قیمت نصب دوربین مدار بسته چقدر است؟

اما در NVR انتقال تصاویر به وسیله کابلهای اترنت صورت میگیرد یا به صورت بی سیم کار میکند و برای ضبط تصاویر دوربینهای دیجیتال IP از آن استفاده میکنند. از اترنت (POE) که یک گزینه در یک سیستم مبتنی بر IP است، علاوه برافزایش صرفه جویی امنیت را نیز تضمین می کند. استفاده از سوئیچ PoE همچنین به شما امکان می دهد چندین دوربین را به یک سوئیچ متصل کرده و سپس فقط یک کابل اترنت را به شبکه ای که NVR به آن متصل شده است، وصل کنید. این عبارت که مخفف Electronic Pan-tilt-zoom است، به دوربینی اشاره میکند که به طور فیزیکی حرکت نمیکند اما با استفاده از زوم دیجیتال میتوانند اثری مانند Pan-tilt-zoom را در یک دوریبن مداربسته با لنز ثابت ایجاد کند. همچنین قابلیت تعامل، در بسیاری از CCTV مدرن ، اضافه شده است، به طوری که در برخی از مدلهای آن، اسپیکرهایی تعبیه شده است و کاربر، با استفاده از آن میتواند با محیط ارتباط برقرار کند و با انسانهای روبروی دوربین، از راه دور صحبت کند.

چه نوع کیفیتی از تصویر در پروژه نصب دوربین مدار بسته مد نظر شماست؟ با توجه به ضد آب بودن بدنه ی دوربین بولت (IP66) و شکل خاصشان، این نوع دوربین ها در برابر شرایط بد محیطی و بارش برف و باران مقاوم ترند. ابتداییترین گام در بحث نصب دوربینها این است که باید کاملا با محیطی که قرار است دوربین در آن نصب شود آشنایی پیدا کنید. دوربین مداربسته دارای انواع گوناگونی همچون با سیم یا بیسیم، پروتکل ارتباطی شبکه آنالوگ، مقدار دید در شب، کیفیت تصویر، جنس بدنه، درجه حفاظت محیطی و غیره میباشد. 2.مدت زمان ضبط دوربین مداربسته چقدر میباشد؟ دوربین های مداربسته در نور روز تصاویر را به صورت رنگی ضبط می کنند. انواع دوربین مداربسته ویژگی های مختلفی دارند، این ویژگی ها برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. برای خرید یکی از انواع دوربین مداربسته متناسب با نیاز خود سعی کنید؛ حتماً قیمت مناسب در کنار سهولت نصب آن را در نظر داشته باشید. در این مقاله سعی کردیم انواع دوربینهای مدار بسته و کارایی آنها را برای شما شرح دهیم، که امیدواریم در خرید دوربین مدار بسته مورد استفاده شما قرار گیرد. یک فیش فلزی بزرگ که در انواع مختلف موجود است.

داده ها بر روی کابل Cat5 دارای محدودیت مسافت تا صد متر است. پس از اتصال دوربین ها به دستگاه ضبط، آن را با کابل VGA یا HDMI به تلویزیون متصل کنید. از کابل شبکه برای اتصال دوربین ها به سایر اجزای دوربین مدار بسته استفاده می کنند. داهوا XVR5108HS-I3 قابلیت پشتیبانی از دوربین های IP، CVI ، AHD ، TVI ، CVBS را دارا است و علاوه بر چهار دوربین مداربسته بر بستر کابل کواکسیال , دستگاه XVR می توان 12 دوربین IP نیز پشتیبانی کند.دستگاه داهوا XVR5108HS-I3 قابلیت پشتیبانی از دوربین های مدار بسته چرخشی PTZ را دارد. دوربین های مداربسته از لحاظ شکل ظاهری به انواع بولت (bullet)، دام (dome)، اسپیددام (speeddome) یا PTZ، باکس ((box، فیش آی (fisheye) ، مینیاتوری پین هول یا مخفی و مکعبی (cube) تقسیم میشوند که در ادامه هرکدام را به اختصار توضیح خواهیم داد. کلمه Bullet در زبان انگلیسی به معنای گلوله میباشد. 1.دوربین مدار بسته دارای چه انواعی میباشد؟ دوربین مداربسته مخفی چه کارایی هایی دارد؟

دوربین های مداربسته حرکتی زوم دار را می توان از راه دور توسط توسط یک متخصص اداره کرد و طبق برنامه چرخاند. این دوربین ها دارای پوشش های سخت ضد خرابکاری (Shell) هستند. برای نصب نیاز به تجهیزات یا سخت افزارهای متفاوت می باشد که متناسب با برنامه ها، اشکال و اندازهای دوربین ها تولید می شود. می توان آن ها را در هر قسمت از خانه نصب کرد بدون اینکه توجه کسی را به خود جلب کند. هر کدام از موارد زیر برحسب نیاز و کاربرد در محیط داخلی یا خارجی ساختمان و … دوربین مدار بسته ، Closet Circuit Television که آن را با نام استعار CC-TV نیز می شناسند ، یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات و تجهیزات امنیتی برای ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری ، بیمارستان ها و کارخانه ها و … این دوربین ها مناسب نصب در اطراف ساختمان و محیطهای بیرونی است. دوربین های Speed Dome معمولا در فضاهای وسیع و بیرونی مانند چهارراهها، میادین شهرها، پارکینگها، سالنهای ورزشی، استادیومها و… در این دوربین های از کابل های Cat5 و Cat6 استفاده می شود که برای استفاده از کابل Cat5، محدودیت مسافت تا میزان 100 متر وجود داشته و می توان این مشکل را با استفاده از کابل های Cat5e تا حدودی حل نمود.

شرکت شبکه گستر مهر تجارت نمایندگی فروش انواع دوربین مداربستههایک ویژن و تی وی تی در تهران است که علاوه بر خدمات فروش انواع دوربین مداربسته به شما عزیزان، خدمات نصب دوربین مدار بسته را نیز پشتیبانی می کند. ناگفته نماند که شکل ظاهری دوربینهای مداربسته نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند، زیرا اگر میخواهید برای یک محیط باز دوربین مداربسته تهیه کنید، باید آن دوربین از استانداردهای ضد گرد و غبار و بارندگی برخوردار باشد. اما شکل های متنوعی دارند. دستگاه ذخیره ساز دوربین های دیجیتال NVR نام دارد. کیفیت تصویر را از طریق تنظیمات دیجیتال بهبود می بخشد. دوربین های شبکه نیز با کیفیت بالا (HD) موجود هستند که می توانند جزئیات تصویر بیشتری را ارائه دهند.

1920 و قابلیت تعقیب سوژه میباشد. نصب دوربین برای کارخانه امری ضروری است زیرا با این سیستم مدیر شرکت می تواند در زمان استراحت در دفتر خود، یا در زمان هایی که در کارخانه حضور ندارد تصاویر خطوط تولید و کارکنان خود را در هر لحظه داشته باشد همچنین با نصب دوربین های گردان در سالن های تولید می توانید تمامی گوشه و کنار های سالن را با چرخاندن و کنترل دوربین از راه دور ببینید حتی قابلیت زوم و فوکوس نیز برای شما از راه دور امکان پذیر است. دوربین های مداربسته طرح لامپ (لامپی) شبیه لامپ هستند. بیشتر بخوانید: دوربین مدار بسته لامپی چیست؟

تا چندین سال پیش دوربین های مدار بسته قابلیت ضبط صدا را نداشتند اما اکنون بیشتر سیستم های مدار بسته از این قابلیت برخوردار سایت xiaomi-cctv هستند. دوربین های بولت با استفاده از نور مادون قرمز قابلیت تصویربرداری در شرایط بد نوری و تاریکی را نیز دارند. ناگفته نماند که این طور تکنولوژیها، هردو توسط اشعه مادون قرمز، دید در شب را کنترل میکنند. در خیابان ها، کوچه ها و محوطه ها با استفاده از دوربین مادون قرمز یا با دوربین های که مجهز به سنسور LED می شوند کار می کنند. دوربین مداربسته اسپید دام در واقع نسخه پیشرفته تر دوربین دام بشمار می آید که می تواند با استفاده از موتورهایی که در اختیار دارد آزادانه در جهت های دلخواه شما گردش کند و با بزرگنمایی تا 12 برابر حد معمول از منطقه مورد نظر شما بدون حتی یک نقطه کور فیلمبرداری نماید. مثلاً مکانهایی که برای انسان مناسب تباشد سامانههای دوربینهای مدار بسته ممکن است بهطور مداوم کار کند یا تنها به عنوان ملزم به نظارت بر رویدادهای خاص باشد شکل پیشرفته تری از دوربینهای مدار بسته، بهرهگیری از ویدیوهای ضبط دیجیتال (DVRs) ضبط صدا فراهم میکند. یکی از قابلیتهای مهم انواع دوربین مدار بسته، قابلیت دید در شب میباشد.

تنوع این محصول توسط قابلیت دید در شب آن بیشتر شده است. سنسورهای حساس به حررات ممکن است براحتی از کار بیفتند، لذا در هنگام خرید دوربین های مداربسته حرراتی به این مورد توجه شود. این دسته از دوربین ها برای ضبط تصاویر در محیط های کم نور مانند خیابان هایی با نور کم، فضاهای داخلی کم نور رستوران ها استفاده می شوند. این تصاویر در نور شب به صورت سیاه و سفید ضبط می شود. دوربین مدار بسته به انگلیسی Closet Circuit Television یا به اختصار CCTV نام دارد دلیل استفاده از دوربین های مداربسته بیشتر برای حفاظت، نظارت یا سیستم های مانیتورینگ استفاده می شوند.امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده روز افزون از سیستم های امنیتی ، استفاده از دوربین مداربسته بیش از پیش احساس می شود و با نصب دوربین مداربسته ، تمامی ادارات ، شرکت ها و منازل می توانند به صورت 24 ساعته نظاره گر پرسنل ، انبار و … لزوم رعایت استانداردهای PAL/NTSC محدودیت هایی را برای دوربین های مداربسته آنالوگ ایجاد کرده است که یکی از این محدودیت ها اجبار در به کارگیری روش اسکن دو مرحله ای به صورت خطوط زوج و فرد و ترکیب آنها با هم جهت ایجاد تصویر کامل است (اسکن در هم آمیخته).

زاویه دید این دوربین مدار بسته بسیار گسترده و عالی است. دما، نحوه اتصال و وضوح از جمله معیارهای کلیدی هستند که هنگام انتخاب یک مانیتور دوربین مدار بسته باید در نظر بگیرید. برای دریافت قیمت فروش دوربین مداربسته یونی آرک و مشاوره رایگان تماس بگیرید. این دوربین دارای لنزهای ثابت بوده و زاویه دید بالایی دارد؛ بنابراین به راحت میتوانید اجسام در حال حرکت موجود در محیط را زیر نظر بگیرید. در ابتدای ورود این دوربین ها به بازار تکنولوژی جهانی، امکان ضبط ویدیو و ثبت وقایع توسط آن ها وجود نداشت؛ و دوربین مداربسته ها صرفا قابلیت مشاهده ی رویداد ها به صورت زنده را دارا بودند. در داخل یا خارج از مکان های مسکونی به صورت آشکار یا مخفی نصب می شوند. در واقع دوربین مداربسته دام نوعی دوربین گنبدی شکل بوده و عنوان دوربین های سقفی نیز درباره آنها بکار میرود. به علت بکار گیری از کابل های کواکسیال در اتصال در برابر حملات سایبری کاربرد امنیتی نیز دارند. دوربین های مداربسته عروسکی به نحوه نگه داری و سلامت کودکان در خانه یا مهدکودک ها نظارت می کند.

از طریق پانل های خورشیدی شارژ می شوند و هرگز به تغییر باتری احتیاج ندارند. در برخی از مناطق که به نیروی برق دسترسی وجود ندارد از دوربین های مداربسته خورشیدی که به راحتی قابل نصب و ارزان هستند، استفاده می شود. برخی از دوربین های مدار بسته خورشیدی نام دارند و به طور مداوم با انرژی نور خورشید شارژ می شوند. دوربین مداربسته آنالوگ: تصاویر در دوربین های آنالوگ به صورت سیگنال از طریق کابل کواکسیال به یک دستگاه ضبط دیجیتال منتقل و ذخیره می شوند. سنسور تصویر: نور(فوتون ها) را به سیگنال های الکترونیکی منتقل می کند. در این نوع از انتقال تصاویر ویدئویی با کیفیت بالا و تداخل کمتر منتقل می شوند. کابل شبکه لگراند یکی از محبوبترین نوع کابل استفاده شده برای سیستم سیستم کابل کشی شبکه دوربین های مداربسته است.

این نوع دوربین ها بخاطر شکل ظاهری که دارند با نام دوربین مداربسته عروسکی شناخته می شوند. این نوع دوربینها مخصوص فضای بسته بوده و معمولاً روی سقف نصب میشوند اما بهدلیل اینکه کمتر در دید هستند و اشغال فضای کمتر، در بعضی مواقع دیده شده که در فضای خارجی و روی دیوار نیز نصب میشوند. در این که خرید تجهیزات محافظت کننده بسیار اقدام اقتصادی و تاثیر گذاری است شکی وجود ندارد اما می بایست گارانتی و خدمات پس از فروش را نیز دقت کنید بررسی رزومه و تجربه کارکنان نیز به شما اطلاعات خوبی درباره کیفیت خدمات خواهد داد.

کابل یک جزء حیاتی است که قرار است دوربین ها را به مانیتورهای نظارتی متصل کند. شکل این محفظه مانند گنبد است. از دوربینهای مداربسته گرد یا گنبدی در مکانهای عمومی مانند ایستگاه راهآهن، پایانههای اتوبوس و مکانهایی که تجمع عظیمی از مردم وجود دارد، استفاده میشود. دوربینهای چرخشی یا Speed Dome و یا PTZ دوربینهای مداربسته ای گفته میشوند که قابلیت چرخش دوربین در جای خود به وسیله کنترلکننده یا اتوماتیک فراهم شده باشد. به دوربینهای استوانهای شکل عموما با بدنه فلزی، دوربین مداربسته بولت گفته میشود. صرف نظر از قابلیت دید در شب، یا نوع لنز یا نوع امواج به کلیه دوربین های سقفی گنبدی شکل، دوربین دام گفته می شود. پیشنهاد ما برای تامین این نیاز کاربران، دوربین های برند هایک ویژن است که دارای تنوع محصول بالا و کیفیت مناسب و نرم افزار کاربرپسند می باشند. ممکن است بخواهید با یکی از کارشناسان ما مشورت کنید تا اطمینان حاصل کنید که محصول موردنظر شما با لوازم جانبی موردنیاز شما در آینده برای افزایش توانایی شما سازگار است. ما در ایمن کالا تلاش میکنیم تا با ارائه بهترین و باکیفیتترین دوربینهای مداربسته، نیاز هموطنان عزیزمان را برطرف کنیم.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار