قیمت دوربین مداربسته با بهترین کیفیت

محصولات الکترونیکی و به ویژه دوربین مداربسته ضد آب لازم است تا در برابر ورود گرد و خاک و به ویژه ورود مایعات مقاوم باشد تا از بروز هرگونه مشکلات در سخت افزار دستگاه و همچنین تار شدن لنز دستگاه و در سایر موارد تار شدن ال سی دی سایت xiaomi-cctv ها جلوگیری نماید. برای مثال، اگر یک دوربین فضای خارجی دارای آیپی ریتینگ 65 باشد، به این معنا است که در مقابل گرد و خاک کاملا مقاوم بوده و همچنین در مقابل ریزش آب با دمای کم ایستادگی دارد، که برای بیشتر بارانها و برفهای معمولی کافی است. این دوربین ها، کارآیی بسیار نزدیک به دوربین های بولت را دارند، اما در برخی از محیط ها، بنا به کاربرد بهتر است از دوربین مداربسته دام استفاده کنید، به عنوان مثال دوربین دام، بیش تر در محیط های داخلی استفاده می شود چرا که به علت شکل کیس گنبدی آن، بر روی سقف و کناره ی ( کنج ) دیوار به راحتی نصب می شود، البته این دوربین، معمولا از استاندارد های ضد ضربه و ضد آب، پشتیبانی می کند که استفاده از آن را در محیط خارجی آسان تر کرده است.

دوربین مداربسته پلاک خوان یک نوع دوربین مداربسته است که به شکلی بسیار حرفه ای طراحی شده است و شما با استفاده از آن می توانید به راحتی هرچه تمام پلاک های خودروهای مختلف را تشخیص دهید و به این ترتیب می توان اجازه ورود و خروج به مکان های مختلف را به یک خودرو داد. در صورتی که نیاز به تماشای داده های دریافتی باشد می بایست از یک دستگاه مبدل، استفاده کرد. به زبانی ساده، دوربین مداربسته آنالوگ داده های دریافتی را به شکل آنالوگ به دستگاه ذخیره ساز ارسال می کند. دوربین های بی سیم آنالوگ در کنار سادگی و ارزان قیمت بودن اشکالات زیادی دارند که کاربرد آن ها را محدود می کند. پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم.

دوربینهای مداربسته بر اساس امکانات محل نصب و نوع کارکرد به انواع مختلفی تقسیمبندی میشوند که شما بر اساس نیاز خود میتوانید هر یک از آنها را خریداری کنید. شما در دوربینهای Varifocal میتوانید طول و زاویه کانونی را تغییر داده و روی منظره مورد نظر زوم کنید. یکی از مشکلاتی که دوربین مداربسته آنالوگ دارد این است که کابل کشی بیشتری نسبت به انواع دیگر دوربینهای حفاظتی، نیاز هست که در دوربینهای دیگر اینگونه نیست. سیگنال این دوربین ها به شدت به شرایط محیطی و نویزهای الکترومغناطیسی حساس است. در چنین شرایطی از دستگاه های دی وی آر ( ذخیره ساز ) استفاده می شود که وظیفه دارند داده های دریافتی با عملیات ویژه به نمایش بگذارند و آن ها را ذخیره سازی نمایند.

به عنوان مثال ، دوربین های مداربسته فضای باز ما نه تنها دارایی ، بلکه پیاده رو و خیابان را نیز ضبط می کنند. ویلا و باغ های شما نیز باید امنیت شان تامین شود و در مقابل تهدیدات باید ایمن گردند بسیاری از افراد برای تامین ایمنی باغ و ویلای خود از سرایدار و نگهبان استفاده می کنند ومعمولا اتاقی را در گوشه باغ برای سرایدار تعبیه می کنند و نیروی انسانی را برای محافظت از سرمایه های خود دخیل می کنند. اگر از یک پوشش محافظ در نصب این دوربینها استفاده شود، آنگاه در برابر ورود گرد و خاک، آب و دیگر عناصر طبیعی در امان خواهند بود. با نصب دوربین در دفتر کار نیز میتوان بر عملکرد کارکنان ناظر بود.

دوربین های بی سیم آنالوگ از طریق تبدیل سیگنالهای تصاویر به سیگنال های رادیویی امکان انتقال آنها را فراهم می اورد. برای چند دهه استفاده از این تجهیزات تنها در انحصار سازمانهای دفاعی و دولتی و صنایع بزرگ قرار داشت، ولی به مرور زمان و با کاهش هزینه برپائی چنین سیستم هایی و در کنار نیازهای امنیتی و حفاظتی رو به فزون صنایع و تجارت های کوچک و منازل و ویلاها، استفاده از سیستم های امنیتی به امری بدیهی در تمامی صنایع و تجارت ها و حتی منازل و فروشگاه ها تبدیل شده است. به این ترتیب بدون نیاز به کابلکشیهای طولانی تنها با حضور یک مودم ساده میتوانید سطح کاملی از اطلاعات را در هر نقطه از جهان تنها با استفاده از اینترنت داشته باشید.

از نصب دوربین مداربسته در فضاهای خصوصی مانند حمام یا اتاق خواب اجتناب کنید ، اما هر قسمتی را که به راحتی در دسترس است مانند راهروی جلوو یا هر قسمتی که مرکز خانه شما است مانند اتاق نشیمن را بپوشانید. انعطاف پذیری : سیستم مداربسته دیجیتال از انعطاف پذیری به مراتب بالاتری برخوردار است. انواع مختلفی از دوربینهای مداربسته وجود دارد که متناسب با موقعیتها یا مکانهای مختلف دارای عملکرد متفاوت هستند و انتخاب دوربین متناسب با نیاز شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این برندهای دوربینهای مدار بسته فوق العادهای دارد که هر یک از آنها ویژگیهای منحصر به فردی داشته و به خوبی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود. کیفیت تصاویر دوربین HD بسیار بالاتر از دوربین های آنالوگ قدیمی بود به همین علت قابلیت نصب برخی سنسورهای هوشمند بر روی آن ممکن گردید. خرید دوربین مدار بسته IP به نسبت دوربین آنالوگ به صرفه است زیرا قابلیت ذخیره سازی اطلاعاتی علاوه بر تصویر دارد و مانند رایانه عمل می کند. این دوربین های مدار بسته معمولا کاربرد های تخصصی تری دارند زیرا کیفیت تصاویر آن ها بسیار مناسب است. پیچیده ترین تکنولوژی را در سیستمهای نظارت تصویری، دوربین مداربسته آی پی دارد زیرا بعد از دریافت بازتاب نور در سنسور تصویر، چیپ های الکترونیکی آن را به سیگنال دیجیتال تبدیل کرده و به دستگاه ضبط کننده فرستاده میشود.

در مرحله اول شما باید نقشه ی ساختمان را به دقت مشاهده کنید تا بتوانید محل کابل کشی ها را پیدا کرده و کابل کشی را آغاز کنید. دوربین های مداربسته آی پی (تحت شبکه) نوعی از دوربین مداربسته است که در محل نصب خود از طریق کابل شبکه به یک مودم اینترنت متصل می شود و شما در هر مکان و زمانی که باشید می توانید از طریق موبایل خود تصاویر دوربین مداربسته را به صورت زنده مشاهده نمایید. این دوربین برای مشاهده جاده یا خیابان نزدیک محل زندگی یا کارتان بسیار ایدهآل است. انواع دوربین مداربسته با قابلیت تغییر لنز مناسب آن دسته از فضاهایی است که عمق میدان در تصویر آنها اهمیت زیادی دارد. دوربین های مداربسته ی بی سیم به طور کلی به دو دسته ی بی سیم آنالوگ و بی سیم دیجیتال تقسیم می شوند.

دوربین های این دسته با بدنه پلاستیکی و رزولوشن تصویر 2 مگاپیکسل، دی وی آر HD با تکنولوژی H264، منبع تغذیه و فیش ارائه می شوند. روزولوشن تصویر : دوربین های انالوگ دارای محدودیت رزولوشن تصویر هستند در حالی که دوربین های شبکه چنین مشکلی ندارند. چرا که تعمیر چنین محصولی از نیاز به تجربه و دانش فنی دارد. دوربین مداربسته دام ، به دوربین گنبدی معروف است چرا که دام (Dome)، به معنی گنبد است. Dome در زبان انگلیسی به معنای گنبد است. استفاده از این دستگاه در ایران نیز در حال عمومیت پیدا کردن است و بسیاری از افراد در حال حاضر جهت کنترل درون و بیرون خودرویشان از این وسیله کاربردی استفاده می کنند. دوربین خودرو وسیله ای است که در چند سال اخیر مورد توجه و استفاده بسیاری از افراد در سراسر دنیا قرار گرفته است. در بسیاری از موارد تصاویر با دید در شب رنگی می توانند کمک شایانی را به ما برای تشخیص جزئیات تصاویر در شب انجام دهد. دوربین های حرارتی انتخابی ایده آل برای جلوگیری از وقوع حوادثی همچون آتش سوزی، بیش از حد گرم شدن تجهیزات، آسیب های ناشی از انجماد، و بسیاری از عوامل مخرب دیگر می باشند. حفاظت از محصولات باغ در هنگام برداشت، لوازم و ادوات کشاورزی، خانه باغ و سرایداری و انبار داخل باغ همه و همه لزوم استفاده از دوربین مداربسته مناسب و دزدگیر حرفه ای را جهت جلوگیری از نفوذ سارقین به این اماکن را ضروری می کند.

خروجی فرکانسی این دوربین ها با توجه به برد آنها متفاوت است اما امروز استفاده از آنها تا حد زیادی محدود شده است. یکی از مکانهای مناسب دیگر که می توان برای نصب دوربین مدار بسته بکار برد روبروی درب ورودی می باشد چون ممکن است سارق شخص همسایه باشد که در چنین صورتی باید دوربین در زاویه مسلط به درب ورودی و در ارتفاع مناسب و طوری قرار بگیرد در معرض دید کمتری برای شخص سارق داشته باشد. لازم به ذکر است که دوربین مدار بسته IP کیفیت تصویر عالی و امکان نصب آسان تری دارد و برای آن کابل کشی راحت تر است. این یک فضای عدم اطمینان برای دزدان یا خرابکاران احتمالی ایجاد میکند، که از همه جهات نزدیک میشوند. نصب و راه اندازی دوربین های آی پی از دوربین های آنالوگ آسان تر بوده و به دلیل عدم نیاز به سیم کشی، هزینه نصب بسیار کم تری دارند.

از طرفی نظارت بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت سرعت مجاز، با استفاده از دوربینهای مداربسته امکانپذیر شده است. Electronic Image Stabilisation از اثرات این لرزش بر روی ویدیوها میکاهد. این دوربین در گروه بولت قرار میگیرد و به راحتی میتوان آنرا روی دیوار یا سقف بدون نیاز به پایه جداگانه متصل کرد. این دوربینها معمولا روی سقف نصب میشود و تمام فضای داخلی یک فروشگاه یا ساختمان را پوشش میدهد. اگر دوربین مداربسته را در قسمتی از پارکینگ می خواهید نصب کنید که زیر سقف نیست و در معرض بارش برف و باران قرار دارد ، باید دوربین مداربسته ضد آب تهیه کنید .

امروزه دوربین مداربسته علاوه بر مکانهای اداری و تجاری در منازل هم مورد استفاده قرارمیگیرد. چرا که در این طیف میتوانیم انعکاس حرارتی هر یک از اجسام حاکم بر محیط را جستجو کنیم. چرا که برندهای بدون نام و متفرقه ممکن است ارزان باشد ولی در آینده مشکلات و خسارات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت. دوربین مدار بسته اسپید دام با نام هایی همچون دوربین گردان، دوربین PTZ مخفف Pan Tilt Zoom، دوربین چرخشی در بازار رواج دارد. دوربین اسپید دام (Speed Dome) یکی از قوی ترین دوربین های مداربسته جهت کنترل تردد و بررسی جزییات است. به احتمال زیاد سیستم شما دارای یک ضبط کننده ویدیوی دیجیتال (DVR) است که در آن تصاویر دیجیتالی شده ذخیره می شود. همسایه ها هم راضی شدند که اگر هزینه نصب خیلی زیاد نشه، اونها هم بیان و در پرداخت مشارکت کنند. همانطور که می دانید دوربین های مداربسته از لحظ تکنولوژی به دو دسته ی کلی تقسیم می شوند که یکی از آن ها دوربین مداربسته آنالوگ و دیگری دوربین مداربسته تحت شبکه می باشد. این نوع دوربینهای HD به چهار دسته Analog 960H، AHD، HD-CVI و HD-TVI تقسیم بندی میشوند که دارای وضوح تصویر 1080 × 1920 هستند.

وجود این دوربینها در کنار نصب دزدگیر در مغازهها، مراکز کسب و مراکز اداری یا صنعتی هم میتواند امنیت بیشتری هم برای کارکنان و هم مراجعهکنندگان فراهم کند. نصب اشتباه دوربین می توانید مشکلاتی را در نحوه ضبط تصاویر از قبیل نویز و غیره ایجاد کند. اشاره کرد. از جمله دوربین های آوتدور هم میتوان به دوربین های گردان، دوربین مداربسته بولت و غیره اشاره نمود. همان طور که اشاره کردیم دوربین های مداربسته اکسوم با نام دوربین های مداربسته فوژان هم شناخته میشوند. کتنولوژی colorVu یا همان دید در شب رنگی به شما کمک میکند تا همه چیز را واقعی تر از آنچه که تصور می کنید ببینید. از مهم ترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید ، حتما برای پارکینگ دوربین مداربسته دید در شب تهیه کنید . زیر نظر داشتن حرکات و فعالیتها: شما با نصب یک دوربین میتوانید در هر فضایی حرکات و فعالیتهای افراد حاضر را زیر نظر داشته و آنها کنترل کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار