فروش دوربین مداربسته در تهران

همان طور که از نامشان مشخص است این دوربین ها در مکان هایی که امکان سیم کشی وجو داشته باشد کاربرد دارند و کیفیت تصاویر در این دوربین ها بیشتر ازدوربین های وایرلس است. از معایب این دوربین ها می توان به مجهز نبودن آنهاست. در قانون اساسی، استراق سمع و گوش دادن مخفیانه به حرفهای دیگران، نظارت کردن بر افراد دیگر، منع شده است و تنها حکم قانون است که این ممنوعیت را میتواند از بین ببرد. در این صفحه می توانید با انواع مدل های دوربین مداربسته IP camera آشنا شوید. این دوربین ها به صورت بی سیم و از طریق وای فای به گوشی موبایل شما متصل می شوند و نیازی به اینترنت ندارند؛ اما فقط در محدوده ای که دوربین را نصب کرده اید و تا یک فاصله مشخص می توانید به آن متصل شوید. یا همان دوربین های مداربسته کاربردهای فراوانی در زمینه های مختلف دارند، مانند فیلدهای امنیتی و نظارتی از جمله کنترل ترافیک سطح شهر توسط نیروی انتظامی، کنترل دستگاه ها در محیط های صنعتی ای که امکان حضور انسان به دلیل برخی خطرات احتمالی ممکن نیست (مثل برخی بخش های سایت های هسته ای و … دوربین مداربسته برای محیط و کاربرد های مختلف انواع گوناگونی دارد به عنوان مثال دوربین مداربسته که برای محیط بیرونی و صنعتی استفاده میشود با دوربینی که در محیط داخلی اتاق یک شرکت یا پارکینگ مسکونی استفاده میشود تفاوت هایی دارد لذا پیشنهاد دوربین مارکت این است که اگر نمیدانید چه دوربین برای شما مناسب است حتما با کارشناسان ما برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.

دوربین های کوچک بیسیم کاربرد متفاوتی دارند ، بنابراین باید در مورد چگونگی نصب آنها برای راحتی کار در نظر گرفته شود. بنابراین میتوان بر اساس شرایط مناسب از پایه٬ لنز و کاور مورد نیاز استفاده کرد. از اینجا به بعد، میتوان با تصویر ورودی به مثابه «اطلاعات» برخورد نمود. مطمنا در مکان های بسته و یا باز با انواع دوربین مداربسته برخورد داشتهایم. برای نصب دوربین های مداربسته به صورت اصولی توصیه میشود در دوره های آموزش نصب دوربین مدار بسته شرکت نمایید. برای خرید انواع دوربین مداربسته بی سیم می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری از فروشگاه دوربین مداربسته دوربین استور اقدام نمایید.

یک مهندس آلمانی برای نظارت بر روند راه اندازی موشک V2، تصاویر مربوط به راه اندازی را توسط دوربینی جعبه ای ضبط کرد و سپس آن ها را به نمایشگری که در فاصله ای مناسب از دوربین قرار داشت، منتقل کرد. تعداد خطوط افقی موجود در تصویر( در دوربین مداربسته تحت شبکه رزولیشن به پیکسل عنوان می شود . مواردی مانند بازه مورد نیاز ذخیره سازی، تعداد دوربین ها، نحوه مانیتورینگ تصاویر و نیازهای خاص کاربر و … علاوه بر سرعت و کیفیت و قابلیتهایی نظیر امکان جابجایی مودم، نحوه اتصال مودم به سیستم نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه حتی دوربین مداربسته شبکه با روزلیشن ۶۱ و ۷۵ مگاپیکسل نیز وجود دارد. کاملترین نوع دوربین مدار بسته رنگی دوربین مدار بسته اسپید دام است، از قابلیت های این دوربین گردان است و لنز زوم دارد و همچنین شدت نور را تنظیم میکند. یکی از ویژگیهای مهم این دوربینهای مدار بسته توابع پردازش تصویری است که در طراحی آنها لحاظ شده است.

در هنگام خرید دوربین مداربسته دام به چه نکاتی توجه کنیم؟ باسیم یا بیسیم، کدام را انتخاب کنیم؟ در این گروهها میتوان تعدادی HDD تعریف کرد و ویدیو هر کدام از کانالها را در HDD دلخواه دستهبندی نمود. پر فروش ترین مدل های دوربین مداربسته بی سیم کدام است؟ سیستم دوربین مداربسته HDCVI رقیب مستقیم دوربین AHD و HDTVI توربو اچ دی هایک ویژن به شمار می رود. کیفیت تصویر دوربین مداربسته یا رزولوشن نیز یکی دیگر از مواردی است که می تواند به طور مستقیم بر روی کیفیت دوربین مداربسته تاثیر داشته باشد. بنابراین کیفیت آنالوگ را دارند اما از قابلیت اتصال به شبکه نیز برخوردار هستند.

البته برند های موفق دنیا حتی وقتی فقط با فروش محصولات امنیتی سنجیده می شوند نشان می دهند که به فاکتور استاندارد و کیفیت دست سایت xiaomi-cctv یافته اند. در این دست دوربین ها داده های صوت و تصویر توسط سیگنال های آنالوگ (از طریق کابل های کواکسیال یا انواع دیگر کابل هایی که بتوانند تاثیر نویز محیط را بر سیگنال ها کاهش دهند) ارسال می شوند. دوربین های صنعتی در انواع با قاب (برای استفاده در محیط های باز مانند اتصال به دیوار خارجی ساختمان) یا بدون قاب (برای مکان های سرپوشیده) موجود هستند. در این سایت کاربران می توانند از قیمت انواع دوربین مداربسته از قبیل قیمت دوربین مداربسته وایرلس ، دوربین مداربسته جیبی ، دوربین مداربسته حافظه دار ، دوربین مداربسته حرفه ای ، دوربین مداربسته خانگی و دوربین مداربسته صنعتی مطلع گردند. سیستم های مداربسته مبتنی بر IP به گونه ای طراحی شده اند که از طریق یک آدرس دسترسی تصاویر ضبط شده از طریق شبکه به کامپیوتر یا دستگاههای دیگر منتقل شده و قابل پخش می شود. مکان هایی مثل دفتر ریاست، حسابداری و غیره نیاز به مراقبتهای حساستری دارند و معمولا برای این مکان ها از دوربین مدار بسته مخفی استفاده می کنند دوربین های مدار بسته مخفی انواع و مدل های مختلفی دارند که برای هر مکانی نوع خاصی از آن طراحی شده است.

با نصب اپلیکیشن دوربین خود بر روی تلفن همراه، می توانید تصاویر آن را از راه دور مشاهده و کنترل کنید. دوربین لامپی قابلیت اتصال وای فای و اتصال به مودم اینترنت را دارد و از راه دور هم می توانید تصاویر را به صورت زنده ببینید. قیمت دوربین کودک بسیار مناسب بوده و نصب آن را خودتان می توانید در 10 دقیقه انجام دهید. دوربین مداربسته ip را در هر مکانی که مودم اینترنت در آن باشد می توانید نصب کنید. با داشتن دانش کمی از شبکه نصب و ابزار اولیه نصب می توانید دوربین مداربسته را خودتان نصب نمایید. برای نصب و راه اندازی این محصولات نیازی به سیم کشی و دستگاه DVR نیست و نصب این دوربین ها بسیار آسان بوده و در 10 دقیقه می توانید آنها را راه اندازی نمایید.

این دوربینها به علت کیفیت تقریبا پایین خود، جایگاه خود را به دوربینهایی با تکنولوژی جدیدتر داده اند که در ادامه در مورد آنها توضیح خواهیم داد. دوربینهای مدار بسته دید در شب با توجه به تکنولوژی به کار رفته در آن به دو شیوه کار می کنند: ۱ – آشکارسازی تصویر در قسمت پایینی طیف نوری مادون قرمز نور کمی وجود دارد که جمع شده و طوری تقویت میشوند که تصویر را قابل مشاهد می کند. بیشتر مواقع این دوربینها بر روی سقف نصب میشوند. یکی دیگر از مزایای دوربین های بی سیم وای فای این است که برای نصب و راه اندازی به دستگاه DVR نیازی ندارند و باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها می شود.

همانطور که در تصویر نشان داده شده است اغلب دوربین های تحت شبکه برند هایک ویژن هم دارای ورودی برق و هم پورت شبکه پشتیبانی از POE هستند که می توان بسته به نحوه پیاده سازی هم از منبع تغذیه و هم از سوئیچ POE در آنها استفاده کرد. دسترسی P2P آسان: دیگر نیازی به پورت مپینگ نخواهد بود. اکثر سیستم های دوربین مدار بسته دیجیتال دارای رمزگذاری داخلی هستند که از دسترسی غیرمجاز به فیلم های ضبط شده شما جلوگیری می کند. دوربین مدار بسته اسپید دام نسل جدید دوربین مدار بسته دام است که از لحاظ کاربرد امکانات بیشتری دارد.

این دوربین که کاربرد امنیتی دارد دارای چراغ های رنگی به خصوص رنگ قرمز و سفید است. دوربین های مدار بسته حرارتی دارای تنوع زیاد و کاربرد بیشتر در تجهیز دوربینهای مداربسته حفاظتی دارند این دوربین ها از نورافکنهای مادون قرمز برخوردارند. به طور معمول محل مناسب برای نصب با در نظر گرفتن نیازهای حفاظتی ساختمان انتخاب میشود. معمولا جایی که دوربین را نصب می کنید بر اساس نیازتان می تواند تغییر کند چرا که افراد مختلف نیازهای حفاظتی مختلفی را در این زمینه خواهند داشت. پسر جوان در بازجوییهای اولیه اعتراف کرد: فکر نمیکردم شناسایی شوم و بههمین خاطر بدون پوشش از یک سوپرمارکت با کارت شاکی خرید کردم و همین موضوع باعث شد تا گرفتار شوم.

به منظور یادگیری بیشتر و حرفهای شدن در این زمینه میتوانید از کلاسهای مختلف نصب انواع دوربینهای مداربسته استفاده کنید که در سایتهای معتبری مانند سایت چشمان بیدار آریا امکان دریافت خدمات آموزشی در این رابطه وجود دارد. به همین دلیل قیمت دوربین مدار بسته دید در شب مادون قرمز گران است. دوربین های bullet از دسته دوربین های IR هستند و همین باعث توانایی دید در شب توسط این دوربین ها شده است. از با کیفیت ترین برند های این دسته می توان دوربین پرادا، دوربین اسپرادو، دوربین مداربسته سیماران و دوربین ahd سامسونگ را معرفی کرد. دوربین لامپی و دوربین اتاق کودک دو محصول پر فروش در دسته ی دوربین مداربسته بی سیم هستند.

برای خارج از منزل دوربین هایی مناسب است که در مقابل رطوبت و باران مقاومت داشته باشند و جنس بدنه آنها به گونه ای باشد که دچار شکستگی نشوند. بهتر است تنها اگر سیستم مدار بسته ای در اختیار دارید که آنالوگ است و می خواهید چند عدد از دوربین های سیستم را به هم مرتبط کنید از روش اتصال کارت شبکه استفاده کنید. بسیاری از سازمان ها و شرکت ها روش نصب این دوربین را به کارکنان خود آموزش دادند چرا که استفاده راحتی دارد. این امر هزینههای بالایی را در پی دارد در حالی که در دوربین های تحت شبکه به این هزینه نیاز نمی باشد. متخصصین فنی دوربین مداربسته، در این امر افراد ماهر و با تجربه ای هستند.

اگر آن را برای کنترل کلی اوضاع منزل یا محل کار خود در نظر بگیرید که نیاز به ثبت جزئیات زیاد ندارد، یک دوربین دو مگاپیکسلی می تواند برای شما کافی باشد. برای شرایط نصب خاص میتوان پایههای خاص، برای فواصل بسیار کم یا زیاد میتوان از لنزهای خاص یا برای شرایط آب و هوایی خاص کاورهای ضد آب یا کاورهای دید در شب یا کاورهای فن دار استفاده میشود. دوربین ممکن است به طور پیوسته در حال چرخش بین برنامههای از پیش تعیین شده باشد، بدون اینکه اهمیتی به آنچه که در یک میدان دید خاص در حال رخ دادن است بدهد. فروشگاه اینترنتی تکنوسان علاوه بر داشتن انواع دوربین مداربسته، تمامی لوازم جانبی که برای نصب و راه اندازی دوربین نیاز دارید را، با بهترین و ارزان ترین قیمت در اختیارتان می گذارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار