ساختن بهترین استراتژی معاملاتی در 5 مرحله مدرسه تحلیل | حسینی فایننس

از جمله مزیت های این استراتژی می توان گفت که ارائه یک دوره زمانی کوتاه با نسبت ریسک و پاداش طبیعی ضروری است. از معایب این استراتژی می توان به استفاده خاص از بازار فارکس و ایجاد فرصت های معاملاتی محدود اشاره کرد. تکرار چندین معامله برای کسب سود ناچیز در فارکس، نوسانات یا اسکالپینگ نامیده می شود. بنابراین، می توانید با باز کردن و بستن مکرر پوزیشن های مختلف در طول روز، سود کمی کسب کنید.

  • استراتژی معاملاتی برای معامله‌گر مثل یک نقشه و برنامه بقا در بازارهای پر از ریسک و نوسان مالی است.
  • خیلی از افرادی که به تازگی معامله‌گری را شروع کرده اند ستاپ مناسب ترید ندارند.
  • در حالی که راهنماهای استراتژی معاملاتی زیادی برای معامله گران حرفه ای FX وجود دارد، بهترین استراتژی فارکس برای سود ثابت و ایجاد موفق ترین استراتژی های معاملاتی تنها از طریق تمرین گسترده قابل دستیابی است.
معامله گران فارکس و تحلیلگران بازار دائماً در حال ایجاد استراتژی های جدید برای یافتن بهترین زمان و نقطه برای ورود یا خروج از معامله هستند. این ده مورد از محبوب ترین استراتژی های مورد استفاده برای تجارت جفت بهترین استراتژی بورس سایت hoseini finance ارز است. هر منبعی که بازارهای مالی را آموزش دهد، تاکید زیادی بر روی نیاز به استراتژی مالی کرده است. یک استراتژی سودآور نوعی دستورالعمل برای تریدر است که به پیروی از یک الگوریتم کاملا از پیش تعریف شده کمک می‌کند تا با استفاده از آن از سرمایه خود در برابر اشتباهات و عواقب غیرقابل پیش بینی بازار فارکس محافظت کند. بهترین و موفق ترین استراتژی های فارکس چیست؟هیچ استراتژی “بهترین” یا “موفق ترین” فارکس وجود ندارد زیرا استراتژی های مختلف برای معامله گران مختلف متفاوت عمل می کنند.

استراتژی معاملاتی فارکس

انواع مختلفی از سبک های استراتژی معاملاتی فارکس از تایم فریم های کوتاه تا تایم فریم های طولانی وجود دارد. این سبک‌ها در طول سال‌ها به‌طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته‌اند و همچنان انتخابی محبوب از فهرست بهترین استراتژی‌های معاملاتی فارکس در سال جاری باقی مانده‌اند. بهترین معامله گران فارکس همیشه از سبک ها و استراتژی های مختلف در جهت نحوه تجارت موفق فارکس آگاه هستند. ما این برنامه را یک استراتژی فارکس می نامیم که تعیین می کند چه زمانی یک جفت ارز خرید و فروش شود. ما با استراتژی های معاملاتی زیادی روبرو هستیم که می توانیم از آنها برای سرمایه گذاری و معامله در این بازار استفاده کنیم.

به عنوان مثال شکست ۲۰ روزه به سمت صعودی زمانی است که قیمت از بالاترین سطح ۲۰ روز گذشته بالاتر می رود. سیستم‌های پیروی از روند، به دلیل طولانی بودن مدت زمان، به طرز فکر خاصی نیاز دارند – در این مدت، سود می‌تواند با نوسانات بازار از بین برود. وقتی بازارها نوسان دارند، روندها بیشتر پنهان می شوند و نوسانات قیمت بیشتر می گردد. بنابراین، سیستم پیروی از روند، بهترین استراتژی معاملاتی برای بازارهای فارکس است که آرام و پرطرفدار هستند. هدف سوددهی استراتژی فارکس روزانه ۵۰ پیپ تعیین شده است و دستور توقف ضرر در هر نقطه ای بین ۵ تا ۱۰ پیپ بالاتر یا پایین تر از کندل ، پس از تشکیل آن قرار می گیرد. پس از تنظیم این شرایط، اکنون نوبت به بازار است که بقیه کارها را انجام دهد.

همان طور که در قبل اشاره کردیم، فارکس یک بازار بسیار بزرگ و جهانی است که افراد زیادی روزانه در این بازار فعالیت می کنند و از این طریق توانسته اند مبالغ بسیار هنگفتی را بدست آورند. حال برخی از افراد تازه کار و مبتدی هستند که به دنبال آموزش استراتژی فارکس می باشند تا بتوانند در این بازار به خوبی فعالیت کنند و به معامله بپردازند. در این باره باید بگوییم که ما در مقالات آینده آموزش کامل آن را برای علاقه مندان خواهیم گذاشت.

ورود

ساختن بهترین استراتژی معاملاتی در 5 مرحله مدرسه تحلیل | حسینی فایننس

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار