پیراهن لی جین مردانه استین بلند ۲ جیب لباس تهران، آرژانتین دیوار

ارزش های ما بر اساس مشتری مداری، صداقت با مشتری، تاکید بر ارتقای روز افزون کیفیت و توجه به اخلاقیات استوار است. چشم انداز این مجموعه بر رسیدن به قله های افتخار در سطح منطقه خاورمیانه بنا شده تا نام ایران و ایرانی بار دیگر بر سر زبانها باشد. می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید. تصاویر مستقیما توسط خود هنرمند تولیدکننده در سایت قرار داده شده . اما توجه کنید که ممکن است گاهی تفاوت های جزیی با چیزی که در تصویر میبینید وجود داشته باشد . در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت مکس بکس را می پذیرم . بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند. برای چت در WhatsApp بر روی هر کدام از اکانت‌‌‌‌های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید. یک طرف بالاترین قسمت کمر شلوار را با استفاده از متر خیاطی اندازه بگیرید. برای اندازه گیری آستین از سرشانه متر خیاطی را به سمت دست ها بیاورید و تا روی مچ متر بزنید. متر خیاطی در بالاترین قسمت شانه (کنار یقه) قرار داده شود، سپس تا انت‌‌‌‌های لباس اندازه بگیرید.

پیراهن لی جین مردانه استین بلند ۲ جیب لباس تهران، آرژانتین دیوار در ادامه به انواع پیراهن مردانه لی و نحوه ست کردن آن‌ها خواهیم پیراهن لی مردانه ترک پرداخت. کافه کادو به عنوان پلتفرم آنلاین فروش محصولات از سال 1393 و با نظارت وزارت صنعت معدن و تجارت شروع به فعالیت نمود. کافه کادو پلتفرمی برای خرید و فروش طیف گسترده ای از محصولات (از لوازم خانگی ، دکوری ، مبلمان تا لوازم آرایشی و بهداشتی) است . همچنین کافه کادو ، بخش مهمی به نام “خیابان هنر” دارد برای حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان صنایع دستی و دستآفریده های ایرانی که بصورت روزانه با محصولاتی زیبا و رنگارنگ بروزرسانی میشود . اعتقاد ما در کافه کادو خرید اینگونه محصولات به عنوان کادو و هدیه برای عزیزان است .

ما تامین کنندگان همکار را بسیار با دقت انتخاب کرده ایم . این تامین کنندگان بسیار حرفه ای (هم در تولید محصول و هم در بسته بندی و ارسال ) هستند. به همین دلیل مطمئن باشید که محصول کامل و سالم بدست شما میرسد . در ضمن کافه کادو سلامت محصول را تضمین کرده و در صورت بروز مشکل محصول را بدون پرسش تعویض میکند . © 2020 کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به فروشگاه اینترنتی سارابارا میباشد. تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوز‌‌‌‌های لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌‌‌‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

محصولات مدنظر خود را با خیال آسوده به صورت آنلاین خریداری کنید. اگر شما هم به دنبال یک ست ورزشی زیبا هستید بدون شک به خاطر تنوع زیاد در مدل های آن دچار مشکل در انتخاب هستید. اگر کُت و شلوار دارید می توانید برای زیر کُت آن پیراهن جین بپوشید. کیفیت، قیمت مناسب و رضایت مشتری را از اهداف اصلی خود قرارداده است. ارسال به تهران با پیک موتوری، تحویل سفارش بین 6 تا 12 ساعت، قبل از ثبت سفارش مبلغ یا آنلاین یا کارت به کارت پرداخت گردد. اگر می خواهید در محیط کارتان حس و حال متفاوتی داشته باشید، بهتر است از پیراهن های لی استفاده کنید و آن را با شلوار پارچه ای بپوشید.