باتری یو پی اس-باتری سیلد اسید-پخش عمده خرید و فروش باتریups-مستر انرژی پلاس

ما انواع باتری صبا که از معتبرترین برند های حاضر در ایران است، در اختیار داریم و همراه با ارائه بهترین خدمات، آنها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.باتری های تعویض یو پی اس، با تماس با تیم فروش ما قابل سفارش هستند. باتری یو پی اس بر اساس ساختار و ترکیب در چند نوع سرب اسید، لیتیوم، نیکل کادمیم و سیلور آلکالین تولید می‌شوند. باتری‌های ۱۲ ولت یو پی اس در دو نوع AGM و GEL هستند که در شیوه ذخیره الکترولین با هم تفاوت دارند. در حالت کلی بهتر است بدانید که باتری ups برای محافظت کردن از تجهیزات مخابراتی، رایانه‌ها و یا سایر تجهیزات الکتریکی استفاده می‌شود. این باتری‌ها انواع مختلفی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان باتری‌های سرب اسید، باتری لیتیوم، نیکل کادمیوم و سیلور آلکالاین اشاره کرد. در واقع در ولت‌های مختلفی روانه بازار می‌شوند برای مثال می‌توان باتری یو پی اس 100 آمپر اشاره کرد.

باتری یو پی اس 12 ولت 28 آمپر ساعت

هرگونه گرد و غبار و یا آلودگی می توانند تاثیرات منفی قابل توجه ای بر روی باتری های سیلد اسید داشته و باشند. همین دلیل می تواند شما را مجاب به تمیز نمودن و نگهداری اصولی از این باتری ها نماید. شاید به جرعت بتوان گفت تمامی مباحثی که در خصوص قیمت تمام شده گفته می شود، منتهی به همین فاکتور اساسی است.

  • زمان شارژ به حداکثر توان بستگی دارد که باتری می­تواند بدون به خطر افتادن طول عمرش بپذیرد.
  • داشتن یک باتری یو پی اس خراب به این معنی نیست که تمام باطری ها خراب شده و شما باید کل رشته را تعویض کنید و متحمل هزینه های زیادی شوید.
  • باتری­‎‌های VRLA نیاز به تعمیر و نگهداری مستقیم ندارند زیرا هیدروژن منتشر شده در اثر دشارژ در داخل باتری با اکسیژن ترکیب شده و به آب تبدیل می‌شود و باتری را از افزودن آب اسید به آن بی‌نیاز می‌کند.
  • البته باتری یو پی اس کاربردهای دیگری نیز دارد و از آن می توان به عنوان منبع تغذیه اضطراری برای جک درب پارکینگ ها نیز استفاده کرد.

در این نوع باتری یک معکوس کننده در خط قرار گرفته و مسیر جریان DC باتری از حالت شارژ نرمال به تأمین جریان، تغییر حالت می‌دهد. باتری یو پی اس در تعامل با خط، ورودی را تثبیت کرده و ولتاژ خروجی را با یک مبدل تثبیت می‌کند. از آنجایی که سیلید نمی‌باشند هیدروژن تولید شده در حین بهره برداری مستقیماً وارد محیط می­‌شود. بله امکانش هست و مشکلی پیش نمیاد فقط در نظر داشته باشید که از روشنایی به میزانی استفاده کنید که باعث تموم شدن باتری دستگاه یو پی اس نشه تا موقع کارکرد کرکره برقی به مشکل بر نخورید. دستگاه‌های یو پی اس مثل وسیله‌های بیمارستانی و یا مراکز مخابراتی یا مکان‌هایی که تغییرات شدید برق‌دارند نیاز به باتری UPS هستند.

ابتدا بهتر است بدانید که ساختار و نحوه ساخت باتری های یو پی اس و باطری ماشین باهم فرق تفاوت های زیادی دارند. همان طور که گفته شد باتری های یو پی اس از نوع سیلد لید اسید ساکنهستند یعنی باید در جای ثایتی نصب شوند درحالی که باتری خودرو دائما باید در حال حرکت باشد به همین دلیل باتری های یو پی اس برای ماشین مورد استفاده قرار نمی گیرند. باتری های خوردو جوری ساخته و طراحی شده اند که درحال حرکت کار می کنند و کاملا مناسب خوردو ها می باشند به صورتی که اگر خودرو مدت زیادی کار نکند باتری ان خالی می شود. هنگامی که سلولی دشارژ می شود، سرب و اسید رقیق دچار واکنش شیمیایی شده که سولفات سرب و آب را تولید می کنند.هنگامی که سلولی نیزشارژ می شود، سرب سولفات و آب تبدیل به سرب و اسید می شوند. در طراحی تمامی باتری های سیلد اسیدی و یو پی اس جریان شارژ باید به گونه ای تنظیم شود که قابلیت جذب انرژی توسط باتری به وجود آید.

بهترین نوع باتری برای استفاده به عنوان باتری دوم ماشین باتری های سیلد اسید دیپ سایکل هستند که تعداد دفعات شارژ و دشارژ بسیاری بیشتری نسبت به باتری های سیلد اسید معمولی دارند. هنگامی که موتور ماشین روشن و در حال کار است، دینام ماشین وظیفه تامین نیازهای برق خودرو را به عهده دارد و همچنین به سرعت شروع به شارژ باتری ماشین کرده تا به شارژ کامل برگرداند. محدوده نوسان و مقدار افت ولتاژ برای مهندسان برق و الکترونیک بسیار دارای اهمیت است. اما زمانی که در حال تخلیه شدن است این سطح اختلاف ولتاژ یا به تدریج و یا به صورت آنی کاهش پیدا می کند. و می تواند آسیب های جبران ناپیذیری به عناصر حساس همچون موتور ها و یا برد ها و ای سی ها بزند.

باتری صنعتی

باتری یو پی اس-باتری سیلد اسید-پخش عمده خرید و فروش باتریups-مستر انرژی پلاس UPS یا Uninterruptible Power Supply (منبع تغذیه بدون توقف) یک دستگاه الکترونیکی است که از آن برای ایجاد ثبات در جریان تغذیه تجهیزات الکتریکی استفاده میشود. امداد باتری کهن، به عنوان نمایند رسمی کارخانه صبا باتری این امکان را دارد تا در کمترین زمان، باتری های شما در سطح شهر تهران به دستتان برساند. در عصر امروز، اکثر کسب و کار ها حتی با یک لحظه قطعی برق دچار مشکل در روند کاری خود می شوند و نیاز به یک سیستم برقی پشتیبان دارند تا در لحظاتی که برق اصلی قطع می شود، برق پشتیبان بلافاصله وارد عمل شود و نگذارد روند https://mrenergyplus.com/ کار مختل شود. تقریبا می توان گفت با ارزش ترین جزء و ماده اولیه باتری همان سرب است. چرا که این محصولات هزینه انتقال و باربری و گمرک بر روی آنها حساب شده است.

باتری یو پی اس صبا یکی از پرکاربردترین باتری های صنعتی است که به دلیل عملکرد فوق العاده ای که دارد مورد تایید کارشناسان قرار گرفته است و به دلیل سطح کیفیت بالایی که دارد باعث جلب رضایت مشتریان عزیز شده است. در مورد انواع باتری یو پی اس، کاربردها و نحوه خرید و قیمت آن صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید. این نوع از باتری یو پی اس بهترین نوع باتری یو پی اس در بازار ایران از نظر کیفیت می‌باشد که با بهترین قیمت می‌توانید از شرکت مهرآذین بهراد خریداری نمائید.