مبل استیل مدل های متنوع و شیک سلطنتی + قیمت-مبل سید

جنس بدنه مبل استیل ریحان از چوب راش ساخته شده است و نشیمن مبل از جنس فوم سرد که از مرغوب ترین مواد اولیه در نشیمن می باشد ساخته شده است. شاید در همان اولین نگاه به این‌گونه مبلمان، بخصوص اگر در این حیطه تخصصی نداشته باشید. متوجه این موضوع می‌شوید که مبل‌های کلاسیک نسبت به مدل‌های استیل طراحی کاربردی‌تر، ساده‌تر و درعین‌حال جذاب‌تری دارند. ضمن این که علاوه بر اصالت سبک و طراحی شیک راحتی آن نیز به‌خوبی روی کاغذ آورده شده و در حین طراحی در نظر گرفته شده است. مبل استیل یا همان سلطنتی جزئیات بیشتری در طراحی‌های ساختاریافته و فرم اسکلت دارد. در کنده‌کاری‌هایی که روی مبل سلطنتی ترک در نظر گرفته شده است معمولاً پیچیدگی و یک المان خاص رعایت شده است.

افرادی که به دنبال خرید مبل استیل با چوب قهوه ای هستند، مطمئنا با دیدن این مدل آن را جزء اولین گزینه های خرید خود قرار خواهند داد. مدلی که رنگ طلایی در آن خیلی کم به کار رفته و به این شکل به وقار مبل افزوده شده است. یکی از ویژگی های مبل استیل با سایر مبل ها وجود منبت کاری یا نقش و نگار بر روی مبلمان میباشد، در واقع مبل سلطنتی به خاطر همین منبت کاری ها شناخته میشود، این نوع منبت کاری ها بیشتر با رنگ های طلایی و نقره ای میباشد. پارچه‌ها نیز یکی از بخش‌های اصلی و مهم در مبلمان هستند. شما هم به‌عنوان خریدار احتمالاً روی طرح و رنگ آن وسواس دارید.

به همین منوال اکثر سازندگان از چوب راش استفاده نمی‌کنند. چون حتی برای مشتری هم صرفه اقتصادی ندارد و قیمت مبل سلطنتی را بالا می‌برد. ترکیب چوب و رزین و پلی‌اورتان یکی از بهترین ایده‌هایی است که در دنیای سخت مبلمان، این بازار را دگرگون ساخته است. این مدل‌ها از طرح‌های کلاسیک و دوره‌های قدیمی مصر استفاده می‌کنند.

مبل استیل مدل های متنوع و شیک سلطنتی + قیمت-مبل سید به‌هرحال چوب راش در مبلمان کلاسیک استفاده می‌شود که از جمله بهترین و زیبا ترینهاست. ضمن این که عمر طولانی دارد و به همین راحتی‌ها و با نگه‌داری صحیح دچار آسیب نمی‌شود. این گروه از مبل‌ها در نهایت به دلیل حساسیت ساخت با هم تفاوت قیمت دارند. معمولاً یک سازنده وقت بیشتری روی مدل‌های سلطنتی می‌گذارد. به همین علت باید انتظار داشت که قیمت مبل سلطنتی بیشتر باشد. موضوع قیمت همیشه برای کسانی که قصد خرید مبل را دارند اهمیت زیادی دارد.

  • قبل از خرید مبل استیل به متراژ و دکوراسیون و سبک ان در خانه خود دقت داشته باشید.
  • یکی از مهمترین عواملی که می تواند موجب کاهش طول عمر و یا خرابی مبل استیل شما شود، برخورد مستقیم نور خورشید به آن است.
  • در طول تولید مبلمان استیل، تمام مواد مورد استفاده فقط ورق های فولادی هستند که نیازی به پردازش چسب یا مواد شیمیایی دیگر ندارند، هیچ ماده مضری تولید نمی کنند، در واقع مطلقاً ماده ای از خود تولید نمی کنند.
  • همانطور که می دانید مهم ترین ویژگی یک مبل استیل فرانسوی، داشتن اصالت و نماد سلطنت می باشد.
  • در ساخت کلاف مبلمان استیل از چوب درخت گردو و راش و … استفاده می شود.
  • مبل‌‌های کلاسیک مصری نیز طرحی باشکوه و زیبایی تخت پادشاهان دارند.

مبل‌های کلاسیک به‌صورت 7 و 9 نفره در بازار موجود هستند. ست‌های هفت‌نفره معمولاً شامل یک کاناپه سه‌نفره و چهار مبل تک‌نفره است. در مقابل مدل‌های دیگر که به نام نه‌نفره شناخته می‌شوند برای یک کاناپه سه‌نفره، 4 مبل تک‌نفره و 2 متریال میزبان هستند. در ساخت مبل استیل از چوب های مرغوب جنگلی مثل راش – گردو – توسکا و دیگر چوب هم محکم و بادوام استفاده میشود. از این رو مبل استیل نسبت به دیگر مبلمان قیمت بالاتر و وزن سنگین تری دارد و البته دوام و ماندگاری خوبی هم خواهد داشت.

نقص‌هایی که ممکن است در مبل‌ها وجود داشته باشد

در خصوص قیمت مبل سلطنتی باید بگوییم که معمولاً نرخ آن در بازار نسبت به مدل‌های کلاسیک بیشتر است. در نتیجه اگر می‌خواهید خرید اقتصادی‌تری داشته باشید، باید به سراغ مدل‌های کلاسیک بروید. البته این بدان معنا نیست که مبل‌های کلاسیک کیفیت کار کم‌تری دارند. حال که تفاوت‌های بین مبلمان سلطنتی و استیل را متوجه شدید بهتر است که نکات بسیار مهمی را مورد بررسی قرار دهیم که به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل دکوراسیون داخلی خود را طراحی کنید و مبلمان خود را بچینید. در چنین شرایطی چون مبل‌های استیل نسبت به سایر مبل‌ها اندازه‌های بزرگی دارند فضایی که در آن قرار می‌گیرند بسیار مهم است. مبل استیل گلرخ رنگ چوب مبل گلرخ تقریبا متمایل به فندقی بوده و طلایی به کار رفته در آن نیز نسبتا کمتر است.

مبل گلریز مدل جدید

با قرار دادن یک دست مبلمان سلطنتی سفید در چیدمان منزل فضا بسیار دلباز و بزرگ به چشم می آید به همین دلیل می توانید از این مدل برای اکثر منازل استفاده کنید . باید برای اگاهی از کیفیت مبل به منبت کاری ها هم توجه کنید. هرچه منبت کاری ها دقیق و ظریف باشد، قیمت مبل استیل هم بیشتر است. علاوه‌برآن پایه‌ها، دسته‌ها و بدنه مبل نباید جای سوراخ‌شدگی، ترک و شکستگی و یا بریدگی اضافه داشته باشد. در خصوص خرید اینترنتی نیز امروزه فروشگاه‌ها عکس مبل سلطنتی را در اختیار شما قرار می‌دهند. با استناد به این عکس‌ها و با اعتماد به فروشنده می‌توانید تا حد زیادی کیفیت طراحی مبل خود را بررسی و نقص‌های آن را تشخیص دهید.

که البته این استفاده از چوب‌های با کیفیت نیز خود یکی دیگر از دلایل مرغوبیت بالای این گونه مبل‌ها به شمار می‌رود و به همین خاطر قیمت نسبتا بالای این مبل ها در مقایسه با قیمت ارزان تر مبلمان راحتی توجیح‌پذیر است. درصورتی‌که قصد خرید مبل کلاسیک و سلطنتی را دارید به این موضوع دقت کنید که در درجه اول با هم تفاوت‌هایی دارند. ضمن این که مبل‌های کلاسیک معمولاً نرخ‌گذاری متفاوتی با مدل‌های مدرن دارند. چون این محصولات بر اساس نیاز مشتری و بازار انتخاب و طراحی می‌شوند ممکن است با یک متریال، یک جنس چوب و پارچه و یا حتی طراحی، در قیمت‌های مختلفی عرضه شوند. قیمت مبل سلطنتی براساس متریال به کار رفته، منبت‌کاری‌‌های انجام شده و چوب مخصوصی که برای هرکدام مورد استفاده قرار می‌گیرد، متفاوت است. به طور کلی قیمت مبلمان استیل نسبت به سایر انواع دیگر بالاتر بوده و باید در انتخاب آن‌ها توجه ویژه‌ای به کار ببرید.

تمامی مبلمان استیل دیجی چوب از چوب طبیعی ساخته شده اند. همچنین در هنگام جا به جایی مبلمان استیل، بسیار باید مراقب باشید تا پایه های مبل روی زمین کشیده نشود و حتما آن را بلند کنید. چرا که با کشیدن مبل چوبی به روی زمین، موجب ترک خوردگی به روی پایه های آن می شود. بهتر است حتما در زمان های اسباب کشی منزل، از ضربه گیر های پلاستیکی استفاده کرده و دورتادور مبلمان خود را با خرید اقساطی مبل سلطنتی انها بپوشانید.

همچنین روکش آن ها از پارچه های یک رنگ یا پارچه بدون طرح ساده ساخته می شوند. در پارچه مبل های استیل فرانسوی از رنگ سفید در کنار رنگ های ملایم استفاده می شود. مبلمان های استیل فرانسوی سبک هستند و از ظرافت بالایی برخوردار می باشند. بیشتر از این نوع مبل در سالن های کوچک استفاده می شود. موردی که در تمامی مدل های مبلمان استیل توکامارت به طرز هنرمندانه‌ای رعایت شده است. اما دلیل نام گذاری مبل استیل چیست؟ و چرا بعضی از افراد با شنیدن این نام تصور میکنند که این نوع مبل از فلز استیل ساخته شده!

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار