قیمت پنل احضار پنتاpanta فروشگاه شستی احضار آسانسور

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید . Ø ‏ روش موازي تک سيم با يک خط مشتري براي سيگنالهاي سوييچ و نمايشگر نوري هر شاسي، که امروزه شايع ترين روش در آسانسور هاي معمولي با طبقات کم و متوسط مي باشد. علاوه بر کاربرد باید دارای جنبه های زیبایی نیز باشند. بر همین اساس طراحان نیز سعی می کنند هم راحتی و هم کاربری مسافران را در برابر این قطعات بهبود بخشیده و ظاهر این بخش ها را نیز جذاب تر و بروز کنند.

فروش ریل آسانسور فروش قطعات آسانسور

قیمت پنل احضار پنتاpanta فروشگاه شستی احضار آسانسور از آنجایی که گفتیم پنل های آسانسور صنعتی تفاوت چندانی با سایر پنل ها ندارند پس میتوان گفت در زمینه ی تنوع هم همانند سایر پنل ها می باشند. آسانسور های صنعتی نسبت به آسانسور های عادی معمولا دارای ظرفت بیشتری هستند و از موتور هایی با قدرت بالا تری استفاده میکنند. اما پنل آسانسور در یک کابین 4 نفره ممکن است با 14 نفره یکی باشد. اما رایج ترین نوع پنل که از آن زیاد تر از بقیه استفاده می شود پنل های دکمه ای عادی ای هست که احتمالا همه ما در آسانسور های مختلف دیده ایم. این نوع پنل ها به خاطر استفاده ای ساده و هزینه ی پایین تری که دارند عموما استفاده ی بیشتری از آنها در صنعت آسانسور می شود. تمامی شستی های تولید شده در شرکت متالیفت طبق استاندارد های روز دنیا طراحی و تولید می شوند.

طراحی زیبا و اقتصادی Lovely Design & Financial

همان طور که اشاره شد، استفاده از پلیت های شیشه ای بیشتر در ساختمان ها و آسانسورهای لوکس استفاده می شود. که هزینه های جانبی اهمیت چندانی نداشته و مهم ترین عوامل دخلی در راه اندازی آسانسور، زیبایی و کیفیت باشند. از جمله مشخصات اصلی استفاده شده در این پلیت یا پنل شستی آسانسور سکوریت بودن شیشه آن است. که زیبایی و خاص بودن آن را به شکل محسوسی افزایش می دهد. بر اساس استانداردهای تعریف شده برای این محصول، ضخامت این شیشه سکوریت باید از 4 تا 6 میلی متر متغیر باشد.

اما امروزه از آسانسور ها براي زيبايي و تکميل طراحي يک ساختمان هم استفاده مي کنند. طراحي زيباي آسانسور ها را با استفاده از پنل هاي داخل کابين تکميل مي کنند. پنل داخل کابين آسانسور پنتا مدل دلتا يکي از زيبا ترين و شيک ترين مدل هاي موجود در بازار مي باشد که از محبوبيت خوبي برخوردار مي باشند.

مهندسین طراح شرکت متالیفت برا توجه به طراحی های روز و ترند دنیا مدل های مختلف شستی را برای مشتریان عزیز طراحی میکنند. متریال به کار رفته در شستی های متالیفت دارای کیفیتی مثال زدنی می باشند. همچنین این کلیدبا داشتن صفحه بک لایت با ابعاد ۴۵×۴۵ این امکان را به وجود می آورد که فونت اعداد و طبقات مطابق سلیقه انتخاب شود. پرهيز از اشتباهات نصب تنها با مشخص کردن خطوط سيگنالهاي متفاوت از طريق استفاده از رنگ بندي متمايز و استفاده از مارکينگ مناسب براي سيمهاي ارتباطي ميسر است .همچنين، استفاده از سرسيم براي اتصال سيمهاي ارتباطي به ترمينالهاي پيچي باعث افزايش ضريب اطمينان خواهد شد. از طرف ديگر استفاده از برخي سيمها و کابلها نظير کابلهاي تک رشته تلفني بعلت نازکي و شکنندگي زياد و احتمال بروز قطعي يا اتصالي با خطوط مجاوربه هيچ وجه توصيه نمي گردد.

مدل های دیجیتالی این نمراتورها شامل ال سی دی، لاتیس و سگمنت می شود. نوع ال سی دی با کیفیت تر و البته گران تر از بقیه مدل ها است. در مکانیزم های مکانیکی، جنس فیس پلیت پشتی آن از استیل، پلاستیک آبکاری شده و یا پلکسی می باشد. معمولا قیمت جنس پلاستیک های آب شده در مقایسه با انواع دیگر کم تر است. ضمن اینکه به دلیل کیفیت پایین تر آن و کاهش اثر بخشی پس از مدت زمان طولانی بهتر است افراد از این نوع استفاده نکنند.

که زیبایی و خاص بودن آن را به شکل محسوسی افزایش می دهد.

به طور مثال فیس پلیت های آهنی در مناطق مرطوب دچار زنگ زدگی می شود. به همین خاطر در این مناطق خرید چنین محصولاتی پیشنهاد نمی شود. اگر فیس پلیت شاسی شما به شکل کاملا آماده و فرم داده شده طراحی شده بود، می توان به منظور استفاده از موارد توکار از مدل های استیل نازک استفاده کرد. به همین دلیل و به خاظر امکان نصب توکار این مدل، نیازی به استفاده از قوطی در داخل دیوار ندارید.

شستی طرح تاچ” Touch “داخل کابین آسانسور

و وجه تمایز آن با سایر دکمه عمدتا در طرح و یا رنگ آن شستی متالیفت ها است. جنس بدنه این شاسی های احضار آسانسور در انواع برنزی و یا آلومینیومی طراحی و ساخته می شوند. در واقع این جنس ها از مهم ترین بدنه ها و متریال تشکیل دهنده این قطعات به حساب می آیند. که از قضا از کیفیت مناسبی نیز برخوردار بوده و در طولانی مدت استحکام، ظاهر و کیفیت خود را نیز به راحتی از دست نمی دهد. مبنای طراحی پایه برای این پنل نمایشگر سگمنت قرمز و آبی می باشد و قابلیت ارائه با نمایشگر R100 افقی را دارد. مبنای طراحی پایه پنل نمایشگر سگمنت قرمز و آبی می باشد و قابلیت ارائه با نمایشگر هایL100-R100-R200-P100 را دارد.

  • مبنای طراحی پایه برای این پنل نمایشگر سگمنت قرمز و آبی می باشد و قابلیت ارائه با نمایشگر های R100-R200-L100-P100 را دارد.
  • ما با تجربه بیش از 10 ساله، این شرکت را به ارتفاعات جدیدتری رسانده ایم و بطور مداوم در تلاش هستیم تا آن را در آینده نزدیک به تولید کننده و ارائه دهنده خدمات آسانسور در تمام منطقه خاورمیانه تبدیل کنیم.
  • Ø ‏ روش موازي تک سيم با يک خط مشتري براي سيگنالهاي سوييچ و نمايشگر نوري هر شاسي، که امروزه شايع ترين روش در آسانسور هاي معمولي با طبقات کم و متوسط مي باشد.
  • پرهيز از اشتباهات نصب تنها با مشخص کردن خطوط سيگنالهاي متفاوت از طريق استفاده از رنگ بندي متمايز و استفاده از مارکينگ مناسب براي سيمهاي ارتباطي ميسر است .همچنين، استفاده از سرسيم براي اتصال سيمهاي ارتباطي به ترمينالهاي پيچي باعث افزايش ضريب اطمينان خواهد شد.

همان طور که پیش تر نیز اشاره کردیم، استفاده از پلیت های نازک استیل زیاد توصیه نمی شود. که سبب می شود تا در برخی از موارد توصیه شود تا از آن استفاده شود. اما سوال اصلی در این رابطه این است که چه ویژگی و کاربردهایی سبب انتخاب این مدل می شود؟ و با توجه به وجود مدل های دیگر و تنوع پنل شستی آسانسور چرا باید از این مدل استفاده کرد. پنل نمایشگر سگمنت آبی می باشد و قابلیت ارائه با نمایشگر L100-R100و Can Bus Arkel را دارد . پنل آسانسور با شستی آسانسور که در هر طبقه در کنار درب آسانسور نصب می شود در ارتباط است و وظیفه ی حرکت و توقف آسانسور را بر عهده دارد. شركت نوبران صنعت ايرانيان در سال ١٣٨٥ فعاليت رسمی خود را در زمينه طراحی و توليد پنل‌های داخل كابين ، طبقات ، سردرب و همچنين انواع كليدهای مرغوب و با كيفيت آغاز نموده.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار