کلاهک کلبه ای هواکش کلبه ای بام فروش ورق گالوانیزه

به نام رخ دارد که در لبه ۵ تا ۱۰ سانتی پایه کلاهک کلبه ای تعبیه میشود . به تعداد چهار سری از این گریل ها یا پره ها آماده و بر روی پایه کلاهک کلبه ای تعبیه می شود. ایجاد می سود از ورق استیل ۳۱۶ برای ساخت کلاهک کلبه ای هم استفاده می شود. اگر حول اطراف کلاهک پره ای آزاد باشد می توان آن را به شکل چهار طرفه ی گریلی طراحی کرد و در غیر این صورت به صورت دو یا سه طرفه طراحی و ساخته می شود.

معمولا کلاهک کلبه ای از سه قسمت پایه، گریل های موازی و کلاه بام تشکیل می شود که ارتفاع پایه بصورت استاندارد در حد ۳۰ سانت و تعداد پره ها ۴ عدد می باشد. نوع کلاه بام یا بصورت هشتی (دوشیبه) یا بصورت تک شیب یا بصورت هلالی(قوسدار) طراحی و ساخته می شود. از جمله موارد کاربرد کلاهک کلبه ای بعنوان کلاهک لوله های دودکش در منتهی الیه لوله های موتورخانه و نیز در منتهی الیه لوله های ونت بعنوان نمای کلاهک هواکش در بام می باشد.

کلاهک کلبه ای یا کلاهک ژاپنی

اما باید دقت داشت که هر چه اندازه ها بزرگتر شود باید ضخامتی ورقی که این کلاهک از آن ساخته می شود نیز افزایش پیدا کند. داکت هایی بستگی دارد که قرار است کلاهک کلبه ای آن قسمت را کاور نماید. از کلاهک کلبه ای برای تامین هوای آزاد اتاق هواساز نیز استفاده می گردد. نصبِ کلاهک کلبه ای شومینه از سوی نصاب و مجری از اهمیت بالایی برخوردار است. در ابعاد معمولی و کوچک نیازی به ایجاد سازه برای ساخت این کلاهک کلبه ای وجود ندارد.

کلاهک کلبه ای هواکش کلبه ای بام فروش ورق گالوانیزه

در این بخش از مطلب معرفی انواع کلاهک ژاپنی کلبه ای به سوالات احتمالی شما پاسخ خواهیم داد. در صورت ایجاد پرسش جدید آن را در بخش نظرات همین مقاله درج نموده و در سریع‌ترین زمان ممکن به جواب مناسب خود دست یابید. اگر قرار باشد کلاهک کلبه ای روی سطح صافی نصب شود برای سهولت و استحکامِ نصب ،در نقطه ی پایینیِ کلاهک کلبه ای بصورت دورتادور یک لبه ی ۳ سانتی تعبیه می شود که با ایجاد محل سوراخ در چندنقطه از این لبه ی محیطی ،کلاهک کلبه ای را در محل مورد نظر آن را ثابت می کنیم. در صورت استفاده از کلاهک کلبه ای، آب باران و برف به داخل دودکش راه نخواهد یافت. رنگ کوره ای الکتروستاتیک کلاهک کلبه ای را در برابر عوامل فرسایشی از جمله باد و باران و برف مقاوم می کند .

کلاهک گردان بادی قطر 10

ساختار روکش بال به گونه ای است که آب باران و برف نمی تواند وارد شود و نیازی به چسب و مواد آب بندی نیست. اگر کیک دور درب چاقو شل بود، می توان آن را به شکل توری چهار طرفه و در غیر این صورت به شکل دو یا سه طرفه درست کرد. به طور کلی روکش بال به شکل مستطیل و نقاله ساخته می شود اما در مورد نشیمن بال روکش طبق الگو و زوایای مستطیل صندلی ساخته می شود و طبق شابلون ساخته می شود. اگر دمای دودکش خیلی بالا باشد از درب دیواره ضخیم برای مصرف بعدی استفاده می شود.درب بازشو همچنین برای انتشار دود و دی اکسید کربن از شومینه ها استفاده می شود.همچنین در خروجی های دودکش صنعتی و خانگی استفاده می شود. تیغه تیغه از ضخامت های مختلف و انواع مختلف روغن و ورق گالوانیزه ساخته می شود.

قیمتهای اجرا کانال

در صورت وجود بیل آزاد دور روکش می توان آن را به صورت کباب پز چهار طرفه و در غیر این صورت به صورت گریل دو یا سه طرفه طراحی کلاهک کلبه ای و ساخت. این نوع کلاه معمولاً به شکل مستطیل طراحی می شود، اما در مواردی که نشیمنگاه بال راحت نیست، در این حالت از الگو و زوایای چهارگوش صندلی پیروی می کند و بر اساس الگو ساخته می شود. اگر دمای دودکش بیش از حد بالا باشد، از این مدل کلاهک ضخیم برای افزایش عمر و استفاده بعدی نیز استفاده می شود.

  • مصالح ساختمانی سقف خانه را می توان از مواد مختلفی از جمله روغن، مشکی، استیل، رنگ و حتی فولاد تهیه کرد.
  • کلاهک کلبه ای جهت پوشش و حفاطت دهانه ی لوله های دودکش و وِنت در برابر عوامل فرسایش از جمله آب باران و برف و دیگر موارد از جمله گردوخاک و حتی لانه گزینیِ پرندگان در منتهی الیهِ لوله های دودکش و نفوذ باد به داخل لوله های دودکش و وِنت خواهد شد.
  • به‌طور معمول به رنگ مشکلی تولید شده ولی قابلیت تولید در رنگ دلخواه مشتری نیز وجود دارد.
  • شرکت خاوران صنعت پاسارگاد استاندارد کلاهک مته اسپیندل MT3 مورس 3 و استاندارد نوک مرغک MT-2 میباشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار