اموزش ثبت نام و ایجاد اکانت در صرافی کوینکس coinex 2022 باینری آپشن ایرانیان

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام کوینکس بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

اموزش ثبت نام و ایجاد اکانت در صرافی کوینکس coinex 2022 باینری آپشن ایرانیان

در کادر اول باید اسم صرافی و ایمیل خود را وارد نمایید مثلا coinex.network و در کادر دوم، کلید خصوصی گوگل اتنتیکیتور خود را وارد می کنید. اگر نمی دانید کلید خصوصی شما کدام است، حتما تصویر زیر را نگاه کنید که کد گوگل اتنتیکیتور برای کوینکس من از 6BE شروع می شود. نکته دیگه اینکه اگه بخواین از یک دستگاه یا موبایل دیگه با همان حساب کاربریتون وارد کوینکس بشید، احتمالاً ازتون میخواد یه کدی که به ایمیلتون ارسال شده را، در مراحل بعدی واردش کنید.

معرفی ارز دیجیتال برگر سواپ Burger Swap + پیش‌بینی قیمت

در بخش Nickname و با کلیک کردن روی دکمه Change می توانید، برای نام کاربری خود یا اکانت کوینکس تان، یک نام اختصاصی انتخاب کنید که من coinex farsi­­­ را انتخاب کردم. ​در ابتدا و در کادر آبی رنگی که مشاهده می کنید این موضوع را به شما نمایش می دهد که شما در این صرافی به تازگی ثبت نام کرده و در حال انجام مراحل تنظیمات کوینکس می باشید. برای اینکه امنیت حساب کاربری شما زیاد شود یا باید از ۲FA استفاده کنید یا از SMS CODE. هر دو صرافی بایننس و کوینکس برای محافظت از دارایی کاربران به سیستم‌های امنیتی در سطوح بالا مجهز هستند. هر دو صرافی «کوینکس» و «بایننس» از صرافی‌های متمرکز و محبوب در زمینه ارز دیجیتال هستند. پس از انجام مراحل بالا، و انتخاب رمز عبور جدید، پیامی مشابه تصویر بالا به شما نمایش داده می‌شود.

بیت سرور در شبکه‌ها

کوینکس در دسامبر 2017 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ هست و تحت گروه ViaBTC معامله می شود. در حال حاضر، آنها میگویند که بیش از دو میلیون مشتری در بیش از 100 کشور و منطقه دارند. این تبادل به 15 زبان از جمله چینی، انگلیسی، ژاپنی، کره ای، روسی و غیره در دسترس هست.

از منوی بالای نرم‌افزار در بخش Account، گزینه Account Settings را انتخاب کنید. تیک پذیرش قوانین را فعال کنید و سپس روی دکمه Sign Up کلیک کنید. با هدف افزایش سطح علمی فارسی زبانان عزیز💗، کلیه خدمات آموزشی این مجموعه در سطوح مبتدی و متوسطه رایگان می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوای این وب سایت با ذکر منبع بلامانع است.

توکن اختصاصی کوینکس ست یا کوینکس توکن CoinEx Token نام دارد. این توکن که در ژانویه 2018 صادر شد، دارایی بومی اکوسیستم CoinEx Chain است. هنگامی که در صفحه مراجعه قرار گرفتید،«تاریخچه مراجعه»و«تاریخچه پاداش ارجاع»در مرکز صفحه نمایش داده می‌شود. بدین گونه تریدر ها میتوانند حتی از افت بازار سود کسب کنند. مارجین تریدینگ یا معامله با اهرم، نوعی معامله است که به افراد اجازه می دهد با مقداری بیش از سرمایه خود معامله کنند.

در ادامه سعی میشود بصورت کامل آموزش استفاده از هر کدام از قسمت ها و مزایای و معایب آن را به تفصیل توضیح دهیم. تا با آگاهی کامل بتوانید از بخش های متنوع ترید و خرید و فروش رمز ارز در صرافی Coinex استفاده کنید . حداقل واریز برداشت شما برای ارزهای دیجیتال در صرافی کوینکس حداقل ۱۰ دلار می باشد و شما می توانید با ۱۰ دلار معاملات خود را انجام داده. خوب دوستان می رسیم به بحث جذاب معامله در کوینکس و آموزش ترید کردن در بازار ارز های دیجیتال و وب سایت کوینکس میدونید که اول باید توی حساب خود پول واریز کنید تا بتونید ترید کنید . سپس در قسمت انتخاب coin type نماد نماد ارز دیجیتالی را که می خواهید برداشت کنید را تایپ کنید و در انتها آدرس کیف پول را که می خواهید با آن واریز شود را بنویسید کنید و همچنان مقدار آن را مشخص کنید.

سپس در داخل سایت، کد QR نمایش داده شده را اسکن کنید و حتما کلید خصوصی نمایش داده شده در زیر آنرا در جایی یادداشت نمایید. در این آموزش به شما یک صرافی جهانی معرفی میکنیم که به شما این امکان را می‌دهد که از امکانات مختلفی که در ترید ارزدیجیتال وجود دارد استفاده کنید، مثل استفاده از لوریج یا معاملات مارجین، فروش استقراضی و … . معاملات مارجین و معاملات قراردادی کاملاً با یکدیگر متفاوت است. معاملات مارجین از ارزهای رمزنگاری شده بیشتری پشتیبانی میکند و بنابراین برای کاربرانی که تقاضای خرید و فروش چند رمز ارز را دارند مناسب است. معاملات قراردادی از اهرم های بالاتر پشتیبانی میکند که توسط افرادی که ریسک پذیری بالاتری دارند ترجیح داده میشود. هر زمان هم خواستید ارزهای دیجیتال تان را به ریال تبدیل کنید میتونید پولتون را دوباره به ترون تبدیل کنید و با انتقال به صرافی ایرانی و فروش در معاملات به راحتی ، ریال را وارد کارت بانکی تان کنید.

برای این کار باید پس از ورود به حساب کاربری به بخش Exchange موجود در قسمت بالا و سمت چپ وبگاه وارد شوید. که در آن باید کد کوپن هایی که به شما داده می شود را در کادر بالا وارد نمایید تا فعال شود. مثلا برای روز پیتزا بیتکوین، این صرافی به 5000 نفر کوپن جایزه داد که کاربران می توانستند با آن به معامله بپردازند و سود کسب شده با این معاملات به حساب کاربر واریز می شد. فقط باید در مدت تعیین شده از آن استفاده کنید تا منقضی نشود. در حالت Market، قرارداد با قیمت ۶۵ سنت و پوزیشن Short را ایجاد می کنیم.

شما می‌توانید با استفاده از این API، ربات تریدر خود را متصل کنید تا به جای شما ترید انجام دهد. حتی می‌توانید سایت و وبلاگ خود را به API سایت صرافی کوینکس متصل کنید تا اطلاعات قیمتی و چارت رمز ارزهایصرافی، در سایت شما نمایش داده شود. صرافی کوینکس coinex از جمله صرافی هایی است که اخیرا مورد توجه تریدر ها و علاقه مندان بازار کریپتو crypto قرار گرفته است . در واقع این صرافی بستری مناسب برای معامله امن و قابل اطمینان ارز های دیجیتال می باشد .

هنگامی که دوستان شما حساب‌های خود را با استفاده از این لینک ثبت کنند، به شما ارجاع داده می‌شوند. ۲- در صفحه جدید، روی گزینه ” Current Orders” کلیک کنید و سپس متوجه می شوید مانند قبل گزینه های جدیدی برای انتخاب ظاهر می شود. همان طور که احتمالا از قبل می دانید، این دو عبارت در واقع نوع سفارش شما را مشخص می‌کند. روی هر کدام که کلیک کنید در پایین سفارش‌هایی که از آن نوع هستند و هنوز اجرا نشده اند ظاهر می‌شود. از یا برای دریافت آدرس کیف پول کوینکس خود استفاده کنید و آن را در جای خالی در پلتفرم خود پر کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار