خرید کرم ضد آفتاب اصل خارجی قیمت جدیدترین مدل ها در سوراو

بررسی و خرید اینترنتی کرم ضد آفتاب رنگی سانوژن ژنوبایوتیک مناسب پوست چرب و مختلط حداکثر محافظت از لایه های پوستی در برابر تشعشعات زیانبار خورشید (UVA ، UVB و IR) ضد آب و ضد تعریق، با دوام… بررسی و خرید اینترنتی کرم ضد آفتاب رنگی سینره +SPF50 مناسب انواع پوست حفاظت از پوست در برابر پرتوهای مضر UVB و UVA رفع لک و تیرگی ناشی از آفتاب بدون چربی و پارابن سرشار از ویتامین و آنتی اکسیدان ایجاد ظاهری… کرم های ضدآفتاب الارو به انواع فاقد چربی، انواع پوست، مناسب پوست حساس، ضد لک، کرم پودری، کرم ضد آفتاب کودک تقسیم می‌شوند. همچنین لوسیون افترسان الارو نیز برای رفع التهابات ناشی از تابش طولانی مدت خورشید، حمام آفتاب، سولاریم و ضد التهاب نیز تولید شده است. پرطرفدارترین و بهترین کرم ضد آفتاب برند اوریاژ فلوئید هیسه اک SPF +50 بوده که دارای محافظت بالا بوده که دارای ترکیبات موثر ضد آفتاب و ترکیبات دیگری است که کاملاً مناسب پوست چرب است.

مدل‌های محبوب کرم ضد آفتاب

این کرم های ضد آفتاب به عنوان یک فرمول بدون عطر، حاوی هیالورونات سدیم برای تأمین رطوب پوست بسیار کاربرد دارند. هم چنین اسید لاکتیک موجود در این کرم های ضد آفتاب، به پوست برای پاکسازی منافذ و کاهش براق بودن آن کمک می کند. کرم ضد آفتاب با طیف گسترده نوعی کرم ضد آفتاب است که مانع از آسیب رساندن دو اشعه مضر ماوراء بنفش به پوست می شود.

  • کلینیک زیبایی گلدن رویال مرکز زیبایی پوست و مو و لیزر با مجهزترین تجهیزات روز دنیا و بهترین امکانات آسایشی و رفاهی در خدمت مشتریان گرامی می باشد.
  • برند های محبوب کرم ضد آفتاب به ترتیب الویت عبارتند از لافارر,پریم,الارو,درماتیپیک, …
  • بنابراین در زمان خرید ضد آفتاب به SPF، محافظت در برابر هر دو اشعه UVA و UVB و مناسب نوع پوست خود را در نظر بگیرید.
  • این فرمول روی پوست اثر خشکی ایجاد می کند و کاری می کند، پوست گریس مانند به نظر نرسد.
  • ترکیبات این ضدآفتاب به شدت سبک بوده و بدون ایجاد چسبندگی، هیچ گونه چربی اضافه روی پوست باقی نمی گذارد.
  • حواس ما نمی تواند UV را احساس کند یا تشخیص دهد؛ به همین دلیل، ما باید هر روز شاخص UV را بررسی کنیم.
هنگام خرید کرم ضدآفتاب با اصطلاحات مختلفی که روی این دسته از محصولات نوشته شده برخورد کرده‌اید. حاوی چربی هستند که علاوه بر جلوگیری از نفوذ اشعه خطرناک فرابنفش به پوست، اثر مرطوب کنندگی هم دارد. برای روزهای گرم که تابش آفتاب بیشتر است، ضد آفتاب 50 یا ضد آفتابی با SPF بالاتر را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید. این ضد آفتاب ها دارای تنوع رنگی مختلفی هستند و علاوه بر داشتن رنگدانه، پوششی ملایم بر روی پوست ایجاد می کنند و از پوست در برابر اشعه فرابنفش خورشید محافظت فروشگاه اینترنتی شالبا می کنند.

خرید کرم ضد آفتاب اصل خارجی قیمت جدیدترین مدل ها در سوراو

برخی از کرم های ضد آفتاب می توانند منجر به سفت شدن یا خشک شدن پوست شوند و باعث درد در نواحی پر مو شوند. کرم ضد آفتاب شامل موادی است که می توانند اثرات استروژنیک روی سلول های سرطانی پستان داشته باشند. برخی از کرم های ضد آفتاب می توانند بر سطح استروژن خون تأثیر بگذارند.

اگر شما مستعد جوش یا آکنه هستید، از کرم ضد آفتاب درجه دو استفاده نکنید. کرم ضد آفتابی را انتخاب کنید که شامل دی اکسید تیتانیوم و میکرو اکسید روی به عنوان محافظ بهتر برای پوست شما باشد. این مواد منافذ پوستی را در افراد با پوست مستعد به حساسیت مسدود نمی کنند. قیمت کرم ضد آفتاب به عومل مختلفی از جمله کیفیت مواد به کار رفته و نوع برند آن بستگی دارد . با این حال می توانید میزان بودجه ی خود را مشخص کرده و با توجه به آن کرم متناسب با نوع پوست خود را تهیه نمایید .

پرتو فرابنفش خورشید و دستگاه‌های برنزه‌کننده می‌توانند باعث ایجاد چین‌ و چروک‌ و حتی سرطان پوست شوند. اگر می‌خواهید پوست خود را برنزه کنید از محصولات آرایشی مخصوص این کار استفاده کنید؛ اما همچنان استفاده از ضد آفتاب را فراموش نکنید؛ پوست برنزه از شما در برابر اثرات منفی پرتوهای خورشیدی محافظت نمی‌کند. نکته مهمی که در مورد انواع ضد آفتاب وجود دارد این است که به دلیل مضرات جدی نور خورشید، استفاده از کرم ضد آفتاب را جدی بگیرید. SPF معیار اندازه گیری از جلوگیری آسیب های خورشید به پوست است؛ درجه SPF نشانگر این است که مصرف کننده قبل از اینکه دچار آفتاب سوختگی بشود تا چه حد می تواند زیر نور آفتاب بماند. به طور کلی، شما بدون استفاده از کرم ضدآفتاب به مدت 10 دقیقه می توانید زیر نور آفتاب بمانید و احساس سوختگی نکنید.

از چه نوع کرم ضد آفتابی باید استفاده کنیم؟

کرم ضد آفتاب SPF30+ رنگی سینره حاوی ELIX-IR (عصاره گیاه نِت گرس) بوده که از پوست در مقابل اثرات مخرب اشعه های مادون قرمز محافظت می کند و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. بررسی و خرید اینترنتی کرم ضد آفتاب SPF 50 مناسب پوست چرب و مستعد آکنه فاربن رنگی حافظ پوست در برابر پرتو UVB و UVA و IR دارای عصاره گیاهی ضد التهاب حاوی سالیسیلیک اسید ضد جوش مطابق استاندارد FDA آمریکا… بررسی و خرید اینترنتی کرم ضد آفتاب رنگی پریم مدل Acnex تنظیم ترشح چربی ایجاد جلوه‌ای مات و یک دست بر روی پوست محافظت از پوست در برابر اشعه‌ی مضر آفتاب غیر جوش زا پوشاننده لک و تیرگی‌های… کرم ضد آفتابی که هر روز برای مراقبت از پوست استفاده می‌کنید، بهتر است تنها ویژگی محافظت در برابر اشعه های مضر را نداشته باشد، بلکه بهترین انتخاب، گزینه‌هایی است که با آن‌ها می‌توانید یک تیر و چند نشان بزنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار