود در لیست طبق گارانتی پارس ارتباط عرضه شده و محصولات مشابه با گارانتی های دیگر می توانند دارای قیمت های متفاوتی باشند . هایک ویژن به عنوان بهترین شرکت تولید کننده ی سیستم های مداربسته فعالیت خود را از سال 2001 به صورت رسمی در کشور چین آغاز کرد و توانست به سرعت جایگاه خود را در بازار جهانی سیستم های نظارت تصویری به دست آورد. شرکت هایک ویژن محصولات خود را در انواع متعددی به تولید رسانده است که هر کدام از آن ها طیف ها و مدل های متعددی را شامل می شوند.

دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسل تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD2020F-I

دوربین های دیجیتال شکل هوشمند شده دوربین های قدیمی هستند که هایک ویژن تلاش زیادی کرده است تا با ایجاد تجهیزات آن را در بالاترین سطح کیفیت قرار دهد. دوربین مداربسته هایک ویژن فوق العاده باکیفیت ساخته شده است و حتی امکان کنترل از راه دور و حتی کنترل برخی از تجهیزات مانند درب های ورودی را نیز به شما می دهد. به کمک این نوع دوربین مداربسته هایک ویژن شما می توانید به کمک یک دستگاه DVR اطلاعات آنالوگ ضبط شده به کمک دوربین را برای مدت بسیار طولانی ذخیره سازی کنید.

  • پرش تصویر در دوربین مداربسته، دلایل مختلفی دارد که قصد داریم در این صفحه، آن ها را بررسی کنیم.
  • بعد از خرید هر یک از محصولات هایک ویژن می توانید از خدمات پس از فروش هایک پرشین استفاده کنید.
  • کاربرد دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار زیاد است و این دلیلی است که شما می توانید براساس نیاز خود، یکی از دوربین های این شرکت را برای تامین امنیت محیط استفاده کنید.
  • دوربین های Color vu هایک ویژن قادرند تا در محیط های کم نور و در تاریکی شب هم تصاویر را با وضوح بالا و بصورت رنگی ثبت کنند.
دوربین های مداربسته تا زمانی که نتوانند تصاویر دریافتی را ذخیره کنند،کارایی بالایی برای بشر نخواهند داشت. دیاکالا بستری را فراهم کرده که متقاضیان سیستم های الکترونیکی بتوانند با مطالعه مشخصات فنی و دقیق , مشاهده نظرات دیگر خریداران و مشاوره با کارشناسان بهترین تصمیم را در جهت خرید سیستم مورد نظر خود اتخاذ کنند. معتقدیم قیمت کالا یکی از مهمترین معیارهای خرید موفق است .دیاکالا با عقد قرارداد های تهیه کالا مستقیم از تولید کنندگان و عرضه مستقیم به خریداران , تمامی تلاش خود را برای عرضه کالا با بهترین قیمت کرده است . ضمانت اصالت کالا , گارانتی های معتبر و ضمانت بازگشت کالا از امکانات دیگری است که خریداران این اطمینان را داشته باشند علاوه بر قیمت مناسب کالای با کیفیت را دریافت می کنند. هارددرایوهای پارتیشن بندی شده، هشدار عملکرد نامناسب هارددرایو و تکنولوژی S.M.A.R.T پراکندگی اطلاعات بر روی هارد را کاهش می دهد.

تامیران علاوه بر فروش محصولات هایک ویژن در تمامی مراحل از خرید تا نصب و راه اندازی مشتریان خود را همراهی می نماید. از سال 1386 تا به امروز فروشگاه تیام الکترونیک به عنوان پدر معنوی مجموعه فروشگاه های تیام و شرکت مهر تجارت فعالیت نموده است. در این راه توانسته ایم با تکیه بر توانمندی های همکاران خود نمایندگی برندهای متعدد و مطرح دوربین مداربسته را به دست آوریم.

نمایندگی رسمی فروش و پخش هایک ویژن در تهران

در صنعت امنیت و نظارت تصویر برندهای مختلفی هم به صورت رسمی و هم غیر رسمی در بازار ایران فعالیت دارند. در چند سال گذشته به دلیل تحریم ها شاهد خروج برندهای غربی و عدم خدمات رسانی کافی این برندها در ایران بوده ایم. این موضوع باعث شده است که برندهای با کیفیت شرقی و از جمله شرکت هایک ویژن بتوانند خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه ای به ایرانیان عرضه کنند. بر اساس آمار ها و نظرات فعالان حوزه امنیت در ایران، معروف ترین برند حال حاضر در ایران هایک ویژن است. ابزاری است بسیار کاربردی برای کانفیگ و برنامه ریزی اولیه سخت افزارهای تحت شبکه هایک ویژن.

هایک ویژن نمایندگی هایک ویژن فناوران تصویر نوین

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار