دوربین مداربسته؛ نیاز ما؛ امکانات و محدودیت ها

به طور مثال در کارخانه هایی که دارای خط تولید مواد شیمیایی هستند یا همین طور در نیروگاه های هسته ای، نصب دوربین های مداربسته، فوق سایت xiaomi-cctv العاده پرکاربرد است. یکی از کامل ترین انواع دوربین مداربسته، نوع اسپید دام است که در واقع کامل شده ی دوربین دام می باشد و قابلیت چرخش افقی، عمودی و حتی زوم را به وسیله کنترلر و کیبورد دارد. به این وسیله لنز میگویند. امواج مادون قرمز در بازه ای از فرکانس هستند که به وسیله ی چشم انسان قابل رویت نیست اما توسط دوربین دیده می شود . اما در مورد مجتمع های مسکونی بحث نظارت بر پارکینگ ها حساس تر و دقیقتر می باشد. در کیفیت های تصویر متنوع از 1 تا 8 مگاپیکسلی تولید می شوند و بسته مکان های مورد نیاز هر شخص مورد استفاده قرار میگیرند. هر چه عدد استاندارد آن بالاتر باشد ، در برابر نفوذ پذیری آب و گرد و غبار مقاوم تر هستند . دوربین های دارای این استاندارد دوربین های ضد آب و ضد گرد و غبار به حساب می روند .

دوربین مداربسته را در هر مکانی که دوست دارید قرار دهید، می توانید آن ها را به گونه ای تنظیم کنید که براحتی جابجا شوند. شما می توانید در صفحه دوربین مداربسته ای اچ دی در فروشگاه دی سی ای کالا اطلاعات بسیار مفیدی در مورد آن را مشاهده کنید. زمانی که نوزاد یا کودک شما از خواب بیدار شود ، به محض تکان خوردن او دوربین به شما هشدار می دهد . این بیشتر به زمانی مربوط می شود که در بخش هایی از روال کار صنعتی، قرارگیری نیروی انسانی در موقعیت های خاص، بسیار پرریسک و خطرآفرین بوده و به کمک نصب دوربین مداربسته ، می توان از حضور نیروی انسانی در آن محل، معاف شد. به این شکل ضمن اجرای کار و دنبال کردن اتفاقاتی که در بخش پرریسک و خطرناک رخ می دهد، می توان از نیروهای انسانی و سلامت آن ها، محافظت به عمل آورد. کنترل ترافیک بخشی از فعالیت پلیس راهنمایی و رانندگی شهری و بین شهری است که به کمک نصب دوربین های مداربسته پیشرفته در بخش های مختلف شهر و جاده ها، انجام می شود. علاوه بر دوربین های مدار بسته نام برده در فوق برخی لوازم جانبی را می توان با تستر دوربین مدار بسته مورد بررسی ، کنترل و تنظیم قرار داد .

این دوربینها که اغلب نوع تحت شبکه آنها در بازار موجود است در محیط های اداری و یا مسکونی کاربرد دارند و بصورت رومیزی استفاده میشوند و در برخی از آنها قابلیت انتقال صدا نیز وجود دارد. در این مقاله قصد داریم آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه IP را در اختیار شما قرار بدهیم. برای نصب دوربین مدار بسته با ما همراه باشید تا تا شما را در انتخاب بهترین سیستم نظارتی راهنمایی کنیم. ما در این مقاله، یکی از بهترین برندهای دوربین یعنی داهوا را به شما معرفی کردیم و مراحل نصب آن را برای شما بازگو کردیم.

به طور کلی سه نوع سیستم را می توان انتخاب کرد در اینجا ما کابل کشی هر سه نوع را برای شما توضیح داده ایم. برد دید در شب در هر مدل از دوربین های مداربسته دید در شب متفاوت است . هر چقدر رزولوشن تصویر آن ها بالاتر باشد ، برد دوربین پلاک خوان نیز بیشتر می شود و می تواند از فاصله ی بیشتری پلاک ها را ثبت نماید . هرچه LED های مادون قرمز و چیپ روی دوربین قوی تر باشند نور بیشتری تولید می کنند و محیط را بیشتر روشن می کنند و برد دید دوربین در شب افزایش پیدا می کند . دوربین های مداربسته ی دید در شب از طریق LED های مادون قرمز ، محیط اطراف خود را روشن می کنند و می توانند در تاریکی تصاویر واضحی را به شما بدهند . یعنی دوربین های مداربسته دید در شب بدون به وجود آوردن نور مرئی محیط اطراف خود را روشن می کنند . دوربین مداربسته پلاک خوان ، دوربین هایی هستند که دارای رزولوشن و کیفیت تصویر بالایی هستند و می توانند پلاک خودرو هایی که از آنجا تردد می کنند را ثبت نمایند . به این صورت که پرداخت وجه ، و یا ورود و خروج خودرو ها تسهیل و یا حتی به صورت خودکار انجام شود .

اساس کار این دوربینها برای انتقال اطلاعات، از طریق تبدیل سیگنالهای تصاویر به سیگنالهای رادیویی است. دستگاه xvr داهوا میتواند سیگنالهای آنالوگ و دیجیتال را به صورت همزمان دریافت کند. در این مقاله از سری مقالات آموزشی سیستم های حفاظتی سایت دیدافزا به بررسی دوربین مدار بسته می پردازیم . نصب دوربین مدار بسته در منزل میتواند بسیار کاربردی باشد. امکان ایجاد شارژر و باتری به صورت داخلی و بسیار قدرتمند در این تستر وجود دارد . زمانی که دوربین مداربسته در یک محلی نصب شده و به درستی کار میکند؛ به کلمه به درستی توجه زیادی کنید؛ چرا که در بعضی از محیطها بعضی از افراد از روی نا آگاهی به دلیل فرار از هزینههای سرویس-نگهداری دوربین مداربسته،تنها آن را به عنوان ماکت دوربین مداربسته نصب میکنند؛ در این زمان دوربین مداربسته قابل استفاده و کاربرد نمیباشد، در اصل کمکی نمیکند. مهم ترین ویژگی دوربین مداربسته کودک این است که شما در هر مکان و زمانی می توانید با تلفن همراه خود به دوربین متصل شوید و به تصویر و صدای آن دسترسی داشته باشید و حتی با کودک خود صحبت کنید . دوربین های مداربسته بی سیم خود به دو نوع تحت شبکه ( آی پی ) و وایفای ( wifi ) تقسیم بندی می شوند .

با استفاده از دوربین مداربسته اتاق کودک می توانید بر کودک یا سالمند خود نظارت داشته باشید . این نقطه ضعف را در دوربین های مداربسته آنالوگ با سیم می توانید مشاهده کنید . یکی از نقطه ضعف های دوربین های با سیم این است که بسیار نویز پذیر هستند . این دوربین ها مجهز به میکروفن و بلندگو جهت ارتباط دو طرفه بوده که ارتباط با آن در هرکجای دنیا امکان پذیر است . امروزه در مدلهای پیشرفته دوربین اسپیددام دو قابلیت وجود دارد که امکان استفاده از این دوربینها را در مراکز ترافیکی میدهد. بسیاری از دوربینهای بی سیم از یک یا دو کابل برای تامین برق استفاده میکنند و اصطلاح بی سیم بیشتر به طریقه ارسال اطلاعات آنها اشاره میکند. » پاسخ دهیم. و کلیه تجهیزات دوربین مداربسته ای که یک سیستم نظارت تصویری به آنها نیاز دارد معرفی کنیم. این دوربین ها یکی از ابزارهای مفید برای مراقبت از کودکان و نظارت کامل برعملکرد پرستار آنها وقتی در خانه نیستید می باشد . شرکت فلیر یک شرکت آمریکایی و ارائه دهنده محصولات نظارت تصویری است. نوع دوم دوربین های مداربسته از نظر نحوه ی اتصال دوربین مداربسته بی سیم ( وایفای ) است .

دوربین های با سیم دارای نقطه ضعف هایی هستند که در ادامه به آن می پردازیم . از دیگر نقاط ضعف آنها میتوان به برخورد کاهش قدرت این سیگنالها در برخورد با مکانهایی که دیوار در آن محیط زیاد است (به خصوص دیوارهای بتونی) اشاره کرد. در همین جا میتوان فهمید که با توجه به این سازوکار، این دوربینها دارای نقاط ضعفی در هنگامی که آب و هوا ابری میباشد (به خصوص در مناطقی که مرطوب میباشد) است. در این مطلب به لزوم نصب دوربین مداربسته در ادارات و سازمان ها پرداخته ایم و نکاتی در خصوص نصب دوربین مداربسته در این مکان ها برای شما بیان می کنیم. برای مثال بعضی از آن ها میتوانند به صورت صوتی برای نوزاد شما لالایی بخوانند و یا در زمان خواب داستان تعریف کنند .

بعضی از دوربین های کودک دارای سنسور دما و رطوبت نیز می باشند که در نزدیکی تخت کودک قرار می گیرد ، بعضی از انواع دیگر نیز هستند که میتوانند حرکت و صدا را تشخیص دهند . یکی دیگر از کاربردهای این دوربین ها را باید کاربردهای صنعتی آن ها بدانیم. دوربین های مدار بسته دید در شب کم برد و ارزان قیمت : همانطور که از نام آن مشخص است این نوع از دوربین مدار بسته دید در شب از هزینه کمتری برخوردار هستند به عبارتی ویژگی های محدود و کیفیت و برد پایین برکاهش قیمت دوربین مدار بسته دید در شب در این نوع از دوربین ها موثر بوده است. در فضاهای بزرگ هزینه ی سیم کشی و نصب این دوربین ها بالا می رود . دومین ایرادی که می توان از آن ها گرفت به صرفه نبودن آن از نظر اقتصادی برای فضاهای بزرگ است . برای خرید بهترین و اقتصادی ترین دوربین مداربسته پلاک خوان می توانید به وبسایت دوربین استور مراجعه نمایید .

برای مشاهده ی انواع دوربین مداربسته ضد آب در فروشگاه دوربین استور می توانید به دسته بندی مربوط به دوربین مداربسته ضد آب از منوی بالای سایت مراجعه نمایید . نوع دیگری از دوربین های مداربسته که می توان نام برد ، دوربین مداربسته لامپی است . با این توضیحات در مورد برد ارسالی این دوربینها نمیتوان متراژ دقیقی ارائه کرد. دوربین های پلاک خوان این قابلیت را دارند که در مکان هایی که دارای راه بند هستند ( مانند مجتمع ها و ادارات ) پلاک خودروی در حال نزدیک شدن را شناسایی و در صورت بودن آن خودرو در لیست سفید ، راه بند به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به حضور نگهبان باز شود و خودروی مورد نظر عبور کند .

دلیل بصرفه بودن هم در این مورد هست که نیاز به کابل کشی ، دستگاه ، هارد و … این دسته از دوربین ها به خاطر شکل گلوله مانندشان بولت (Bullet) نامیده می شوند. بلوزلبلوک توپیابلیت جام جهانیبلیت قطاربلیت هواپیمابلیچبمب کریپتوبن شیبا سواپبن کینگزلیبناییبنتبند پروتکلبنفیدابنفیکابنکوربِنکیبهادر زمانیبهاربهار قاسمیبهارک صالح نیابهاره افشاریبهاره رهنمابهاره کیان افشاربهتاش صناعی هابهترین SteelSeriesبهترین آش شله قلمکاربهترین آنلاین شاپ های اینستاگرامبهترین آنلاین شاپ های لباس اینستاگرامبهترین آهنگ های گروه بی تی اسبهترین آی پدبهترین اپلیکیشن هابهترین اسپیکربهترین اسپیکر Edifierبهترین اسپیکر ادیفایربهترین اسپیکر انکربهترین اسپیکر اوریکوبهترین اسپیکر جی بی البهترین اسپیکر سونوسبهترین اسپیکر مکسیدربهترین اسپیکر میکرولببهترین اسکر برادربهترین اسکر کداکبهترین اسکنربهترین اسکنر HPبهترین اسکنر اپسونبهترین اسکنر اچ پیبهترین اسکنر ای ویژنبهترین اسکنر کاننبهترین اقامتگاه بوم گردی ایرانبهترین اقامتگاه بوم گردی پارسیانبهترین اقامتگاه بوم گردی قشمبهترین اقامتگاه بوم گردی کیشبهترین اقامتگاه بوم گردی هرمزبهترین اقامتگاه شمال ایرانبهترین اقامتگاه های اصفهانبهترین اقامتگاه های ایرانبهترین اقامتگاه های بوم گردی اردبیلبهترین اقامتگاه های بوم گردی اصفهانبهترین اقامتگاه های بوم گردی ایرانبهترین اقامتگاه های بوم گردی تهرانبهترین اقامتگاه های بوم گردی زاهدانبهترین اقامتگاه های بوم گردی سیستان و بلوچستانبهترین اقامتگاه های بوم گردی شمالبهترین اقامتگاه های بوم گردی شیرازبهترین اقامتگاه های بوم گردی مریوانبهترین اقامتگاه های جنوب ایرانبهترین اقامتگاه های شرق ایرانبهترین اقامتگاه های شمال ایرانبهترین اقامتگاه های غرب ایرانبهترین اقامتگاه های کویری در ایرانبهترین ایرپادبهترین ایرپاد سامسونگبهترین ایرپاد شیائومیبهترین بازیسازهای جهانبهترین بازیکن اروپابهترین بازیکن جهانبهترین بازیکنان تاریخ NBAبهترین بازیکنان جوانبهترین بازیگر نقش اول زنبهترین بازیگر نقش اول مردبهترین بازیگر نقش مکمل زنبهترین بازیگر نقش مکمل مردبهترین بازیگرانبهترین بازیهای 2022بهترین بردهابهترین برندهای لپ تاپبهترین پادکست فارسی پادکست چنلبی و بیپلاسبهترین پادکست های فارسیبهترین پادکستهای با موضوع کسب و کاربهترین پاور بانک ای دیتابهترین پاور بانک سیلیکون پاوربهترین پاور بانک شیائومیبهترین پاور بانک کلومنبهترین پرینتربهترین پرینتر برادربهترین پرینتر سامسونگبهترین پرینتر کداکبهترین پیج های اینستاگرامبهترین پیج های فروش لباس اینستاگرامبهترین تبلتبهترین تبلت اپلبهترین تبلت ال جیبهترین تبلت سامسونگبهترین تبلت لنووبهترین تبلت مایکروسافتبهترین تبلت هواویبهترین توکن های هواداریبهترین خطوط حملهبهترین خیابان های تهران برای زندگیبهترین خیابان های تهران برای سکونتبهترین خیابان های تهران برای کسب و کاربهترین دزدگیر Silexبهترین دزدگیر اماکنبهترین دزدگیر اماکن سایلکسبهترین دستگاه گنج یاببهترین دسته بازی بی سیمبهترین دوچرخه های آمریکابهترین دوربین مدار بستهبهترین ردیاب خودروبهترین ردیاب خودرو در ایرانبهترین رستوران های رامسربهترین رستوران های لبنانیبهترین روانشناسان تهرانبهترین روغن خوراکیبهترین ساعت هوشمندبهترین سایت خرید از آمازونبهترین شیرینی فروشی های تهرانبهترین عطر فروشی تهرانبهترین فروشگاه آنلاین خرید قهوهبهترین فروشگاه های آنلاین خرید کاغذ دیواریبهترین فلشبهترین فلش 2021بهترین فلش Patriotبهترین فلش اپیسربهترین فلش اچ پیبهترین فلش ایکس انرژیبهترین فلش سن دیسکبهترین فلش سیلیکون پاوربهترین فلش مموریبهترین فلش وریتیبهترین فیلمبهترین فیلم های تاریخ سینمابهترین فیلم های سینمای ایرانبهترین قنادی های تهرانبهترین کارت حافظهبهترین کارت حافظه سامسونگبهترین کارت حافظه سونیبهترین کارت حافظه سیلیکون پاوربهترین کارخانههای فرش ایرانبهترین کارگردانبهترین کارواش اتوماتیک تهرانبهترین کارواش های تهرانبهترین کافه های تهرانبهترین کلینیکهای روانشناسی در تهرانبهترین کولر آبیبهترین کولر آبی ایرانبهترین کولر آبی پرتابلبهترین کولر گازیبهترین کولر گازی هایسنسبهترین کولرگازیبهترین کولرهای آبی بازار ایرانبهترین کولرهای گازی بازار ایرانبهترین کیبوردبهترین کیبورد استیل سریزبهترین کیبورد بی سیمبهترین کیبورد ریزربهترین کیبورد گیمینگبهترین کیبورد لپ تاپبهترین گلزنان بوندسلیگابهترین گلزنان تاریخ فوتبالبهترین گلزنان سری آبهترین گلزنان لالیگابهترین گلزنان لیگ اروپابهترین گلزنان لیگ برتر انگلیسبهترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپابهترین گلزنان یوروبهترین گوشی اچ تی سیبهترین گوشی ایسوسبهترین گوشی شیائومیبهترین گوشی لنووبهترین گوشی نوکیابهترین گوشی های ارزان شیائومیبهترین گوشی های ارزان قیمتبهترین گوشی های ارزان قیمت 2022بهترین گوشی های دنیابهترین گوشی های سامسونگبهترین لوازم خانگی ایرانیبهترین لیگ های جهانبهترین ماشین اصلاح مک استایلربهترین مانیتور ASUSبهترین مانیتور ایسوسبهترین مانیتور ایکس ویژنبهترین مانیتور سام الکترونیکبهترین مانیتور گیگابایتبهترین ماوسبهترین ماوس استیل سریزبهترین ماوس ای فورتکبهترین ماوس با سیمبهترین ماوس بی سیمبهترین ماوس سادیتابهترین ماوس فراسوبهترین ماوس کینگ استاربهترین ماوس ماوس لنووبهترین محله های تهران برای زندگیبهترین محله های تهران برای سکونتبهترین مراکز خرید طلا و جواهر در تهرانبهترین مراکز خرید کیف و کفش تهرانبهترین مربی جهانبهترین مربی سال لیگ NBAبهترین مشاور خانواده در تهرانبهترین منطقه تهران برلی زندگیبهترین موبایل اچ تی سیبهترین موبایل شیائومیبهترین موبایل نوکیابهترین مودمبهترین مودم tendaبهترین مودم تندابهترین مودم هابهترین هارد اکسترنالبهترین هارد اکسترنال ای دیتابهترین هارد اکسترنال سامسونگبهترین هتل های اصفهانبهترین هتل های تهرانبهترین هتل های لوکس تهرانبهترین هتل های مشهدبهترین هتل های مشهد نزدیک به حرمبهترین هدستبهترین هدفونبهترین هدفون Beyerdynamicبهترین هدفون استیل سریزبهترین هدفون ای کی جیبهترین هدفون ایسوسبهترین هدفون با سیمبهترین هدفون بی سیمبهترین هدفون بیتسبهترین هدفون بیرداینامیکبهترین هدفون سنهایزربهترین هدفون سودوبهترین هدفون فیلیپسبهترین هدفون کریتیوبهترین هدفون کینگستونبهترین هدفون گیمینگبهترین هدفون لنووبهترین هدفون وان موربهترین و ترسناک ترین اتاق فرار تهرانبهترین یو پی اسبهداد باباییبهداشت دندانبهداشت روانیبهداشت سگبهداشت و سلامتبهرام ابراهیمیبهرام افشاریبهرام بدخشانیبهرام بهرامیانبهرام بیضاییبهرام توکلیبهرام دهقانبهرام دهقانیبهرام رادانبهرام سارنگبهرام سعیدیبهرنگ علویبهروز افخمیبهروز شعیبیبهروز صفاریانبهروز معاونیانبهروز وثوقیبهزاد آقابیگیبهزاد اتابکیبهزاد جوانبخشبهزاد خداویسیبهزاد دورانیبهزاد عبدیبهزاد فراهانیبهزاد محمدیبهشاد شریفیانبهشت کودکانبهشت گمشدهبهمن اردلانبهمن فرمان آرابهمن فریادرسبهمن قبادیبهمن گودرزیبهمن مفیدبهناز توکلیبهناز جعفریبهناز نازیبهنام ابطحیبهنام ابوالقاسمبهنام بانیبهنام تشکربهنام علمشاهیبهنوش بختیاریبهنوش طباطباییبواویشتابوبا نتورکبودیسمبورابوردوبورس ابزار و یراق آلاتبورس ابزار و یراق آلات تهرانبورس پارچه و پردهبورس پارچه و پرده در تهرانبورس خرید ادکلن در تهرانبورس خرید ادکلن و عطربورس خرید پلاستیکبورس خرید سیسمونی و اسباب بازیبورس خرید طلا و جواهر در تهرانبورس خرید کامپیوتر و موبایلبورس خرید کت و شلوار تهرانبورس خرید کیف و کفشبورس خرید کیف و کفش تهرانبورس خرید لباس مجلسی در تهرانبورس خرید لوازم خانگیبورس خرید لوازم ورزشی در تهرانبورس خرید لوستربورس خرید لوستر و روشنایی در تهرانبورس خرید مبل در تهرانبورس خرید محصولات سوپرمارکتی تهرانبورس فروش فرش تهرانبورس فروش لوازم باغبانیبورس فروش لوازم باغبانی در اصفهانبورس کالای خاصبورس لوازم باغبانیبورس لوازم خانگی سه راه امین حضوربوریس اسپاسکیبوکاجونیورزبولداگبولداگ فرانسویبولدوزربولونیابومبوم شیبابوم نقاشیبونس فایننس گاورننسبونگ جون هوبویان کرکیچبی بی کرمبی تفاوتی انسانهابی فراستبیبی اسپیس فلوکیبیبی دوج اینوبیبی دیفیدوبیبی کیکبیبیسواپبیت ایمنبیت بال ترژربیت پاندابیت پینبیت تورنتبیت دائوبیت رایزبیت شیبابیت شیرزبیت فلایربیت فینکسبیت کنبیت کوینبیت کوین اچ دیبیت کوین اس ویبیت کوین استاندارد هش ریت توکنبیت کوین تاکبیت کوین دیاموندبیت کوین کشبیت کوین گلدبیت گرندبیت هامببیت ویرابیتا بادرانبیتا فرهیبیتا منصوریبیتاینفوچارتزبیتبوکبیتسبیتمکسبیتمکس توکنبیتیریومبیرداینامیکبیریکبیژن اشتریبیژن امکانیانبیژن بنفشه خواهبیژن کامکاربیسبالبیشترین برد متوالیبیشترین پاس گلبیشترین فالووربیشترین فالوور در اینستاگرامبیشعوریبیکگسبیگ وانبیگلبیل بلچکبیل راسلبیل شنکلیبیل مکانیکیبیل والتنبیلبوردبیلیزارد نتورکبیماریهای رودهبیندیشید و ثروتمند شویدبیهویت شدن انسانبیورن بورگبیوک میرزاییبیوگرافیبیوگرافی فرشاد سایلنتبیوگرافی گروه بی تی اسبیولپائولو دیبالاپائولو روبرتو فالکائوپائولو روسیپائولو کوئيلوپائولو گوئرروپائولو مالدینیپابلو آنجلسپاپولوسپاپیس سیسهپاتریس اوراپاتریشیا آرکتپاتریک امبوماپاتریک کلایورتپاتریک ویراپادفرهنگپادکست انگیزشیپادکست توسعه فردیپادکست چنلبی و بیپلاسپادکست فارسی داستان واقعیپادکستهای فارسی کسب و کارپارابولیکپارتیزانپارس بیتپارس لنزپارسا بیاتپارسا پیروزفرپارسا حسندختپارسیا شکوریپارسیان ارزپارسیکپارک جی سونگپارکینگپارماپاریس سنت ژرمنپازلپاس تهرانپاس گلپاسپورت ایرانپاسپورت معتبرپاستلپاستیل تولدپاشا جمالیپاک کردن راه پلهپاک کنپاک کننده آرایشپاکستانپاکنویسپاکو خنتوپال پیرسپالتپالت نقاشیپالت هایلایترپالی گانپاناتینایکوسپانته آ بهرامپانته آ پناهی هاپانته آ سیروسپاندوپاندی ایکسپاندیکسپاننکاپانیذ زنگنهپاو گسولپاور بانک 10000 میلی آمپر راو پاور RP-PB186پاور بانک 10000 میلی آمپر راو پاور RP-PB194پاور بانک 10000 میلی آمپر راو پاور RP-PB197پاور بانک 10500 میلی آمپر راو پاور RP-PB044پاور بانک 20000 میلی آمپر راو پاور RP-PB172پاور بانک ADATAپاور بانک Baseusپاور بانک Energizerپاور بانک Hocoپاور بانک Kolumanپاور بانک RAVPowerپاور بانک Remaxپاور بانک Silicon Powerپاور بانک Xiaomiپاور بانک انرجایزرپاور بانک انرجایزر UE10025QCپاور بانک انرجایزر UE10052پاور بانک انرجایزر UE10054پاور بانک انرجایزر UE20010پاور بانک انرجایزر UE20058پاور بانک ای دیتاپاور بانک ای دیتا P10050Vپاور بانک ای دیتا P12500Dپاور بانک ای دیتا P20000Dپاور بانک ای دیتا PT100پاور بانک ای دیتا S10000پاور بانک باسئوسپاور بانک باسئوس Adaman Metal PPIMDA-A09پاور بانک باسئوس Adaman PPADMC30پاور بانک باسئوس BS-20KP202پاور بانک باسئوس Mulight BS-20KP202پاور بانک باسئوس PPALL-LG01پاور بانک تسکوپاور بانک تسکو TP 845پاور بانک تسکو TP 878پاور بانک راو پاورپاور بانک راوپاورپاور بانک ریمکسپاور بانک ریمکس RPP-135پاور بانک ریمکس RPP-151پاور بانک ریمکس RPP-153پاور بانک ریمکس RPP-206پاور بانک ریمکس Vanguard RP-V20پاور بانک سیلیکون پاورپاور بانک سیلیکون پاور C20QCپاور بانک سیلیکون پاور GP10پاور بانک سیلیکون پاور GS28پاور بانک سیلیکون پاور QP15پاور بانک سیلیکون پاور S200پاور بانک شیائومیپاور بانک شیائومی Mi 2C PLM06ZM 20000mAhپاور بانک شیائومی Mi PLM09ZM 10000mAhپاور بانک شیائومی Mi V2 10000mAhپاور بانک شیائومی Mi WPB15ZM 10000mAhپاور بانک شیائومی Redmi PB200LZM 20000mAhپاور بانک کلومنپاور بانک کلومن KP-140پاور بانک کلومن KP-200پاور بانک کلومن KP-320پاور بانک کلومن KP-345پاور بانک هوکوپاور بانک هوکو B20Aپاور بانک هوکو J45پاور بانک هوکو J72پاور بانک هوکو J80Aپاور بانک هوکو Q2Aپاور پولپاور فورواردپاوربانکپاوربانک Kolumanپاوربانک RAVPowerپاوربانک Remaxپاوربانک Xiaomiپاوربانک انکرپاوربانک انکر A1215پاوربانک انکر A1223پاوربانک انکر A1266پاوربانک انکر A1363پاوربانک انکر B1275پاوربانک باسئوسپاوربانک تسکوپاوربانک راو پاورپاوربانک کلومنپاول ندودپای طلاییپایه بومپایه نقاشیپپ گواردیولاپپه ریناپت جنینگزپت رایلیپتر چکپتریک یوئینگپخش زندهپخش زنده مسابقات فوتبالپد بهداشتی سگپد عرق گیرپدر پولدار پدر بی پولپدر خواندهپدرام بهزادی فرپدرام درخشانیپدرام شریفیپدرو پائولتاپدرو پترونهپدریپذیرش 24پذیرش24پر گل ترین بازی هاپرافتخارترین باشگاه هاپرایس اکشنپرایم ویدئوپرایمرپربن الکیائر لارسنپرپچوال پروتکلپرتقالپرخوریپردرآمدترین ورزشکارانپردیس احمدیهپرسپولیس-استقلالپرستار سالمند در منزلپرستو صالحیپرشینپرفکت مانیپرفکت هت تریکپرکاریپرلینپرندگانپرندهپرهام وفاییپرو ویتامینپرواز همایپروانه ساختپروانه معصومیپروپیپروتکل CUEپروتکل اثبات حضورپروتکل انتقال تترپروتکل اوکیپروتکل بیمهپروتکل فلوپروتکل کالاتاپروتکل گلیچپروتکل موباکسپروتکل میمبل ویمبلپروتکل هارمونیپروتونپروجکت کوینپرورش سگپروژه گلکسیپرومتئوسپرویز آبنارپرویز پرستوییپرویز پورحسینیپرویز سیاهدشتیپرویز شهبازیپرویز شیخ طادیپرویز صیادپرویز فنی زادهپرویز مشکاتیانپرویز یاحقیپروین دخت یزدانیانپروین سلیمانیپروین میکدهپری امیرحمزهپری ملکیپریز برق هوشمند دی لینک DSP-W215پریز هوشمند اورویبو B25EUپریسا بخت آورپریسا گلدوستپریسا هاشم پورپریسرجپریمپریناز ایزدیارپرینترپرینتر brotherپرینتر canonپرینتر Epsonپرینتر HPپرینتر kodakپرینتر lexmarkپرینتر samsungپرینتر اپسونپرینتر اچ پیپرینتر ای ویژنپرینتر برادرپرینتر جوهر افشان HPپرینتر جوهرافشان اپسونپرینتر جوهرافشان کاننپرینتر چندکاره اپسونپرینتر رنگی کاننپرینتر سامسونگپرینتر سوزنی اپسونپرینتر کاننپرینتر کداکپرینتر لکسمارکپرینتر لیزری HPپرینتر لیزری اپسونپرینتر لیزری کاننپرینتر همه کاره HPپرینتر همه کاره اچ پیپریودپریوش نظریهپزشک آنلاینپزشکیپزشکی مدرنپژمان بازغیپژمان جمشیدیپژمان حدادیپستانکپستانک ایرانیپستانک خارجیپسر طلاییپشنگ کامکارپکس گلدپکسوس استانداردپکیج تولدپکیج خانه هوشمند دی لینک DL-108-KTپگاه آهنگرانیپل اسکولزپل برایتنرپل بلاکچینپل پوگباپل طبیعتپل گاسکویینپل نیومنپلاتین کوینپلاستیک فروشی آنلاینپلاستیک فروشی عمدهپلاسمای اتریومپلتفرم سوایپپلهپلوتارکپلی آف NBAپلی استیشن 4پلی استیشن 5پلی دَپپلی مثپلیاستیشنپلیاستیشن 4پلیاستیشن 5پلیس 110پمپ آب شیائومیپمپ باد هوشمند شیائومیپنپن استم سلپن پوست چربپن ضدجوشپن مخصوص پوست خشک و حساسپنالتیپنالتی پاننکاپنالتی چیپپنج زبان عشقپنککپنکیکپنکیک سواپپنیارولپه پهپهلویپودر فیکساتورپودر لباسشوییپودر لباسشویی دستیپودلپوران درخشندهپوراندخت مهیمنپورتلند تریل بلیزرزپورتوپوریا پورسرخپوریا حیدریپوریا رحیمی سامپوزیدون نتورکپوستپوست خشکپوست و موپوشاک کودکپوشاک نوزادپوشال پرندهپوشال چوبیپوشال کاغذیپوشک بچهپوکرپولاد کیمیاییپولارپولکا استارترپولکاداتپولکادامینپولکارِیرپولکاسواپپولکرپولونیکسپولی پلیپولیگانپوماپونه حاج محمدیپونه عاشورپورپوهانگ استیلرزپویا صالحیپویا کرمیپویا مهدوی زادهپوینت گاردپی نتورکپیام احمدی نیاپیام جهانمانیپیام دهکردیپیام عزیزیپیام یزدانیپیت سمپراسپیت مرویچپیتر استریکلندپیتر اشمایکلپیتر بروگلپیتر شیلتونپیترو آناستازیپیتسبرگ استیلرزپیج های لباس اینستاگرامپیر وومهپیراهن فوتبالپیرکوینپیریپیش بینی قیمتپیشبینی آیندهپیشرفت شغلیپیشگیری از سرقت خودروپیشگیری از سرقت خودرو، موتورسیکلت و دوچرخهپیشگیری از سرقت دوچرخهپیشگیری ازسرقت موتورسیکلتپیشگیری و بیماریهاپیشنهاد اولیه بازیپیشنهاد اولیه سهامپیکسل مونپیلاتسپیلاتس و شادیپیلارپیمان جزینیپیمان خاکسارپیمان سلطانیپیمان شادمان فرپیمان فاطمیپیمان قاسم خانیپیمان قدیمیپیمان معادیپیمان یزدانیانتئو ولکاتتئودورس زاگوراکیستاپ شاپتاثیر پیلاتس بر اعتماد به نفستاثیر شبکهتاثیرات موسیقیتاچ پنل خانه هوشمند اورویبو MixPad Miniتاد فیلیپستارتار دندانتاریخ آزمون آیلتستاریخ عرضه گوشی سامسونگ Galaxy M33 5Gتاریخچه استخرتاریخچه اسنوکرتاریخچه اوپن فرانسهتاریخچه بارسلوناتاریخچه بیسبالتاریخچه پاری سن ژرمنتاریخچه پزشکیتاریخچه تنیستاریخچه فرشتاریخچه فرش ایرانتاریخچه فرمول یکتاریخچه فوتبال آمریکاییتاریخچه گلفتاریخچه لپ تاپتاریخچه لیگ NBAتاریخچه موتوجی پیتاریخچه نقاشیتاریخچه هاکی روی یختاریخچه ویمبلدونتاریخچه یوروتاسیسات الکتریکیتاسیسات مکانیکیتاکسی 360تاکسی آنلاینتاکسی اینترنتیتالار مشاهیر بسکتبالتالار مشاهیر لیگ برتر انگلیستام بریدیتام هنکستام هوپرتامیتاندر توکنتای چیتایگر کینگتایم نیو بانکتایمر زنگ دار باسئوس ACDJS-01تبدیلتبلتتبلت appleتبلت Huaweiتبلت lenovoتبلت LGتبلت samsungتبلت اپلتبلت ال جیتبلت سامسونگتبلت لنووتبلت مایکروسافتتبلت هواویتبلیغات دیجیتالتپتپ روتتپسیتپه خاموشتت بازتتاتتا کوینتترتتر ایرانتتر محافظت شدهتجهیزات ایسوستجهیزات پزشکیتجهیزات تشخیصیتجهیزات خانه هوشمندتجهیزات خانه هوشمند اورویبوتجهیزات خانه هوشمند بیسوستجهیزات خانه هوشمند دی لینکتجهیزات خانه هوشمند شیائومیتجهیزات شناتجهیزات ضروری سالمندانتحصیل در آلمانتحصیل در سوئدتحلیل تکنیکالتحمل گسل بیزانستخت خوابتختخواب سگتختخواب گربهتختخوابت را مرتب کنتخته نردتخریب ساختمانتخصص های پزشکیتخفیف فروش کالاتراترا بانک بانگ پاسارگاردترا ویرچوا کالکتترا یو اس دیتراستتراست والتتراشتراکنشتراکنش اتریومتراکنش محافظت شدهترانه علیدوستیتراولاترایانوس دلاسترایبترد لانارکترژر دائوترکیهترلان پروانهترموستات خانه هوشمند اورویبو T10W1ترموستات هوشمندترنچسترنم کرمانیانترونترون لینکترونیکسترویتریپل دابلتریدتریدینگ ویوتریسی مک گریدیتریفون ایوانوفتزئین آکواریومتزوستزول مارکتتستر جریان نشتی برق شیائومیتستر هوشمند کیفیت آب شیائومیتسکوتسلاتصرف عدوانیتصفیه آکواریومتصویربرداری عروسیتعادلتعذیهتغذیهتغذیه سگتغذیه گربهتغذیه ماهیتغذیه و رژیمتغذیه و سلامتیتغییر کاربری زمینتفاله قهوهتفاوت عطر اصل با تقلبیتفریحتفنگ چسب حرارتیتقویت حافظهتقویت خلق و خوتقویت هوشتقویم ارزهای دیجیتالتقویم مسابقات جام جهانیتقویم مسابقات جام جهانی 2022تقی علیقلی زادهتکنیک نقاشیتکنیک های نقاشیتلفن همراهتلکتابتلکوینتلما ریترتلمبه دوچرخهتلمو زاراتله کابینتلورتمثیلتمیز کردن راه پلهتمیز کردن راه پله سنگیتمیز کردن مبلتن کوینتناسب اندامتناسب اندام پس از زایمانتندرمینتتنستتنشیتنقلاتتنکابنتنکستنکینگتنگه ابوقریبتهسیگارتهمورس پورناظریتهمینه بهرامتهمینه میلانیتهورس پورناظریتوالت خرگوشتوپ بسکتبالتوپ تنیستوپ طلاتوپ فوتبالتوپ فوتسالتوتسیتور استانبولتور مسافرتیتوران مهرزادتورج اصلانیتورج منصوریتورنادو کشتورنتو رپترزتورنمنت پلی این لیگ NBAتورینوتوسعه فردیتوسکاسراتوشیباتوکتوکنتوکن ACMتوکن ADCتوکن ADKتوکن AEتوکن AIONتوکن ALBTتوکن ALCXتوکن ALPACAتوکن ALPHAتوکن ALTتوکن AMBتوکن ANCتوکن ARNXتوکن ARRRتوکن ARVتوکن ASDتوکن ASTتوکن ASTROتوکن ATLASتوکن AUTOتوکن AVAتوکن AXISتوکن BABYDOGEINUتوکن BADGERتوکن BANDتوکن BARتوکن BCOINتوکن BCPTتوکن BELتوکن BFCتوکن BHDتوکن BITتوکن BLOKتوکن BLTتوکن BLZتوکن BMONتوکن BNTتوکن BONDتوکن BONEتوکن BOSONتوکن BPAYتوکن BTCSTتوکن BTRSتوکن BTRSTتوکن BZZتوکن C98توکن CCXXتوکن CDTتوکن CEEKتوکن CHSBتوکن CMTتوکن COCOSتوکن CREتوکن CROتوکن CSPRتوکن CSSتوکن CTCتوکن CTCNتوکن CVNتوکن CXPADتوکن DAGتوکن DATAتوکن DCNتوکن DFIتوکن DNTتوکن DOCKتوکن DORAتوکن DOTAتوکن DYNAتوکن EDGتوکن ELFتوکن EMتوکن ENGتوکن ERC20توکن EVERETHتوکن EVXتوکن FARMتوکن FIDAتوکن FLGتوکن FLMتوکن FLOKIتوکن FLUXتوکن FORتوکن FOXتوکن FTXتوکن FXتوکن FXSتوکن GECتوکن GRMتوکن GRSتوکن GRVتوکن GRXتوکن GTOتوکن GVTتوکن GXCتوکن HEROتوکن ICPتوکن INSTتوکن IONCتوکن IOTXتوکن ISPتوکن KEANUتوکن KEEPتوکن KEYتوکن KIBAتوکن KINتوکن KIROتوکن KODIتوکن LATتوکن LGSتوکن LOOMتوکن LQTYتوکن LUCKYPIGتوکن LUNتوکن LUXتوکن LYXEتوکن MASKتوکن MBCتوکن MFTتوکن MINIKISHUتوکن MLNتوکن MOBIتوکن NASتوکن NAVتوکن NEBLتوکن nftتوکن NFTDتوکن NIIتوکن OCEANتوکن OGOتوکن OMIتوکن ORKتوکن OSMتوکن PBRتوکن PDOGتوکن PERLتوکن PETSتوکن PHBتوکن PINGتوکن PMEERتوکن PNTتوکن POEتوکن POLYتوکن Powerتوکن PPTتوکن PRJتوکن PWARتوکن QKCتوکن QQQتوکن RACAتوکن RAINBOWتوکن REPتوکن RLYتوکن RYOSHIتوکن SAITAMAتوکن SAMOتوکن SANDتوکن SFPتوکن SKILLتوکن SLPتوکن SNGLSتوکن SPOOKYSHIBAتوکن STARLتوکن STMXتوکن SYSتوکن TLMتوکن TNBتوکن TORNتوکن TPAYتوکن TROYتوکن TRUتوکن TWتوکن TWTتوکن TYPEتوکن UBTتوکن UDOتوکن UNFIتوکن URUSتوکن VBNBتوکن VEEتوکن VIAتوکن VIBتوکن VRAتوکن VTHOتوکن WANتوکن WOLVERINUتوکن WPRتوکن WRXتوکن WSGتوکن XECتوکن XEDتوکن XHTتوکن XIASIتوکن XPRتوکن XVSتوکن XWCتوکن YGGتوکن YLDتوکن ZLWتوکن ZNNتوکن ZOOتوکن ZRXتوکن آث میلانتوکن آدیوزتوکن آرویوتوکن اوررایزتوکن اوکیتوکن بسته بندی شدهتوکن حاکمیتیتوکن رزتوکن رنتوکن سوزیتوکن شیبا اینوتوکن صرافی هات بیتتوکن غیر قابل تعویضتوکن فگتوکن کروتوکن کوکوینتوکن کوییکتوکن کیف پول تراستتوکن کیکتوکن مونتاتوکن همسترتوکن هواداریتوکن هواداری آث میلانتوکن هواداری آرسنالتوکن هواداری اینترمیلانتوکن هواداری باشگاه آس رمتوکن هواداری باشگاه فلامیتگوتوکن هواداری باشگاه یوونتوستوکن هواداری تیم لاتزیوتوکن هواداری منچسترسیتیتوکن هواداری والنسیاتوکن هواداری یو اف سیتوکن وابستهتوکنهای امنیتیتوکنومیکتوکو توکنتولدتولد پسر بچهتولد مادرتولید روغن خوراکیتولید کننده فرش دستباف در ایرانتوماس ادیسونتوماس انکونوتوماس برولینتوماس توخلتوماس مولرتوماس هسلرتومو چینتون کوینتونرتونر پاک کننده و مرطوب کنندهتونر پاکسازی کننده صورتتونر پوست چربتونی پارکرتونی پولسترتونی شوماخرتونی کروستونیکتیاگو آلکانتاراتیاگو سیلواتیبو کورتواتیرچه پیشتنیده چیست؟

دوربین های پلاک خوان دارای یک نرم افزار داخلی برای شناسایی و ضبط پلاک خودرو ها حتی در هنگام حرکت هستند . این دوربین ها می توانند حرکت خودروها را از مسافت های دور حتی در سرعت های بالا و نور آزاردهنده چراغ خودرو ثبت کنند . برای پیشگیری از چنین عملی بهتر است آن را در ارتفاع و دور از دسترس نصب شوند. از طرفی شما هر گونه سوالی داشتید می توانید زیر هم مقاله سوالتان را مطرح کنید، خوشحال می شوم مشکلات شما را در زمینه دوربین های مداربسته حل کنم. همچنان می توانید دوربین مداربسته گردان خانگی را از کارپیما تهیه کنید. یک سری ویژگی های خاص دیگر نیز هست که بعضی از دوربین های اتاق کودک دارند . یکی دیگر از کاربرد های دوربین مداربسته پلاک خوان استفاده در پارکینگ های عمومی است . دوربین های پلاک خوان از آن دسته دوربین هایی هستند که برای یک کار خاص طراحی شده اند . در سیستم نصب دوربین مدار بسته با تغذیه مجزا برای هر یک از دوربینها یک منبع تغذیه مجزا در نظر گرفته میشود. این دسته از دوربینها ی مدار بسته برای محیطهای خارجی طراحی شدهاند. تا چند سال پیش مردم از دوربین های مداربسته انالوگ استفاده میکردند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی خواست مردم استفاده از دوربین های مداربسته آی پی است.

برای راه اندازی دوربین های تحت شبکه یا همان آی پی باید حتما در محل نصب دوربین یک مودم اینترنت باشد تا دوربین را به آن متصل کنیم تا بتوانیم از طریق موبایل به آن متصل شویم و تصاویر مربوطه را مشاهده کنیم . برای تشخیص کیفیت در دوربین مدار بسته تحت شبکه از واحد پیکسل استفاده می شود. اگر بخواهیم به ویژگیهای دوربین مدار بسته با دستگاه مرکزی اشاره کنیم، باید گفت این دوربینها به صورت بیسیم به یک دستگاه مرکزی بیسیم متصل میشوند و منبع ذخیره سازی آنها یک هارد میباشد که درون دستگاه مرکزی بیسیم قرار دارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار