بایگانیها دوربین مداربسته کپ

فاصله کانونی کم در لنز دوربین چشم ماهی، باعث شده است که این دوربین بای تصویربرداری مطلوب به نور بیشتری نیاز داشته باشد. که به معنای تلویزیون مدار بسته می باشد . شهروندان عزیز جهت سفارش نصب دوربین در منزل، و مدیران گرامی شرکت ها، سازمان ها و مشاغل جهت برخورداری از خدمات گسترده نصب دوربین مداربسته آریستک می توانند با استفاده از پنل «تماس با مشاوران آریستک» اطلاعات خود را ثبت کنند تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و تاریخ ملاقات را تعیین کنند. شرکت مهر تجارت با کادری مجرب این نیاز شما را برطرف کرده است و شما می توانید با یک تماس ساده از مشاوره رایگان متخصصان ما بهره مند شوید و از این طریق متحمل هزینه های گزاف و اتلاف وقت و انرژی نشوید. اصولا دوربین ها از نظر لنز یا فاصله کانونی به دو نوع لنز ثابت و لنز متغییر تقسیم می شوند. حداقل فاصله کابل شبکه و کواکسیال از کابل برق 30 سانتیمتر می باشد. از آنجا که DVR ها و NVR ها داده های ویدئو را به طور متفاوتی اداره می کنند ، به انواع مختلف دوربین نیاز دارند.

یکی از ویژگی های مهمی که این دوربین ها در خود جای داده اند، استفاده از فناوری های هوش مصنوعی می باشد. در دوربین­های مدار بسته دو پردازنده وجود دارند که یکی سطح روشنایی و دیگری سطح تاریک موجود در تصویر را با هم ترکیب و تصویر نهایی را آشکار می­سازند که این همسان­سازی در واقع وظیفه اصلی فناوری DWDR می­باشد و میزان لازم گستره دینامیکی دیجیتالی که 60 الی 70 دسی بل می­باشد را تأمین می­کند. این دوربین مدار بسته قابلیت پردازش تصویر با وضوح بسیار بالا را دارند. در عملکرد این دوربینها نور ماهیتی نخواهد داشت؛ بلکه آنها سطح دمای حاکم بر اجسام محیط را رصد کرده و میتوانند هر گونه تغییرات دمایی که با احتمال بالا خبر از حضور جسمی متحرک دارد را گزارش دهند. به دلیل وجود موتور در دوربین اسپید دام نسبت به سایر دوربین های مدار بسته قیمت بالاتری دارد.

این مدل از دوربین مداربسته با هدف نصب در فضاهای بسیار باز با درجات سخت به جهت سایت xiaomi-cctv دسترسی انتخاب میشود. به طور کلی میتوان گفت که هر گام از گامهای نصب دوربین بسیار مهم است؛ چرا که در نهایت برای استفاده و کارآمدی هرچه بیشتر، این سیستم نیازمند بینقص بودن است. همچنین برای ضبط تصاویر توسط دوربینهای تحت شبکه، به جای دستگاه DVR از دستگاهی به نام NVR که تنها دادههای این دوربینها را حفظ میکند، استفاده میشود. در دوربینهای IP، بر خلاف دوربینهای آنالوگ که برای ضبط تصاویر از دستگاه DVR استفاده میشود، از دستگاه NVR به عنوان دستگاه ضبط تصاویر استفاده میشود که باعث ایجاد ارتباط شبکهای میشود و همچنین دادههای دوربینهای IP را ذخیره میکند. دستگاههای رکوردر دی وی آر DVR دوربین مداربسته با قابلیت پخش و ذخیره با کیفیت های 2,5,8 مگاپیکسل وجود دارند.

اما اگر به تعداد کمی دوربین مدار بسته احتیاج دارید، بهتر است از دوربینهای آنالوگ استفاده کنید که هزینه خرید کمتری را به دنبال دارند. لنزها در دوربین باکس مدل CS و C دارند که باید در زمان خرید به انتخاب هر کدام از این موارد دقت کافی داشته باشید. از آنجایی که این نوع تکنولوژی دوربین مداربسته سالهای زیادی است در حوزه تجهیزات مداربسته وجود دارد، برندهای زیادی هستند که در سبد محصولات خود این نوع دوربین را موجود دارند. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی دوربین های آنالوگ HD به بازار آمدند. این دوربین ها در واقع همان دوربین های آنالوگ هستند با این تفاوت که با تغییر فرکانس خروجی در آنها، کیفیت تصاویر مداربسته به طرز چشمگیری افزایش یافته است، لازم به ذکر است که در دوربین های آنالوگ HD از تکنولوژی فشرده سازی تصاویر در آنها استفاده شده که باعث می شود در کنار حفظ کیفیت تصاویر از حجم آنها به شدت کاسته شده و مشکلی برای ارسال آنها از دوربین به دستگاه DVR به وجود نیاید؛ به این ترتیب کیفیت تصاویر در بستر آنالوگ از نیم مگاپیکسل تا رزولوشن های 8 مگاپیکسل ارتقا یافت. اگر به این نکته توجه نشود، ممکن است، زاویه مناسب برای ثبت تصاویر از دست برود.

قابلیت انتقال تصویر به تمام نقاط جهان را دارند . این دوربین ها از دو تکنولوژی متفاوت آنالوگ و دیجیتال ( IP ) برای انتقال اطلاعات خود استفاده می کنند. سیستم مداربسته تحت شبکه یا ای پی نوعی از سیستم مداربسته است که انتقال اطلاعات در آن بر مبنای پروتکل های شبکه صورت می گیرد. از انواع دوربین مدار بسته می توان به این دوربین ها اشاره کرد که در سوله ها و سالن های بسیار بزرگ استفاده می شود. همچنین این دوربینها بدنه محافظی دارند که از آنها دربرابر آب و گرد وخاک محافظت میکند و از این رو برای فضاهای بیرونی هم مناسب هستند.

همچنین این نوع دوربین مدار بسته نصب سادهتری نسبت به دوربینهای دیجیتال، دارند. همچنین ویژگیهای زیادی را برای دوربین مدار بسته فراهم میکند. همیشه یک سوال برای کسانی که می خواهند از دوربین مداربسته استفاده کنند این است که: دوربین مداربسته چیست و انواع آن کدام است؟ البته در بعضی از کورد ها زیر ارزش ذاتی هم فروخته می شود . به دلیل قیمت پایینتر دوربینهای آنالوگ نسبت به دوربینهای دیجیتال این دوربینها به عنوان دوربینهای مداربسته رایج در بازار ایران شناخته میشوند. دوربین های مداربسته AHD نسل جدید دوربین های انالوگ قدیمی ولی با کیفیت تصویر بالاتر و تصاویر دیجیتال میباشند که این تغییر تحول عظیمی در دوربین های انالوگ ایجاد کرد.در دوربین های HD متراژ کابل کابل کشی تا فواصل بالا تا 500 متر بطور مستقیم فراهم شد در صورتی که این امکان در دوربین های انالوگ میسر نبود.در دوربین AHD رزولوشن تصویر از TVL بر حسب مگاپیکسل تغییر کرد و در کیفیت های مختلف 1.3MP,2MP,3MP,4MP,5MP,8MP تولید شد و با قیمت های مناسب و کیفیت تصویر خوب وارد بازار شدند. دوربین مدار بسته باید در محلی مناسب و به گونه ای نصب شود که کابل ها و سیم های به کاررفته در آن، دسترسی آسان نداشته باشند؛ زیرا در صورت سهولت در دسترسی، امنیت دوربین مداربسته و سیم کشی آن به خطر می افتد.

این محصول انواع مختلفی دارد، در نوع آنالوگ آن برای انتقال اطلاعات خود باید ابتدا تصاویر را به سیگنال های رادیویی تبدیل کند و بعد آنها را ارسال نماید، با اینکه قیمت دوربین مداربسته وایرلس آنالوگ، نسبتا پایین است، ولی استفاده از آنها امروزه به شدت محدود شده است. اما باید به زاویه دید و عوامل محیطیایکه ممکن است در ارسال تصویر اخلال ایجاد کند، در نظر گرفته شود. سیستم های امنیتی چنانچه ، در زاویه بهتر و با کیفیت بهتری نصب شوند می توانند تصویر مناسب تری را برای شما فراهم نمایند. این دوربینها معمولا لنز ثابت با زاویه دید ۷۰ و ۸۵ درجه دارند و برای محیطهای مسقف خانگی، اداری و تجاری مناسب میباشند. دوربین های باکس (BOX) قابلیت نصب لنز خارجی دارند مناسب برای تصویر زوایای خاص وتخصصی تر در مکان های داخلی می باشند زیرا به آب حساس می باشند و درصورت استفاده در محیط های خارجی باید از کاور برای حفاظت آن استفاده شود. همانطور که می دانید دوربین هایک ویژن مدل های مختلفی دارد و هر مدل شرایط و ویژگی های خاص خود را دارد. در حال حاضر به خاطر شرایط خاص کشور ما، قیمت دوربین های مداربسته، دستگاه های ضبط تصاویر، هارد و کلیه تجهیزات مورد نیاز برای نصب دوربین، در حال تلاطم و به صورت روزانه می باشد.

به دلیل تغییر نور در فضاهای باز لنز دوربین مداربسته باید به نحوی باشد که توانایی تفکیک رنگ، تنظیم نمودن نور دریافتی، کم کردن و از بین بردن نویز در تصویر، نمایش تصویر واضح در شب و یا نورکم را داشته باشد و همچنین نسبت به آب و ضربه نیز مقاوم باشد. این نوع دوربین ها فاقد قابلیت دید در شب هستند. این نوع دوربین ها عموما فاقد دیددرشب می باشند ولی در نور کم تصویر خوبی به ما می دهند. برای مثال نحوه انتخاب مکان درست و صحیح دوربین های مداربسته، انتخاب نوع دوربین مداربسته و کاهش هزینه های نصب دوربین های مداربسته از جمله مواردی است که متخصصین امنیت تصویری می توانند به شما در هنگام نصب دوربین ها کمک کنند. نصب دوربین های مداربسته یک فرآیند کاملا تخصصی و حرفه ای است و در نتیجه برای نصب صحیح و اصولی دوربین مداربسته در یک مکان نیاز به متخصصین این حوزه خواهید داشت.

تصاویر دوربینهای مداربسته نظارتی و تصاویر ماهواره ای با این روایت در تضاد است. یعنی در حالت کلی این دوربین ها همانقدر که نیاز به دوربین های چندگانه را مرتفع می کنند به همانقدر نیز، باعث می شوند که تصاویر و نتیجه متناسب حاصل نشود. دوربین های دیجیتال که با عنوان دوربین های تحت شبکه نیز شناخته میشوند تصاویر را با فرمت دیجیتال ارسال و ذخیره سازی می نمایند. شرکت گئومات با تجربه خود در ارائه خدمات برای شرکتهای دولتی و خصوصی، آزمایشگاهها، مراکز تجاری و اداری، کارخانهها و کارگاهها صنعتی و تولیدی از انواع دوربینهای با کیفیت دیجیتال و آنالوگ با مناسبترین قیمت روز بهره میبرد. تیم نصب و راه اندازی تجهیزات امنیتی و نظارتی الرت ایران متشکل از متخصصین نصب در تهران و ایران و سیستم های هوشمند سازی منازل با تجربه بالا و ارزشمند در اجرای پروژه های متعدد و موفق میتواند تمامی پروژه های مرتبط را در کم ترین زمان و بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه دهد. صرف نظر از قابلیتهای مختلفی که هر دوربینی میتواند داشته باشد مانند قابلیت دید در شب و یا نوع لنز آن یا نوع امواج مرتبط با آن به تمام دوربینهایی که شکل گنبدی دارند دوربین مدار بسته دام گفته میشود.

همان طور که از نام این دوربین ها پیداست، اندازه و شکل ظاهری کوچکی دارند که برای مشاهده تصاویر غیرمحسوس در مکان های مختلف از این دوربین ها استفاده می شود. دلیل محبوبیت این نوع دوربین مداربسته هایک ویژن در بازار، به دلیل هزینه بسیار پایین راه اندازی و استفاده طولانی مدت از این محصولات می باشد. لازم به ذکر است که شرکت مهر تجارت نمایندگی رسمی برند های هایک ویژن و تیاندی در ایران است و کیفیت و اصالت دوربین های نصب شده را برای مشتریان خود تضمین می کند. امروزه، هرکسی می تواند این دوربین ها را خودش به تنهایی نصب کند. برای دستیابی به این هدف، از دوربین های مدار بسته در ساختمان ها استفاده می شود. انواع رایج این نوع دوربین مدار بسته با لنز ثابت و زاویه دید ۲۵، ۵۰ و ۷۰ درجه و همچنین لنز متغیر با زاویه دید ۳۵تا۸۰درجه و ۲۵تا ۸۵ درجه موجود میباشند. در مدل های دیگری از دوربین مدار بسته ، لنز متغیر است مثلا ۴ تا ۹ میلیمتر که در واقع ۳۰ تا ۶۰ درجه ، زاویه دید دوربین تغییر میکند. اکثر این دوربینها لنزهایی wide با فاصله کانونی کوچک (۳٫۶ یا ۴ میلیمتر) دارند و به خوبی میتوانند وقتی در گوشهای از اتاق نصب شوند، تمام فضای اتاق را تحت پوشش قرار دهند.

Dvr چیست و چه کاربردی دارد؟ به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، قبل از اینکه اقدام به نصب دوربین مدار بسته کنید، باید بدانید که چه نوع دوربین مدار بسته ای برای شما مناسب است. مشورت کنید و با استفاده از یک راهنمایی کامل و جامع اقدام به خریداری نمایید. دوربین مدار بسته انواع مختلفی دارد که در این مقاله آموزشی قرار است انواع دوربين مدار بسته را چه از نظر ظاهری و چه از نظر تکنولوژی مورد بررسی قرار دهیم و معرفی انواع دوربین مداربسته به صورت کامل ارائه میگردد. ضبط ابری : ضبط ابری به ضبط فیلم خارج از سایت از طریق یک سرور ابری که توسط سازنده دوربین یا شخص ثالث اداره می شود ، اشاره دارد. شبکه های دوربین مداربسته معمولا برای شناسایی و جلوگیری از فعالیت های مجرمانه و ثبت تخلفات ترافیکی مورد استفاده قرار می گیرند ، اما کاربردهای دیگری نیز دارند. قاب این دوربین جوری طراحی شده که از نفوذ آب به درون آن جلوگیری شود در نتیجه این دوربینها را ضد آب مینامند. اما تنها داشتن دوربین برای محافظت خودرو کافی نیست و این دوربین خودرو نیازمند تکنولوژی و قابلیت هایی کاربردی برای ماشین شما هستنن که بازهم جای نگرانی نیست و با پیشرفت علم ، قابلیت دوربین ها بیشتر شده و کاربرد ای متفاوتی دارند .

این دوربین ها علاوه بر ثبت تصاویر، قادر به ظبط صدا و موارد مهم دیگر خواهدشد که ممکن است سرنخ های مفیدی به افراد پیگیر ماجرا باشند. عواملی روی قیمت دوربین مداربسته موثر هستند، برند دوربین، قابلیت ها و تکنولوژی، کیفیت تصویر، نوع لنز و جنس بدنه از آن جمله موارد می باشند. پاناسونیک برند ژاپنی است و بیشتر تولیدات این برند روی سیستم های صوتی تمرکز دارد. فرض کنید تعدادی دوربین مداربسته IP و NVR و سوئیچ خرید کرده اید و قصد دارید تصویر آنرا روی مانیتور نمایش دهید. قابلیتهایی مانند ضبط تصویر با کیفیتهای متفاوت و انواع مختلف فرمتهای تصویری، انواع هشدار، ارتباط با شبکه و بکارگیری نرمافزارهای کاربردی، هشدار قطع یا خرابی دوربین، حسگر حرکت یا motion detection، ارسال هشدار حرکت به وسیلۀ ایمیل، امکان کنترل به واسطۀ وب، تنظیم نور و وجود زبانهای مختلف سیستمی در هر دی وی آر (DVR) تعدادی پورت ورودی و خروجی برای تصویر و صدا وجود دارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار