راهنمای خرید کابل شارژر گوشی موبایل برای هماهنگی خرید و دریافت پشتیبانی با ما در تماس باشید

از دیگر ویژگی‌هایی که با خرید کابل شارژ آیفون از آن بهره مند می‌شوید می‌توان به دوام و طول عمر بالای آن اشاره داشت. در صورت رعایت نکات خاصی و همچنین بهرۀ صحیح از کابل شارژ آیفون می‌توانید از آن به مدت زمان طولانی استفاده کنید بدون اینکه مشکلی پیش بیاید. کابل شارژر معمولا در سایزهای 0.5 متری، 1 متری، 1.2 ، 1.5 و 2 متری عرضه می‌شوند.

• کابل شارژر اصلی، جنس خوبی خواهد داشت و به خوبی انعطاف پذیر می باشد. با پیشرفت تکنولوژی سیم شارژر‌های جدید مانند تایپ‌سی به بازار آمده. در نهایت، هر زمان که به دنبال یک کابل جدید هستید، بهتر است کابل‌های USB با سیم‌های خارجی ضخیم را نسبت به کابل‌های باریک/ نازک انتخاب کنید. این به این دلیل است که کابل‌هایی با نمای بیرونی ضخیم معمولاً سیم‌های ضخیم‌تر/بزرگ‌تری در داخل خود دارند.

برندهای مطرح در حوزه ساخت کابل شارژ وجود دارند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. از آنجایی که کیفیت مهم ترین فاکتور برای خرید است، با خرید از یک برند معتبر خیالتان از این بابت راحت می شود. اما توجه کنید که معمولا قیمت محصولات برند های معتبر بالاتر است. البته کابل های با کیفیت و استانداری هم در بازار وجود دارند که علی رغم برند معروف نداشتن، کیفیت بالا، طول عمر مفید بالا، کارایی مناسب دارند و برای خرید مناسب هستند. مهم ترین اکسسوری گوشی موبایل کابل شارژ آن است، چرا؟ به دلیل اینکه بدون کابل شارژ شما نمی توانید از گوشی یا هر وسیله شارژی خود استفاده کنید. اما به دلیل استفاده زیادی که از کابل شارژ می شود خرابی آن هم بالاتر از دیگر لوازم جانبی گوشی می باشد.

راهنمای خرید کابل شارژر گوشی موبایل برای هماهنگی خرید و دریافت پشتیبانی با ما در تماس باشید

در حالی که با یک سیم شارژر باکیفیت سرعت انتقال بالاتری خواهید داشت و می‌توانید در زمان کمتری فایل‌های بیشتر و حجیم‌تری را ارسال کنید. شما بسته به مدل گوشی‌تان و نوع پورت آن می‌توانید یکی از این پورت‌ها را انتخاب کنید. معمولا گوشی‌های اندرویدی از کابل میکرو و یا تایپ سی استفاده می‌کنند. بسته به مدل گوشی‌تان می‌توانید یکی از این سه گزینه‌ را انتخاب کنید. معمولا تشخیص کابل شارژ اصلی و تقلبی کار سختی است به همین دلیل توصیه می شود از مراکز معتبر خرید کنید.

کابل Type-C به Type-C نیتو NITU NC143 طول 1.2 متر 60 وات

اپل نسبت به شارژرهای دیگر، تلاش بیشتری برای ارائه کیفیت و ایمنی بالاتر انجام داده است که افراد پس از خرید کابل شارژ آیفون رضایت کامل داشته باشند، به همین دلیل این کیفیت کابل شارژر ایفون هزینه بالاتری دارد. دفعه بعد که برای تعویض آداپتور برق USBتان که خراب شده وارد فروشگاه اپل می‌شوید، می‌توانید آداپتور در دست بیرون بروید و سر خود را بالا بگیرید، زیرا کالای باکیفیتی خریده‌اید. فردی به نام کن شیریف هم از این موضوع تعجب کرد، بنابراین یکی از شارژرهای اپل را قرار داد و آن را تکه‌تکه کرد تا ببیند داخل آن چیست. کابل شارژر از اجزای مهم و با حساسیت بالا در گوشی های هوشمند آیفون است ، و استفاده از یک کابل شارژر تقلبی باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای برروی گوشی مثل خراب شدن و دیرشارژ شدن باتری گوشی را به همراه دارد. پس سعی کنید کابل شارژر را از فروشگاه معتبری تهیه نمایید، فروشگاه باتری اورجینال انواع کابل شارژر های اصلی را به شما عزیزان ارائه می دهد. شرکت نوآوران آسان پیشرو (فروشگاه اینترنتی ایزی مارکت) ، فروشگاهی مطمئن برای خرید آسان کالاهای بازار کامپیوتر، شبکه، IT و تکنولوژی ست.

از دیگر موارد راهنمای خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7 می توان به شماره 12 رقمی سریال و نام کشور سازنده اشاره کرد که شرایط تشخیص محصول اورجینال و فیک را برای شما فراهم می نماید. سوکت کابل شارژرها بر اساس سه مدل میکرو یو اس بی، تایپ سی و لایتنینگ یا آیفونی تقسیم می شوند، که دو مدل اولی مخصوص گوشی های اندرویدی و سوکت لایتنینگ یا iOS مختص برند آیفون است. کابل شارژ تایپ سی بر خلاف کابل شارژ میکرو یو اس بی به دو مدل خلاصه نمی شود. کابل شارژ تایپ سی که با تکنولوژی QC3.0 به بازار عرضه شد، در ابتدا فقط نیاز به تحمل جریان 2 آمپر یا نهایتا 2.4 آمپر داشت. ولی موبایل سامسونگ مدل NOTE10 از آداپتور 25 واتی با کابل دو سر تایپ سی استفاده کرد.

کانکتور لایتنینگ یک پورت اتصال کوچک است که در تمامی مدل های فعلی آیفون استفاده می شود. کابل اتصال لایتنینگ می تواند آیفون شما را به آداپتور برق، کامپیوتر، ماشین و برخی لوازم جانبی متصل کند. به اصطلاح کابل شارژر چند سر، ترکیب کابل داده های متعدد از رابط های مختلف در یک کابل است. مهمترین آنها این است که انتقال برق پورت TYPE-C دو طرفه است، به این معنی که نه تنها می تواند دستگاه تلفن همراه را با نوت بوک شارژ کند، بلکه نوت بوک را با دستگاه های دیگر یا یک پاور بانک نیز شارژ می کند. در گوشی های اندرویدی جدید، استفاده از پورت TYPE-C روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند. بیشترین فروش را دارند و باید 80 درصد بودجه خود را بر روی این محصولات سرمایه گذاری کنید البته در خرید عمده کابل شارژ باید به پشتیبانی دیتای کابل شارژ هم توجه کنید.

همانطور که در ابتدا دربارۀ کیفیت بالای شارژ آیفون صحبت کردیم پیداست که شرکت اپل طراحی بسیار با کیفیتی را برای ساخت محصولاتش در نظر میگیرد. به همین جهت کاربرانی که از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنند باید در هنگام نیاز و خرابی کابل شارژ آیفون، جایگزینی با استاندارد و با کیفیت بالا پیدا کنند. شما می توانید خرید کابل شارژ آیفون را در فروشگاه علی پخش انجام دهید تا خیالتان از لحاظ اصالت کالا و تضمین بهترین قیمت راحت باشد و همچنین با گارانتی یک سال تعویضی که برخوردار می باشند نگرانی بابت خرابی نخواهید داشت. پورت‌ها و کابل‌‌ها پیش از خرید کابل شارژ آیفون برای یوزرها بیش از آنچه که باید گیج‌کننده هستند.

کابل شارژ کناف دار USB به Type-C مدل میترا