لیست قیمت شارژر لپ تاپ، ۳۰ آذر ترب-شارژر لپتاپ مستر جانبی

لیست قیمت شارژر لپ تاپ، ۳۰ آذر ترب-شارژر لپتاپ مستر جانبی

حتی بررسی دو شاخه، سایر رابط های موجود می تواند در این باره خیال شما را از منظر سلامتی باتری و شارژر خود راحت نماید و به شما کمک کند تا بهتر موضوع را تحلیل کنید. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی تاپ رایان فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. برای انجام این کار مسیرStart → Control Panel → Power Options را در ویندوز طی کنید.

واکنش کاخ سفید به اظهارنظر یک ماه پیش بایدن درباره برجام

برای تنظیم این مورد و تعدادی دیگر از گزینه‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی، Power & sleep را در بخش System تنظیمات در ویندوز یا Energy Saver از System Preferences در macOS انتخاب کنید. چراغ رو‌میزی دستگاه لنوو روی یک بازو سوار شده است که می‌توان ارتفاع و زاویه آن را تنظیم کرد و تقریباً می‌تواند در هر جهتی قرار گیرد تا چهره یا اشیای روی میز شما را روشن کند. کاربران می‌توانند برای مطابقت با محیط خود از سه گزینه دمای رنگ آن استفاده کنند که شامل 3,000K (سفید زرد)، 4500K (سفید سرد) و 6500K (نور روز) می‌شود. همچنین روشنایی آن را می‌توان تا 1600 لوکس برای فاصله 0.5 متری افزایش داد. ویژگی اصلی این دستگاه، وب‌کم Lenovo Go 4K Pro است که به‌عنوان یک دوربین مستقل هم عمل می‌کند و برای کنفرانس‌های ویدیویی و استریم با وضوح بالا طراحی شده است.

  • برای تعمیر لپ تاپ ایسوس خود می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید .
  • لپ تاپ استوک Dell Precision 7520 یکی از لپ تاپ های قدرتمند در کلاس ایستگاه های کاری از خانواده ی دل هست که می تواند نیاز های شما را از یک لپ تاپ کامل حرفه ای برطرف سازد.
  • به همین دلیل تمام قطعات آن‌ها طوری طراحی شده‌اند که حداقل میزان مصرف انرژی را داشته باشند تا شارژ باتری دیرتر تمام شود.
  • برای تهیه ی شارژری جدید باید طبق ولتاژ دستگاه خود شارژر برایش تهیه کنید ، در غیر این صورت اتصال شارژر با ولتاژ بالا به برد لپ تاپ شما صدمه وارد می کند و اتصال شارژر با ولتاژ پایین دستگاه شما را روشن نمی کند .
  • راه دیگری که برای نشان دادن خرابی شارژر وجود دارد ، تست شارژری دیگر با دستگاه مورد نظر می باشد .
از طرفی استفاده از یک شارژر ضعیف و خراب، باعث کم شدن عمر باتری می شود. عوامل دیگری از جمله استفاده بیش از حد، خیس شدن، اتصالی کردن، قطع شدن سیم و… باعث می شود شارژرهای لپ تاپ کیفیت اولیه خود را از دست بدهند. HDMI نمی تواند لپ تاپ ایسوس شما را شارژ کند و بایستی حتماً از شارژر لپ تاپ ایسوس اصل و اورجینال برای شارژ کردن دستگاه لپ تاپ استفاده کنید. در این مقاله نیز قصد داریم تا به بررسی شارژر لپ تاپ ایسوس بپردازیم. وقتی پین ورک را به عنوان مرکز تخصصی تعمیر شارژر لپ تاپ خود انتخاب می­‌کنید، خیالتان راحت باشد که فرآیند تعمیرات با کمترین قیمت شارژر لپ تاپ hp قیمت انجام می­‌شود.

دلایل داغ شدن شارژر لپ تاپ

وزن شارژر یکی از پارامترهایی است که نمی توان به صورت قطع به یقین از آنها مطمئن بود. معمولاً برای تعویض، شارژرهای اصلی سنگین‌تر هستند و وزن قابل توجهی دارند که نشان از کیفیت ساخت آن‌ها است. این بدین معنا نیست که اگر شارژر شما سبک است، یعنی فیک است؛ زیرا ممکن است شارژر شما اصلی ولی سبک باشد.

اولین مرحله ی بررسی و ترمیم شارژر لپ تاپ اچ پی تست آداپتور هست. اگه لپ تاپ شما شارژ نشه، همکارای ما در نمایندگیتعمیرات اچ پیاول آداپتور رو تست می کنن تا مطمئن بشن که مشکل از این قطعه س و ارتباطی با باتری یا مدار های لپ تاپ نداره. برای تست آداپتور، باید کابل برق آداپتور به پریز مدار لامپ سری وصل بشه و لامپ روشن و خاموش بشه. بعدش باید کابل از پریز جدا بشه و در کمتر از 10 ثانیه دوباره متصل بشه. ایسوس یکی از شرکت های مطرح در صنعت دیجیتال و سازه های الکترونیک به شمار می‌آید و دارای اعتبار قابل قبولی در جهان میباشد. لپ‌ تاپ‌های مدل ایسوس دارای طراحی و ساخت بسیار مناسب و کارآمدی میباشند.

hp 19v 4.74a Laptop Charger شارژر لپ تاپ اچ پی