سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز با کیفیت فوق العاده و قیمت بسیار عالی در کالا اکسیر

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز با کیفیت فوق العاده و قیمت بسیار عالی در کالا اکسیر

به یک گروه ۳۰۰ میلی‌گرم (در کپسول‌های ۵۰ میلی‌گرمی) عصاره سبوس قهوه‌ای به مدت شش ماه سایت آریو کالا داده شد. محققان، چربی بدن، سلامت عروق خونی و سطح کلسترول زنان را در ابتدای مصرف مکمل و پس از دو ماه، چهار ماه و در پایان درمان (شش ماه) آزمایش کردند. محققان دریافتند که شش ماه مصرف عصاره سبوس به طور قابل توجهی تری گلیسیرید را از میانگین ۲۲۳ میلی‌گرم در دسی لیتر به ۱۷۶ میلی‌گرم در دسی لیتر کاهش داد. شش ماه مصرف عصاره سبوس همچنین کلسترول LDL (لیپوپروتئین با چگالی کم – کلسترول بد) بیمار را از میانگین ۱۶۴ میلی‌گرم در دسی لیتر به ۱۳۵ میلی‌گرم در دسی لیتر کاهش داد. برنج در اصل دارای دو پوسته سفت و محکم است که پوسته اول آن بعد از برداشت کنده شده و پوسته دوم آن که سبوس اصلی است در مرحله بعدی جدا می شود. برای رویش مو و جبران آسیب دیدگی ساقه و ریشه مو بسیار موثر و مفید است.

  • روغن سبوس برنج به دور کوتیکول ‌های مو، لایه محافظ ایجاد می‌ کند.
  • با نظرات ارزشمند خود، ما را در بهبود خدمات و کیفیت محصولات یاری رسانید.
  • این لایه سرشار از انواع مواد معدنی منگنز، فلوراید، ،آهن و ویتامین های نظیر B, E است.

اشخاص چاق را سریع لاغر می کند و نسخه شفابخش برای درمان چربی شکم و پهلو است. اگر این محصول را قبلا از دیابت شاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند. فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر بر آن است تا تجربه خریدی متفاوت را برای شما عزیزان خلق کند. دم کرده یک ق غ در یک لیوان آبجوش، بیست دقیقه دم کشیده و سپس صاف شود. بالا بردن زمان ماندگاری سبوس با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه‌های موجود در دنیا .

البته هنگامی که از محصولی خاص استفاده می‌کنید؛ بهترین کار این است که انتظارات واقع ‌بینانه داشته باشید چون مشکلاتی مانند خشکی و ریزش مو به دلایل زیاد و مختلفی ایجاد می‌شود که برای هر فرد با فرد دیگر متفاوت است. پژوهش دیگری با عنوان «ایمنی و کارایی عصاره دی‌ اکسید کربن فوق ‌بحرانی سبوس برنج، برای رشد موی افراد مبتلا به ریزش موی آندروژنیک» انجام شد. محققان در این پژوهش، تاثیر مصرف سبوس برنج را، در 50 فرد مبتلا به ریزش موی آندروژنیک، بررسی کردند. بدین منظور شما می توانید دو قاشق غذا خوری پودر سبوس برنج و یک قاشق غذا خوری عسل طبیعی را در یک فنجان شیر گرم ریخته و ترکیب کنید . یکی دیگر از فرآورده های سبوس برنج عصاره سبوس است که تاثیرات مختلفی روی پوست بدن دارد.

خواص پودر سنجد و مهمترین مزایای دارویی و درمانی آن

روغن سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز برای کلسترول بالا نیز استفاده می‌شود. زیرا روغن موجود در سبوس برنج دارای موادی است که ممکن است جذب کلسترول را کاهش داده و دفع کلسترول را افزایش دهد. برخی افراد برای درمان بیماری پوستی اگزما، آن را مستقیماً روی پوست قرار می‌دهند. از طرفی فیبر موجود در آن، به بهبود حرکات روده کمک می‌کند و این امر باعث می‌شود تا یبوست درمان شود. از گذشته تا به امروز برخی بر این باورند که اعمال مستقیم سبوس برنج روی پوست در درمان بیماری پوستی اگزما موثر است.

کلسترول خون و قلب

غلاف و لایه نازکی که بر روی دانه های برنج قرار گرفته است سبوس نامیده می شود. این لایه نازک دارای ارزش غذایی بسیار زیادی است از نظر پزشکی و سلامت نیز می تواند به سلامتی بدن و جسم کمک بسیار زیادی بکند. زمانی که سبوس برنج از دانه های آن جدا می شود در اصل بخش اصلی ارزش غذایی آن دست می رود فقط برنج خوش رنگ سفید شده آن باقی می ماند که تقریبا هیچ ویتامینی در خود نخواهد داشت. یکی از خواص سبوس برنج برای پوست است که سبب از بین رفتن اثر رادیکال‌های آزاد بر روی پوست می‌شود و درنتیجه از پیری و چروک شدن پوست جلوگیری می‌کند.

برای درست کردن ماسک صورت ، مقداری سبوس برنج را مقداری عسل و شیر گرم مخلوط کرده و به صورت خود بمالید، بعد از 10 دقیقه صورت خود را با آب ولرم بشویید. سبوس برنج حالت نرم و پودری دارد به همبن خاطر استفاده از آن راحت و آسان است. برای تهیه سوپ و آش ، کیک و شیرینی می توان از سبوس استفاده کرد. حتی می توان به صورت مجزا در شیر، ماست، آبمیوه ریخت و با شیرین کننده هایی مثل عسل میل کرد. وجود ویتامین ای و خاصیت آنتی اکسیدانی قوی آن خاصیت ضد چروکیدگی پوست دارد و ضمن حفظ رطوبت پوست، از پیری سلول ها جلوگیری می کند. استفاده از آب دم کرده و ضاف شده سبوس برنج در تهیه شربت‌ها (شربت لیمو، شربت خاکشی، شربت سکنجبین).

هر دو گروه تحت یک رژیم غذایی با محدودیت کالری ۲۵ درصدی قرار گرفتند. جدای از این که این محصول موجب از بین رفتن رادیکال های آزاد شده و از پیری و چروک پوست جلوگیری می کند. از دیگر خواص سبوس برنج آبرسانی به پوست و پرنشان دادن صورت است. پیشرفت درمان ریزش مو، تمرکز ویژه ‌ای بر مهار آنزیم ردوکتاز 5 آلفا دارد.

محصولات جانبی اصلی برنج، شامل کاه برنج، پوسته‌ی برنج (شلتوک) و سبوس برنج است. کاه از آنچه پس از برداشت و کوبیدن دانه‌ها بر روی گیاه باقی می‌ماند، حاصل می‌شود. پوسته برنج (شلتوک) در مرحله اول آسیاب برنج، زمانی که برنج خام یا برنج شلتوک پوست کنده می‌شود، ایجاد می‌شود. سبوس برنج در مرحله دوم آسیاب، یعنی فرآیند سفید کردن یا پرداخت، زمانی که لایه سبوس از برنج جدا می‌شود، تولید می‌گردد. اگر شما در مصرف سبوس های برنج زیاده روی کرده؛ در نتیجه به دلیل دارا بودن فیتات، فسفات و اتصال آن ها به آهن، کلسیم و روی موجب جلوگیری از جذب این مواد به بدن می شود.

سبوس برنج سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها است. مصرف روزانه ممکن است به مبارزه با رادیکال‌های آزاد و تقویت ایمنی کمک کند. سبوس برنج به راحتی می‌تواند به رژیم غذایی روزانه شما اضافه شود. ساده‌ترین راه این است که آن را در غلات یا آرد روزانه خود بیفزایید و غذاهای لذیذی را بپزید که نویدبخش سلامتی شما باشند. از دیگر خواص سبوس برنج که مورد توجه قرار گرفته، استفاده از آن در رژیم غذایی روزانه به منظور لاغری و کاهش وزن است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار