قیمت دوربین مداربسته

دوربین های ضد آب: دسته ای از دوربین های مداربسته که بدنه آنها دارای مقاومت نسبت به نفوذ آب است. این دوربین قابلیت تصویر برداری گسترده تری نسبت به سایر انوع دوربین های مداربسته دارد، اما تمامی دوربین های مداربسته هایک ویژن، زاویه دید گسترده ای را پشتیبانی می کنند. دوربین های باسیم برای ارسال فیلم ها و تصاویر خود نیاز به کابل کشی های گسترده دارند که هزینه رانیز بالاتر می برد. در واقع شما باید متناسب با نیازی که در مکان مورد نظر دارید دوربین مدار بسته خود را انتخاب نمایید زیرا در مقوله نصب دوربین مدار بسته انواع مختلفی از دوربین ها با امکانات و برندها و قیمت های مختلف در بازار موجود می باشند و شما برای مدیریت هزینه ها و برخورداری از بالاترین کیفیت باید دقیقا بدانید که چه نوع دوربین بسته ای انتخاب نمایید. آنها بسیار ایمن هستند زیرا ممکن است در زیر زمین دفن شوند یا از مسیر بالایی از ساختمان برای کابل کشی عبور کنند. یکی از بهترین انواع دوربین مداربسته wifi ، مدل دوربین بولت بی سیم V380 وایرلس wifi رم خور می باشد که می توانید بدون کابل کشی تصاویر محل کار یا منزل خود را در هر جای دنیا مشاهده کنید.

خاموش و روشن کردن دوربین های لامپی از راه دور نیز امکانپذیر است، ضمن آن که برخی از این دوربین ها دارای میکروفون و بلندگو هستند و میتوانند صدای شما را در محیط پخش کنند. این نوع دوربین از نظر ظاهری شباهت به دوربین دام دارد با این تفاوت که دارای قابلیت چرخش 360 درجه می باشد. قابلیت چرخش اسپید دام به دو صورت عمودی و افقی صورت می گیرد که از زاویه افقی هیچ محدودیتی ندارد و در زاویه عمودی بیش از 90 درجه می چرخد. دوربین های چرخشی یا speed dome و یا ptz به کلیه دوربین های مداربسته گفته می شود که قابلیت چرخش دوربین در جای خود بوسیله کنترل کننده یا اتوماتیک فراهم شده باشد. دوربین مدار بسته متحرک یا PTZ دوربین هایی هستند که میتوانید آن ها را در محورهای افقی و عمودی به صورت دستی یا اتوماتیک به حرکت درآورده یا روی تصویر زوم کنید. این دوربین مداربسته در زیر سقف ها نصب شده و به دلیل پلاستیکی بودن جنس بدنه اش از مقاومت خوبی برخوردار نمی باشد و باید در جایی نصب شود که کمترین میزان تغییرات جوی همچون برف و باران صورت می گیرد. است. هر کدام از عدد های نوشته شده در کنار حروف نشان دهنده میزان مقاومت آن دستگاه است.

قفسه ها و انبار: محوطه ی فروشگاه و پوشش قفسه ها و همچنین انبار از نواحی مهم و حساس واحدهای تجاری است که باید دوربین مداربسته نصب شود. را بیان کنیم. با توجه به مکان مورد نظر جهت نظارت سیستم های امنیتی مناطق حساس و کلیدی متفاوت خواهد بود. که بیشتر در اماکن حساس و یا بزرگ استفاده می گردد. این دوربین ها بیشتر برای نصب در زیر سقف طراحی شده و در اشکال فانتزی و متفاوتی در بازار موجود است. در این میان شرکت هایک ویژن را می توان پیشتاز تکنولوژی های نوین در زمینه دوربین های مداربسته دانست که در ایران نیز انواع دوربین های این شرکت در بازار موجود است. با ما در این نوشته همراه شوید تا علاوه بر شرح خدمات نصب دوربین مداربسته و دلایل نیاز به آن، قیمت نصب دوربین مدار بسته در منزل و محل کار و سایر نکات آن را بررسی کنیم.

بیشتر مردم از دوربین هایی استفاده می کنند که از قابلیت ضبط صدا پشتیبانی می کنند، اما روش راه اندازی آن و تنظیمات اولیه آن را بلد نیستند، در نتیجه باید به صفحه تنظیمات میکروفون در dvr مراجعه کنند و آموزش کاملی در این رابطه ببینند. روش دیگر این است که نور را مستقیماً به صورت خود بتابانید. یکی دیگر از فاکتور ها بر قیمت دوربین مدار بسته پوشش دهی تصاویر به صورت کلی و در شب به هنگام نور کم می باشد. با استفاده از DVRها میتوانید تصاویر را بر اساس علایق خود مانند نور، رنگ تصاویر و همچنین نوع آن تنظیم نمایید. اکنون میتوانید دوربینها و تجهیزات متناسب با نیازتان را بخرید. این دوربینها در سایر کشورها به جز ایران به دلیل فارسی بودن پلاکها، قابلیت ثبت پلاک را نیز دارند. دوربین مداربسته دام در دو بخش آنالوگ HD و تحت شبکه تقسیم می شود که از لحاظ کیفیت دوربین آنالوگ HD نسبت به دوربین های آنالوگ از کیفیت بالاتری برخوردار است و تصاویر را با کیفیت 8 مگاپیکسل ثبت می کند همینطور از لحاظ قیمتی با توجه به خروجی و کارایی بسیار مقنون به صرفه است.

این تصاویر از طریق یک کابل که در قسمت ورودی دستگاه قرار دارند منتقل شده و سپس داخل دستگاه کدگذاری و پردازش میشوند. در این شیوه دوربینها تصاویر دریافتی را با کمک کابلهای Cat۶، Cat۵e، Cat۵ و غیره به سوئیچ شبکه و دستگاه NVR منتقل میکنند. اینکه چگونه تصاویر با حداقل کابل ارتباطی و با بالاترین کیفیت ممکن به مرکز نظارتی منتقل شود تنها از سیستم های تحت بستر شبکه بر می آید. در صورتی که مراحل بالا را به خوبی انجام داده باشید با روشن شدن دستگاه DVR میتوانید تصویر دوربین را بر روی نمایشگر ببنید. یکی دیگر از ویژگی های دی وی ارها این است که میتوانید همه تصاویر دوربینها را به صورت یکجا و در یک صفحه مشاهده نمایید. ظاهر گنبدی شکل این محصولات نصب آن را تنها به صورت سقفی امکان پذیر می سازد. بی سیم یا سیمی: نصب دوربین مداربسته بیسیم آسانتر است و نیاز به سوراخکاری برای عبور کابل دیتا ندارد. این نوع دوربین لامپی از نوع دوربین های مداربسته بی سیم می باشد که امکانات مختلفی مانند، دید 360 درجه ای، اتصال به وایرلس و گوشی هوشمند، ایجاد صدای دو طرفه و نصب آسان و قیمت مناسب را برای کاربر فراهم می کند.

این قابلیت به صرفهجویی در فضای ذخیره هارد دیسک کمک میکند. طراحان دوربین های لامپی برای امکان ذخیره سازی در این دوربین ها، فضاهای گوناگون 32 ، 64 و 128 گیگابایتی در نظر گرفته اند. دستگاه دی وی آر : در این سیستم ها دستگاه دی وی ار وظیفه پردازش تصاویر دریافتی از دوربین های مدار بسته و ذخیره ی آن ها را در هارد بر عهده دارند. سایر پورتهای دیگر مانند پورت انتقال تصویر ( HDMI و VGA) برای اتصال به نمایشگرها، انواع مختلف پورتهای شبکه برای اتصال به شبکه LAN و همچنین پورت USB برای اتصال فلش مموری، موس و کیبورد، بر روی انواع دستگاه DVR قرارگرفته است. این کارت حافظه ها را می توان در داخل پورت های تعبیه شده در دوربین قرار داد. بعد درِ را باز میکردم و وانت را داخل باغ میبردم.

دوربین های موجود در بازار از نظر ظاهری به شکل های گوناگونی مانند دوربین دام و بولت وغیره در بازار وجود دارند. این نوع دوربین ها برای ایجاد امنیت بیشتر و نظارت ساخته و وارد بازار شده اند و نقش بسیار پر رنگی در زندگی امروز ما دارند. محصولاتی که این برند توانسته با کمک آنها در جهان به خوبی بدرخشد را میتوان: دوربینهای هوشمند، دوربینهای دید در شب رنگی (استارلایت) و تکنولوژی اولترا 265 که باعث کاهش فضای اشغالی هارد در هنگام ضبط میشود و یا قدرت پلاک خوانی دوربینهای یونی ویو اشاره کرد. با توجه به موارد ذکر شده دوربینهای مداربسته بولت برای نصب در فضای خارجی مناسبتر هستند. بهعنوان مثال در اماکنی که فضای کافی برای نصب دوربین مداربسته با اندازه معمولی وجود ندارد، از دوربین PinHole یا مینیاتوری استفاده میشود.

البته باید توجه داشته باشید همه این پورتها بر روی تمامی دستگاهها به صورت یکسان وجود ندارد و بر اساس مدل دستگاه میتواند متفاوت باشد. سپس وارد منوی تنظیمات شبکه شوید و تنظیمات را به صورت زیر تغییر دهید. اکنون می توانید کابل را به جعبه اتصال برق برسانید، اتصال دهنده ضد آب را نصب کرده و انتهای آن را خاتمه دهید. این دوربین ها را می توان با استفاده از یک پوشش ضد آب کرد و در فضا های باز مورد استفاده قرار داد . پیش از انجام این کار لازم است که دوربین و سایر تجهیزات مورد نیاز خود را از فروشگاههای معتبر و تخصصی خریداری نمایید. Hikvision در حقیقت یک شرکت چینی معتبر در زمینه طراحی و تولید تجهیزات حفاظتی و همچنین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این دستگاهها در دنیا است.

در صورتی که سارقین بدانند خانهای مجهز به دوربین مداربسته است اقدام به قطع برق یا پوشاندن لنز آن با سایت xiaomi-cctv رنگ خواهند کرد. با استفاده از این ویژگی میتوانید نحوه تنظیم دوربینها را در حالتی قرار دهید که در صورت حرکت افراد و یا قطع ناگهانی تصاویر در هنگام ضبط از طریق ایمیل و یا پیامک به شما اطلاعرسانی شود. در صورت وقوع چنین اتفاقاتی، دوربین، این وقایع را ثبت و ضبط میکند و در آینده میتوانند در جهت حراست از اموال و امنیت مالکان، کاربردی باشند. به عنوان نمونه پورت صدا که جهت اتصال به انواع اسپیکرها و میکروفون مورد استفاده قرار میگیرد. با استفاده از یک پورت lan که بر روی برخی از انواع DVR دوربین مدار بسته قرار دارد میتوانید به شبکه متصل شده و تصاویر را وارد شبکه کامپیوتری کرده و همچنین میتوانید با استفاده از اینترنت آنها را ببینید. دوربین های مدار بسته FishEye یا چشم ماهی زاویه دید بالایی داشته و برای نظارت بر محیطهای وسیع بهکار میروند. این دوربین مانند دوربین های چشم ماهی، تصاویری پانورامایی دارد.

کیفیت این دوربین به علت پیوسته بودن اینترنت بی سیم با کیفیت است و امکان قطعی در آن کم می باشد. DVR 16CH: این مدل امکان نصب تا 16 دوربین را دارد. در اماکنی خاص نصب دوربین های مداربسته حرارتی کمک شایانی به شناسایی نفوذ غیر مجاز و افراد خرابکار و سارقین میکند. دوربین های مدار بسته از لحاظ شکل ظاهری به انواع بولت (bullet)، دام (dome)، اسپیددام (speeddome) یا PTZ، فیش آی (fisheye) یا چشم ماهی، مینیاتوری یا مخفی و حرارتی (thermal) تقسیم میشوند، در ادامه هرکدام را به اختصار توضیح خواهیم داد. این نوع دوربین به دلیل داشتن ظاهری به شکل گرد شبیه به گنبد است چرا که در زبان انگلیسی Dome به معنای گنبد است. عدم جلب توجه: از آنجایی که دوربین Dome بر روی سقف نصب می گردد ، حساسیت کمتری ایجاد کرده و همچنین کمتر توجه افراد را به خود جلب می نماید ، به این جهت که معمولا در یک محیط ، افراد توجه کمتری به سقف خواهند داشت .

این تکنولوژی در حال حاضر در محصولات کمپانی معتبر داهوا می باشد. حال شما نیز می توانید با کیفیت ترین و مدرن ترین این تجهیزات امنیتی را تهیه نموده و آن را با خیال راحت مورد استفاده قرار دهید. اگر LED مادون قرمز در دوربین IR، فوکوس خیلی کمی داشته باشد یا به اندازه کافی قوی نباشد، تجهیزات دوربین مداربسته ای که به آن نیاز دارید یک نورافکن مادون قرمز است. اندازه بسیار کوچک . نیازهای این فضاها با هم متفاوت است و دوربین هایی نیز که برای آن ها به کار می بریم، به همین اندازه در تناسب مختلفی قرار دارند. آپشن هایی که این نوع دوربین مداربسته دارد باعث وجه تمایز آن با سایر دوربین های مداربسته شده است. کسانی که می خواهند اطلاعاتی در این زمینه کسب کنند باید بدانند که دوربین مداربسته چیست و چه کاربردی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لیست قیمت هایک ویژن مراجعه داشته باشید. اگر برای خرید دوربین های مداربسته به مشاوره نیاز دارید کافیست مطالب این صفحه را مطالعه کنید. • هنگام خرید دوربین مداربسته بی سیم، حتما از کیفیت و ثبات شبکه وای فای خود، اطمینان حاصل کنید. و این، روش نصب دوربین مداربسته روی دیوار آجری بود.

از نظر قیمتی نیز این دوربین نسبت به بقیه دوربین قیمت مناسبی دارد. این دستگاهها دارای انواع مختلفی از پورتهای ورودی و خروجی هستند. دوربین های لامپی جزو پیشرفته ترین دوربین ها است و دارای وایفای می باشد و می تواند تصاویر خود را از طریق P2P نیز به گوشی همراه انتقال دهد. این دوبین ها پردازش گر اصلی تصاویر هستند و تصاویر را به همراه صدا در خود پردازش کرده و به دستگاه های ان وی ار متصل می شوند . در این مقاله ابتدا با مهمترین ویژگیهای DVR آشنا میشویم سپس انواع DVR دوربین مداربسته را باهم بررسی میکنیم و در انتها انواع دی وی ار هایک ویژن را معرفی میکنیم. از دیگر ویژگیهای دی وی آر این است که شما میتوانید دوربینهای گردان را نیز کنترل نمایید. شما میتوانید نصاب دوربین مداربسته حرفهای را از سایت چشمان بیدار آریا به دست بیاورید و با تماس با آنها بهترین تصمیم را در زمان نصب اتخاذ کنید. همانطور که توسط رسانه Bellingcat توضیح داده شده است، میتوانید در تصویر ارسالی از سوی شرکت پلنت ببینید که مرکز تجاری آسیب دیده است. همچنین بهتر است برای فضاهایی که نور آنجا کم است، از دوربینهای مداربسته دید در شب استفاده شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار