گوشی غول فناوری کرهای فاقد هر گونه دکمه فیزیکی است

همچنین کابلهای ام اچ ال از ۳ ورژن مختلف ۱ و ۲ و ۳ تشکیل شدهاند. تلفن های سامسونگ همچنین اتصال آسانی را برای دستگاه های بی سیم و بلندگوهای بلوتوث شما فراهم می کنند . شما با استفاده از این کابل میتوانید کامپیوتر را کنار بگذارید و بدون واسطه فایلها را مشاهده و جا به جا کنید. این لامپ مسافرتی دارای پورت USB استاندارد میباشد که میتوانید به کمک تبدیل OTG این محصول را به گوشی موبایل خود متصل نموده و از آن استفاده نمایید . است که به افزایش و ارتقای ظرفیت حافظه دستگاه نیز کمک خواهد کرد. استفاده کرد. برای کارکردن با گوشی موبایل یا تبلت با استفاده از این دستکشها، هیچ نیازی به نصب نرمافزار یا اپلیکیشن نیست و کافی است آنها را دستتان کرده و با دستگاه کار کنید.

به دلیل اینکه اکثر کاورهایی که در جیتل عرضه میشوند از شرکتهای مطرح وارد میشوند و در سطح جهانی در وبسایتهایی نظیر آمازون عرضه میشوند میتوانید برای مقایسه قیمتها سری به خرید قاب شیائومی در این وبسایت بزنید. شارژر بند انگشتی یک شارژر موبایل است که همیشه همراه شماست و از محصولات دوستدار محیط زیست به شمار میآید .با این ایده کافی است وقتی شارژ موبایل شما تمام شد باتری را دربیاورید و آن را در انگشت خود بگذارید و بچرخانید ، با این کار شما مانند یک ژنراتور نیروی مکانیکی را به الکتریسیته تبدیل میکنید و باتری موبایل شارژ میشود و میتوانید برای مکالمات ضروری از آن استفاده کنید .اگر باتری را ۱۳۰ دور بچرخانید موبایل برای ۲۵ دقیقه به حالت آماده به کار ( standby ) و یا ۲ دقیقه مکالمه شارژ خواهد داشت .کاربر میتواند در مواقع ضروری که باید تلفن بزند یا تا رسیدن به جایی که تلفن همراهش را به طور کامل شارژ کند از خاموش شدن آن جلوگیری کند.

پاوربانک: از جذاب ترین لوازم جانبی گوشی nova7iو هر گوشی هر دیگری است که طرفداران بسیاری دارد و تقریبا می توان گفت این روزها هر فردی دارای یک عدد پاوربانک است و برای شارژ کردن تلفن همراه خود در شرایط مختلف از آن استفاده می کند. گارد گوشی Nova7i: یکی از مهم ترین لوازم جانبی که باید همراه هر گوشی خریداری شود گارد آن است، گارد شامل قاب و گلس گوشی می باشد که از بزرگترین محافظان گوشی تلفن به شمار می روند. یکی دیگر از لوازم جانبی موبایل چراغ LED با پورت USB میباشد که یک محصول ایده آل برای کسانی که نیاز به یک لامپ کوچک و سبک برای مسافرتها و یا مطالعههای خود نیاز دارند تا با پورت یو اس بی به راحتی روشنایی مورد نیاز را تامین کند . همچنین میتوانید این چراغ ال ای دی را به پاوربانک نیز متصل نموده و از نور آن برای روشن کردن اطراف خود استفاده نمایید .

موبایل سامسونگ

معمولا اعداد یا همان ورژن کابل mhl نشان دهندهی کیفیت تصویر محتوای انتقال داده شده است و هر چه عدد کابل ام اچ ال بزرگتر باشد، کیفیت تصویر انتقال داده شده نیز بالاتر فروشگاه آنلاین فونر خواهد رفت. با این حال، این سری معمولا دارای مدلهای جذابتر و از مهمه مهتر برچسبهای قیمت پایینتری هستند. به خاطر داشته باشید که به هنگام خرید گارد، قاب و گلس های محکم و با کیفیت را انتخاب کنید هرچند که ممکن است قیمت آن ها بیشتر باشد اما قطعا بعدها از انتخاب خود راضی خواهید بود.

گوشی سامسونگ سری اس

اینکه دوربین کدامیک از گوشی های مد نظرتان کیفیت بهتری داشته باشد به بازه زمانی بر میگردد که شما در آن بازه قصد خرید یک گوشی جدید را داشته باشید. اگر گوشی موبایل شما فلاش ندارد یا اینکه نور آن بهاندازه کافی نیست، با نصب این فلاش «LED» کوچک میتوانید این مشکل را برطرف کنید. حتی میتوانید از آن بهعنوان یک چراغقوه کوچک هم استفاده کنید. برندهای مختلفی از پاوربانک در بازار وجود دارد که شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای این وسیله در نظر گرفته اید می توانید خریداری کنید. محافظ سیم شارژر و سیم هندزفری: مدتی هست که محافظ های سیم شارژر و سیم هندزفری مورد توجه قرار گرفته و افراد مختلف از آن ها استفاده می کنند این محافظ ها به خوبی می توانند عمر شارژر و هندزفری شما را افزایش دهند؛ در واقع می توان گفت از بهترین لوازم جانبی گوشی nova7i می توان به این محافظ ها اشاره کرد.استفاده از آن ها بسیار ساده است و فقط کافی است که آن ها را دور سیم های شارژر و هندزفری بپیچانید و خوبی این محافظ ها این است که در رنگ ها و طرح های بسیار مختلفی وجود دارند و تنوع آن ها زیاد است.

بررسی گوشی شیائومی

باید توجه داشت که LED ها مانند چراغقوه روشن میمانند و در صورت نیاز به هماهنگی آنها با شاتر دوربین باید از نرمافزارهایی مانند «iblazer» استفاده کرد. گوشی هوشمند Redmi Note 8 Pro در کنار ردمی نوت 8 در ماه آگوست 2019 معرفی شد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و با دوربین فوق العاده مورد استقبال علاقه مندان به تکنولوژی قرار می گیرد. مودم سیم کارت خور همان طور که از نامش مشخص است به وسیله سیم کارت یکی از اپراتورهای تلفن همراه ارتباط اینترنتی را برقرار نموده و آن را بین دستگاههای دیگر به اشتراک میگذارد. خرید اینترنتی گوشی سامسونگ از فروشگاه لیپک تجربهای مطمئن و تضمین شده است و کارشناسان فروشگاه لیپک همواره جهت ارائه خدمات و پاسخگویی به کاربران آماده هستند. گوشی Mi 11، این قدرت را مدیون جدیدترین تراشهی پرچمدار شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ است.

اخیراً خرید اینترنتی به یکی از معروف ترین انواع خرید تبدیل شده است. مجله خبری آقای قاب وابسته به فروشگاه اینترنتی قاب گوشی و لوازم جانبی موبایل مستر کیس (آقای قاب) میباشد و در زمینه مطالب تفریحی و عمومی و تکنولوژی فعالیت میکند. از نظر امکانات، گوشی شیائومی ۱۲ تمام ویژگیهای قابل انتظار را ارائه میکند. جز اینکه در 10 ماه پیش رو اقتصاد جهانی به شکل معجزه واری بهبود یابد، نباید انتظار قیمت هایی نزدیک سال 2020 را به این زودی ها داشت.

بررسی گوشی سامسونگ

با توجه به قیمت مناسبی که دارد از ظاهر زیبا و کاربرپسندی برخوردار است که در تولید آن از شیشه به کار رفته است. این محصول در ظاهر شبیه به یک مکعب مستطیل کوچک است که یک کانکتور 3.5 میلیمتری به آن متصل شده است. کابل mhl از دو سر مختلف تشکیل شده است، یک سر آن کابل hdmi است و سر دیگر آن کابل میکرو usb است. کابل OTG همان مبدلی است که تبلت گوشی هوشمند را مستقیما به فلش مموری و هارد متصل میکند و امکان مشاهده و انتقال فایلها بین دو دستگاه را ممکن میسازد.

بررسی گوشی نوت 8 پرو

فراموش نکنید که برای اینکه بتوانید ثبات بهتری در نرخ فریم کسب کنید، بهتر است که گوشیهای رده بالاتر را تست کنید. نکته ی مهم دیگری که باید به هنگام خرید لوازم جانبی گوشی خود به خاطر داشته باشید اصل بودن آن ها است زیرا کیفیت برندهای مختلف با یکدیگر بسیار متفاوت است به خاطر داشته باشید شاید مجبور باشید برای خرید لوازم جانبی بهتر هزینه ی بیشتری کنید اما قطعا کیفیت بالای وسایلی که خریداری کرده اید می تواند نقش بسیار مهمی در سالم ماندن گوشی شما داشته باشد. می باشد و هرکدام از این وسایل می توانند در نگهداری بهتر این گوشی کمک کننده باشند. پاوربانک ها بهترین کمک کننده به شما در موقعیت هایی هستند که به هر دلیلی مثلا سفر طولانی به شارژر دسترسی ندارید و می خواهید گوشی خود را شارژ کنید. این گوشی یک شارژر 18 واتی منطبق بر فناوری Quick Charge 3 دارد که در ظرف مدت 2 ساعت باتری گوشی را پر میکند.

بررسی لوازم جانبی گوشی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار