وسایل مورد نیاز برای نصب دوربین مدار بسته

همراه با دوربین مداربسته ، صوتی ، حرارتی و انواع دیگر سنسورها می توانند به مقامات از وقایع غیرمعمول هشدار دهند ، به عنوان مثال آتش سوزی یا تیراندازی سایت xiaomi-cctv در یک مکان. نصب راحت و سریع این نوع دوربین مداربسته نیز یکی دیگر از مزایا به حساب می آید. نکته بسیار مهم دیگر در تعیین محل نصب دوربینهای مداربسته، بررسی امکان کابل کشی در محل انتخابی نصب دوربین است. یک نوع دیگر از دوربین ها می توان به دوربین های مداربسته مخفی یا مینیاتوری اشاره کرد. برخلاف دوربین های آنالوگ که نگرانی ربوده شدن تصاویر توسط هر فرد مبتدی توسط دریافت امواج آنالوگ وجود داشت، در سیستم های بستر شبکه امکان کدگذاری، امنیت بالایی را برای آن فراهم می کند.

تستر حرفه ای می تواند تصویر مشاهده شده روی تستر دوربین مدار بسته را چرخش دهد . سایه بان یا آفتابگیر : برای محافظت دوربین ها در مقابل تابش نور خورشید و آب باران استفاده می شود. روز و شب بودن برای این تستر بی معناست و به خوبی می تواند در هر ساعتی استفاده شود . تستر حرفه ای شبکه وای فای دارد و می تواند در بستر اینترنت بی سیم به انواع دستگاه ها و پورت های شبکه به صورت HotSpot متصل گردد . در میان لیست نرم افزار های دوربین مداربسته حرفه ای موجود در بازار نام برنامه smart pss در میان نرم افزار های User Friendly به چشم می خورد . نصب دوربین مدار بسته نیاز به سرمایه بالایی ندارد.

Uniview تولید کننده پیشرو در زمینه دوربین مداربسته تحت شبکه، برای برج Transworld قطر راهکار نظارت تصویری کامل با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا فراهم کرده است. این تستر می تواند منوی سریعی را ایجاد کرده و تنظیمات آن را در منوی صفحه به درستی پیگیری نماید . در زمان تولید این دستگاه امکانات متعددی در آن تعبیه می شود که برای موارد مختلف می توان از آن بهره برد . بهترین مکان برای نصب این دوربین مداربسته در سقف های بلند می باشد که برای ثبت تصاویر واضح باید در فاصله 3 تا 6 متر نصب گردد. دوربین مدار بسته هایک ویژن یکی از برترین و بهترین برندهای دوربین مداربسته در دنیاست که در صنعت سیستم های امنیتی و حفاظتی فعالیت میکند. هر فردی با نصب دوربین مداربسته هدف خاصی را دنبال میکند. دوربین مداربسته بدون سیم کاملاً بدون کابل و با باتری کار میکند. سرور دوربین مداربسته نیز از جمله تجهیزات دوربین مداربسته است که استفاده از آن اختیاری است.

شما با شرکت در دوره دوربین مدار بسته فنی حرفه ای در یک آموزشگاه دوربین مدار بسته که مجوزهای لازم را از این سازمان دریافت کرده است می توانید ضمن آموزش صفر تا صد نصب دوربین مدار بسته از یک مدرک معتبر نیز بهره مند شوید و از طریق این مدرک برای دریافت جواز کسب یا ارسال روزمه و استخدام اقدام نمایید. این دوربین ها پس از دریافت اطلاعات تصاویر از حسگر، آنها را به اطلاعات دیجیتال تبدیل کرده و مطابق پروتکل های شبکه به شبکه می فرستند. پیشنهاد میکنیم در زمان خرید دوربین مداربسته حتما به گزینه های فوق توجه داشته باشید. این تستر دارای مشخصات فنی قابل توجهی است که شناخت از آن ها باعث می شود تا برای خرید آن اعتماد و رضایت بیشتری داشته باشید . در نتیجه می توان گفت تستر حرفه ای در شبکه های کامپیوتری نیز قابل استفاده می باشد . اولین دوربین های تجاری با نام Vericon در سال ۱۹۴۹ در آمریکا به بازار عرضه شدند و نکته قابل توجه این عرضه تجاری، عدم نیاز به هر گونه مجوز دولتی برای استفاده از دوربین مداربسته بود. اتصال این نوع دوربین به وای فای و شبکه های موبایلی یکی از نقاط قوت این دوربین می باشد.

هرچه کیفیت ضبط تصویر روی دستگاه دی-وی-آر بالاتر باشد بصورت صعودی قیمت تمام شده سیستم بالاتر می رود و مثلاً یک DVR حرفه ای با کیفیت پخش و ضبط 5 مگاپیکسل قیمتی حدود چهار برابر یک DVR اکونومی با کیفیت فقط پخش 5 مگاپیکسل دارد. تستر حرفه ای دارای دو حالت کاری Normal Mode و Lite Mode است . مشخصات فنی تستر دوربین مدار بسته حرفه ای چیست و چه امکاناتی در آن تعبیه شده است ؟ با تستر حرفه ای می توان انواع دوربین های مدار بسته تحت شبکه را بدون نیاز به سیستم کامپیوتری تنظیم نماید . تستر دوربین مداربسته چی بخرم: همان طور که در پاراگراف های قبلی بیان شد تستر دوربین مدار بسته کاربرد های متنوعی دارد . در بخش قبلی برخی از انواع تستر های دوربین مدار بسته را بیان کردیم در این بخش قصد داریم بهترین نوع آن که به صورت حرفه ای در بازار cctv موجود است را تشریح نماییم . تستر حرفه ای می تواند علاوه بر اتصال و تنظیم انواع دوربین های مدار بسته ، کابل های شبکه آنان را نیز به خوبی تست نماید . این تستر به همراه تجهیزات نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته مورد استفاده قرار می گیرد .

نظارت بر فعالیت ها: دوربین مدار بسته می توانند پیگیری هر اتفاقی که در محل می افتد را انجام دهند. وضوح تصویر یا همان رزولوشن در یک دوربین تحت شبکه معادل ۶ تا ۲۰ برابر بهتر از دوربینهای آنالوگ است. علاوه بر این مورد دارای شفافیت و رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ است . تا می تواند نصاب را در نصب ، راه اندازی و تنظیم نقطه دید دوربین مدار بسته با دقت و شفافیت بالا یاری دهد . وضوح تصویر و شفافیت آن نیز با مقدار ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل تنظیم شده است . خرید اینترنتی تستر دوربین مداربسته: این تستر دارای یک صفحه مانیتوری از نوع TFT است و که سایز آن ۴ اینچ است .

مزایا: بر خلاف دوربین های آنالوگ این نوع دوربین نیاز دارد که به وسیله کابل انتقال تصویر را انجام دهد. وضوح تصاویر در دوربین های آنالوگ با تی وی لاین مشخص می شود که به معنی خطوط افقی تصویر می باشد. تستر دوربین مداربسته چی بخرم: شکل ظاهری یک تستر دوربین مدار بسته به صورت یک گوشی هوشمند قطر دارد است که برای راه اندازی و نصب انواع دوربین های مدار بسته استفاده می شود . برای اینکه بخواهید در هنگام نصب به دوربین های مدار بسته برق رسانی کنید باید از یک پاور مرکزی یا آداپتور های کم آمپر جداگانه استفاده کنید .

تمامی این فناوریها بدون آغاز راه توسط دوربینهای مداربسته آنالوگ ممکن نبود که همچنان نیز مورد استفاده هستند. در این نوع دوربین ها، سیگنال ها به صورت آنالوگ و با سرعت پایین ارسال میشوند. همین کارکرد این دوربین ها، خرید دوربین مدار بسته و نصب دوربین مدار بسته را به موضوعی مهم تبدیل کرده است. علاوه بر موارد گفته شده اکثر کاربران در برنامه های تخصصی تر نیز نیاز به نظارت مداوم بر محیط کار و کارکنان خود در همه زمان ها، به ویژه در ساعات عدم حضور در محل کار خود و برای ارتقای کیفیت مدیریت دارند. حساس بودن این دوربین ها نسبت به اختلالات الکترومغناطیسی و پارازیت های ناشی از نوسانات برق هستند که تاثیر مستقیم روی کیفیت تصاویر دارند. امکان ردیابی مجرمین: مجرم با اطلاع یا عدم اطلاع از وجود دوربین مداربسته در محل، مرتکب جرم و یا سرقت بشود شما می توانید با مشاهده تصاویر ذخیره شده و یا حتی مشاهده آنلاین محل وقوع حادثه، مجرم را ردیابی کنید. این وسیله، توجه افراد بسیاری را برای حفظ امنیت محل زندگی و کنترل فضای محل کار به خود جلب کرده است.

برند هایک ویژن جهت رفع این مشکل با تولید دوربین های به روز و اضافه کردن قابلیت WDR به برخی مدل های دوربین که می تواند به صورت پردازش دیجیتالی تصویر و یا به صورت اضافه نمودن یک سخت افزار به دوربین باشد، دوربین هایی کارا جهت استفاده در شرایط عدم تقارن در نور محیط تولید و به بازار عرضه کرده است. که از سیم کشی های اضافه و داکت کشی بیزار هستند . ممکن است شما بخواهید صرفا دوربینی برای جاده کارخانه تان تهیه کنید که از رفت و امدهای شبانه آن مطلع شوید، در حالی که ترددهای طول روز برای شما اهمیتی ندارد و یا برعکس .

تستر دوربین آنالوگ نیز برای کنترل و تنظیم دوربین مدار بسته استفاده می شود و به جای مانیتور دوربین مدار بسته به کار می رود . به همین دلایل طرفداران دوربین مداربسته آنالوگ بیشتر می باشد. همچنین شما می توانید این دوربین را در داخل اباژور یا چراغ مطالعه نصب کنید. شما می توانید با خرید یک دوربین مداربسته چشم ماهی در تعداد دوربین های مورد نیاز خود صرفه جویی کنید. در این دوره ها می توانید به صورت عملی سرفصل های آموزشی را تمرین کنید و به رفع اشکال بپردازید. خرید اینترنتی تستر دوربین مداربسته: این تستر به صورت حرفه ای می تواند از دوربین های تحت شبکه IP دار پشتیبانی کرده و استاندارد ONVIF را برای آن پوشش دهد .

منبع تغذیه میتواند بهصورت مرکزی یا مجزا باشد. همچنین تستر دوربین مدار بسته برای گوشی تلفن همراه به عنوان یک منبع انرژی شارژ تولید می کند . از دوربین دام اکسوم معمولا در فضاهای داخلی استفاده میشود چرا که به علت شکل کیس گنبدی آن، بر روی سقف و کناره ی ( کنج ) دیوار به راحتی نصب می شود. طبق برخی از گزارشات، برخی از دوربین های مداربسته مخفی تولید شده در سال های پیش، دچار مشکل فنی شده و بعد از مدتی از کار می افتند، اگر شما هم به این مشکل برخورده اید، هیچ نگران نباشید زیرا می توانید با مراجعه به گارانتی معتبر فروشگاه خود به راحتی محصول خود را تعمیر و یا حتی تعویض کنید. گارانتی اصالت محصول نیز در زمان خرید این تستر به متقاضی خرید داده می شود تا از سلامت فیزیکی کالا اطمینان داشته باشد . صفحه نمایش مانیتوری آن دارای کیفیت HD بوده که گارانتی محصول برای اطمینان و اعتماد از سلامت کالا به خریدار داده می شود . معایب: از معایب این دوربین مداربسته می توان به کم بودن کیفیت تصاویر اشاره کرد. معایب: یکی از معایب این دوربین مداربسته داشتن قیمت بالای آن نسبت به دوربین های آنالوگ می باشد البته دلیل این تفاوت قیمتی به دلیل داشتن قابلیت پردازش تصویر در خود دوربین می باشد.

کلمه دام به معنای گنبد می باشد، این مدل دوربین به خاطر شکل گنبدی به این اسم نامگذاری شده است. این مدل دوربین ها به وسیله یک ip تصاویر را برای شخص ارسال خواهند کرد . این نوع دوربین مداربسته دارای یک لنز کوچک به شکل دایره می باشد که می تواند تصاویر را کنترل کند. می توان با تنظیم DVR نور، رنگ، زمانبندی و نوع تصاویر ضبط شده را کنترل نمود. سپس با یک کابل BNC دیگر ، بخش Output دستگاه DVR را به بخش Input مانیتور متصل می کنیم. بسیاری از دستگاه های DVR دارای پورت های HDMI، VGA، کواسیکال و BNC هستند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار