سایبان متحرک خودرو قدیمی ترین مرکزسایبان سایبان ایرانیان

بنابراین ، برای جلوگیری از چنین هزینه هایی، می توانید یک سایبان خوب اتومبیل برای خود تهیه کنید. این امر می تواند از ماشین شما محافظت لازم را ارائه دهد که لیاقت آن را دارید. این یکی از دلایل واضحی است که باید دنبال ایجاد سایه برای ماشین بروید. گرمای خورشید می تواند باعث ایجاد عکس العمل مخرب در سطح خارجی اتومبیل شما شود که باعث سوختن رنگ می شود.

–سایبان تاشوی برقی

جنس سازه، سایز و سطح پوشانندگی از عوامل دیگر تاثیر گذار در قیمت سایبان پارکینگ خودرو می باشد.استفاده از متریال مختلف با قیمت های مختلف نیز در قیمت سایبان ماشین تاثیرگذار هستند. سایبان خودرو اتوماتیک برای انواع خودرو قابل نصب و استفاده است و هیچ محدودیتی را ایجاد نمی کند. باز و بست کردن آن بسیار آسان است و تنها با یک ریموت و از راه دور امکان پذیر می باشد.

سایبان متحرک خودرو قدیمی ترین مرکزسایبان سایبان ایرانیان در بسیاری از آپارتمان ها یا حتی خانه های ویلایی که موقعیت مناسب برای پارک ماشین وجود ندارد، سایبان ماشین می تواند راهگشا باشد. این سایبان ها برای تمام فصول گزینه خوبی هستند و می توانند از ماشین در برابر آفتاب، باران و مواردی از این قبیل محافظت نمایند. یکی از ویژگی های اصلی سایبان ماشین این است که به راحتی جمع شده و یا باز می گردد تا اندازه آن مطابق با عرض ماشین گردد. طراحی و ساخت سایبان اتومبیل از مسائل مهمی است که با توجه به توسعه روزافزون زندگی شهری، توجه ویژه‌ای به آن می‌شود. در این مسیر می‌توانید از خدمات شرکت‌های فنی و مهندسی استفاده کرده و کار را به‌صورت حرفه‌ای پیش ببرید.

این کاور همچنین در شرایطی که هوا نامساعد است برای محافظت از استخرهای روباز به کار برده میشود. طیق قانون کپی رایت تمامی حقوق این این سایت برای سایبان تهران محفوظ می باشد. سایبان ها محیط داخلی ماشین را خنک تر می نمایند لذا نشستن در داخل ماشین آسان تر می باشد. اندازه های سایبان خفاشی بسیار متفاوت و قابلیت سفارشی سازی شدن دارند.

دقت کنید که بند آن یا هر مانعی دیگر در زیر آن قرار نگرفته باشد تا به خوبی به تعمیر سایبان چتری سطح ماشین بچسبد. حالا بند اصلی سایبان را که به بدنه نیز متصل است، بیابید و در داخل ماشین بگذارید و درب را ببندید. حالا می توانید دکمه ON دستگاه را بزنید و از طرق ریموت آن، سایبان را باز نمایید. در طراحی اتصالات این نوع سایبان ماشین اتوماتیک، از ضربه گیرهای پلاستیکی استفاده شده است تا نگرانی از بابت برخورد آن و ایجاد آسیب به خودرو وجود نداشته باشد. همچنین به گونه ای ساخته شده تا در دمای منفی 20 درجه و مثبت 50 درجه مقاومت بالایی داشته باشد. یک عدد کاپ مکنده قوی TPU نیز دارد که در قسمت سقف ماشین قرار داده می شود.

چرا سایبان ماشین پیچ و مهره ای بخریم؟

برای مثال امکان تغییر و تنظیم زاویه برای این نوع سایبان ها باعث شده تا بتوان با توجه به شرایط جوی، زاویه سایبان را تنظیم کرد تا هیچ گونه خطری خودرو را تهدید نکند. نور مستقیم آفتاب یکی از مضرترین عوامل جوی برای بدنه خودرو می باشد. نور مستقیم آفتاب دارای اشعه های مختلفی است که برخی از آنها اثرات منفی بر روی بدنه خودرو باقی می گذارند. به همین خاطر اگر ماشین برای مدت زمانی طولانی در برابر نور مستقیم آفتاب قرار بگیرد، بدنه خودرو با مشکلات متعددی مواجه می شود. تغییر رنگ و کمرنگ شدن رنگ خودرو از جمله مشکلات شایعی هستند که منشاء اصلی آنها نور مستقیم آفتاب است.

نوع گارانتی، طول مدت گارانتی، جنس پارچه، ابعاد، مقاومت در برابر آب و نور خورشید، کیفیت و مواردی از این قبیل بر روی قیمت تاثیر بسزایی دارند. به صورت کلی هر اندازه سایبان شما قابلیت پوشش دهی بیشتری داشته باشد، ابعاد آن بزرگتر باشد، امکانات جانبی آن بیشتر باشد و قابلیت تنظیم زاویه راحت تری داشته باشد، هزینه آن نیز به نسبت بیشتر خواهد بود. این سایبان شباهت زیادی به سایبان فراز دارد با این تفاوت که پیش آمدگی سایبان نگین از ۴ متر تا ۶ متر می باشد و مانند سایبان فراز نیاز به پایه در جلوی سایبان ندارد. نصب سایبان پارکینگ خودرو نگین به صورت پیچ و مهره ای و پیش ساخته می باشد و پوشش سایبان از نوع UPVC است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار