قیمت و خرید کتابخانه چوبی کلاسیک،فلزی فانتزی + ارسال آف دکور

خرید کتابخانه کم جا و شیک با قیمت مناسب از طریق وب سایت خانه شما برای شما عزیزان مقدور است. همچنین این کتابخانه‌ها وزن کمتری دارند و برای مستأجرها یا کسانی که در حال تغییر دکوراسیون منازل‌اند، مناسب‌تر هستند. در‌صورتی که نگران خرابی کتابخانه خانگیتان توسط حشرات موذی یا رطوبت هستید، خرید کتابخانه ام ‌دی ‌اف مسأله را از پایه حل خواهد کرد. استفاده میشود معمولا” از ملامینه ضد خش و ضد آب میباشد و در صورت نیاز میتوان از جنس ام دی اف هم تولید نمود. کتابخانه دیواری کاتل یک کار تمام ام دی اف زیبا و منحصر به فرد می باشد که طراحی کاملا متفاوتی نسبت به نمونه های مشابه دارد و این طراحی زیبا آن را نسبت به کالاهای دیگر بسیار متمایز جلوه می کند.

خرید کتابخانه مدل Fh116

کتاب حافظ معمولاً در هر کتابخانه ای پیدا می شود و قفسه کتابخانه هر ایرانی معمولاً جای ویژه برای نگهداری این کتاب ارزشمند خالی می گذارد. اگر قصد دارید یک قفسه کتابخانه شیک و زیبا برای سالن پذیرایی خود انتخاب کنید شاید بتوانید فروشگاه های اینترنتی فراوانی که این روزها همه اقلام مورد نیاز خریداران را در انواع مختلف ارائه می کنند به شما کمک بزرگ بکنند. طرح های مختلف از انواع قفسه های چوبی و فلزی که در رنگ های مختلف برای سلیقه های متفاوت تولید می شود نیاز هر خریداری را برآورده می کند. قفسه‌های چوبی از محبوب ترین کالاهای تزییناتی این روزها به حساب می آیند که معمولاً برای ساخت آن ها از مواد اولیه درجه یک و چوبهای تزییناتی استفاده می شود. کتابخانه دیواری B7 با چند اتصال محکم می تواند به دیوار نصب شود؛ اما B7 بدون اتصالات هم یک محصول کاربردی است که بلج به تمامی خریداران توصیه می کند که با کمک پیچ ها، اتصالات را به دیوار نصب کنند تا کیفیت نهایی و همچنین امنیت نهایی محصول را بالا ببرند. مدل کتابخانه خانگی و اداری از متنوع ترین تجهیزات در دکوراسیون می باشد که در چند سال اخیر، نه تنها از نظر رنگ بلکه شکل و ظاهر آنها نیز با تغییر و تحول زیادی مواجه شده است.

کتابخانه مدل L008

کارهاتون خیلی خاصه ندیدم جایی نمونه اش رو ،ولی باید دید کیفیتون در طولانی مدت همین میمونه! ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. کلیه حقوق این وب سایت متعلق به آریامون است و هرگونه کپی برداری از سایت آریامون پیگرد قانونی دارد. كتابخانه نهادي اجتماعي است كه با گردآوري، سازماندهي و نگهداري دانش مدون بشر امكان رشد، انديشه و شكوفايي استعداد انسان پويا و جستجوگر را فراهم مي كند. 2 – سپس کد ارسال شده به شماره موبایلتان را در قسمت پایین نوشته و دکمه ورود را انتخاب کنید. شاید دوست واقعی روزی شمارا ترک نماید ولی کتاب به هیچ عنوان شمارا ترک نخواهد کرد.

کتابخانه چهار طبقه وندیک مدل 1345

جنس این کتابخانه از ملامینه است و ضد خش و ضد آب میباشد.و برای لبه های آن از نوار PVC استفاده شده تا مانع لب پر شدن و وا رفتگی شود. از جنس ملامینه شرکت پویاست و ضد خش میباشد و برای جلو گیری از لب پر شدن کتابخانه حاشیه لبه ها را از نوار PVC پوشش دادیم. جنس این کتابخانه از ملامینه ضد خش و ضد آب ساخته شده و مقاوم در برابر حرارت . این کمد از بهترین جنس ملامینه شرکت پویاست و به دلیل ضد آب و ضد خش بودن از کیفیت بالایی برخوردار است و تمام لبه ها پوشیده از نوار پلاستیکی پی وی سی میباشد تا مانع نفوذ آب در ملامینه آن گردد. این کتابخانه را از جنس ملامینه ساختیم و ضد خش و ضد آب بوده و برای اینکه دوام و محکمی آن چندین برابر شود با نوار های pvc پوشش داده شده تا از نفوذ آب و لب پر شدگی جلوگیری نماید. کتابخانه تمام ملامینه ضد خش و ضد آب پوشش داده شده با نوار های محکم پی وی سی تا اینکه مانع لب پر شدن ملامینه آن شود.

ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران، خرید قسطی و داشتن گواهی اصالت کالا، از جمله مزایای خرید از فروشگاه بلج است. برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید کتابخانه دیواری کوچک و ارزان می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۵۳۱۳۸ با تیم پشتیبانی ما صحبت کنید. مرکز فروش کتابخانه چوبی در تهران، داشتن کتابخانه چوبی مخصوصا برای کسانی که دوست دارند وقت بیشتری را برای مطالعه بگذارند قطعاً تاثیر زیادی در ایجاد اشتیاق و میل به کتابخوانی خواهد گذاشت. شما بینندگان عزیز می توانید با خرید بهترین مدل کتابخانه چوبی ساده و کوچک، اتاق تان را زیباتر کرده همچنین با استفاده از ایده دکور کتابخانه در پذیرایی، فضای خانه خود را شیک و مدرن نشان دهید. قفسه های کتاب چوبی معمولاً برای زیبایی و ظاهر در نمای داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. باید در ابعاد و اندازه های مشخصی طراحی و ساخته شوند تا کتاب های مختلف را بتوان در آن قرار داد.

  • براي جداسازي فضاها در منزل و هم چنين براي قرار دادن دكوري مي توانيد از اين كتابخانه استفاده قیمت کتابخانه چوب و فلز كنيد.
  • این کتابخانه بسته به ابعاد شامل طبقات مختلف می‌شود چه می توانید از آن جهت قراردادن کتاب استفاده نمایید.
  • کتابخانه خانگی B5 یک نسخه ی ارتقا یافته از طرح اولیه است که با برطرف کردن معایب و افزایش سطح طراحی، در کارخانجات بلج تولید خواهد شد و در ابعاد و رنگبندی متفاوت قابل به عرضه خواهد بود.
  • اتاق بهترین ایده ها را برای طراحی دکوراسیون خانه یا بازسازی آن ارائه می نماید.
  • جنسی که برای ساخت کتابخانه ها استفاده میشود معمولا” از جنس نئوپان و یا MDF با روکش ملامینه ضد خش و ضد آب ترکیه است.
قیمت و خرید کتابخانه چوبی کلاسیک،فلزی فانتزی + ارسال آف دکور

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار