دوربین مداربسته IP

به همین جهت، انتقال تصاویر در این نوع از دوربین ها، با کیفیت و رزولوشن بسیار بالایی صورت می گیرد. مکانیسم انتقال تصویر در دوربین آنالوگ HD همانند دوربین های آنالوگ قدیمی در بستر آنالوگ و با استفاده از کابل کواکسیال است. دوربین مدار بسته بولت؛ کاربرد این نوع از دوربینها عموما برای محیطهای خارجی و نصب بر روی دیوار مناسب است. آنها در حالت ایده آل باید با استفاده از صفحه و پیچ مخصوص نصب بر روی دیوار یا سازه نصب شوند. همچنین دوربینهای مداربسته ساده، معمولا فاقد LED مادون قرمز هستند و اگر نیاز به دید در شب وجود داشته باشد، باید از پروژکتور مادون قرمز استفاده کرد. ضمنا، قابلیت مخفی کردن دوربین های مینیاتوری از معرض دید افراد وجود دارد. این نوع از دوربین های مدار بسته به علت برخورداری از ابعاد کوچک، با نام دوربین مینیاتوری یا مخفی شناخته می شوند. با توجه به اهمیت این موضوع در این مطلب بر آن شده ایم تا شما را با انواع دوربین مدار بسته آشنا کنیم و شما را با ویژگی ها و کاربردهای دوربین آشنا کنیم. می باشد. نصاب دوربین مدار بسته در امدادکاران، از تخصص و مهارت بالایی برخوردار بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن دوربین مدار بسته را برای شما عزیزان نصب و تنظیمات لازم را بر روی آن اعمال خواهد کرد.

زمانی که دوربین مداربسته ارزان خود را پیدا کردید با برقراری تماس می توانید مشاوره خرید و نصب دوربین مداربسته را بگیرید و این مشاوره کاملا رایگان است. در صورتی که شما هر سال محل کار خود را تغییر میدهید نیز استفاده از دوربینهای بیسیم منطقی تر بنظر میرسد و هزینه های شما را کاهش میدهد. با دوربینهای مداربسته اولترا HD ، HD و فول HD میتوان به راحتی بر روی صورت افراد زوم کرد و کار تشخیص هویت را حتی از بین جمعیت نیز انجام داد. میزان آنتندهی این دوربینها به مکان مورد استفاده و موانع بین راه آنها بستگی دارد و جنس مصالح ساختمانی بکار رفته تاثیر اصلی را بر آنتن دهی دارند. در قسمت های قبل نیز به این موضوع اشاره کردیم که دوربین های مداربسته آنالوگ و دیجیتال از روش های متفاوتی جهت انتقال اطلاعات استفاده می کنند و این به عنوان یکی از مهم ترین تفاوت های موجود بین این دو نوع دوربین به شمار می رود. محصولات تحت شبکه: سیستم انتقال تصویر در دوربین های مداربسته دیجیتال در بستر شبکه است. استفاده در فروشگاه ها، اداره ها و منازل، از عمده ترین موارد کاربرد دوربین های مدار بسته مدل دام تلقی می گردد.

به همین جهت، امکان تغییر زاویه دید پس از نصب نیز وجود دارد. در لنزهای ثابت امکان زوم و بزرگنمایی وجود ندارد و تنها فوکوس آن تغییر می کند که باعث واضح تر شدن تصویر می گردد. این لنزها به صورت خودکار یا دستی زوم می شود. لازم به ذکر است که لنزهای وریفوکال دارای بزرگنمایی خودکار نیستند و باید به صورت دستی آنها را زوم نمود. البته باید بدانید که کارپیما در این چند سال اخیر کمترین تغییر قیمت داشته. انتشار این فیلم موجی از اعتراضات مردم را نسبتبه نبود امنیت در پی داشت، اما چند روز بعد سارقان دستگیر شدند و درحالحاضر در زندان به سر میبرند. همه دوربین ها توانایی ارسال سیگنال های ویدئویی را از طریق اینترنت دارند تا صاحب آن بتواند در هر زمان به فیلم دسترسی داشته باشد. یکی از دیگر تجهیزات دوربین مدار بسته کابل مخصوص برای انتقال ویدیو از دوربین به دستگاه های ضبط کننده DVR و NVR است برای اینکار میتوان از کابل کواکسیال یا سیم آنتن تلویزیون نیز استفاده کرد.

امدادکاران یکی از بهترین مراکز نصب دوربین مدار بسته در تهران است. بودجه ما تعیین میکند، چه نوع دوربین مدار بستهای انتخاب کنیم و تعرفه نصب دوربین مدار بسته سال 1400 تا چه حد برای ما مناسب است. در یک سیستم آنالوگ ، یک DVR مسئول این امر است ، در حالی که در تنظیم IP این کار در دوربین انجام می شود و سپس به NVR پخش می شود. دوربین های مدار بسته خارجی بیسیم : دوربینهای فضای باز بدون سیم ، دوربین های بی سیمی هستند که با باتری ( معمولا قابل شارژ ) کار می کنند و بنابراین نیازی به وصل شدن به پریز ندارند. ۹۶۰ است. بنابراین قیمت این مدل از دوربین کمتر از سایر دوربین ها است. بنابراین در صنایع تاسیساتی و تدارکاتی محبوب است. مانند دوربین مداربسته ترمال که حساسیتهایش را متوجه نرخ تغییرات دما در محیط کرده است. دوربین های امنیتی اغلب سبب کاهش جرایم می شود و در صورت وقوع آن به کشف سرنخ ها و تعقیب سارقین و مجرمین کمک می کند. این خروجی تفاوت فاحشی با خروجی تصویر دوربین های آنالوگ قدیمی داشته به نحوی که می توانند در سطوح بالاتری با دوربین های تحت شبکه رقابت کنند.

آیا هزینه تهیه همچنین سیستمی برای شما بسیار زیاد می باشد؟ برای ضبط تصاویر این نوع دوربین از یک دستگاه مخصوص با عنوان DVR استفاده می شود. ارسال تصاویر در دوربین مدار بسته تحت شبکه یا IP، تحت پروتکل های شبکه و به صورت دیجیتال صورت می گیرد. این دوربین ها دارای تکنولوزی HDTVI هستند. لنزهای وریفوکال دارای دو فاصله کانونی هستند. لنز وریفوکال لنز متغیر است که فاصله کانونی در این نوع لنز تغییر میکند. دوربینهای مداربسته آنالوگ و تحت شبکه، در زمینههای زیادی با یکدیگر تفاوت دارند که یکی از این تفاوتها در رزولوشن تصاویر دریافتی از این دو نوع دوربین مداربسته میباشد. کیفیت تصاویر این مدل از دوربین ها بر اساس معیار مگاپیکسل سنجیده می شود.

در مجتمع های مسکونی به دلیل سکونت خانواده ها و لزوم حفظ امنیت مالی و جانی در این اماکن، وجود دوربین مدار بسته ضروری است. زیرا به دلیل اتصال آن ها به wifi امکان حک کردن آنها وجود دارد و در صورت استفاده باید نکات امنیتی را به خوبی رعایت کنید. لنز وریفوکال موتورایز ساختاری همانند لنزهای وریفوکال دارد با این تفاوت که امکان بزرگنمایی خودکار دارند و از راه دور و به صورت غیر مکانیکی امکان تغییر فاصله کانونی آنها وجود دارد. البته تنظیماتی در برخی از سیستم های دوربین مدار بسته وجود دارد که به عنوان مثال برای سیستم می توان تعریف نمود که برای ۳۰ روز تصاویر و ویدیوها را ذخیره نماید و پس از گذشت این مدت ، ویدیوها به طور خودکار از روی هارد دیسک پاک شوند. نمونه ای جدید از دوربین های مدار بسته آنالوگ قابلیت نمایش تصاویر به صورت HD را دارند. این نوع از دوربین ها دارای ظاهری به فرم مکعب مستطیل یا استوانه ای می باشند. در مکان هایی که دوربین های مادون قرمز عملکرد مطلوب نداشته باشند، دوربین های روز و شب مورد استفاده قرار می گیرند. تغییر زاویه دید این نوع از دوربین ها به صورت دستی صورت می پذیرد.

دوربین مدار بسته روز شامل دوربین هایی می شود که امکان ضبط تصویر در تاریکی راه به همراه ندارند، به همین دلیل هم قیمت ارزان و فروش محدودتری نسبت به دوربین های دید در شب دارند. امروزه استفاده از دوربین مداربسته یا سیستم نظارت تصویری به به دلیل اهمیت پیدا کردن مسایل امنیتی و حفاظتی با افزایش روبرو گردیده است . شرکت Genetec یک شرکت پیشرو در زمینه ارائه نرم افزارهای نظارت تصویری است. واحد بیان وضوح تصویر در زمینه دیجیتال، پیکسل است. این مرکز آماده خدمت رسانی در زمینه انواع دوربین مدار بسته در انواع ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری و .

اگر می خواین دوربین مداربسته را در محیط داخلی نصب کنید که اصولا به متراژ پایین تر IR نیاز دارید و زیاد روی آن سایت xiaomi-cctv حساس نباشید. منظور از سیستمهای آنالوگ، دوربین و دی وی آری است که بر پایه کابل کواکسیل نصب میگردد و ممکن است تصاویری با کیفیت پایین TVL و یا تصاویری با کیفیت بالا مثلا 6 مگاپیکسلی ارائه دهند. دوربین های مداربسته دام، دوربین های گنبدی شکلی هستند که معمولا بر روی سقف ها و سه کنج دیوار ها نصب می شوند. دوربین مداربسته bullet قابلیت نصب در فضاهای مختلف مانند زیر سقف یا روی دیوار را دارند. برخورداری از کیفیت تصویر بسیار بالا، استفاده از دوربین های مداربسته ip را با سیر صعودی همراه ساخته است. رزولوشن دوربینهای مداربسته تحت شبکه، همان تعداد کل پیکسلهای عکس میباشد که با تعداد پیکسلهای عرض و ارتفاع تصویر اندازهگیری میشود. محصولات آنالوگ:HD که با نام توربو HD نیز نامیده می شوند جزو محصولات بسیار محبوب و پرفروش هستند. دوربین های آنالوگ تصاویر را ضبط می کنند و سپس سیگنال را از طریق کابل کواکسیال به دستگاه ضبط ویدئو دیجیتال (DVR) ارسال می کنند. دوربین دارای کیفیت تصویر HD، تصاویر را با رزولوشن 720×1280 پیکسل در معرض نمایش قرار می دهد.

حتما بخوانید: منبع تغذیه دوربین مدار بسته چیست؟ تصور کنید یک پکیج دوربین مدار بسته به همراه DVR با کیفیت 5 مگاپیکسل خریداری نموده اید. دوربین های مدار بسته از نوع آی پی در بستر شبکه به NVR و یا سرور متصل میگردد. “دوربین ۹۸” با ارائه محصولات معتبر و با کیفیت با برند هایی همچون: دوربین وایرلس شیائومی، دوربین وای فای بلورمز، دوربین آی می لب، دوربین بیسیم v380، دوربین وای آی YI، دوربین مداربسته آترون، ویدئوپارک، اپلینکس، تیاندی، سانل، کابل ولوسیتی، نرم افزار مایلستون، نرم افزار جنتک، نرم افزار اکسون سافت و… همچنین، دوربین های نظارتی دارای کیفیت 4K، تصاویر را با وضوح و کیفیت 2160×3840 مگاپیکسل به تصویر می کشند. به عبارت دیگر، دستگاه DVR، وظیفه ضبط تصاویر در سیستم دوربین های مدار بسته را بر عهده دارد. مثلا در مراکز صنعتی لازم است، موقعیتهای بیشتری را در نظر بگیریم که این خود باعث افزایش هزینه نصب دوربین مداربسته میشود. را دارید و به دنبال نصاب حرفه ای دوربین مدار بسته هستید کافیست از طریق صفحه نصب دوربین مدار بسته امدادکاران سفارش خود را ثبت کنید. نحوه انتشار نور IR در دوربین های مداربسته قدیمی به نحوی است که منجر به ایجاد یک الگوی دایره ای شکل از نور بر روی تصویر می شود و روشنایی بیشتر در مرکز تصویر متمرکز است.

یک سری از دوربین مداربسته نیز وجود دارند که بدنه ی آن ها ترکیبی از جنس فلز و پلاستیک می باشند، به طوری که توپی داخل دوربین و فریم آن ها از فلز و بدنه ی آنها از پلاستیک ساخته شده که قیمت آن ها فی مابین دوربین های تماما فلز و تماما پلاستیکی باشد. دوربین های مدار بسته دائما در حال دریافت نویزهایی که توسط دستگاههای اطرافش یا دیگر مدارات داخل خودش تولید میشوند، است. در فن آموزان در حال برگزاری است. با توجه به گسترش بازار مصرف انواع دوربین مداربسته، حال تنوع بی نظیری برای اماکن مختلف همچون برای کاربری مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی فراهم شده است که در قدم نخست شما می بایست اطلاعات دقیقی درباره لوکیشن محل بدهید. شما می توانید برای خرید مطمئن تر دوربین باکس، راهنمای خرید دوربین مداربسته را مطالعه نمایید. دوربینهای مداربسته HD ،Full HD و Ultra HD برای پروژههای مهم بیشتر استفاده میشوند زیرا کیفیت به دست آمده از این دوربینها بالاتر است.

علاوه بر این، دوربین مداربسته تحت شبکه توانایی پردازش تصاویر را دارد. دوربین های مدار بسته دارای کیفیت تصویر Full HD، قابلیت نمایش تصاویر دریافتی با وضوح 1920×1080 را برای کاربران فراهم می آورند. میزان کیفیت تصویر دوربین ها با واحد مگاپیکسل مشخص می شود. کابل شبکه با CAT مخفف CATEGORY به معنی گروه بندی مشخص می شود. یکی از ویژگی های کاربردی و مفید دوربین تحت شبکه نصب آسان و سهولت استفاده از آن است تکنولوژی های به کار رفته در این سیستم باعث شده تا کمترین هزینه در کابل کشی و سیم کشی ها به سیستم مداربسته تحمیل گردد. از معایب دوربین مداربسته وایرلس میتوان به ضریب اطمینان پایینتر آنها اشاره کرد. اگرچه مدلهای محدودی نیز وجود دارند که برق مورد نیاز خود را از باتری میگیرند و به معنای واقعی بیسیم هستند. هر کدام از این دوربین ها دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند.

هرچه مگاپیکسل دوربین ها بیشتر باشد کیفیت تصاویری که ارائه می دهند نیز بالاتر است. با استفاده از کانال کابل می توانید آنها را به دستگاه ضبط تلویزیون برسانید بدون اینکه ظاهر وحشتناکی داشته باشد. در نتیجه این دامنه عظیم، انتخاب اینکه کدام دوربین مدار بسته برای تجارت شما مناسب است را دشوار میکند. شما میتوانید با اینترنت تصاویر دوربین مداربسته خود را، بر روی گوشی و هر جا که هستید، مشاهده کنید. تصاویر دوربین کودک را در هر جایی که باشید می توانید به صورت زنده بر روی موبایل خود مشاهده کنید. امروزه با استفاده بیشتر از دوربینهای مداربسته، سوالاتی مانند بهترین رزولوشن برای دوربینهای مداربسته، ذهن کاربران را به خود مشغول کرده است. به علت رفت و آمدهای افراد به داخل ساختمان بهترین نقطه برای نظارت است. هریک به صورت تخصصی تولید میشوند و در داخل یا بیرون خودرو نصب میشوند. راحتی نصب دوربین مداربسته وای فای، بیشتر از همه در ساختمانهای چند طبقه نمود پیدا میکند. با توجه به محدودیت آنتندهی آنها ممکن است به یک یا چند فرستنده مانند روتر نیاز داشته باشید. در مقاله پیش رو، ابتدا انواع دوربین مداربسته و دستگاه های DVR و NVR را بررسی می کنیم، سپس نکات مهم برای خرید دوربین مداربسته را در اختیارتان قرار می دهیم تا در صورت لزوم بتوانید بهترین گزینه را با توجه به بودجه و سطح انتظارات تان انتخاب نمایید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار