بهترین لپ تاپ های صنعتی + میان رده + ارزان قیمت

برخورداری این لپتاپ از عمر باتری ۱۰ ساعته و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع با قابلیت ۸۰ درصد شارژ تنها در یک ساعت شما را بیشتر برای خرید این لپتاپ ترغیب میکند. اپلواچ سری 5 شارژدهی باتری نسبتاً کمی دارد و با یکبار شارژ تقریباً یک روز دوام میآورد اما با استفاده محدود، شارژدهی اندکی افزایش مییابد. در مورد هارد باید بگوییم قبلاً در لپتاپهای ارزانقیمت از هاردهای HDD با ظرفیت کم (در حد ۵۰۰ گیگابایت یا کمتر) استفاده میشد که هم سرعت کمی دارند و هم با گذشت زمان دچار مشکل میشوند و دیگر عملکرد اولیه خود را ندارد؛ اما بهتدریج حافظههای پرسرعت SSD نیز به این لپتاپها راه یافتند و امروزه معمولاً با ظرفیتهای ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت در لپتاپهای اقتصادی استفاده میشوند. لازم به توضیح است که نسخهای از این کرومبوکها با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت نیز به بازار عرضه شده است.

امروزه آن دسته از بهترین لپ تاپ های ارزان ۲۰۲۱ بین ۴۰۰ تا ۷۰۰ دلار که دارای پردازندههای متعلق به سری پردازندههای Core i3، Core i5، Ryzen 3 و Ryzen 5 هستند، بیشترین سهم از بازار لپتاپهای اقتصادی و ارزانقیمت را از آن خود کردهاند. این لپتاپ گیمینگ ایسوس لپتاپی با طراحی کاملاً سنتی است و محصولی ردهبالا محسوب میشود؛ البته صفحهکلید این لپتاپ جزو راحتترین صفحهکلیدهای لپتاپهای گیمینگ نیست؛ اما هر یک از کلیدهای آن دارای سیستم نورپردازی RGB جداگانه است. در مجموع فیت بیت شارژ 2 با قیمت 150 دلاری یکی مچ بند هوشمند عالی با طراحی زیبا است. اگر علاقمند به طراحی قدیمی ساعتها هستید و از طرفی نمیتوانید از تکنولوژی دل بکنید، یک ساعت هوشمند کلاسیک، همانچیزی است که به دنبال آن هستید.

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن

شما باید به دنبال یک ساعت متناسب با نرم افزار تلفن همراه خود باشید. این ساعت در دو مدل 40 و 44 میلیمتر عرضه میشود که تنها تفاوت آنها در سایز نمایشگر است؛ همینطور این ساعت دو نوع جنس بدنه دارد که یک مدل آلومینیوم و یک مدل گرانتر استیل ضدزنگ و ضد خش دارد. اگر بهدنبال یک ساعت همهکاره و شیک میگردید و هزینهای که برای آن میپردازید برایتان مهم نیست، خرید اپل واچ سری 6 بهترین گزینه است. نسخه اصلی TicWatch Pro در سال 2018 به بازار عرضه شده است، بهروزرسانی 2020 این ساعت از دستورالعمل جدیدی را رونمایی نمیکند و این موضوع اتفاق بدی نیست. یکی از برترین کمپانیهای تولید مچبند سلامتی، شیائومی است که با تولید می بند توانست بازار مچبندهای سلامتی را زیر و رو کند؛ اما زیرشاخههای برند شیائومی در تولید ساعت هوشمند، مانند امیزفیت، از دیگر قطبهای سازنده ساعتهای هوشمند میباشد.

این سماور به همراه قوری آن با ظرفیت 1 لیتر به بازار گام اول خرید عرضه شده است. این نکته یکی از مهم ترین نکات در راهنمای خرید سماور برقی می باشد شما ابتدا باید تعداد افراد خانواده خود را در نظر بگیرید و سپس مدل سماوری با ظرفیت مناسب انتخاب کنید که قابلیت سرویس دهی برای تعداد افراد را داشته باشد . و همچنین باید با برخی از ایرادات رایجی که ممکن است در این دستگاه با آن مواجه شوید آشنا باشید. از امکانات ویژه این لپتاپ میتوان به برخورداری از حسگر اثرانگشت و بلوتوث ۵ اشاره کرد.

همزن برقی ارزان

از دیگر مشخصات این لپتاپ گیمینگ ایسوس میتوان به برخورداری از اپلنیکیشنهای از پیش نصب شده اشاره کرد که میتوانید با کمک آنها تنظیمات بازیها و سایر موارد مشابه را سفارشیسازی کنید. جادهای را تصور کنید که خودروها با سرعت در آنها در حال حرکت هستند، حافظه SSD مانند جاده چند بانده و حافظه eMMC مانند جاده تک بانده است؛ پهنای این دو جاده متفاوت است؛ اما خودروها در هر دو جاده میتوانند سرعت یکسانی داشته باشند؛ اما با این حال حافظه SSD درکل عملکرد بهتری دارد. قیمت لپتاپ گیمینگ Blade 15 advanced با پردازنده Core i7 10875H، کارت گرافیک ۸ گیگابایتی RTX 2070، رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی NVMe درحدود ۶۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. یکی از پر قدرتترین پردازندههای شرکت AMD یعنی Ryzen ۹ ۵۹۰۰HS، این لپتاپ را همراهی میکند. در این مطلب قصد داریم تعدادی از بهترین لپتاپهای ایسوس را معرفی کنیم. لپتاپهای هیبریدی دارای کروم او اس ویندوز ۱۰ معمولاً ۵۰۰ دلار یا کمتر هستند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار