دریچه زیر فن کویل فروش آنلاین،تلفنی و حضوری دریچه زیر فن کویل در تهویه مارکت

حالت پیچ مخفی اغلب نتیجه ی زیباتری دارد و به روش اول ترجیح داده می شود. اما در دیچه های لولایی محدودیت هایی برای نصب وجود دارد و فقط به صورت پیچ از رو قابل نصب هستند. در نتیجه، در اکثر موارد برای نصب کردن دریچه های بازدید زیر فن کویل از روش پیچ از رو استفاده می شود.

دریچه گرد

پروفیل فریم دریچه زیر فن کویل باید نیم سانت از هر سمت کوچکتر از اندازه حفره مورد نظر باشد. رنگ پودری الکتروستاتیک رو روی تمام سطوح دریچه زیر فن کویل پاشیده و این محصول را درون کوره قرار می دهیم و در اصطلاح دریچه زیر فن کویل پخته می شود . رنگ پودری الکتروستاتیک روی تمام سطوح داخلی و خارجی دریچه زیر فن کویل ماشیده می شود و محصل درون کوره قرار میگیرد تا در اصطلاح پخته شود .

گروه صنعتی عباس نژاد از برترین تولیدکنندگان انواع دمپرهای کنترلی هوا، دمپر ضد آتش و دمپر ضد انفجار با استانداردهای جهانی محسوب می‌شود. دمپرها در کنترل هدایت هوا، تنظیم مقدار هوای عبوری، بالانس کردن سیستم کانال‌کشی و بوجود آوردن محیطی امن در زمان آتش‌سوزی نقشه عمده‌ای بر عهده دارند. در طراحی‌های دقیق و مهندسی استفاده از انواع دمپرهای هوا در سیستم کانال‌کشی امری اجتناب‌ناپذیر است. موسسه فنی سرین هود با تکیه بر خلاقیت و تجربه اعضایی متعهد و مجرب در جهت تامین نیازهای تهویه ای اشپزخانه های صنعتی و مراکز تهیه ی غذا و رستوران ها فعالیت خود را اغاز نموده .

فرق بین فن کویل و داکت اسپلیت چیه؟

تهویه مطبوع عبارت است از کنترل میزان دما، رطوبت، پاکیزگی و دریچه فن کویل توزیع هوا. پورتال جامع مهندسین ایران، با استعانت از خداوند متعال، فعالیت خود را از سال 1395 باهدف در دسترس قرار دادن منابع و خدمات لازم برای مهندسین عزیز آغاز کرده و همواره ارتقاء سطح کیفی را سرلوحه کار خود قرار داده که شامل خدمات مهندسی و آموزش های مربوطه، مقاله و…. یکپارچه و غیر قابل تجزیه و مقاوم در برابر رطوبت ،عایق الاستومری لوله ای را به تنها گزینه برای انتخاب عایق جهت لوله کشی های موتورخانه و ساختمانی تبدیل کرده است. طرح زیبایی دارد و شما می توانید از آن در خانه یا ساختمانتان استفاده کنید .

  • ابعاد شیر دسترسی و بازرسی فن کویل ارتباط مستقیمی با ابعاد دستگاه فن کویل دارد.
  • همچنین وزن این محصولات بسیار مناسب بوده و توصیه می شود که نصب و راه اندازی آن را به دست افراد کاربلد در این زمینه بسپارید.
  • تنوع رنگ در دو حالت لولایی و وزنه‌ای نیز در دریچه دسترسی فن کویل وجود دارد.
  • برای ساخت این دریپه زیر فن کویل ابتدا حفره ی مورد نظر را به صورت صفر به صفر اندازه می زنیم .

دریچه زیر فن کویل فروش آنلاین،تلفنی و حضوری دریچه زیر فن کویل در تهویه مارکت

فن کویل (فن کوئل)، دارای یک فن، کویل های گرماساز و سرماساز، فیلتر هوا، شیر(فلکه)، شیر هواگیری می باشد. با روشن شدن فن هوا به داخل کشیده شده و با برخورد به لوله های آب گرم و سرد هوا به بیرون می دمد و محیطی گرم یا سرد فراهم می کند. آب گرم با دیگ بخار و آب سرد با چیلر که در موتورخانه قرار دارند فراهم می شوند و توسط لوله به کویل ها می رسند. برای اینکه بتوان به سیستم فن کویل که گاه در زیر سقف کاذب قرار می گیرد، دسترسی پیدا کرد، دریچه هایی در زیر فن کویل در نظر گرفته شده اند، تا بتوان عملیات تعمیر و نگهداری از فن کویل را راحت تر انجام داد.

که این پلاستیک ساختار پلیمری داشته و از نظر ضربه پذیری و مقاومت در برابر حرارت از ثبات بالایی برخوردار است و به دلیل قابلیت رنگ پذیری خوبی که دارد نیاز به آبکاری ندارد. هنگام نصب باید کلافی که از قوطی نبشی یا سازه ای فلزی است و پایه کار محسوب می شود و فریم روی آن نصب می شود حتما وجود داشته، فریم روی آن گونیا قرار گیرد(صفر به صفر ابعاد کلاف و فریم بر هم منطبق شوند) و گرنه نصب به درستی صورت نمی گیرد و خطر سقوط دریچه بر زمین وجود دارد. از ورقه های استیل ساخته شده اند و مناسب سرویس های بهداشتی و مکان هایی که با اسید و مواد شیمیایی سرو کار دارند هستند.دارای رنگ های مات، براق، رنگی هستند.جز دریچه های دکوراتیو محسوب می شوند. شما میتوانید اطلاعات کامل دریچه فن کوئل پلاستیکی را از اینجا بطور کامل مطالعه کنید.

دریچه بازدید فن کویل پانچی

در صورتی که از انواع مدل های و نحوه نصب و طرز عملکرد و نحوه کار دریچه هوا اطلاعات ندارید میتوانید مقاله جامع آن را از بخش بلاگ میراکالا مطالعه کنید. اما قابلیت اضافه کردن گریل مشبک دریچه های خطی و دریچه سبد تخم مرغی روی آنها وجود دارد. قابل نصب در زیر فن کویل ها به منظور دسترسی به فن کویل و شیر آلات آن جهت تعمیرات و سرویس های دوره ای. در کلیه مکانهایی که در آنها از فن کویل های سقفی و یا کانالی استفاده میشود. سیستم فن کویل با لوله کشی قابل انجام است و نسبت به کانال کشی فضای بسیار کمتری را اشغال می کند .

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار