قیمت دوربین مدار بسته [چه نکاتی در قیمت دوربین مداربسته تاثیر گذار است]

شما با خرید محصول با اصالت و دارای گارانتی، دیگر نگرانی پس از خرید نخواهید داشت، چرا که هرگونه اختلالی در سیستم مداربسته شما ایجاد شود، شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی ( طبق قوانین مندرج در کارت گارانتی ) مشکل شما را بدون هزینه حل خواهد کرد. مایلسایت راهکارهای گسترده و وسیعی را در زمینه نظارت تصویری تحت شبکه ارائه داده است.تنوع خط تولید از خصوصیات بارز این شرکت میباشد.طیف گسترده محصولات، از دوربینهای تحت شبکه و NVR ها گرفته تا نرم افزار مدیریت تصاویر در سطوح مختلف، توانسته اند بخوبی جای خود را در بازار پیدا کنند.این تنوع باعث شده تا مشتریان از میان تمام برندهای موجود، گرایش بسیاری به انتخاب محصولات مایلسایت داشته باشند. برای اولین بار دوربین مداربسته در سال 1942 میلادی بابت مشاهده عملکرد پرتاب موشک های V2 توسط شرکت زیمنس آلمان طراحی و نصب شد. وقتی که NVR اصلی دوباره به شکبه وصل شد تمام اطلاعات به آن منتقل میشود. این در حالی است که سیستمهای انویار (NVR) اطلاعات را در داخل خود دوربین پردازش کرده و سپس آن را به ذخیرهکننده منتقل میکنند. معمولا این نوع دوربین با یک سیم به هارد متصل میشود.

برای فهمیدن اینکه واقعا یک دوربین چقدر در شرایط مختلف آب و هوایی دوام میآورد، باید آیپی ریتینگ آن را بررسی کنید. در صورتی که قصد داشته باشید از یک سیستم نظارتی با قابلیت تشخیص چهره استفاده کنید، بالا بودن کیفیت دوربین چیزی است که به آن نیاز دارید. اما فقط کاربردهای دوربین مداربسته به سیستم های حفاظتی محدود نبوده و از آن فراتر می رود. از دیگر کاربردهای این دوربین ها، تشخیص دمای بدن افراد به منظور کنترل بیماری کوید-19 است. در مرحله اول سیگنال این دوربینها به شدت به شرایط محیطی و نویزهای الکترومغناطیسی حساس است. اگر در محیطی با تغییرات دمایی بالا زندگی میکنید بهتر است به خوبی دقت کنید که دوربین محدوده تغییرات دمایی را پشتیبانی کند.

این دوربین ها با تغییر لنزها می توانند فاصله های بیش از ۱۲ متر سایت xiaomi-cctv را پوشش دهند. دوربین ها به علت حساسیتی که دارند اغلب به آداپتور برق ۱۲ ولت نیاز دارند. نصب انواع دوربین مداربسته با قیمتی رقابتی برای سازمان های دولتی و خصوصی و شرکت ها و … فروشگاه فرادید با دارا بودن نمایندگی دوربین داهوا ، محصولات این شرکت را با قیمت مناسب عرضه می کند. مشکل به وجود آمده را باید تا جایی که امکان دارد با جزئیات و دقیق شرح دهید در این صورت بخش پشتیبانی فنی میتواند مشکل را ارزیابی کند و دستورالعملهای لازم برای حل مسئله را ارائه دهد. برای مکان هایی که بین دوربین و گیرنده رادیویی مانعی وجود دارد دوربین های نظارتی وایرلس WiFi استفاده کنید.

داهوا، یکی از برندهای برتر و معتبر در این صنعت است که شامل طیف گسترده و متنوعی از دوربین های مداربسته است که هر یک دارای کاربردی خاص می باشد. در سال های اخیر برای کاهش قیمت دوربین مدار بسته از یک سری کیس که به صورت تلفیقی از پلاستیک و فلز می باشد استفاده شده است که علاوه بر کاهش قیمت دوربین مداربسته دارای مقاومت فیزیکی بسیار بالایی بوده و از استاندارد های محافظتی نیز پیروی می کنند. کیفیت تصاویر در این دوربین 4 مگاپیکسل است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. برای همین به شما پیشنهاد میکنیم به دوربینهایی که امکان یکپارچه شدن با پلتفرمهای خانه هوشمند که از این دستیارهای صوتی استفاده میکنند، توجه داشته باشید. به شما بیشتر پیشنهاد میکنیم که میدان دید دوربین مدار بسته حداقل 120 درجه باشد، و توجه داشته باشید که محدودیت میدان دید 180 درجه است. بعضی از دوربینهای مدار بسته دارای زوم اپتیکال هستند، یعنی خود دوربین هنگام زوم به سمت چیزی نزدیک میشود. بعضی از دوربینهای مدار بسته هم دارای زوم دیجیتال هستند، که یعنی میتوانیم با بزرگکردن تصویر دریافتی به جزئیات دقت کنیم. نکته مهم: اکثر دوربینهای مدار بسته خارجی با این ادعا که ضد-آب، یا مقاوم در برابر آب و هوا هستند، معرفی و تبلیغ میشوند.

دوربینهای پن، تیلت، زوم (PTZ): بعضی مواقع نمیخواهیم به فضای دید دوربین محدود باشیم، و این همان جایی است که دوربینهای دارای قابلیت پن، تیلت، و زوم وارد میدان میشوند. برای پوشش بیشتر، باز هم به شما پیشنهاد میکنیم که از دوربینهای دارای پن، تیلت، و زوم استفاده کنید تا هیچ چیز بیرون از نگاه دوربین قرار نگیرد. این نوع دوربین در بازارهای ایران هم با نام بولت شناخته شده است. دوربینهای گنبدی یا دام (Dome): نصب این دوربینها کمی از دوربینهای بولت سختتر است. دوربینهای برجسته یا بولت (Bullet): دوربینهای برجسته یا بولت معمولا بدون سیم هستند. دوربین مداربسته بولت قابلیت زوم و چرخش ندارند اما به دلیل قابلیت دید در شب و فاصلههای زیاد و امکان نصب کاور محافظ ضد آب و باد، در محیطهای باز مورد استفاده قرار میگیرند. دوربین های خارجی بی سیم : دوربین های خارجی بی سیم مشابه دوربین های داخلی خود هستند ، اما بزرگتر و مقاوم در برابر آب و هوا می باشند. با توجه به تمام این موارد، تهیه یک دوربین مدار بسته ضد آب امری ضروری به نظر می رسد.

سیستم های مداربسته در چند سال گذشته به شدت متنوع شده اند و قابلیت های منحصر به فردی در این دوربین ها می توانید مشاهده کنید. حتی می توان لیستی از پلاک های مجاز و غیر مجاز را در دیتابیس آن ها ثبت کرد تا اجازه تردد بر مبنای آن لیست ها به خودروها داده شود. زیرا به دلیل گنبدی بودن آن تشخیص این که دوربین به کدام جهت اشاره میکند سخت خواهد بود و از سرقت یا خرابکاری احتمالی جلوگیری خواهد کرد. ضبطکنندههای ویدئو شبکهای (NVR): اکثر دوربینهای انویآر قابلیت اتصال به وای-فای را دارند، و در غیر این صورت به عنوان دوربین تحت شبکه یا دوربین آیپی شناخته میشوند. دوربین های مداربسته فروشگاهی در اولین گام به عنوان یک نگهبان هوشیار برای کسب و کار شما هستند. IPC5831EP-ZE : این دوربین 8MP تحت شبکه موتورایز داهوا دارای قابلیت های هوشمند، تشخیص چهره، رم داخلی 128GB، IP67 و IK10 می باشد و یک انتخاب خوب در میان انواع دوربین مداربسته داهوا می باشد. مقاوم هستند. دوربین های ضد انفجار داهوا از بدنه بسیار مستحکم و غیر قابل نفوذی تشکیل شده اند و هرگونه نوسان، جرقه و شوک الکتریکی درون کیس دوربین را به بیرون انتقال نمی دهد و در نتیجه هیچ نگرانی در خصوص ایجاد انفجار در محیط های حساس نخواهید داشت.

به منظور خرید از سبد کالای فراگستر، می توانید به وب سایت فراگستر مراجعه و یا با شماره 02153862 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را در جهت خریدی آسان و مطمئن یاری سازند. در ادارات که اکثر افراد شناخته شده هستند و نیاز نیست برای تشخیص هویت آنها زوم صورت گیرد، برای کاهش هزینههای خرید دوربین مدار بسته، استفاده از دوربینهایی با این نوع لنز پیشنهاد میشود. حالت Active: در این حالت دوربین با ساطع کردن نور مادون قرمز(infrared radiation) و دریافت انعکاسی آن اقدام به ضبط تصویر می کند. دوربین های مادون قرمز دارای LED های کوچکی هستند که لنز را احاطه کرده اند تا به شما کمک کند تا چهره های متحرک را با رنگ سیاه و سفید ضبط کنید. در بین وسایل مورد نیاز برای نصب دوربین مدار بسته، انتخاب دوربین متناسب با محیط مورد نظر، یکی از مهم ترین تصمیمات می باشد. دوربین های مدار بسته آنالوگ با توجه به قیمت کم، سیستم کوچک و نصب آسانی که دارند یکی از انتخاب های کاربران خانگی و حتی کسب و کار های کوچک به شمار می روند.

اگر بخواهید میتوانید یک قدم هم جلوتر رفته و از دوربینهای تشخیص چهره استفاده کنید. دوربین های مداربسته از نظر نوع سیگنال به سه دسته دوربین های آنالوگ، دوربین های آی پی تحت شبکه و دوربین های دو منظوره تقسیم می شوند که در ادامه هر یک را به صورت مختصر مورد بررسی قرار می دهیم. ضبطکنندههای ویدئو دیجیتال (DVR): دوربینهای دیویآر معمولا دوربینهای آنالوگ هستند، یعنی آنها متصل به وای-فای نیستند، و اغلب بخشی از یک مجموعه امنیتی سیمکشی شده هستند. برند داهوا، شامل طیف گسترده و متنوعی از محصولات نظارت تصویری می شود که هر یک از آن ها در کاربردی خاص مورد استفاده قرار می گیرند که در ادامه انواع آن ها را شرح خواهیم داد.

پس اگر به دنبال تصویر با کیفیت بالا و جزئیات فراوان هستید، قیمت دوربین اهمیت زیادی برایتان ندارد و محدودیت سیم کشی ندارید، از بین محصولات آی پی یکی را انتخاب کنید، چرا که در میان این گروه دوربین مداربسته ارزان مشاهده نمی کنید.دوربین مداربسته تحت شبکه ip برخی دوربین های مدار بسته تحت شبکه این قابلیت را دارد که با استفاده از سیستم تشخیص حرکت motion detector تنها در هنگامی روشن شوند و تصاویر را ضبط کنند که یک حرکت را تشخیص داده باشند. شرکت فراگستر الکترونیک بزرگترین تامین کننده، ارائه دهنده و تولید کننده محصولات دوربین مداربسته، تمام محصولات خود را با خدمات گارانتی ارائه می دهد و شما می توانید با خرید از سبد کالای فراگستر، علاوه بر خرید یک محصول با کیفیت، از خدمات پس از فروش مطمئن نیز بهره مند شوید. برند یونی آرک (Uniview) زیر مجموعه برند یونی ویو است که دوربین های مداربسته را در جهت رسیدن به اهداف شرکت و توسعه آن تولید و به بازار عرضه کرده است. مجموعه محصولات این شرکت شامل مجموعهای کامل از سختافزارها و نرمافزارهای امنیتی پیشرفته که از دوربین، هارد و کنترلر گرفته تا مانیتور میباشد.

به عنوان مثال اگر درب ورودی هتل یا شرکت می خواهید دوربین نصب کنید حتما باید قابلیت wdr داشته باشد تا زمانی که نور در خارج محیط زیاد است باعث سیاه دیده شدن فردی که داخل مجموعه می شود، نگردد. آنها میتوانند چهره نزدیکان شما را ذخیره کنند و به این ترتیب تنها در صورتی که غریبهای در تصویر باشد، هشدار دریافت خواهید کرد. قابلیت شناسایی چهره (Face Recognition) نیز بر مبنای هوش مصنوعی و یا AI می باشد که می تواند چهره های قابل رویت در محیط را تشخیص دهد و به قیاس آن ها با لیست های تعیین شده بپردازد و بر مبنای الگوریتم هوش مصنوعی و درصد شباهت، به شناسایی آن ها بپردازد. با این کار میتوانید دستیار الکسا یا دستیار صوتی گوگل خود را با یک فرمان صوتی مسئول مراقبت از خانه خود بکنید. همه سیم ها را کنار NVR به یک سوئیچ شبکه وصل کرد. از این رو آن ها به سیستم های مانیتوریگ متصل شده و تصاویر را نمایش می دهند.

صفاتک اطمینان می دهد که با بکارگیری تکنسین آموزش دیده، لوازم اصلی و همچنین ارائه ضمانت نصب در عین کیفیت بالا هزینه پایینی از شما دریافت می کند. بهتر است به یاد داشته باشید که دوربینهای با شکلهای متفاوت در فضاهای مختلف، کارکردهای متفاوتی دارند. بهتر است بدانید بیشتر دوربینهای فعلی با شبکه 4/2 هماهنگ هستند. برای مقابله با این هشدارها بهتر است از دوربینی استفاده کنید که قابلیت شناسایی شخص را داشته باشند. اکثر مراکز پخش انواع قطعات الکترونیکی و فروشگاه های بزرگ الکتریکی فروش دوربین مداربسته خانگی را با قیمت های مناسب انجام می دهند و افراد با مراجعه به آنها می توانند محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

بیشتر آنها تصاویر را بر روی یک کارت حافظه میکرو-اسدی یا روی یک هارد ذخیره میکنند. دوربین مدار بسته تحت شبکه به شما این امکان را می دهد که از طریق اینترنت، به صورت آنلاین تصاویر را دریافت و مشاهده و یا ارسال کنید. در این مورد می توانید از پشتیبانی سایت آیس پلاس کمک بگیرید. تعداد دوربین های دارای این قابلیت در برند داهوا، زیاد هستند و در رزولوشن های مختلفی ارائه می شوند که ما در ادامه به معرفی چند نمونه از آن ها می پردازیم. دقت داشته باشید که یکی از این رشته سیم ها نقش نویزگیر دارد. به صورت کلی فاکتورهای متعددی در دسته بندی انواع دوربین مداربسته داهوا وجود دارد اما دسته بندی کلی این محصولات بر مبنای بستر کابل کشی و نوع کاربرد آن ها می باشد. محصولات داهوا در دو دسته ی تحت شبکه و بستر کواکسیال می باشند. این دوربینها پس از دریافت اطلاعات تصاویر از حسگر آنها را به اطلاعات دیجیتال تبدیل کرده و مطابق پروتکلهای شبکه به شبکه می فرستند. این مرکز کنترل غالباً در کنار فضای تحت پایش قرار میگیرد؛ اما اگر قرار باشد تا اطلاعات را در سطحی وسیعتر و یا بسیار دورتر از مکان مورد نظر داشته باشیم، چه ایدهای دارید؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار