درآمدزایی عجیب زن و شوهرِ جوان با باغ مردم!

با مطالعه مطالب این بخش و مشاهده محصولات هر یک از دسته بندی های آورده شده، به طور کامل با انواع دوربین مدار بسته آشنایی کامل پیدا کرده و قادر به انتخاب بهترین نوع و بهترین مارک دوربین مداربسته مورد نیاز خودتان خواهید بود، البته، انتخاب یک سیستم مناسب وابستگی بسیار زیاد به بوجه در نظر گرفته شده برای سیستم، شرایط محیطی و کاربری محیط مورد نظارت، و نهایتا اهداف و کاربری های مد نظر از نصب سیستم مداربسته دارد. برای اینکه بتوانید بهترین دوربین مورد نیاز خود را با بهترین قیمت انتخاب کنید می بایست حتما از یک کارشناس کمک بگیرید. میشود و هزینه نصب شامل کابل کشی، نصب فیزیکی دوربین، نصب داکت و فلکسی، تنظیمات دستگاه ضبط تصاویر، تنظیمات خود دوربین و . یکی از مزایای استفاده از دوربین مدار بسته چشم ماهی این است که در یک محیط اداری، تجاری یا مسکونی اگر بخواهید از دوربین عادی استفاده نمایید نیاز به هزینه های متعدد دیگری همچون ترانس، دی وی آر، هارد، سیم کشی، نصب و غیره پیدا می کنید. همانطور که در پاراگراف های قبل نیز ذکر شد ما برای کاهش هزینه ها در پروژه های کوچک و متوسط، بستر کواکسیال را پیشنهاد می دهیم ولی چنانچه هزینه اولویت مهمی برای شما محسوب نمی شود به خاطر مزایای ذکر شده، بستر شبکه پیشنهاد می شود.

برای ضبط تصاویر باید دستگاه ضبط کننده DVR را راه اندازی کنید تا تصاویر را بر روی مانیتور بتوانید ببینید. اما ما کدام را انتخاب کنیم ؟ علاوه بر این پارامترها موارد دیگری نیز در انتخاب دقیق نوع و مدل دوربین موثر میباشند که در مطالب زیر به آنها پرداخته شده است. علاوه بر آن هرچند وقت یکبار باید دوربین مداربسته را بررسی و از آن مراقبت و نگهداری لازم را به عمل آوریم تا عمر آن طولانیتر شود و همچنین بتواند مانیتورینگ مداوم و مستمر را انجام دهد. در مورد DVR یا NVR چونکه در اینها هارد دیسک نصب می شود و باید مصرف برق هارد دیسک را هم در نظر گرفت پی برای DVR یک آداپتور 4 آمپری 12 ولتی بزنید.

دوربین مدار بسته یا سیستم تلویزیونی مداربسته معادل انگلیسی CCTV / Closed Circuit TV میباشد و به مجموعه ای از تجهیزات الکترونیکی و دیجیتال اطلاق میشود که وظیفه تصویر برداری، انتقال تصویر، ذخیره سازی تصاویر فیلمبرداری شده، و نهایتا پردازش و مدیریت تصاویر ضبط شده را بر عهده دارند. در دوربین های دید در شب، یک برد جداگانه (برد IR) که دارای یک سنسور حساس به شدت نور و تعدادی LED مادون قرمز میباشد که وظیفه تابش نور مادون قرمز در صورت پائین آمدن لوکس نور دریافتی توسط سنسور حساس به شدت نور (تاریک شدن محیط) را بر عهده دارد. از اینرو برای محیط های تاریک و با نور کم مفید است. از اینرو دوربین اسپید دام (دوربین گردان یا دوربین PTZ) برای چنین محیط هایی طراحی و تولید می گردند. از اینرو برای محیط های داخلی ایندور، در صورتیکه قرار است دوربین مدار بسته از داخل رو به خارج (رو به شیشه یا پنجره) جایگذاری شود، انواع دوربین مداربسته دام با تکنولوژی WDR گزینه های پیشنهادی میباشند.

از عمومی ترین آنها می توان به نصب دوربین در راهروهای منازل، داخل ویلاها، حیاط های ساختمان ها، اداره ها، کارخانه ها و یا نصب دوربین مداربسته جلوی درب منزل برای کنترل عبور و مرورها و یا داخل منزل جهت مواظبت از حیوانات خانگی و یا چک کردن فضاهای داخلی اتاق های کارمندان در شرکت ها یا اداره ها اشاره سایت xiaomi-cctv کرد. شما با استفاده از این سیستم، هر لحظه که بخواهید میتوانید به طور آنلاین از شرایط ایمنی خانه خود با خبر شوید و تفاوتی ندارد که داخل خانه باشید و یا خارج از آن و یا حتی در مسافرت، در هر کجا میتوانید امنیت خانه خود را در چشم برهم زدنی چک کنید.

رزولوشن تصاویر ارائه شده توسط دوربین های تحت شبکه به مراتب بالاتر از دوربین های آنالوگ است و می تواند تصاویری از 2-3 پیکسل تا حتی 20 پیکسل در برخی محصولات پیشرفته ارائه دهد. یکی از این تکنولوژی ها، تکنولوژی WDR یا Wide Dynamic Range میباشد، این تکنولوژی قادر به فیلتر نور شدید تابیده شده از پشت اجسام برای داشتن تصویری واضح از اجسام و اشخاص داخل میباشد. در برخی از اماکن مانند طلا فروشی های و یا بخش دخل و صندوق فروشگاه ها حساسیت بیشتری وجود دارد و از آنجایی که سر و کار با اجسام ریز مانند پول و یا سکه و یا قطعه طلا و یا هر چیزی با ارزش میباشد؛ دیگر انواع دوربین های حفاظتی دام در این موارد کاربرد ندارند. خواهشمند است برای دریافت اطلاعات فنی و مشاوره نصب و تعمیر اجناس خریداری شده از سایت ها و یا فروشگاه های دیگر به هیچ وجه با این شماره و یا سایر شماره های شرکت تماس نگیرید و سئوالات خود را از فروشگاهی که کالاهای خود را از آنجا خریداری نموده اید بپرسید. اگر با خواندن این مقاله هم به فکر خرید دوربین مدار بسته افتاده اید، می توانید به صورت آنلاین دوربین مداربسته دلخواه خود را از فروشگاه ری کم خریداری کنید.

همانطور که می دانید دوربین های مدار بسته دارای انواع و اقسام مختلف با قابلیت های گوناگون هستند. کیفیت بالای این دوربین ها به دلیل استفاده از کابل های شبکه CAT5 و CAT6 می باشد که همین امر قیمت دوربین مداربسته IP را بالا می برد. شماره پورت HTTP را پیدا کرده و آن را تغییر دهید. علاوه بر این با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و سبک زندگی، این سیستمهای نظارتی در ساختمانهای مسکونی و حتی داخل منازل نیز بسیار رواج پیدا کرده است و به عنوان یک ابزار ضروری و کاربردی برای حفاظت از مال و جان ساکنان و افراد خانواده محسوب میشود. برای ورود به لیست هر یک از آنها بر روی لینک مربوطه کلیک نمائید تا به مشخصات و لیست قیمت آنها دسترسی پیدا کنید. چرا که هر برند دارای دستور العمل های مخصوص می باشد که بخصوص در زمینه نصب دستگاه هائز اهمیت است. در زمینه های مختلفی کاربردهای گسترده ای اعم از کشف جرایم، کنترل از راه دور منزل یا محل کار، کاربردهای ترافیکی، تصویربرداری های نامحسوس و غیره دارد.

یکی دیگر از مزایایی که دوربین مداربسته پس از استفاده به رویه در پی داشت؛ افزایش رونق اقتصادی و درآمد زایی بود؛ چرا که دوربینهای مداربسته برای نصب و راه اندازی به نیروهایی نیز دارد که در این زمینه تخصص و مهارت بالایی داشته باشند؛ به همین دلیل افرادی به صورت تخصصی در این زمینه شروع به کار کردند و همین امر باعث شد تا اشخاص زیادی به صورت غیر مستقیم صاحب شغل و درآمد شوند. به طور نمونه برخی از دوربین های مداربسته تنها زمانی تصویر را تشخیص می دهند که به حالت متحرک درآمده و شروع به حرکت داشته باشد. این دوربینها انواع مختلفی دارند اما برای اینکه بتوانید بهترین دوربینهای هایک ویژن را خریداری کنید باید ویژگیهای آن را به خوبی بشناسید. تصور کنید که یکی از بهترین و با کیفیتترین دوربین های مداربسته را خریداری کردهاید، اما اگر این دوربین در مکان مناسبی نصب نشده باشد و تسلط کافی بر محیط مورد نظر نداشته باشد، ممکن است هیچ کارایی در زمان مورد نیاز نداشته باشد.

جالب است بدانید دوربین های مدار بسته روز و شب در محیط هایی که نور کمتری دارند کارایی بیشتر خواهند داشت. در نوع دوم که مخصوص دوربین های صنعتی میباشد، خود دوربین داخل کیس یا کاور قرار میگیرد. دوربین مدار بسته سیر تکامل خود را در این چند دهه بر روی لبه مرزهای دانش و تکنولوژی ادامه داده است. در این بخش از طراحی سیستم نظارت تصویری، مصرف کننده نهائی (مشتری) کمترین دخالت را میتواند داشته باشد و تنها باید هدف از نصب دوربین در موقعیت مورد نظر و میزان کیفیت تصویر درخواستی در طول روز و شب را در اختیار پیمانکار بگذارد تا تیم طراحی پیمانکار مناسب ترین گزینه ها را بر اساس شرایط محیطی و درخواست مشتری انتخاب نمایند.

با استفاده از کابل ها و فیش های ارتباطی به این کابل ها می توان برق مورد نیاز دوربین ها را از منبع تغذیه تامین نمود و با استفاده از کابل هایی که برای تصویر هستند تصاویر را از دوربین ها به دستگاه DVR منتقل نمود. با استفاده از یک دوربین فیش آی می توان یک محیط ایندور داخلی بزرگ را تنها با یک دوربین پوشش داد. شکل ظاهری لنز این دوربین ها به چشم ماهی یا فیش آی شباهت دارد و به همین دلیل نیز نامگذاری شده است. دوربین های مدار بسته به لحاظ شکل ظاهری متفاوت می باشند. دوربین های مدار بسته دارای اشکال ظاهری مختلفی هستند که هرکدام با نام خاصی شناخته می شوند.

تک تک این موارد در داخل ایران و خارج از ایران موارد کاربردی و مهمی می باشد که همه روز افراد مختلف با آن ها درگیر هستند و به نوعی نیاز روز بازار و مردم و شرکت ها و کارخانجات و… قیمت دوربین داهوا متناسب با ویژگی های آن متغیر می باشد. به طور مثال دوربین تحت شبکه داهوا که یکی از بزرگترین تولید کننده های دوربین مدار بسته در جهان می باشد. همانند تمامی اجناس و کالاهای موجود در بازار، تجهیزات مداربسته نیز از کیفیت و قیمت های متنوعی بسته به کمپانی تولید کننده و کشور صادر کننده برخوردارند.

لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته خانگی و صنعتی در صفحات فروشگاه اینترنتی ما در دسترس عموم میباشند. فروشگاه اینترنتی پاساک مرجع تخصصی جهت بررسی مشخصات انواع دوربین مداربسته و دستگاه ضبط تصاویر دوربین مداربسته در ایران میباشد. امروزه استفاده از دوربین های مداربسته در خانه و محل کار به یکی از موارد مهم و ضروری تبدیل شده است چرا که افراد باهوش همواره قبل از وقوع حادثه به دنبال پیشگیری آن هستند تا کمترین میزان آسیب به آن ها و دارایی هایشان وارد شود. برای انتخاب یک دوربین مدار بسته حرفه ای المان های مختلفی وجود دارد که هرکدام ممکن است مورد انتظار شما باشد به طور مثال ممکن است شما به دنبال کوچکترین دوربین مدار بسته باشید. چرا انتخاب نصاب دوربین مداربسته از “خدمت از ما”؟ بهترین روش، پیچ کردن دوربین مداربسته به دیوار است. محل اتصال پایه : محلی که دوربین مداربسته با استفاده از آن بر روی دیوار یا سقف پیچ می شود. این نوع از دوربین ها هم به صورت آنالوگ و هم به صورت تحت شبکه ساخته می شوند.

اگر به تعداد زیادی دوربین مداربسته برای یک محیط بزرگ نیازمندید دوربین های مداربسته IP یا شبکه می تواند انتخاب مناسبی باشد. این نوع دوربین معمولا به صورت سقفی نصب می شود و زاویه ای که در حال تصویربرداری آن است از طرف بیننده مشخص نمی باشد. مشخص نبودن مکان لنز از ویژگی های خاص این دوربین است همچنین ظاهر زیبا و تنوع بالای مدل در این نوع دوربین محبوبیت آن را بالا برده است. در هر سیستمی از دوربین های مدار بسته مجموعه دوربین ها، دستگاه ضبط تصاویر (تجهیزات نمایش، ذخیره سازی و مدیریت تصاویر)، سیستم انتقال تصویر ، به همراه سایر تجهیزات جانبی مدار بسته و لوازم جانبی مدار بسته اجزای سیستم مداربسته را تشکیل میدهند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار