زمان ثبت نام آزمون سردفتری 1401

متقاضیان ثبت نام در آزمون دفتریاری اسناد رسمی ، باید دارای یکسری شرایط باشند که در ادامه بیان شده است. سخنگوی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران گفت: در جلسه شورای اجرایی (روز پنجشنبه 27 مرداد) اسکودا که با حضور نمایندگان کانون های سراسر کشور برگزار شد، مقرر شد تا آزمون وکالت 1401 در فصل زمستان برگزار شود. گفتنی است؛ علی خندانی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران در نشست خبری پنجم تیرماه خود در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم در خصوص زمان برگزاری آزمون سردفتری در سال 1401 بر اساس تکلیف قانون تسهیل صدور مجوزها گفته بود؛ طبق آخرین نظرسنجی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از سراسر کشور، حوزههای ثبتی نیازی برای راهاندازی دفتر جدید اعلام نکردهاند و حتی نیمی از ورودیهای آزمون 97 درخواست تعطیلی دفاتر و یا انتقال دادهاند؛ زیرا درآمدهای خالص 3 میلیون تومانی دارند. دفتریاران اول که در تاریخ تصویب این قانون شاغل بوده و دارای ۱۵ سال سابقه دفتریاری اول مستمر می باشند می توانند در این آزمون شرکت کنند.

افقاء اجتهاد متقاضیان سردفتری تعیین خواهد کرد تبصره سردفتران اسناد رسمی دفتریاران اول مادام این سمت اشتغال دارند نمی توان عنوان سردفتر ازدواج طلاق تعیین نمود مواد امتحانی ادبیات فارسی عربی متون فقهی مقررات مربوط ازدواج طلاق منابع آزمون سردفتری ازدواج وطلاق سال دسامبر شرایط مواد امتحانی ضرایب آزمون سردفتری ازدواج مقررات مربوط ازدواج طلاق شرایط لازم برای شرکت آزمون کتبی سردفتری ازدواج آخرین خبر درمورد آزمون سردفتری اسناد آخرینخبردرمورد برگزاری . با تصویب این آییننامه تحول خوبی در حوزه سردفتری ایجاد و زمینه ای فراهم شد که هر سال آزمون سردفتری را برگزار کنیم زیرا در برخی شهرها کمتر از حدنصاب دفترخانه داریم. معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت همچنین به شکل گیری شورای مدیران منابع انسانی در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: این شورا با تعامل و هم افزایی همه مدیران منابع انسانی شرکت های تابعه شکل گرفته و زمینه رشد و تعالی سازمانی همکاران را نیز فراهم می کند وی در حال حاضر بازنگری طرح طبقه بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری را در دستور کار کار قرار داده ایم.

محسن هم مدعی است: من هیچکدام از دوستانم با مدارک دکترا و وکلای تهران با درصدهای بالا در این آزمون قبول نشدند. 5. اطلاعات خواسته شده را با دقت درج نمایید و مدارک لازم را در سایت بارگذاری کنید. ثبت نام شما زمانی تکمیل می شود که کد رهگیری 16 رقمی را از سیستم دریافت نمایید. چنانچه ثبت نام شما به طور کامل انجام شده است (کد رهگیری ثبت نام را دریافت کرده اید) می بایست برای تغییر اطلاعات خود از قسمت ویرایش و اصلاح اطلاعات ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی وارد شوید و اطلاعات خود را تصحیح نمایید. 6. پس از “ذخیره و ثبت نهایی” اطلاعات، کد رهگیری را دریافت نمایید. گزینش و استخدام دفتریاران، پس از معرفی سردفتران و از طریق آزمون دفتریاری امکانپذیر خواهد بود. آزمون دفتریاری اسناد رسمی ، به منظور جذب نیروی دفتریار برگزار می گردد و آن دسته از افرادی که از سوی سردفتران دفاتر اسناد رسمی معرفی شده اند، می توانند در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت نمایند.

نحوه ثبت نام آزمون دفتریاری ۱۴۰۱ به صورت مرحله به مرحله در ادامه بیان شده است. چندی پیش ویدیو رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منتشر شده که او در آن در پاسخ به پرسشی درباره آزمون سردفتری ۱۴۰۱ میگوید: بعضاً از ما میپرسند با توجه به قانون تسهیل ممکن است وضعیت دفاتر از این بدتر شود؟ ثالثاً حد نصاب سنی و سهمیه ایثارگران در بند ۸ آگهی و بند یک تذکرات خیلی مهـم پیش بینی و موازین قانونی لحاظ شده است. وب سایت منابع آزمون سردفتری اسناد رسمی جهت آمادگی شما عزیزان در آزمون سردفتری اسناد رسمی پیش رو اقدام به جمع آوری عین نمونه سوالات آزمون های گذشته سردفتری اسناد رسمی نموده است. به گزارش اختبار، خواسته این شکایت «احراز تخلف سازمان ثبت اسناد و املاک به جهت آزمون سردفتری سال ۹۷ و ابطال آن» بود.

تیم متخصصین حقوقی جی ۵، تمامی نکات و مطالب اعم از قوانین و مطالب تفسیری منابع را به صورت جی برگ های نوشته شده تهیه و گردآوری کرده است.دوستان حقوقی با مطالعه این جی برگ ها دیگر نیازبه هیچ منبع دیگری ندارند. مجموعه ای كامل از سوالات «آزمون های سردفتری اسناد رسمی» كه شامل شامل بیش از 1500 سوال مهم «آزمون های سردفتری اسناد رسمی»» می باشد.سوالات گردآوری و گلچین شده آزمونهای سردفتری اسناد رسمی كل كشور است. این قانون، دفاتر ثبت اسناد را به سه درجه تقسیم کرد: دفترخانههای درجه ۳ تنها اجازهٔ تنظیم و ثبت اسناد تا پانصد تومان را داشت. زمان دقیق ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی ۱۴۰۱ به زودی از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. برخی از شرکت کنندگان در این آزمون در تماس با ایسنا ابهاماتی را مطرح کرده و مدعی نتایجی شدند که قطعا پاسخگوی ایشان مسوولان ذیربط در سازمان ثبت اسناد هستند.

نکته 1: داوطلبان با مدرک دیپلم نیاز به حداقل یک سال کار آموزی دارند. آیا کسانی که قصد شرکت در آزمون دفتریاری دارند حتما باید از قبل توسط سردفتری معرفی شده باشند؟ زمان دقیق اعلام نتایج آزمون دفتریاری اسناد رسمی ۱۴۰۱ از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. برای آگاهی بیشتر داوطلبان، زمان و شرایط ثبت نام آزمون دفتریاری ۱۴۰۱ در ادامه بیان شده است. زمان و تاریخ ثابتی برای ثبت نام آزمون دفتریاری وجود ندارد. به محض انتشار اطلاعیه در رابطه با زمان دقیق ثبت نام آزمون دفتریاری ، این مقاله بروزرسانی خواهد شد. تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با تمدید زمان ثبت نام آزمون دفتر یاری منتشر نشده است لذا لازم است متقاصیان در بازه اعلام شده فرآیند نام نویسی خود را انجام دهند. داوطلبانی که در زمان اعلام شده به هردلیل موفق به ثبت نام نشده اند، لازم است در بازه تمدید مهلت ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی با مراجعه به سایت ثبت نام نسبت به بارگذاری مدارک و درج اطلاعات خواسته شده اقدام نمایند.

نمونه سوالات آزمون سردفتری 97

به گزارش توانا، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یک بار دیگر بر لزوم «نیازسنجی» برای جذب سردفتر جدید تاکید ازمون سردفتری 1401 کرد. آزمون دفتریاری یک الی 2 بار در سال برگزار می شود. چنانچه اطلاعات وارد شده از طرف شما صحیح نباشد، در هر مرحله ای از آزمون که باشد از آزمون کنار گذاشته خواهید شد، در نتیجه از صحیح بودن اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل نمایید. 2. سپس بر روی گزینه “خرید کارت اعتباری ثبت نام” کلیک نمایید. 4. به صفحه اصلی ثبت نام بازگردید و پس از درج شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، وارد سامانه ثبت نام شوید. 3. پس از پرداخت هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری، کد رهگیری را دریافت نمایید. رییس جمعیت هلال احمر کشور در بازدید از پایگاه امداد و نجات جادهای ظفرقندِ اردستان گفت: بیمه و حداقل حقوق کارِ 22 هزار امدادگر جمعیت هلال احمر در شهریور ماه پرداخت میشود و استخدام این امدادگران نیز در دستور کار است.

نمونه سوالات آزمون سردفتری اسناد رسمی به همراه پاسخنامه

ثبت نام داوطلبان به صورت اینترنتی از طریق سایت آزمون سردفتری انجام می شود. یکی از معترضان دیگر میگوید: ما همان هایی هستیم که رئیس سازمان ثبت از ما به عنوان نخبه یاد کرده و حالا دیوان عدالت می خواهد به دلیل اظهارنظر برخی ها آزمون را باطل کند.چرا حالا این کار را می کنند؛همان موقع می گفتند تا ما هم تکلیف خود را می دانستیم،ما آقازاده نیستیم و در میان داوطلبان ما اهل سنت هم حضور داشته اند و اکنون آنها در میان تجمع کنندگان نیز حضور دارند. به موجب ماده ۱۵ قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سر دفتران و دفتریاران، متقاضیان نباید به مشاغل قضاوت، وکالت، عضویت در موسسات دولتی یا وابسته به دولت و شهرداری ها، عضویت در هیات مدیره و مدیر عاملی شرکت های تجاری و بانک ها یا موسسات بیمه ای و موسسات دولتی و یا وابسته به دولت مبادرت ورزیده و اشتغال داشته باشند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 67 هزار نفر در رده های مختلف نظام سلامت تبدیل وضعیت شدند و مجوز استخدام 2 هزار بهورز در راستای تقویت شبکه بهداشتی و درمانی نیز داده شده است. معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی: حداکثر جذب نیروی بومی را در دستور کار داریم و تا سه ماه آینده آزمون جذب را برگزار خواهیم کرد . با توجه به اینکه گزینش آزمون کتبی سردفتری اسناد رسمی دوبرابر ظرفیت خواهد بود و پذیرش نهایی از طریق مصاحبه و سایر موارد صورت خواهد گرفت. ما در ادامه به ذکر راهکارهای قبولی در مصاحبه سردفتری ۱۴۰۱ پرداختیم اما دقت داشته باشید که بخش مهمی از این راهکارها در مورد سایر مصاحبه های استخدامی بالاخص مصاحبه آزمون وکالت قوه قضاییه نیز کاربردی می باشد. با توجه به آنکه ثبت نام آزمون دفتر یاری در سالهای گذشته، زمان ثابت و مشخصی نداشته است، به محض انتشار اطلاعیه در رابطه با زمان ثبت نام آزمون دفتریاری ۱۴۰۱ این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار