دانلود پادکست جدید دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک | mey

ما سعی کردیم بر اساس تعداد مخاطب و کیفیت محتوا، فهرست پادکست های فارسی را که می‌توانند مفید باشند آماده کنیم. هزاران پادکست فارسی وجود دارد که این فهرست تنها بخشی از آن‌را ارائه می‌کند. با مراجعه به کست باکس می‌تواند فهرست بزرگتری از پادکست های فارسی را پیدا کنید. اگر به داستان‌های کوتاه علاقه دارید، این گزینه از فهرست پادکست های فارسی برای شماست! در هر قسمت از این پادکست، میزبان که خود وکیل دادگستری است به سراغ یکی از پرونده‌های‌اش می‌روند و داستان واقعی آن پرونده‌ی حقوقی را روایت می‌کند.

چگونه برای جذب اسپانسر پادکست اقدام کنیم؟ ۴ پیش‌نیاز و ۶ مرحله جذب اسپانسر پادکست را بشناسیم

در هر اپیزود جاب گپ با تجربه کار در یکی از شرکت های مطرح آشنا می شویم. در پرسه، عباس سیدین از کنجکاوی‌هام، گشت‌وگذارهام و پرسه‌هام لابلای کتاب‌ها می‌گوید. پادکست چنین شد روایت‌هایی‌ست مستند از آدم‌ها و مکان‌ها و وقایع و فرهنگ‌هایی که قصه‌های شنیدنی دارند. رادیوراه کنج آرامی از دنیاست برای خواندن، فکر کردن و جستجوی راهی برای بهتر زیستن. رادیو پرسش صورت شنیداری بحث‌های صفحه درباره معنای زندگی‌ست که از منظری فلسفی به پرسش‌های وجودی و روزمره می‌پردازد.

روایت طنز و گیرای گوینده در کنار جذابیت سوژه‌ها، پادکست دارالوکلا را گزینه‌ی مناسبی برای شنیدن پادکست بر روی بریکر می‌کنید. با این‌که تعداد قسمت‌های کمی از آن منتشر شده اما مخاطبین فراوانی پیدا کرده. در هر قسمت از سهراب کست، درباره‌ی یکی از ابرقهرمان‌ها صحبت می‌شود. رادیو مرز را مرضیه رسولی اجرا می‌کند و در هر قسمت از آن به سراغ موضوعی می‌رود که بین آدم‌ها فاصله ایجاد می‌کند. برخی از موضوعاتی‌ست که تا کنون در رادیو مرز تولید شده است. پادکست های فارسی روانشناسی در بین گروه‌های مختلف، تنوع و البته مخاطبان بسیاری دارد.

  • رادیو صدای راز ، پادکستی قدیمی است در حوزه علم که توسط پژمان نوروزی و پوریا ناظمی از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۸ در ۶۱ قسمت تولید و منتشر شده است.
  • پیشنهاد می کنیم در دیگر بخش ها ریمیکس رپ، ریمیکس طولانی و ریمیکس ماشین را هم دانلود کنید.
  • قسمتی که امسال دوست دارم معرفی کنم قسمت سوم فصل سوم هست که توی کاورشون البته به اشتباه نوشتن فصل دوم!

محمدرضا شجریان (زاده ۱ مهر ۱۳۱۹ – درگذشته ۱۷ مهر ۱۳۹۹) موسیقی‌دان و خوانندهٔ سبک اصیل ایرانی بود. وی همچنین خوش‌نویس در خطِ نستعلیق، رئیس شورای عالی خانه موسیقی ایران، بنیان‌گذار گروه شهناز و آفریننده چند ساز موسیقی بود. او در قرائت قرآن نیز فعالیت داشت و دعای ربنا، نامدارترین تلاوت قرآنیِ او بود. شجریان در میان دوستداران خود با عنوان «استاد آواز ایران» و «خسروِ آواز ایران» نیز شناخته می‌شود.

پادکست های موسیقی

شعر و ترانه هنرور افراسیاب خلعتبری جوان علاقمند به شعر و هنر از روستایی در شهرستان تنکابن، که با علاقه خود شعرهای زیادی سروده و ترانه های زیادی هم بدون گروه نوازنده خوانده است. میکروفون «میکروفون» مجموعه ایست متنوع از موزیک های زیبا و برگزیده خارجی. در این کانال سعی شده است موزیک هایی از خوانندگان، ژانرها، مودها، و زمانهای مختلف بصورت تصادفی گردآوری شود. در صورت استفاده از محتوای وب‌سایت بدون دادن لینک مستقیم، محتوای شما هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی به فرم DMCA گزارش خواهد شد. در رادیو دال، در هر قسمت، با کشور و تجربه‌ای جدید آشنا می‌شویم. اگر می‌خواهید کتاب انسان خردمند را بخوانید، می‌توانید با شنیدن ناوکست آن را با صدا و بیانی جذاب تجربه کنید.

دانلود رایگان این آهنگ در تلگرام

دانلود پادکست جدید دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک | mey

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار