مصرف پهنای باند افزایش می یابد

همچنین دوربنی مارکت تضمین کیفیت دارد و در صورت خرابی یا نیاز به تعمیر دوربین مداربسته ارزان می توانید به صورت حضوری مراجعه فرمایید. برای خرید دوربین خودرو با قیمت خوب می توانید از فروشگاه تخصصی دوربین خودرو آذرال تهیه فرمایید البته قبل از خرید دوربین خودرو برای آشنایی بیشتر و داشتن اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دوربین خودرو با کسی که تخصصی در رابطه با آن دارد مشورت کنید . فروشگاه دکاشاپ زیر مجموعه سایت اینترنتی دکا (DCA) می باشد که در سال 1386 فعالیت خود را با سایت بزرگترین بانک اطلاعاتی ساختمان آغاز نمود و پس از ارائه خدمات شامل اطلاعات کامل محصولات و مشخصات کامل آن و مقایسه با دیگر محصولات مورد اعتماد بسیاری از مشتریان قرار گرفت و سپس تصمیم به راه اندازی و ارائه فروش و خدمات گرفته شد که وبسایت دکاشاپ در دسترس قرار گرفته است. با افتخار فروشگاه اینترنتی “دوربین ۹۸” ، اولین فروشگاه تخصصی دوربین مداربسته در بین وب سایت های ایرانی میباشد که باگرایش “مشاوره تخصصی” در بخش “فروش و نصب دوربین مداربسته” راه اندازی شده است. تخمین زده شده است تا سال 2016 بیش از 350 میلیون دوربین نظارتی نصب گردیده است که بیش از 65 درصد از این دوربین ها در آسیا نصب شده اند .

تا حالا کسی رأی نداده! این دوربین دام (Turret) قابلیت تنظیم زاویه دوربین در جهت PAN (0 تا ۳۶۰ درجه) و Tilt (0 تا ۷۵ درجه) و چرخش (۰ تا ۳۶۰ درجه) را دارد. اگر به دنبال استفاده از دوربین مداربسته هایک ویژن به صورت تحت شبکه هستید، می توانید از سری های تحت شبکه هایک ویژن استفاده کنید. می باشد و به نوعی قیمت را بر مبنای ویژگی ها و کارایی های آن ها تعیین می شود. برای نمونه در دوربین آنالوگ، میکروفن مستقیما به دستگاه ضبط DVR وصل میشود و میتوانید به تعداد ورودیهای صدایی که بر روی DVR قرار دارد میکروفن نصب کنید. معمولاً مجهز به میکروفن و بلندگوی داخلی برای ارتباط صوتی دوطرفه در محیط هستند. این دوربینها معمولاً مجهز به سامانه تشخیص چهره انسان هستند. قدرت دید در شب دوربین چشم ماهی معمولاً بین 10 تا 15 متر است و بیشتر برای محیطهای داخلی نصب میشوند. زاویه دید در لنزها به ترتیب ۱۰۳ / ۸۰ / ۵۰ درجه است. دریافتشده در ۲۰ مه ۲۰۰۹. چند اینچ. دریافتشده در ۲۰۲۰-۰۱-۱۴. «CCTV». دریافتشده در ۲۰ MAY ۲۰۰۹.

در این زورگیری خشن، دزدان که با مقاومت مرد جوان روبرو شدند چندین ضربه چاقو به او وارد کرده و دست و کتف او را زخمی کردند، اما مرد جوان کیفش را در اختیار دزدان قرار نداد. اگرچه ممکن است در برخی دوربینهای صنعتی و در برخی برندها قابلیتهای تکنیکال این دوربینها نیز با دوربینهای معمول متفاوت باشد اما این نکته همیشه صادق نیست. اما در ادامه با بررسی چند مثال می توان این موضوع را بهتر و به صورت کاملا کاربردی و عملی بیان کرد تا همه افراد با این موضوع آشنایی بیشتری پیدا کنند. ضبط و بررسی فعالیتهای روزمره در محیطهایی که نیازمند امنیت دائمی هستند که از آن جمله میتوان به بانکها، فرودگاهها و کازینوها اشاره کرد. بدین معنی که پردازش، ضبط و تکثیر آن نیاز به سختافزار خاصی نداشته و برای همه گونه عملیات، میتوان از یک رایانه خانگی بهره برد. دوربین مدار بسته معنی ترکیب انگلیسی Closed Circuit Television است که به اختصار به آن CCTV نیز میگویند.

می باشد که در موجب ذخیره بیشتر و در نتیجه نگهداری تصاویر به مدت طولانی تر است .دستگاه داهوا XVR5108HS-I3 با دارا بودن ورودی و خروجی صدا ، پشتیبانی حافظه تا 6TB ، دو عدد USB ، کارت شبکه 10/100 Mbps همچنین خروجی HDMI و VGA یک دستگاه با قابلیت های رده بالا محصوب می شود. از انواع دوربین های دیگری که می توانید در دوربین های ارزان ببینید، دوربین بالت و دوربین دام است که بسته به آن که برای محیط داخلی یا خارجی بخواهید از دوربین مدار بسته استفاده کنید، یه شما ارائه می گردد.معمولا دوربین دام برای فضاهای داخلی مناسب تر بوده و بیشتر استفاده می شود. دوربین مداربسته مینیاتوری یا پین هول (به انگلیسی: Pinhole), دوربینهای مداربستهای با ابعاد بسیار کوچک میباشند. دوربینهای تحت شبکه که معمولاً با عنوان دوربینهای IP نیز معرفی میشوند را میتوان متشکل از یک دوربین و یک کامپیوتر که با هم ترکیب شدهاند توصیف کرد. از زمانی که برای اولین بار دوربین مداربسته وارد بازار ایران شد، کمتر کسی تصورش را می کرد که بجز سازمانهای دولتی حساس در کشور، نصب دوربین در سطح شهر، فروشگاه ها، پمپ بنزین ها، منزل و خلاصه هر نقطه ای که فکرش را بکنید، بصورت گسترده انجام شود.

این دوربینها معمولاً دید مناسبی در نور کم ندارند و برای داشتن تصویر مناسب باید نور محیط را به خوبی تأمین کرد. با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی و زمان بندی شده، از مکان ها مختلف تصویر دریافت نمود. همچنین می توان از استاندارد اعتبارسنجی IEEE 802.1X نیز استفاده کرد. همچنین این دستگاه از قابلیت هوشمند ثبت چهره و ثبت پلاک خودرو (IoT & POS functionalities) را دارا می باشد. دوربینهای مدار بسته با توجه به زاویه انتخاب شده قابلیت کنترل محیط را به خوبی فراهم میکنند. یکی از ویژگیهای مهم این دوربینهای مدار بسته توابع پردازش تصویری است که در طراحی آنها لحاظ شدهاست. اگر قصد خرید دوربین مدار بسته ارزان دارید باید به نکاتی توجه کنید که سعی میکنیم توضیحاتی خدمتتون ارائه بدیم. بنابراین چون قابلیت DNR بر روی خود دوربین مدار بسته عملیاتی می شود هزینه زمانی و تکنیکی اضافی به همراه ندارد. بسیاری از بزرگراهها که ترافیک شبکههای گسترده نظارت بر سامانهها، با استفاده از تلویزیون مدار بسته برای تشخیص گرفتگی و تصادفات اطلاع میدهد. این نوع دوربین مدار بسته را میتوان خاصترین نوع دوربین مدار بسته دانست؛ که ممکن است در تمامی شرایط محیطی ولی در حالتهای خاص استفاده میشود.

دوربین مداربسته هایلوک مدل THC-T220-PC دارای ۲ سال گارانتی تعویض پارس ارتباط می باشد . اولین گام در نصب دوربین مداربسته چیست؟ تعدد اجناس تقلبی در بازار نظارت تصویری موجب شد اتحادیه مربوطه، به خریداران هشدار دهد پیش از خرید تجهیزات نظارت تصویری، اصالت آن را بررسی کنند. در این مقاله از مجله آچاره به بررسی نحوه نصب دوربین مدار بسته بر روی گوشی پرداختیم. در این مطلب ار مجله پینورک به آموزش کامل نصب دوربین مدار بسته در منزل پرداختیم. این حالت تنها در صورتی که نیاز به یک دوربین در شبکه داشته باشیم قابل انجام است. برای نصب دوربین مداربسته باید در دیوارهای مسیر، داکت زنی را انجام دهید. بدنه دوربین مداربسته هایلوک مدل T220-PC تشکیل شده از پلاستیک است و طبق استاندارد IP66 مقاوم در برابر آب و گرد و خاک و مناسب برای نصب در محیط های داخلی و بیرونی است. دوربین مدار بسته دام داخلی در برابر رطوبت و گردوغبار مقاوم نیست و برای داخل ساختمان، فروشگاه و اداره طراحیشده است.

این دوربینها که دارای لنزی کوچک میباشند به راحتی قابل پنهانسازی در پشت سطوح مختلف میباشند، برای این منظور سوراخ کوچکی روبروی لنز ایجاد میکنند و تصاویر محیط را مشاهده مینمایند. دوربینهای مدار بسته همواره دارای محاسن و معایب متعددی میباشد ولی ظاهراً محاسن آن بر معایبش چیرگی دارد زیرا همواره افرادی در جوامع مختلف وجود دارند که میخواهند از خط قرمزها عبور نمایند بنابراین وجود این ابزار سبب میشود از ترس شناسایی شدن مرتکب خلاف نشوند یا اگر شدند به راحتی با این ابزار سودمند شناسایی میشوند. طریقه ی عملکرد آن ها در کاهش نویز دوربین مدار بسته پاناسونیک این گونه است که ابتدا سیگنال دریافتی با ۷۰% وضوح دریافت می شود این سیگنال در هارد دستگاه ضبط می شود بدین ترتیب شما بخش اعظمی از تصویر را بدون نویز خواهید داشت.مرحله ی بعدی مرحله ی بسیار جالبی است که مربوط می شود به چشم نوازی تصویر که در آن دوربین های پاناسونیکی که به تکنیک DVRR مجهز هستند تصویر زیباتری را ارائه می دهند و در کل شما در مشاهده ی تصاویر نقاط تیره و تاری نخواهید داشت و تشخیص تصویر برای شما به راحتی امکان پذیر خواهد بود. بخشهای اصلی یک دوربین تحت شبکه شامل یک لنز، یک سنسور تصویر، یک یا چند پردازشگر و یک حافظه میباشد.

جالب اینکه چشم انسان در چنین محیطی نمی تواند تصویر واضحی ببیند. ولی چون ضد آب نیستند و به نور زیادی نیاز دارند مناسب محیط بیرون و فضای کم نور نمی باشند. انجام این تغییرات و تنظیمات شبکه، کار سختی نیست ولی باید مرحله به مرحله آن را پیش ببرید تا بتوانید بهدرستی این کار را انجام دهید. این روش اسکن باعث کاهش لرزش در میان سطرهای تصویر می شود که با حرکتی نرم در بین فریم ها، تصاویر را با وضوح بیشتر به نمایش می گذارد. دی وی آر های با 4 ورودی تصویر را دی وی آر 4 کانال (DVR 4ch) مینامند. دوربین های اسپید دام قابلیت چرخش به تمام زوایا و توانایی زوم اپتیکال بدون افت کیفیت را داشته و اغلب در فضاهای بزرگ کاربرد دارند. که در فرایندهای صنعتی را تحت شرایط خطرناک برای انسان امروز هستند، اغلب توسط دوربینهای مدار بسته تحت نظارت دارند استفاده از دوربینهای گرمانمای اپراتورها اجازه میدهد برای اندازهگیری دمای پروسه. در این مقاله هدف از نصب دوربین مداربسته در محل های مختلف را برایتان شرح دادیم، بنابراین آینده دوربینهای مداربسته بدین صورت خواهد بود که سیستمهای نظارتی نسل جدید به کلی تغییر رویه دادهاند و با استفاده از تکنولوژی تصویری دیجیتال و بهرهگیری از امکانات ارتباطی شبکههای Ethernet خود را به بخشی از این شبکهها تبدیل کردهاند.

بهترین دوربین مداربسته اکسوم (Exsom) برای خرید کدام است! با ما همراه باشید تا با نکات مهم خرید دوربین مداربسته اکسوم و همچنین قیمت آن آشنا شوید. بهتر است مکانهای مناسب و مهم برای نصب دوربین مداربسته در منزل یا دیگر ساختمانها را بشناسیم. هزینه نصب دوربین مداربسته در منزل یا هر مکان دیگری با توجه به عوامل زیر تعیین میشود. پس عقلانی است که به سراغ فروشگاه یا شرکتی بروند که فاقد دوربین مداربسته باشد. تصاویری که توسط دوربین تصویر برداری می شود توسط مرکز کنترل ضبط می شود. در واقع میتوان گفت این دوربین کاملترین نوع دوربین مدار بسته رنگی که دستگاه کنترلر و کیبورد خاص خود را دارد میباشد، گردان است و لنز زوم دارد، میتواند شدت نور را تنظیم کند. این دوربینها دارای لنزهایی wide با فاصله کانونی کوچک (۳٫۶ یا ۴ میلیمتر) و لنز های وریفوکال یا متغیر با فاصله کانونی (۲/۸ الی ۱۲ میلی متر)می باشد.

دوربین مداربسته هایک ویژن توانست به سرعت محبوبیت زیادی در جهان پیدا کند و این شرکت به دلیل همکاری با کمپانی های بزرگ تولید کننده لنز و فناوری های هوش مصنوعی اکنون توانسته است محصولات بسیار هوشمند و کاربردی را در این زمینه عرضه کند و به همین دلیل به سرعت در بین برندهای محبوب سایت xiaomi-cctv جهانی قرار گرفت. دستگاه داهوا XVR5108HS-I3 از جمله دستگاه های با کیفیت و مقرون به صرفه از تولیدات کمپانی داهوا می باشد. داهوا محصولات مقرون به صرفه و با کیفیتی را ارائه می دهد . قبل از تصمیمگیری نهایی تا حد امکان نظرات مشتریان را بخوانید. از ویژگی­های برتر دوربین­های Gap تنوع در نوع ساختار ظاهری و تنوع در کیفیت تصویر می­باشد که این خود برگرفته از نظرات کاربران و احترام به حقوق مصرف­کننده می­باشد.

این نوع از دوربینها دقیقا مانند دوربین مدار بسته اسپید دام است با این تفاوت که قابلیت چرخش 360 درجهای را دارا نیستند. دوربین های مدار بسته آنالوگ برای ارسال و دریافت صدا و تصویر از امواج آنالوگ استفاده کرده و توسط کابل دو رشته ای که عموما کابل کواکسیال rg59 می باشد صدا و تصویر را ضبط و ذخیره می کنند. همچنین نصب دوربین مداربسته در دوربین مارکت همراه با خرید و مشاوره صورت می گیرد. بعنوان مثال به کار گیری دوربین های نظارتی و امنیتی در خط تولید یک کار خانه می تواند علاوه بر اینکه خطای انسانی را کاهش می دهد، نظارت بر تولید به صورت جامع و با هزینه بسیار کمتری با خرید و قیمت دوربین مداربسته صورت می گیرد. علاوه بر موارد گفته شده، قیمت دوربین مداربسته ارزان در همین صفحه در اختیار شما است و می توانید با توجه به قیمت دوربین مداربسته ارزان به خرید دوربین مداربسته ارزان بپردازید. سایت دوربین مارکت مشاوره کامل برای خرید دوربین داربسته ارزان در اختیار شما قرار می دهد و بهترن گزینه را برای محل نصب دوربین مداربسته ارزان انتخاب می کند.

Slate Magazine (به انگلیسی). همانطور که اطلاع دارید تمامی تصاویری که با استفاده از این دسته از دوربین ها ضبط می شود به صورت دیجیتال می باشند. چرا دوربین مدار بسته ارزان خوب است؟ این سیستم در مقایسه با دوربین مداربسته شبکه تکنولوژی قدیمی تر و ارزان تری می باشد. تصویر در دوربین آنالوگ از طریق کابل کواکسیالبه مرکز کنترل منتقل می شود و روی هارد دیسک داخل دستگاه DVR ذخیره می شود . اولین نسل دوربین های مداربسته، دوربین های مداربسته انالوگ می باشد که برای دریافت و ارسال اطلاعات صدا و تصویر از امواج آنالوگ استفاده می کنند.در این نوع دوربین های مداربسته، صدا و تصویر هر یک توسط کابل دورشته ای جداگانه منتقل می شوند. دوربین های مداربسته اولین راهکار برای تأمین امنیت و پیشگیری از اعمال جرایم مختلف است. کیفیت دوربین های ای پی از 1 تا 30 مگاپیکسل با رزولوشن 720P و 1080P متغییر می باشند. در این دوربین ها به دلیل استفاده از سیگنال آنالوگ امکان نویز پذیری وجود دارد. نوع لنز دوربین M12 و از نوع ثابت است که فاصله های کانونی ۲.۸ / ۳.۶ / ۶ میلیمتری وجود دارد. دوربین های مداربسته بولت اکسوم دارای قابلیت هایی مانند دید در شب و PoE است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار