آموزش گام به گام ثبت نام در صرافی کوکوین

پس از دانلود اپلیکیشن، باید آدرس ایمیل، رمز عبور و کد تأیید اپلیکیشن Google Authenticator را وارد کنید. در صورتی که سفارش خرید یا فروش خود را از طریق ثبت سفارش محدود ثبت کنید، سفارش شما در اوردر بوک قرار گرفته و تا تکمیل نهایی در بخش “Open Orders” نمایش داده می شوند. در این صرافی جهت محاسبات هزینه ها، از مدل Maker / Taker استفاده می شود.

از آنجایی که این وبسایت بصورت زبان انگلیسی می‌باشد، نیاز بر این دیدیم که آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین را به شما ارائه کنیم. یا ابتدا ارز خود را به یک کیف پول ارز دیجیتال مانند تراست ولت منتقل کرده و سپس به صرافی کوکوین منتقل کنید. کاربران ایرانی به منظور استفاده از خدمات این صرافی، لازم است که در ابتدا در آن ثبت نام نمایند و سپس با ورود به حساب کاربری خود، از خدمات اختصاصی ارائه شده در صرافی کوکوین استفاده کنند. در نهایت با کامل کردن تمام بخش‌های فوق و انتخاب گزینه Confirm کار برداشت ارز دیجیتال از حساب شما در صرافی کوکوین انجام می‌شود. با توجه به اینکه کاربران ایرانی امکان احراز هویت در صرافی کوکوین را ندارند، برای برداشت از حساب خود در شبانه‌روز با محدودیت مواجه هستند. برای این منظور در هر شبانه‌روز تنها امکان برداشت 5 بیت کوین از صرافی کوکوین برای شما مقدور است.

شرکت‌های معتبر زیادی از جمله میهن وب‌ هاستسرور مجازی مخصوص تریدبه فروش می‌رسانند. مانند بایننس، علاوه بر امکان معامله در وب‌سایت، کوکوین برای موبایل اپلیکیشن مخصوص دارد که ترید را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. برای احتیاط بهتره که یک ایمیل جدید با هویت غیر ایرانی بسازید که اگر بعد ها مشکلی پیش اومد وریفای و برداشت راحت تر باشه وگرنه برای ثبت نام و فعالیت مشکلی نخواهید داشت. کارت شناسایی خارجی مثل کارت اقامت و یا مواردی از این قبیل اگر داشته باشن میتونید حساب رو وریفای کنید. خب شما پس آنلاین مکاتبه کنید ببینید پاسخی میگیرید یا خیر.

واریز و برداشت در کوکوین

با فعال کردن این قسمت برای برداشت از حساب خود باید عبارتی را وارد کنید. در این قسمت ابتدا کشور و محل زندگی خود را وارد می‌کنید. پس از تکمیل اطلاعات در نهایت روی گزینه ارسال یا Submit کلیک می‌کنید. به این ترتیب شما مراحل احراز هویت برای ثبت نام در صرافی KuCoin را به اتمام رساندید.

سپس در قسمت کادر ایمیل که ایمیلم خود را یادداشت کرده بودم، گزینه ی Send Code (ارسال کد) را میزنم تا صرافی کوکوین KuCoin برایم یک کد ارسال کند. به ایمیل خود رفته و کدی که صرافی کوکوین KuCoin برایم ارسال کرده را کپی میکنم. اسم سایت دلیل بر این نمیشود که فقط در باینری فعالیت داریم بلکه بازار اصلی ما فارکس و ارز های دیجیتال میباشد . پیشنهاد میشود حتما عضو کانال تحلیل های روزانه شوید چرا که دیدگاه شما را به کلی نسبت به تحلیل کردن بازار تغییر میدهد . در مرحله بعد روی گزینه send code کلیک نمایید تا یک کد 6 رقمی به ایمیل شما ارسال شود، آن را در کادر زیر وارد کرده و سپس بر روی گزینه next کلیک فرمایید. نموده اید، دیگر نیازی به ثبت نام مجدد در این صرافی نمی باشد.

آیا کوکوین برای استیک کردن خوب است؟

آموزش گام به گام ثبت نام در صرافی کوکوین

لازم به‌ذکر است که برای شرکت در این رقابت باید ابتدا فرآیند احراز هویت خود را کامل کنید و حساب خود را از سطح یک به سطوح بالاتر ارتقا دهید. برای افزایش اطلاعات خود در مورد جزئیات قرارداد آتی مورد نظر، در منوی اصلی قراردادهای آتی بر گزینه References کلیک کنید و بر جزئیات قرارداد یا Contract Specification کلیک کنید. در قسمت معاملات با کلیک کردن بر گزینه Spot Trading وارد پنل معاملات نقدی در صرافی KuCoin می‌شوید. آدرس ولت را کپی کنید و میزانی که می‌خواهید را وارد کنید و در‌نهایت بر گزینه تایید یا Confirm کلیک کنید. سپس در صورت تمایل، مقادیری که می‌خواهید را با استفاده از گزینه Trasnfer از حساب اصلی به سایر حساب‌ها در صرافی Kucoin انتقال دهید. این حساب مخصوص معاملات اهرم‌دار است و با انتقال وجوه از حساب اصلی به این حساب می‌توانید در پنل معاملات اهرم‌دار معاملات خود را انجام دهید.

ارز ELON، میم کوینی بی هدف ولی محبوب

در آخر بر روی گزینه “send code” روبه‌روی کارد اول کلیک کنید. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، ابتدا ایمیلی که به آن دسترسی دارید، وارد کنید. به گفته بسیاری از کاربران این صرافی برای معامله‌گران مبتدی مناسب نیست. برای کاربرانی که می‌خواهند با استفاده از ارز فیات در KuCoin کریپتو بخرند، چند مرحله اضافی ضروری است. جدول کامل این هزینه ها را می توانید در صفحه کارمزد KuCoin بیابید. دلیل مسدود شدن دارایی شما ممکنه به این دلیل باشه که در زمان استفاده از VPN آی‌پی شما چندین بار تغییر کرده و صرافی نسبت به این حرکت حساس میشه و دارایی رو فریز میکنه و نه صرفا بخاطر اتصال از ایران . در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ثبت نام در صرافی کوکوین با موبایل.

به هیچ عنوان شماره تلفن خود را در سایت کوکوین وارد نکنید، مگر نه متوجه ایرانی بودن شما می شوند و حساب مسدود می شود. این صرافی همانند صرافی بایننس ایرانی ها را تحریم کرده؛ لذا برای ورود به سایت، می بایست از یک فیلتر شکن آی پی ثابت اقدام کنید. این صرافی این امکان را برای کاربران فراهم نموده است تا کاربران بتوانند از چندین ربات معاملاتی استفاده نمایند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار