لیست انواع گرمخانه غذا گرمکن غذا تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماکینگ-اخگرتابش

گرمکن غذای رومیزی و کوچکدر رستوران ها و اداره ها برای قرار دادن نان و غذا با ظرفیت 10 تا 20 غذا کاربرد دارند. جنس بدنه ی این دستگاه از نوع تمام استیل همراه با سینی آب برای جلوگیری از ریخته شدن آب اضافی به وجود آمده از رطوبت داخل گرمخانه صنعتی مناسب می باشد. گرمکن غذا صنعتی قابلیت کار کردن با برق یا گاز شهری همراه با سیستم اتوماتیک و معمولی را دارند، و با توجه به سفارش مشتریان قابلیت تولید دومنظوره (برقی و گازی) نیز وجود دارد، و بر اساس گنجایش در انواع مختلف (20، 30، 50، 100، 200 نفره) طراحی و تولید می شوند.

همچنین به این گرمکن ها گرمکن ویترینی نیز گفته می شود زیرا در بدنه این دستگاه از شیشه دو جداره و نشکن استفاده شده است تا مواد غذایی داخلی آن در معرض دید مشتریان قرار گیرد و نظر آنها را به خود جلب نماید. قیمت های گرمکن های صنعتی بستگی به ظرفیت و جنس مواد مورد استفاده تغییرپذیر است، مواد اولیه مورد استفاده در این دستگاه می تواند تاثیر زیادی در کیفیت و قیمت نهایی آن داشته باشد. سامانه‌های موضعی شرکت اخگر تابش با توان 30 الی 60 کیلووات و با طول 3 الی 12 متر توانایی گرمایش گرمکن‌های مختلف با طول متفاوت را داراست. مشعل این سامانه‌ها در بیرون از محیط گرمکن نصب می‎‌شود، باند تابشی سامانه‌ها درون گمرکن قرار می‌گیرد و گرمایش آن را به صورت تابشی تامین می‌کند.

از گرمکن برقی برای گرم کردن انواع غذا مانند ماکارونی، انواع سوپ و برنج استفاده می شود این گرمکن غذاصنعتی دارای عایق حرارتی پشم شیشه و دوجداره می باشد که از هدر رفتن گرماجلوگیری می کند. گرمکن غذا اتوماتیک، غذا را در مدت زمان حداکثر 15دقیقه گرم می کند ودر مدت زمانی که میخواهید با حرارت دلخواهتان گرم نگه میدارد. دستگاه گرمکن غذا صنعتی شرکت روماک ماشین برای گرم کردن و گرم نگهداشتن غذاهای های اداری، پرسنلی و کارخانجات استفاده می شود. با توجه به این موضوع که بعضی از شرکت ها ناهار پرسنل را طبخ نمی کنند و پرسنل باید غذا همراه خود بیاورند و تعداد غذاها زیاد می باشد باید دستگاه گرمکن غذا صنعتی تهیه شود که تمام غذاها درون آن گذاشته ور مدت 30 الی 60 دقیقه گرم شود. که با توجه به نیاز مشتری در دو حالت برقی و گازی ساخته می شود و دارای ظرفیت 20 نفره ، 50 نفره ، 100 نفره و 200 نفره می باشد. گرمکن غذا 10 نفره برقی بهترین وسیله برای گرم کردن غذا در محیط اداری کوچک میباشد.قیمت گرمکن غذا 10 نفره برقی در ابان ماه 1401 پنج میلیون تومان میباشد.دارای ضمانت یک ساله و خدمات 10 ساله میباشد.

  • گرمخانه غذا همانند فر بزرگی می باشد، که دارای تایمر می باشد، و می‌تواند غذاهای مختلف را در مدت کوتاه ترین زمان گرم و برای مدت زمان طولانی گرم نگه دارد.
  • برای خرید گرمخانه و کسب اطلاعات بیشتر درمورد تجهیزات آشپزخانه صنعتی میتوانید از طریق بخش تماس با ما با کارسناسان فروش کاردر استیل ارتباط برقرار کنید.
  • در جوامع امروزی هربار صنعت جدیدی در حال شکل گرفتن است که انسان را به سمت موفقیت روز افزون سوق می دهد.
  • این دستگاه برای رستوران‌ها، هتل‌ها، اداره‌جات و اساسا هر جایی که تعداد بالایی غذا تهیه می‌شود و نیاز به گرم ماندن دارد، بسیار کاربردی است.
  • دیواره های گرمکن ها برای اینکه بازدهی بالا داشته باشند و همین طور برای جلوگیری از تبادلات گرمایی با محیط به صورت دوجداره و طراحی و تولید می شوند.

با توجه به تعریف ساده از کلمه گرمکن، می توان گفت که در واقع این وسیله وظیفه گرم نگه داشتن محیط را بر عهده دارد و همین طور این گرمکن ها قابلیت کنترل و اندازه گیری دما را دارد، می توان دمای دستگاه را تا حد ثابتی نگه داشت. دارای پنج طبقه که می توانید حجم زیادی از غذاها را درون آن گرم و تازه نگه دارید. لازم به ذکر است گرمکن گازی مجهز به سیستم ایمنی ترموکوبل برای مواقع قطع گاز میباشد.

در مدل های اتومات دیجیتالی، ترموستات دییجیتالی جهت تنظیم دمای داخل گرمکن میباشد. قیمت گرمخانه ها بنا بر میزان مصرف و نوع پنل انها همچنین ظرفیت و مشخصات دیگرشان متفاوت میباشد. انواع ظروف فلزی کوچک و ظروف آلومینیومی رستورانی قابل استفاده در این دستگاه هستند .

لیست انواع گرمخانه غذا گرمکن غذا تجهیزات آشپزخانه صنعتی روماکینگ-اخگرتابش لازم و ضروری می باشد که توانایی گرم کردن همزمان چند ظرف غذا با هم را دارد و موجب سرعت بخشیدن به امر گرم کردن غذا می شود. اگر گرمکن به خاطر وزش باد یا دلایل مختلف خاموش شود، ترموکوپل گاز متصل به گرمکن را قطع می کند و مانع از نشت گاز در محیط اطراف می شود.دستگاه گرمکن صنعتی گازی، معمولا بیشترین کاربرد را در اداره ها دارند. این محصول کارکرد و کاربرد های مختلفی دارد از کاربرد های این محصول گرم نگه داشتن طولانی محیط، مواد غذایی و… می باشد. برای بهتر شدن و یکنواخت شدن تمامی گرمکن ها و همین طور برای صرفه جویی در مصرف انرژی مصرفی، دستگاه قابلیت سیستم ترموستات را دارا می باشد.

برقی یا گازی، که با توجه به نیاز مشتریان انتخاب می‌شود، و در برخی از موارد هم به صورت دومنظوره طراحی و تولید می شوند. هدف ما انتقال دانش و تجربه کشورهای اروپایی در امر بهره وری انرژی به صنعت داخل کشور جهت ارتقاء کیفیت محصولات گرمایشی و سرمایشی می باشد. دستگاه هایی که دارای پنل هستند به شما قابلیت تنظیم دما می دهد و همین طور مجهز به نمایشگر نشان دهنده دمای درون دستگاه می باشند. دیواره های گرمکن ها برای اینکه بازدهی بالا داشته باشند و همین طور برای جلوگیری از تبادلات گرمایی با محیط به صورت دوجداره و طراحی و تولید می شوند. مشعل گازی افروز با توان 100 الی 300 کیلووات می تواند به دو صورت تابشی و همرفت گرمایش محیط را فراهم کند.

فروشگاه اینترنتی بازار طلایی فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی،فست فود،تجهیزات رستوران صنعتی،کافی شاپ

صورت برقی یا گازی بوده و به این صورت که یا با برق یا با گاز شهری کار می‌کند برند اخگرتابش . این گرمخانه غذا تولید شده در صنایع برودتی دنار سرما دارای ظرفیت های مختلفی بوده که بر اساس ظرفیت به مدل‌های مختلفی تقسیم بندی می‌شود. گرمکن غذای 10 نفره،گرمکن غذا 20 نفره، گرمکن غذا 30 نفره،گرمکن عذا50 نفره، گرمکن غذا 100 نفره، گرمکن غذا 200 نفره و گرمکن غذا رومیزی از کاربردی‌ترین انواع این تجهیزات آشپزخانه صنعتی است.

برای گرم کردن مواد اولیه، برای گرم کردن دوباره غذاهای تهیه شده، برای گرم کردن چاشنی های غذا و از همه مهم تر برای گرم نگه داشتن غذاهای آماده شده مورد استفاده قرار میگیرد. تمام موارد گفته شده در بالا از مشخصات و موارد کاربرد گرم خانه استیل پنج طبقه آشپزخانه صنعتی و گرم کن صنعتی استیل می باشد که برای آشنایی بیشتر می توانید به سایت بازار طلایی مراجعه کنید. کلیه گرمکنهای شرکت طبخ آرا قابلیت گرم کردن غذای سرد و همچنین قابلیت گرم نگهدارنده غذا میباشند . گرمخانه درست برعکس یخچال عمل میکند، یعنی تمام مواد غذایی را در یک زمان به صورت یکنواخت در طول روز گرم نگه میدارد.

قیمت گرمخانه غذا

با این کار دیگر نگران کم بودن فضا برای دستگاه خود نیستید و با توجه به اهمیت زمان، داشتن یک گرمکن صنعتی در هر شرکت، رستوران، تالار، کارخانه ها و صنایع دیگر ضروری است. این نوع گرمکن صنعتی همان طور که از اسمش پیداست با استفاده از برق کار می کنند و دارای پنل های دیجیتالی هستند. این گرمکن ها حرارت مورد نیاز خود را از المنت هایی که در استیل های صنعتی وجود دارند تامین می کنند. گرمکن برقی با تکنولوژی فن المنتی(جهت گردش دمای داخل محفظه به صورت یکسان) و ترموستات دیجیتال(جهت بهینه سازی مصرف انرژی) به صورت سفارشی نیز تولید میگردد. نکته مهم گارانتی یک ساله محصول و 10 سال خدمات پس از فروش گرمخانه غذا میباشد. شرکت تولید و فروش تجهیزات اشپزخانه و رستوران اماده همکاری با شماست تا با مشاوران متخصص در این زمینه نیاز های شما را بررسی کرده و متناست با نیاز های شما محصول مورد نظر را خریداری کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار