راهنمای جامع نصب دوربین مدار بسته

دسته بندی انواع دوربین مدار بسته متفاوت است اگر بخواهیم این وسیله را بر اساس تکنولوژی دسته بندی کنیم دوربین ها به سه دسته آنالوگ، تحت شبکه و HD تقسیم می شوند. باید بدانید که خرید دوربین مدار بسته معتبر از شرکت های با سابقه هزینه، نیست بلکه سرمایه گذاری محسوب می شود تا با اطمینان خاطر زندگی شخصی و کاری را پیش برد. DVR ها در دوربین مداربسته، آن ها را بسیار کاربر پسندتر از قبل کردند؛ زیرا با وجود سیستم دیجیتال، دیگر نیازی به نوار ویدیو و محلی برای ذخیره آن ها نبود. تهران خیابان آزادی بین شادمان و یادگار امام روبروی شرکت زمزم خیابان باغبان پلاک 3 واحد4 ساعت کار از 9 صبح تا 18 پنج شنبه و جمعه ها تعطیل است. همچنین در روزهای تعطیل و یا خارج از ساعات کاری می توانید سوالات خود را در فرم های تماس به شرکت دوربین مداربسته ارسال کنید. نسبت به کاربردی که از این دوربین ها انتظار دارید، مدل های متفاوتی در بازار موجود است که می توانید با بررسی آن ها، به صورت حضوری یا اینترنتی محصول موردنظرتان را خریداری کنید. دوربین ها نباید رو به نور نصب شوند : به هیچ عنوان دوربین های مدار بسته را رو به نور نصب نکنید به این نکته توجه داشته باشید که این موضوع باعث می شود تصویر دوربین های شما خیلی روشن شود و اجسامی که از جلوی آنها رد می شوند به صورت واضح دیده نحواهند شد برای مثال چهره افراد در این حالت تاریک دیده می شود.

کارایی دوربینها زمانی به حداکثر میرسد که بدانیم جای مناسب برای نصب دوربین در منزل کدام نقطه است. واحدهای تولیدی معمولاً دوربینهای مداربسته را به شکل آنالوگ DH و PI تولید و عرضه می شوند که هر یک برای شرایط خاصی مناسب بوده و افراد میتوانند متناسب با بودجه از کیفیت خاصی بهره مند شوند. دوربین های مداربسته آنالوگ دارای کیفیت پایین تصویر می باشند به همین علت دوربینهایی با تکنولوژی جدید جایگزین آنها شده اند. از جمله این مشاغل میتوان به صنایع شیمیایی و راکتورهای هستهای اشاره کرد. در واقع این سیستم ها یک وسیله بازدارنده قدرتمند برای مجرمان محسوب میشود تا افراد غریبه جرئت ورود غیرقانونی به املاک خصوصی را نداشته باشند علاوه بر اینکه یک روش معتبر تحقیق و اثبات جرم نیز هست و بی دلیل نیست که مشاغل مختلف را نیز ترغیب کرده است از این طریق امنیت را فراهم کنند.حتماً شما نیز مشاهده کرده اید که اغلب شرکت ها، سازمان ها و ادارات خصوصی و دولتی در تلاشند بهترین برند دوربین مداربسته را به کار ببرند. حتماً شما نیز مشاهده کرده اید که حال اغلب شرکت ها، سازمان ها و ادارات خصوصی و دولتی در تلاشند بهترین برند دوربین مداربسته را به کار ببرند.

دوربینهای مدار بسته در مدل ها و کاربردهای مختلف برای رفع نیازهای گوناگون طراحی وتولید شده اند، برای کاربردهای امنیتی در منازل ،مغازه ها، بانک ها ، کارخانه ها، دوربینهای مدیریت ترافیک در سطح شهر، دوربینهای پلاک خوان ، مدیریت هوشمند شهری و دوربینهای ثبت تخلفات وسایل نقلیه ، دوربینهایی برای افزایش بهره وری در کارخانه ها دوربینهای حرارتی برای تشخیص تب و کرونا و حتی دوربینهایی که با اتصال به هوش مصنوعی وتشخیص چهره که احساسات ورفتار انسانها را تحلیل میکنند والبته درایران دوربین هایی با کاربرد جدید با عنوان نظارت بر حجاب که زیاد هم دقیق نیستند. به عنوان مثال در برند هایک ویژن دوربین های توربو HD با نام دوربین HDTVI و در داهوا HDCVI معرفی می شوند. به خصوص هنگامی که قصد نصب چند دوربین را به یک DVR دارید. ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال (DVR) : دوربین های DVR معمولا دوربین های آنالوگ هستند ، به این معنی که به Wi-Fi متصل نیستند. بالا رفتن راندمان کاری یکی از این اهداف است که با نصب دوربین مدار بسته روی می دهد.

در اولین اقدام بایستی از تمیز بودن لنز دوربین ها اطمینان حاصل کرد گاهی گرد و غبار و شرایط آب و هوایی می توانند باعث کثیفی لنز دوربین و افت کیفیت تصاویر آنها شوند. این نوع دوربین ها کیفیت تصویربرداری بسیار بالایی دارند. کیفیت و قابلیت های بالایی دارند و از فناوری های هوشمند در این گروه از محصولات با تنوع بسیار مواجه هستیم. معمولا انتخاب دوربین های آنالوگ توسط افرادی صورت می گیرد که اطلاع دقیق از جزئیات تصاویر برای آنان اهمیت چندانی ندارد اما برخی مایلند با پرداخت مبالغ بیشتر از کیفیت خیره کننده دوربین های PI و یا DH بهرمند شوند. اگر به دنبال دوربینی هستید که در تمامی شرایط جوی افرادی را تحت نظر بگیرد، دوربین بولت برای شما مناسب تر است. به طوری که شما می توانید در هرجایی که مدنظر دارید دوربین را نصب کرده و با خیالی آسوده به رختخواب بروید. ضریب حفاظت این دوربین IP67 می باشد یعنی بدنه فلزی و اتصالات آن به گونه ای است که برای فضاهای مرطوب نیز می توانید استفاده کنید. هزینه ای که برای این بخش خواهید کرد متوسط است.

دوربین مدار بسته به مانند چشمان تیز بینی عمل میکند که به صورت ۲۴ ساعته و بدون وقفه محیط را با دقت بسیار بالایی زیر نظر میگیرد و حتی تا چندین روز اطلاعات را ذخیره میکند. نصب دوربین مدار بسته در منزل به صورت مخفی یا حتی معمولی، امنیت و آرامش را به میزان قابل توجهی افزایش میدهد. به شرط آنکه از شرکتی مطمئن و محصولاتی دارای کیفیت بالا گارانتی مناسب و خدمات پس از فروش قابل اعتماد خریداری نمایید. برای انجام این مرحله باید از نصب صحیح دوربینها مطمئن بود و بر اساس مدل و برند دوربینها از نرمافزارهای خاص آنها استفاده شود تا بتوان تصاویر آنها را روی یک نمایشگر و یا حتی تلفن همراه هوشمند خود دریافت و ذخیره نمود. کارشناسان متخصص همواره تأکید دارند نحوه نگهداری و مراقبت از این سیستم های مجهز را بپرسید تا مدت زمان بیشتری بتوانید از این وسایل کارآمد استفاده کنید. در نهایت، این شما هستید که تصمیم میگیرید با کدام متخصص جهت نصب دوربین مدار بسته همکاری کنید. بهتر است افراد هنگام خرید این محصولات با فرد متخصص مشورت کرده و با توجه به بودجه خود، برای خرید اقدام کنند.

با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید . کارشناسان واحد فروش با ارائه راهنمایی و مشاوره رایگان شما را تا رسیدن به یک خرید عالی همراهی خواهند کرد. در چند سال اخیر بازار فروش دوربین های مداربسته در ایران چندین برابر شده است و به همین دلیل می خواهیم به شما یک برند عالی معرفی کنیم. بعد از بررسی توسط کارشناس مربوطه پاسخ به اطلاع شما خواهد رسید. از اینجای مقاله به بعد نظرات شخصی من رو در مورد انتخاب یک دوربین مداربسته خوب برای یک پروژه و نصب کوچک تا حدود ۱۰ دوربین هست و براساس تجربیات چندین ساله ی من هست. در این مقاله قصد داریم تا به شما بهترین مدل های دوربین مدار بسته با نازل ترین قیمت را معرفی کنیم. تکنولوژی آنالوگ HD که به نام توربو اچ دی (Turbo HD) نیز شناخته می شود به سرعت توانست خلاء بازار دوربین مدار بسته را پر کند. به طور مثال سنسورهای CCD گران تر از سیماس هستند و تصاویر را با کیفیت و وضوح بالا ثبت می کند.

در گذشته برخی تصور می کردند استفاده از دزدگیر و یا دوربینهای مداربسته فقط برای مشاغل خاص همچون طلافروشی نیاز است، اما حال با گسترش زندگی شهری حفظ حریم خصوصی با سختی بسیاری همراه است، البته نیاز نیست نگران باشید متخصصان توانمندی در شرکت الکامپ حضور دارند که می توانند از بین برندهای معتبر بهترین مدل دوربین مدار بسته سایت xiaomi-cctv را پیشنهاد دهند. البته تنها خود دوربینهای تحت شبکه نیستند که از حیث قیمت از دوربینهای آنالوگ بالاترند بلکه انتقال داده در این دوربینها هم از طریق سوئیچ صورت میپذیرد که این سوئیچها هم از لحاظ قیمتی ارزان نیستند. این دوربین ها از امواج دیجیتال برای انتقال داده استفاده میکنند. همچنین تعداد دوربین ها و محل قرار گیری آنها باید به گونه ای باشد که اشراف کامل به محیط داشته باشید. در واقع این سیستم ها یک وسیله بازدارنده قدرتمند برای مجرمان محسوب میشود تا افراد غریبه جرات ورود غیرقانونی به املاک خصوصی نداشته باشند علاوه بر اینکه یک روش معتبر تحقیق و اثبات جرم نیز است بی جهت نیست که مشاغل مختلف را نیز ترغیب کرده است از این طریق امنیت را فراهم کنند.

انتخاب از بین این برند های مختلف برای خرید دوربین مدار بسته به واسطه ویژگی های مختلف و البته قیمت هایی در رنج های بسیار متفاوت تا حد زیادی دشوار است . در گذشته برخی تصور می کردند استفاده از دزدگیر و یا دوربینهای مداربسته فقط برای مشاغل خاص همچون طلافروشی نیاز است اما حال با گسترش زندگی شهری حفظ حریم خصوصی با سختی بسیاری همراه است البته نیاز نیست نگران شد متخصصان توانمندی در شرکت الکامپ حضور دارند که می توانند از بین برندهای معتبر بهترین مدل دوربین مدار بسته را پیشنهاد دهند. در کل، دو نوع سنسور تصویر در دوربینهای مدار بسته استفاده میشود CCD و CMOS . دوربین مدار بسته از نظر شکل ظاهری به دسته های دوربین دام، بولت، صنعتی، مینیاتوری و.. البته انتخاب بهترین نوع دوربین مدار بسته چندان ساده نیست و نیاز است از راهنمایی افراد خبره استفاده کرد. انتخاب از بین این همه برندهای گوناگون به دلیل ویژگی های مختلف و البته قیمت های متغیر تا حد زیادی دشوار است.

بالاترین زرولوشنی که در دوربین های مداربسته وجود دارد، TVL 700 است. شرکت الکامپ از باسابقه ترین تامین کننده های انواع دوربین مداربسته استاندارد بوده که با قیمتی استثنایی و کیفیتی مثال زدنی آمادگی ارائه خدمات حفاظتی و امنیتی را به شما عزیزان دارد و شما میتوانید جهت خرید دوربین مدار بسته به سایت شرکت مراجعه نمایید. به همین منظور در این بخش تعدادی از بهترین دوربین مدار بسته هایک ویژن را معرفی میکنیم. هر یک از دوربینها قابلیتهای ویژهای دارند که افراد با توجه به بودجه و قابلیتهای مورد نظر خود، آن را انتخاب میکنند. تشخیص حرکت: دوربین هایی هستند که تنها زمانی که متوجه حرکت میشئند اقدام به ضبط میکنند که باعث صرفه جویی انرژی میشود. افراد برای آسودگی خاطر و برقراری امنیت از دوربین مداربسته استفاده میکنند. ما در این مقاله قصد داریم همه چیز را در مورد CCTV (سیستم تلویزیون مداربسته) با شما به اشتراک بگذاریم.

برخی از ویژگیها مشترک و برخی دیگر منحصر به فرد هستند. کار با تکنولوژی ممکن است برای برخی از افراد چالش بزرگی به حساب آید، اما این سری دوربینها محیط کاربری ساده ای دارد. این نوع وسایل محافظتی مجهز به سیستم عایق بوده تا در برابر شرایط نامساعد محیطی همچون باران، تگرگ و باران آسیب نبینند. خوشبختانه حال اغلب افراد به این نکته پی برده اند که خرید دوربین مداربسته و وسایل محافظتی هزینه نیست بلکه نوعی سرمایهگذاری است تا از خسارتهای مالی جان سالم به در برد. خوشبختانه اغلب افراد به این نکته پی برده اند که خرید دوربین مداربسته و وسایل محافظتی هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایهگذاری است تا از خسارتهای مالی جان سالم به در برند. بعضی از سازندههای دوربینهای CCTV خانگیِ خودنصبشو نرمافزارهای گوشی و کامپیوتر برای دسترسی داشتن به دوربینتان در هر کجا که باشید، ارائه میدهند. در مرحله آخر اطلاعات به دو صورت ذخیره و تصاویر ضبط شده علاوه بر محیط شبکه در مرورگرها هم قابل دسترسی و مشاهده هستند.

اگر چه تا چند سال قبل کاربرد دوربین های مداربسته به طور انحصاری برای شرکت ها و محیط های کاری حرفه ای بود، اما حال در فضای باز و منازل مسکونی نیز استقبال بسیاری شده است. وسایل نقلیه مانند خودرو، ماشین، اتوبوس، قطار، هواپیما و مترو از تکان ها و لرزش های شدیدی برخوردارند، از اینرو استفاده از تجهیزات مداربسته معمولی در چنین محیط هایی امکان پذیر و منطقی نمیباشد. بعد از تحلیل و بررسی محل مورد نظر توسط کارشناسان شرکت مهندسی صدر و در نظر گرفتن نیاز و هدف مشتری از نصب دوربین مداربسته، یک استراتژی بسیار مناسب برای مشتری ارائه میشود تا بتواند همه نقاط حساس و مهم را تحت پوشش سیستم نظارتی دوربین مداربسته قرار دهد. از آنجایی که هنگام انتخاب یک دوربین امنیتی باید فاکتورهای زیادی را در نظر گرفت ، ما راهنمایی ایجاد کردیم تا شما را در کل فرآیند و با انتخاب نوع دوربین یا دوربین های مورد نیاز خود راهنمایی کنیم. بهتر است بگوییم نصب دوربین مداربسته باید طوری انجام شود که نقطه کوری در محوطه مورد نظر باقی نگذارد.

این سیستم ها باکیفیت بالا میتواند امکانات خوبی را برای مشتریان فراهم نماید. به طور مثال اگر می خواهید یک دوربین با رزولیشن بالا خریداری کنید که تصاویر را کاملا واضح ثبت کند، باید هزینه بیشتری را برای این محصول پرداخت نمایید. فروشگاه سپنتا یکی از معتبر ترین برندهای موجود در بازار یعنی “اکسوم” را دارد که می توانید با مراجعه به این سایت و مطالعه ویژگی های منحصر به فرد این محصول درصدد تهیه آن با نازل ترین قیمت، اقدام کنید. هنگام انتخاب سنسور دو مشخصات اصلی سنسور در دوربین مداربسته وجود دارد که می توانید به دنبال آنها باشید. شما ممکن است از خود بپرسید که آیا خرید دوربین های نظارتی نیاز دسته خاصی از مردم است یا برای اغلب مفید هستند. پدر و مادری که پرستار بچه دارند و می خواهند بدانند که در نبودشان چه اتفاقی می افتد و آیا پرستار به خوبی از فرزندشان نگه داری می کند یا خیر، می توانند با خرید یک دوربین مداربسته با کیفیت، به تمامی این نگرانی ها خاتمه دهند. نقشته ها میتوانند به ما در تخمین مقدار وسایل و تجهیزات لازم کمک کنند.و همچنین با مشخص شدن مسیر های انجام کار, زمان کار کاهش می یابد. در این شرایط گروهی از مأموران تحقیقات برای یافتن سرنخی آغاز کردند تا اینکه چند روز قبل اتفاقی افتاد که به دستگیری سارقان منجر شد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار