بایگانی‌های پیراهن آستین کوتاه پوشاک شبستری

که هر کدام از آنها دارای مزایا و معایب مخصوص به خود می‌باشند. به عنوان مثال جنس نخ قابلیت تنفس را برای اندام و بدن شما فراهم می‌کند. در مقابل الیاف مصنوعی ارزان‌تر بوده و چروکیده نمی‌شوند. توصیه ما به شما این است که پیراهن‌های مردانه خود را بصورت ترکیبی از این دو جنس تهیه کنید. در این صورت می‌توانید متناسب با هر فصل، پیراهن مخصوص به آن را به تن کنید.

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به کارخانه پوشاک اطمینان می باشد. جهت صرفه‌جویی در هزینه‌های ارسال، در انتهای ثبت سفارش می‌توانید از گزینه‌ی رزرو استفاده کنید. مارومارکت از کوکی‌ها برای بهبود تجربه شما در وب سایت استفاده می‌کند. شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت لیراز را می پذیرم . تا 7 روز برای احترام به انتخاب مشتریان کالایی خریداری شده تعویض یا پس گرفته می شود.

  • به طور کلی پیراهن‌های مردانه از لباس‌هایی می‌باشند که در بسیاری از مواقع مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • در این استایل، چیزی که خیلی اهمیت دارد، فاصله تناژ رنگی پیراهن و کت است.
  • شما در سایت زئوس می‎توانید انواع آستین کوتاه مردانه را با قیمت و کیفیت مناسب مشاهده کرده و متناسب با کت‎هایی که دارید، پیراهن مناسب را خریداری کنید.
  • جنس پارچه پیراهن مردانه اگر با کیفیت باشد تا مدت‌ها برایتان ماندگاری خواهد داشت.
در نظر داشته باشید در خرید پیراهن مردانه و هر لباس دیگری، رنگی را انتخاب کنید که به پوست‌تان بیاید. معمولا رنگ‌های روشن مناسب پوست‌های سبز و تیره است و رنگ‌های تیره لباس برای پوست‌های سفید. پیراهن مردانه آستین کوتاه را در هر جا می‌توانید بپوشید. فرقی ندارد به دنبال یک تیپ رسمی و اداری برای محل کار هستید یا می‌خواهید ست اسپرت همیشگی خودتان را با بلوزهای مردانه داشته خرید پیراهن باشید.

پیراهن آستین کوتاه نخی مدل47565

بایگانی‌های پیراهن آستین کوتاه پوشاک شبستری کوا در معنی لغوی ردایی است که روی لباس کردی پوشیده می‌شود. در اینجا اما آغاز داستانِ لباس‌هایی است که از نظر رنگ و اصالت به وجه تسمیه با کوا می‌رسند. کوا راه خود را از مجموعه‌ی اول که بارانی هستند شروع کرده و به کند و کاو در صنعت مد می‌پردازد و در ادامه‌ی مسیر خود به لباس‌هایی با طراحی متفاوت‌تر برای مردان می‌رسد. کوا از روزهای خاکستری گذر کرده و رنگی بیرون آمده، تا بتوانیم به واسطه‌ی آن با رنگ‌ها آشتی کنیم. اگر می‌خواهید یک کادو فوق‌العاده و شیک برای روز مرد، تولد همسر یا پدرتان به او هدیه دهید، کافیست با اطلاع از سایز او، از طریق سال ست اقدام کنید.

پیراهن آستین کوتاه نخی مدل47606

یکی از گزینه‌های بسیار جذاب برای پیراهن‌های آستین کوتاه مردانه، پیراهن طرح شطرنجی و یا چهارخانه با شلوار جین می‌باشد. همچنین از پیراهن‌های مردانه پرطرفدار در بین آقایان می‌توان به پیراهن‌های سفید اشاره کرد. که ترکیب بسیار مناسبی با شلوار پارچه‌ای مشکی ایجاد می‌کنند. این ترکیب در مقایسه با بقیه ترکیب‌ها از حالات رسمی‌تری برخوردار است. همچنین در نظر داشته باشید که پیراهن سفید به هیچ عنوان از مد نمی‌افتند. بنابراین برای هر مردی لازم است که در کمد لباس‌هایش یک پیراهن مردانه آستین کوتاه سفید داشته باشد.

پیراهن آستین کوتاه نخی مدل47662

پیراهن آستین کوتاه یکی از پر استفاده ترین و محبوب ترین لباس هاست، که در بین آقایان طرفداران زیادی دارد. همچنین مدل های راه راه یا چهارخانه و یا مدل ساده، هر کدام می توانند جذابیت بی نظیری داشته باشند. اگر همیشه می خواهید لباس خوب بپوشید و خوش پوش و جذاب باشید، قطعاً باید در کمد لباستان، چند پیراهن آستین کوتاه وجود داشته باشد. نمی‌توان یک قیمت واحد برای هر نوع پیراهن آستین کوتاهی مشخص کرد؛ چرا که عوامل زیادی در تعیین قیمت آن‌ها، دخیل هستند. همگی از فاکتور‌های کاربردی برای تهیه یک پیراهن می‌باشند که قطعا در میزان قیمت آن هم تاثیرگذار هستند. در دسته پیراهن مردانه، شما حتی می‌توانید از فیلترهای متعددی مانند برند، سایز، رنگ، نوع، مورد استفاده، آستین، دسته بندی، قیمت و فروشنده استفاده کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار