خرید دوربین مداربسته اکسوم ( Exsom )

نوجه به این نکته نیز ضروری است که این دوربین ها کیفیت بالای خود را مدیون تعداد LEDهای به کار رفته در آن ها می دانند. پایه را در محل مورد نظر خود قرار دهید. یک سیستم دوربین مدار بسته شامل مجموعهای از دوربینها است که در مکانهای مهم و استراتژیک قرار گرفتهاند و تصاویر را به سیستم مدیریت ارسال میکنند. حتی برخی از مدلها مانند دوربین YI DOME Guard قابلیت تشخیص صدای گریه کودک را دارد و در صورتی که کودکی در منزل داشته باشید و گریه کند، اعلانهایی برای شما ارسال خواهد کرد. فراموش نکنید که دوربینهای خود را به گونهای نصب کنید که بیشترین میدان دید را در اختیار شما بگذارند و با آن بتوانید حداکثر فضا را تحت کنترل داشته باشید. اگر مکانی که شما می خواهید کابل کشی انجام دهید نتوانستید از بالای سقف یا از داخل آسانسور کابل ها را عبور دهید می توانید از کنج دیوار های ساختمان کابل ها را عبور دهید و برای اینکه نمای ساختمان و اتاق ها بهم نخورد میتوانید کابل ها را از داخل داکت عبور دهید که کابل ها را پنهان کند و شکل قشنگ تری به خود بگیرد .

به لطف توسعهی فناوری و همچنین نوآوریهای زیادی که در سیستمهای دوربین مداربسته به وجود آمده است، میتوان آنها را به دو دستهی اصلی آنالوگ و دیجیتال دسته بندی کرد. پیش از اینکه بخواهید تصمیم بگیرید آیا از دوربین مدار بسته استفاده کنید یا خیر بهتر است نسبت به عملکرد دوربینهای مدار بسته، تفاوتهایشان و تکنولوژیهای مختلفی که در آنها وجود دارد به طور کامل آگاه شوید تا با توجه به نیازهایی که دارید بتوانید یک دوربین مدار بسته مناسب که با هزینههای شما نیز هماهنگ باشد تهیه کنید. ۵- مشکل داشتن خود دوربین که در این حالت باید بطور مستقیم با کابل شبکه دوربین را به یک لپ تاپ وصل کنیم و ببنیم که آیا دوربین از طریق وب هم تصویر ندارد ؟ همچنین می توان از طریق بخش پریست (Preset) تنظیم کرد که در چه ساعاتی چه محدوده را بطور خودکار ثبت کند. از دوربین مدار بسته چه میدانید؟

اتصال وبکم ها به کامپیوتر از طریق کابل USB انجام می گیرد و در دوربین های آنالوگ نیز از کابل کواکسیال استفاده می شود. همین یک دلیل باعث شده است که کیفیت و همچنین وضوح تصویر در دوربین های مداربسته بیشتر باشد و از آن در زمینه های تخصصی استفاده شود. به طور کلی می توان گفت که حجم کابل کشی در دوربین های مداربسته آی پی از سایر سیستم ها کمتر است و به همین دلیل هم میتوان گفت که این دوربین ها بیش از سایرین مورد استفاده قرار میگیرند و نصب دوربین مداربسته آی پی نیز راحت تر است. به راحتی می توانید حافظه مموری کارت ( قالبا SD یا Micro SD ) درون دوربین مداربسته قرار دهید, سپس آن را به برق متصل نموده و تصاویر زنده و ضبط شده آن را بوسیله اپلیکیشن بر روی تلفن همراه یا لپ تاب خود دریافت کنید . برای ثبت نام در دوره های آموزشی باید با تلفن های شرکت تماس حاصل فرمائید و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمائید.

از نظر فنی یک سیستم مداربسته اصلی شامل دوربینها، سیستم انتقال، نمایش و ضبط است. اگر در مورد دستگاه یا خط مطمئن نیستید، با ما مشورت کنید تا مهندسین فنی ما در سایت دیجی رانو در این مورد به شما کمک کنند. ماسک حریم شخصی از این جهت کاربرد دارد که فرض کنید شما میخواهید کل یک منطقه را فیلمبرداری کنید ولی نمیخواهید حیاط همسایه هم در آن ضبط شود. برای اینکه حیاط را از صحنه فیلمبرداری خارج کنیم از این ماسک استفاده میکنیم. اگر تصویربرداری و فیلمبرداری در وضعیت و شرایط بسته موردتوجه باشد از دوربین های باکس استفاده می شود.. قابلیت چرخشی این دوربین ها، باعث می شود که اگر مکان نصب دوربین را نپسندید بتوانید با استفاده از این قابلیت، زاویه دید را تشخیص دهید.

به هر حال این دوربین ها برای استفاده در محیط های خارجی معمولا داخل کاور قرار می گیرند. برند شیائومی دوربینهای مداربسته با کیفیت بسیاری مانند مدل Mi 360 Degree Pro نیز به بازار عرضه میکند که تصاویر را با کیفیت بسیار بالا در اختیار کاربران قرار میدهند. دوربین هوشمند مدل mijia 2k mjsxj09cm که طراحی و ساخته شده توسط برند شیائومی است، قابلیت چرخش 360 درجه داشته و حتی میتواند سوژهی مورد نظر شما را تعقیب کند. جنس بدنه در دوربین های دام از نوع پلاستیک است، از این رو برای موقعیت های باز و در بیرون از مکان های مسقف کاربر چندانی نخواهند داشت.

این دوربین ها، سنسورهای حرکتی و تشخیصی دارند. قابیلت های این دوربین ها مشتری را ترقیب به خرید این دوربین می کند. این دوربین ها در شب، دید بسیار بالایی دارند. این مدل دوربین ها معمولا قیمت بالایی دارن و کاربرد این دوربین ها نیز متفاوت است. این دوربین ها دوربین های خاصی می باشند که اکثرا توسط برند های معروف با قیمت زیاد تولید می شوند. تنظیمات و شخصیسازیهای دیگری مانند ارسال هشدارها از طریق ایمیل یا پیامک را نیز میتوان بعد از خرید دوربین انجام داد. دوربینهای ptz داهوا میتوانند تغییرات محیط را تشخیص دهد و با توجه به این تغییرات میتواند آلارم ارسال کند. دوربین مداربسته آنالوگ میتواند پاسخگوی مناسب برای مشتریان باشد؟ این دوربین قابلیت دید در شب نیز دارد و میتواند روی میز شما قرار گیرد. برخی از دوربینها قابلیت چرخش داشته و میتوانند حتی 360 درجه چرخیده و تصاویری از کل فضا را در اختیار کاربر قرار دهند. شناسایی مجرمین: در صورتی که مجرمین از سد اول گذشته و مرتکب جرم شوند دوربینهای مداربسته به راحتی میتوانند در تشخیص مجرمین به شما کمک کرده و در حل جرمهای رخ داده کمک بزرگی برای شما خواهند بود.

نکته مهم در انتخاب دوربین مداربسته این است که برای یک انتخاب بهینه باید با توجه به شرایط و نیاز و همچنین میزان هزینه انتخاب خود را انجام دهید. دوربین ها علاوه بر جنبه امنیتی و کاربری بسیار مهم، ظاهر لوکسی نیز به مکان مورداستفاده خود می دهند. از جمله قابلیت های این دوربین می توان به صدای دو طرفه چرخش و حافظه اشاره کرد. رزولوشن تصویر به راحتی به تعداد پیکسل هایی که دوربین می تواند روی صفحه نمایش دهد ، اشاره دارد. دوربین های مداربسته که چند کانون دارند، می توانند تصویر را بزرگ کنند. این نوع دوربین ها ظاهری شبیه به گلوله یا لوله دارند و عموما برای فضاهای باز و بدون سقف کاربرد دارند. دوربین های پایه دار نیز اشکال مختلفی دارند ولی ماهیت تمام دوربین ها یکی است و تمام این دوربین ها توسط یک مفصل به سقف یا دیوار یا پایه متصل می شوند. تمام این دوربین ها دارای یک سطح مقطع گرد هستند که به سقف یا در زیر پایه ای نصب می شوند. دوربین های آی پی دارای مزیت هایی نسبت به دوربین مداربسته آنالوگ هستند. اگر از دوربین های مدار بسته وای فای استفاده می کنید می توانید با نصب اپلیکیشن هایی که در این زمینه طراحی شده اند دوربین های امنیتی خود را از طریق گوشی چک کنید.

در این شرایط ممکن است دستبردهایی به مکان موردنظر وار شود که چشم غیرمسلح قادر به شناسایی موقعیت و اوضاع نباشد در این لحظه انواع دوربین مدار بسته بولت وارد عمل شده و لحظه های مهم را ثبت خواهند کرد. گاهی اوقات ممکن است زاویه دوربین طوری تنظیم شده باشد که تابش مستقیم نورخورشید مانع از دید فیلم های موجود در آن شود، ولی نوع ثبت و ضبط اتوماتیک صحنه ها در این دوربین باتوجه به تشخیص نوع فیلمبرداری بسیار واضح و شفاف است. دوربینها به یک میکرو رایانه مجهز هستند که قابلیت تبدیل فیلم به دادههایی که بتوان آنها را از طریق شبکه کامپیوتری ارسال کرد، دارند. اغلب دوربین ها با ولتاژ ورودی 12 ولت کار می کنند بنابراین جهت تغذیه آنها به مبدلی نیاز است تا برق 220 ولت شهری یا ups را به 12 ولت مورد نیاز دوربین ها تبدیل کند و دوربین را روشن کند.

موقعیت نصب دوربین دام در زیر سقف است. برای خرید یک دوربین باید بدانید که این دستگاه چگونه کار میکند. احتمال بسیار اگر با بازار دوربینهای مداربسته زیاد سر و کار نداشته باشید نام هایک ویژن هم به گوشتان نا آشناست در حالی که این برند در بازار دوربینهای مداربسته و در لیست بهترین دوربینهای تحت شبکه دید در شب صدر نشین است. برخی افراد و متخصصین بر این باورند که دوربینهای مداربسته را جلوی چشم عموم نصب کنید تا از بروز و ارتکاب جرم پیشگیری کرده باشید. شما با این دوربین میتوانید ویدئو را از راه دور نیز مشاهده کنید و آن را از طریق اینترنت منتقل کنید. Godrej در سال 1995 به راه حلهای امنیت سایبری دست یافت. اهمیت انواع دوربین مدار بسته در مکان های مختلف به حدی بالاست که اگر به مراکز تجاری، مسکونی و حتی مدارس دوربین مداربسته نصب شود، وسوسه دستبرد و سرقت تا حدود زیادی کاهش خواهد یافت. 1. متراژ کابل کشی: میزان کابل مورد استفاده برای نصب دوربین مدار بسته بسیار مهم است. چراکه دقیقا طبق همان آمار ذکرشده، سارقین، مراکز و مکان هایی را برای سرقت انتخاب می کنند که امنیت زیادی ندارد و هیچ گونه تجهیزات ردیابی در آن ها استفاده نشده است.

کجاها باید دوربینهای مدار بسته را نصب سایت xiaomi-cctv کنیم؟ یکی از این راه حلها، دوربینهای مدار بسته است که سادهترین راه برای کاربران نیز میباشد. امکان تست دوربین مدار بسته و کابل های آن و نیز تعیین متراژ کابل های آسیب دیده در زمان راه اندازی دوربین مدار بسته . برآورد قیمت دوربین مدار بسته در سال ۱۴۰۰ سوال پرتکراری است که از سوی اغلب افراد مطرح میشود سعی کرده ایم در این مطلب اطلاعاتی کاربردی به اشتراک بگذاریم تا با خیالی آسوده بهترین انتخاب را داشته باشید. این کیفیت بالا بخاطر استفاده از کابل Cat5 و Cat6 می باشد که دلیل اصلی بالا بودن قیمت دوربین مداربسته IP است. در واقع در این مدل، دوربینها مسئولیتهای دستگاه DVR را برعهده دارد و دوربینها درگیرتر از مدل قبلی هستند که همین عامل دلیل قیمت بالاتر آن نیز میباشد. قیمت دوربین های مداربسته آی پی از سایر دوربین ها بالا تر است . یکی از دلایل منسوخ شدن این دوربین ها نداشتن دید در شب است دلیل دیگر استفاده از لنز مجزا می باشد. اهمیت لنز در این دوربین به خاطر نصب مجزا و جداگانه آن هاست.

این نوع دوربین در انواع دوربینهای تحت شبکه و دوربینهای آنالوگ تولید شده اند تا کاربران بتوانند کالای متناسب با سطح نیاز خود را خریداری کنند. ظرفیت هارد مورد نیاز باتوجه به تعداد دوربین ها ، حجم تصاویر گرفته شده(که متناسب با کیفیت افزایش می یابد)، مقدار ساعات تصاویر ضبط شده و تعداد روز های نگه داشتن آنها ، محاسبه می شود. البته دوربینهای مداربسته بسیار کوچک و نامحسوس نیز در بازار موجود است که شما میتوانید آنها را در هر محل، فضا، شیء و… فضای باز، فضای بسته، کارخانه، دفاتر، مغازههای کوچک یا زنجیرهای و… بر خلاف این که اکثر افراد گمان بر این دارند که این دوربین بسیار بزرگ و خوب است باید گفت که این فقط یک کاور ست و داخل این کاور فقط یک دوربین کوچک که اکثر اوقات دید در شب ندارد قرار دارد. برای 1 تا 3 دوربین فقط به یک DVR 4 کانال نیاز دارید. دوربین مداربسته از مدلهای خورشیدی ایده خلاقانهای است.

بالاخره چه دوربین بخرم؟ برای خرید دوربین این نکته را حتما در نظر داشته باشید و اگر محل نصب دوربین شما در فضای باز است یا در محلی است که معرض بارش باران و… بنابراین بهتر است قبل از خرید یک دوربین مداربسته خاص، رزولوشن دوربین مدار بسته را با فضای ذخیره سازی و زمان تهیه نسخه پشتیبان محاسبه کرد. دوربین های مدار بسته بولت دارای طراحی نمادین هستند که بسیار قابل مشاهده است. دوربین های پیشرفته تر دارای رزولوشن 2K یا حتی 4K هستند که تعداد پیکسل های آن دو برابر 1080p HD است. قبل از اقدام به خرید دوربین مدار بسته، فضای داخل یا خارج از خانه خود را که میخواهید دوربین پوشش بدهد، محاسبه کنید. هر کدام محل نصب خاص خود را دارند و بهترین محل برای نصب را باید با توجه به فضای خود انتخاب کنید. مدت زمان ضبط تصاویر کاملا به خود شما و درخواست شما بستگی دارد، بنابراین نمی توان یک هارد ثابت را برای پکیج ها در نظر گرفت و می بایستی آن را جداگانه تهیه کنید. زاویه دید این دوربین ها هم بستگی به لنز داخل آن ها متفاوت است. شما به سقف، دیوار، کنج یا گوشههای دیوار، میلههای چراغ، دکلها، میز و هر بخش مرتفعی که قابلیت اتصال داشته باشد، میتوانید دوربین مدار بسته را نصب کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار