نکات مهم درباره انواع دوربین مداربسته ضد آب، ضد انفجار و ضد ضربه

اگر کاربرد دوربین خودرو برای اداره پلیس است بهتر است کیفیت تصویر P720 یا P1080 باشد. این نوع بهترین دوربین مداربسته برای قابلیت دید در شب است. این قطعه مسئولیت تبدیل نور به سیگنال الکتریکی را بر عهده دارد. از مزایای اصلی آن میتوان به ضبط واضح در نور کم اشاره کرد. از مزایای اصلی این دوربین LEDهای مادون قرمز آن است که امکان ضبط واضح را حتی در محیطهای کاملا تیره را فراهم میکند. در همهی مشاغل و اَصناف هستند و محدود به تئاتر نمیشوند، اما به این دلیل که تئاتر و سینما هنرهای جذابی هستند طبیعیست که مردم ترجیح بدهند در محافل خانوادگی در مورد این هنرها حرف بزنند. اگرچه این نوع دوربین طراحی محتاطانهای داشته، اما در نوع خود امنیت را برقرار میکند. بسیاری نیز این گزینه را بهترین دوربین مداربسته داخلی میدانند.

برای استفاده از دوربین مدار بسته در تهران توصیه میکنیم که محصول مناسب را با توجه به بودجه نیاز ساختمان خود انتخاب کنید. اما اگر آثار را در مقایسه با خودشان بسنجیم خواهیم دید فروش 150میلیون تومان برای تئاتری مثل «آنومی» که یک کارِ تلخ و گزندهی اجتماعی با لوکیشنی متفاوت است، رقم قابل قبولی است. این سیستم به صورت مختصر یک سیستم مداربسته ساده و ارزان برای کاربریهای غیر حرفهای و غیر ضروری است. از این دوربین ها معمولا برای ثبت تصاویر در محیط های بیرونی (outdoor) استفاده می شود. مشکل امروز تئاتر ما اصلاً این مسائل نیست. تئاتر به عنوان محصولی فرهنگی، مانند دیگر کالاها تابعِ اقتصاد است و به تبع آن با افزایش سرسامآور قیمتها طبیعیست که به عنوان محصولی تجملی وغیرضروری در میان مردم شناخته شود.

در واقع تستر حرفه ای برای دوربین های مدار بسته IP دار بسیار کاربردی است . برای دوربین هایی که قرار است بیرون ساختمان نصب شوند باید عوامل محیطی همچون میزان نفوذ گرد و خاک، نفوذ آب و بازه دمای کاری آن را مد نظر گرفت چرا که بسیار مهم می باشند. قیمت دوربین مدار بسته مانند بسیاری از اقلام دیگر، نرخ ثابتی نداشته و به عوامل زیادی از جمله مقاومت بدنه، کیفیت تصویر، نور دوربین مدار بسته، توانایی دید در تاریکی مطلق، شفافیت تصویر، ضد آب یا ضد ضربه بودن، لنز دوربین مدار بسته، مدل های مختلف مانند آنالوگ، IP یا وایرلس، مکان استفاده و غیره قیمت آن را تعیین میکنند. به علاوه این نوع دوربین علیرغم تابش خیرهکننده، تابش مستقیم نور خورشید، انعکاس و نور ضعیف به خوبی عمل میکنند و پوششی دارند که از دوربین در برابر عوامل خارجی محافظت میکند. هنگام خرید دوربین مداربسته حتما در ارتباط با روزنه عبور نور با کارشناس ماهری مشورت کنید.

مسلما با این کار قیمت دوربین هم بالاتر خواهد بود. البته ذکر این نکته ضروری است که دوربینهای wifi از نوع IP و آدرس پذیر بوده که با توجه به پرتوکل ارتباطی آن که از نوع بدون سیم میباشد، ما آن را در یک دستهبندی جداگانه آوردهایم. این یک گزینه ایدهآل برا زمانی است گارد امنیتی شما در حال مشاهده یک ویدیوی زنده در سایت است. همچنین با چرخش 360 درجه هیچ گوشهای از دید این دوربین پنهان نخواهد ماند. در دوربین مداربسته تحت شبکه نیز همانطور که گفته شد به دلیل اینکه انتقال اطلاعات و تصاویر در بستر شبکه و اینترنت انجام می شود و همچنین به دلیل کیفیت بالای تصاویر در دوربین های تحت شبکه، هزینه ی خرید و راه اندازی این نوع دوربین ها بسیار بالاتر از دوربین های آنالوگ و دوربین های اچ دی می باشد. وقتی متوجه شدید که به چه تعداد دوربین نیاز دارید، باید به این فکر کنید که چه مدل دوربینی بخرید. برخی از مانیتورها هر دوربین را به طور همزمان نمایش می دهند، برخی دیگر دارای دکمه های “ورودی” هستند که به شما امکان می دهد بین دوربین ها سوئیچ کنید. به طور کلی نصب دوربین های مدار بسته مستلزم طی کردن مراحلی است.

پرتاب مادون قرمز این دوربین ،تا حداکثر 30 متر است که دید در شب بسیار خوبی به شما خواهد داد. برای این امر لازم است محل های ویژه ای برای نگهداری اشیاء با ارزش خود در نظر گرفته و از دوربین های امنیتی با کیفیت بالا برای افزایش امنیت انها استفاده نمایید. هر چند زمان تولید و عرضه این دوربینهای سالهای زیادی میگذرد، اما کماکان به دلیل مقرون به صرفه بودن نصب و راهاندازی آن و همچنین امکان استفاده مستقیم بدون دستگاه ضبط تصاویر برای تلویزیون و مانیتورینگ ، این دوربینها را به انتخابی اقتصادی تبدیل نموده است. انواع دوربین مداربسته در مکان های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد و در دورانی هستیم که میتوانیم با نصب چند دوربین مداربسته در هر فضایی که بخواهیم، ضریب امنیتی بالایی را ایجاد کنیم.

بسیاری از شرکت ها کارمندان خود را تنها به منظور راه اندازی و نصب دوربین های آنالوگ آموزش می دهند و از آموزش های نسبتا پیچیده شبکه ای در مورد دوربین های دیجیتال صرف نظر می سایت xiaomi-cctv کنند. با توجه به این خروجی دوربین در مدل های دوربین توربو اچ دی سیگنال آنالوگ است و خروجی دوربین های تحت شبکه نیز داده های دیجیتال است. این دوربین هم چنین میتواند در صورت مه، گرد و غبار یا دود نیز تصاویر را ضبط کند. از طرفی هم برای خرید شیشه نیاز به پول داشتم و هم تامین هزینههای زندگی. به همین دلیل است که این نوع دوربین بهترین گزینه برای نظارت بر محیطهای خارجی است.

این دوربین مداربسته میتواند بجای نصب چند عدد دوربین در یک مکان بسته رو فراهم کند . انواع مختلفی از دوربینهای مداربسته وجود دارد که برای استفاده در محیط خارجی مناسب هستند اما تصویربرداری فوقالعاده حساس این دوربین را منحصر به فرد میکند. در ایران برندهای زیادی وجود دارند که با قیمت و کیفیتهای مختلف عرضه میشوند برخی از این برند های محبوب که رنج قیمتی و کیفتی متفاتی رو پوشش میدهند و بر حسب نیاز کاربر از دوربینهای مدار بسته اقتصادی تا دوربین های حرفه رو دارند مانند برند هایک ویژن (HIKVISION) و برند داهوا (DAHUA) و برای کاربرد های اداری و اپارتمانی انواع دوربین AHD وجود دارند. ۹. فیش CAT5 و CAT6 : برای آموزش دوربین مدار بسته تحت شبکه IP و سیم کشی کاربرد دارد.

بدین ترتیب شرکت های بسیار زیادی از جمله شرکت شبکه گستر مهر تجارت این مسئولیت را بر عهده گرفته اند که بهترین و باکیفیت ترین نمونه از دوربین های مداربسته در برندها مختلف مانند هایک ویژن ، تی وی تی و .. را برای مشتریان نصب کنند تا از این طریق میزان سرقت در جامعه کمتر شود. بنابراین این گزینه ایدهآل برای کسانی است که در تاریکی کامل به ضبط فوقالعاده و قابل اعتماد نیاز دارند. این تهیهکننده ادامه میدهد: مردم مشهد نشان دادهاَند تماشای تئاتر را دوست دارند و به خاطر اعتمادشان به اهالی تئاتر، به تماشای یک اثر بد هم مینشینند اما این ما هستیم که باید با تولید آثار خوب، این اعتماد را حفظ کنیم. حتی از نظرگاهِ من فقدانِ انجمن نمایش هم چالش ما نیست، مگر زمانیکه انجمن نمایش فعالیت مستمر داشت، چه گرهای از مشکلات ما باز میکرد؟ خبرآنلاینِ خراسان رضوی| مرجانه حسینزاده؛ «مسعود حکمآبادی» تهیهکنندهی «دریاچه قو»، «پیانیستولوژی»، «شنا در آتش»، «آیراک»، « دراکولا» و بسیاری دیگر از آثار پرفروش و پرافتخارِ تئاتر مشهد است که فعالیت در تئاتر را از میانه دهه80 به عنوان بازیگر شروع کرد و از سال94 با تهیهکنندگی تئاتر «بینوایان» رسماً وارد عرصه تولید شد. پین هول نیز نمونه ای از دوربین های مداربسته مخفی محسوب می شوند که اندازه مینیاتوری و کوچک دارند و به همین دلیل در مکان هایی که فضای کافی وجود ندارد و یا در مواردی که نصب دوربین به صورت مخفی نیاز است مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر به دنبال دوربین بولت پرفروشی هستید که نه تنها قیمت مناسبی داشته بلکه از تکنولوژیهای بهروزی مانند(AWB) بالانس اتوماتیک رنگ سفید، فناوری AGC و تکنولوژی TVL پشتیبانی میکند، پیشنهاد ما به شما دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B2A21P است. برای اینکه بتوانید از دوربین IP تصاویر را به سرعت و با کیفیت بالا دریافت کنید، باید سرعت اینترنت مناسبی داشته باشید. قیمت داهوا با توجه به نوع محصول متفاوت است برای اطلاع از بروزترین قیمت داهوا میتوانید به سایت توتال شبکه مراجعه کنید. دوربینهای اسپید دام شما را قادر میسازد از هر موقعیت مکانی که در آن هستید، از طریق تلفن همراه و اینترنت منزل و یا محل کار خود را کنترل کنید. این فناوری به شما اجازه میدهد که سیگنالهای ویدیویی را از چندین دوربین بر روی یک نمایشگر مشاهده نمایید. در طول روز یا زمانی که محیط روشنتر است فیلتر مادون قرمز اجازه ضبط تصاویر واضحتری میدهد. هم در طول روز و هم در شب ، آنها تصاویر ویدئویی واضحی را ضبط میکنند که با تغییر شرایط نور تیره و تار نمیشوند. جهت ضبط و پخش صدا در سیستم های آنالوگ به ناچار باید از کابل های مجزایی استفاده کرد، در حالی که دوربین های مداربسته تحت شبکه همانند بسیاری دیگر از تجهیزات شبکه با استفاده از پروتکل IP (بی سیم یا باسیم) داده های خود را منتقل می کنند که با استفاده از این پروتکل می توان هم تصاویر ویدئویی و هم اصوات را انتقال داد.

این پورت در پشت دستگاه NVRقرار گرفته است. این هنر به دلیل سهمِ ناچیزش از بودجه، برای زندهماندن و ادامهی حیات، به حمایتِ بخش خصوصی نیازمند است. همچنین برای نیازهای مختلف دو نوع دوربین مداربسته آنالوگ دام و دوربین مدار بسته تحت شبکه دام نیز در بازار موجود میباشد. این مینی دوربین کوچک فیش آی 360 درجه هوشمند با لنز بسیار واید چشم ماهی خود از پیشرفته ترین دوربینهای موجود در بازار است و با نمای تصویر بسیار گسترده به همراه قابلیت انتقال تصویر وای فای و انتقال تصویر اینترنتی P2P بدون آی پی استاتیک گزینهای بسیار مناسب برای نظارت محسوس و نامحسوس اماکن مسکونی، اداری و تجاری و صنعتی میباشد. بانی مدبانیپال شومونبای بیتبایدها و نبایدهای غذایی در جلوگیری از بروز سرطان سینهباینری ایکسبایننسبایننس اسمارت چینبایننس کوینبایننس لایتببتوبتمنبتن ریزیبتیسبجر دائوبچه داریبخاری آکواریومبخششبخشی حمرا گل افروزبر اساس داستان واقعیبرادران وارنربرانکو ایوانکوویچبرایان تریسیبرایان رویزبرایان کلافبرایان لادروپبرت پیتنودبرت تراوتمنبرتراند راسلبرترین دانشگاههای آلمانبرترین مراکز خرید سیسمونی و اسباب بازی در تهرانبرترین مراکز خرید لباس مجلسیبرتی فوگتسبرج آزادیبرچسب کوینبرد پیتبرد فریدلبردلی کوپربردیا گودرزیبررسی اسکنر کاننبررسی سایتبررسی سایت اجاره کالابررسی سایت تاکسی اینترنتیبررسی سایت خرید کتاببررسی سایت های نوبت دهی ایرانیبررسی فروشگاه اینترنتیبررسی موبایل سونیبررسی هارد اکسترنالبررسی وب سایتبررسی وب سایت طبینجابرزو ارجمندبرگر سواپبرگرسواپبرنارد کینگبرنامه ریزیبرنامه ریزی برای لاغری در سال جدیدبرنامه مسابقات جام جهانی 2022برنامه مسابقات یورو 2021برنامههای غیر متمرکزبرند Beyondبرند Energizerبرند Hatronبرند Redragonبرند tendaبرند XP-Productبرند آمبرلابرند اپلبرند ای فورتکبرند ایرانی کالسکهبرند ایسوسبرند بیاندبرند پاناسونیکبرند تسکوبرند تندابرند جنیوسبرند خارجی کالسکهبرند دی لینکبرند دیتسبرند ردراگونبرند ریزربرند ریمکسبرند سایلکسبرند سونیبرند سیلور کرستبرند سینرهبرند شوستربرند فاربنبرند فراسوبرند فولیکابرند کریتیوبرند گرینبرند لاجیتکبرند لافارربرند لباس ایرانیبرند لباس خارجیبرند لنووبرند مارالبرند نتربیتبرند هواویبرند هولزنباینبرند هیدرودرمبرند یونی ویوبرندگان جایزه سالگرد یوفابرندهای استابلایزبرندینگبرنینگ مونبروکربرونو فرناندزبرونو مارسبری جنکینزبری لارسونبریتیشبریتیش شرت هیربریتیش مو کوتاهبریسبریل امبولوبزرگ ترین فروشگاه آنلاین کاغذ دیواریبزرگترین کامبک هابساز بفروشبستر خرگوشبستر خوکچه هندیبستر همستربسکتبال NBAبطلمیوسبک تستبلاک استکسبلاک توپیابلاک چینبلاک فارمبلاک میسن کردیت پروتکلبلاک ویبلاکچینبلاکچین میمبل ویمبلبلک فرایدیبلکبرن روورزبلننسسبلوبانک چیست؟

تنظیم و نگهداری آن ها نیز بسیار راحت بوده و فیلم برای دسترسی راحت از طریق اینترنت منتقل می شود. مدلهای مادون قرمز از دوربینهای شب و روز گرانترند و کسانی که این گزینه را انتخاب میکنند معمولاً ضبط در شب برای امنیت تجارت آنها حیاتی است. اما با این حال به علت قیمت مناسب و استفاده در آیفون تصویری از دوربین آنالوگ به صورت محدود استفاده می شود. اکثرا این دوربینهای برای بانکها و مراکز مهم و مکانهای بزرگی که مصرف کابل بالایی دارند مورد استفاده قرار میگیرد و کیفیت دوربین نسبتا یالاتری را نسبت به سایر دوربینهای AHD و آنالوگ دارد. بنابراین این سیستم برای اماکن تجاری که نیاز به نظارت شبانهروزی در یک محیط بیرونی با شرایط نوری متفاوت دارد، ایدهآل میباشد. از مزایای اصلی آن نصب میباشد که از سیستم مداربسته معمولی آسانتر است. از مزایای اصلی طراحی آن که در دیدرس عموم مردم است میتوان به بازدارنده بودن آن از سرقت یا خرابکاری احتمالی نام برد. پیشنهاد ما دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HDBW1200EP است که از فیلتر AGC برای کنترل و اصلاح نور کم استفاده کرده و از مزایای آن دید در شب قوی و اتصال از طریق سوکت BNC کابل کواکسیال میباشد. این مشکل موجب میشود که دوربین مداربسته شما کار نکند؛ بنابراین اگر بیش از یک دوربین مداربسته دارید باید آدرسهای IP آنها را بررسی کنید و در صورتی که آدرسهای مشابه داشتند آنها را اصلاح کنید.

خیر، دوربین مداربسته بی سیم از طریق شبکه WiFi داخلی تصاویر خود را به مانیتور یا دستگاه ذخیره ساز ارسال می کند، فقط در زمانی که بخواهیم تصاویر دوربین ها را از خارج شبکه WiFi ببینیم ، مثلا در زمانی که از محل کار بخواهیم تصاویر دوربین های خانه را ببینیم، از اینترنت استفاده می کنیم. پس از انجام مراحل ذکر شده باید تصمیم بگیرید که تصاویر دوربین های شما توسط یک سیستم کامپیوتری ذخیره سازی شوند یا توسط دستگاه NVR. از نظر نحوه پشتیبانی و دخیره اطلاعات NVR می تواند تصاویر را هم بر روی هارد، شبکه و حتی بدون شبکه ذخیره سازی کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار