خرید و نصب دوربین مداربسته

آنها معمولاً برای نظارت بر مناطق باز و وسیع که نیاز به دید 180 یا 360 درجه دارند مورد استفاده قرار می گیرند و در ایستگاه های نگهبانی مستقر می شوند که در آن پرسنل فعال می توانند از طریق کنترل کننده دوربین از راه دور آنها سایت xiaomi-cctv را اداره کنند. به دلیل طراحی و جنس بدنه، این نوع دوربین مداربسته در مکانهای مسقف نصب و پیاده سازی می شوند. برای طراحی و پیاده سازی یک سیستم مانیتورینگ به تجهیزات و تکنولوژیهای سخت افزاری و نرم افزاری نیاز است. خوشبختانه برندهای مختلفی از دوربین های مداربسته با کیفیت در بازار ایران وجود دارد که این افزایش سریع تقاضا برای دوربین های مدار بسته را تامین می کند. در واقع دستگاه NVR نوع دیگری از دستگاههای ضبط تصاویر و صدا هستند که تنها قابلیت سازگاری با دوربینهای مداربسته IP را دارند. از جمله دیگر ویژگیهای دوربین مداربسته آنالوگ عدم تبدیل فرمت میباشد، به همین دلیل برای تبدیل فرمت صدا و تصاویر از DVR استفاده میکند. بهعنوان یک تعهد اضافی به مشتریان خود، هایک ویژن سالانه 7 درصد از درآمد خود را در تحقیق و توسعه مجدد سرمایهگذاری میکند تا به نوآوری و بهبود محصول ادامه دهد.

نمایشگر خود را در جایی مناسب و امن قرار دهید تا کسی نتواند به راحتی به آن دسترسی پیدا کند. از دید سیستماتیک دوربین های تحت شبکه مانند یک کامپیوتر کوچک است که میتواند در هر جایی از شبکه قرار گیرد و می توان به صورت محلی یا ریموت به تصاویر آن دسترسی پیدا نمود. در برخی از اماکن مانند طلا فروشیهای و یا بخش دخل و صندوق فروشگاهها حساسیت بیشتری وجود دارد و از آنجایی که سر و کار با اجسام ریز مانند پول و یا سکه و یا قطعه طلا و یا هر چیزی با ارزش میباشد؛ دیگر انواع دوربین مداربسته دام در این موارد کاربرد ندارند.

علاوه بر این ، هایک ویژن از بدو تأسیس بر ارائه محصولی با کیفیت برای مشتریان متمرکز شده است. اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید می خواهید با پایین ترین هزینه سیستم دوربین مدار بسته ارزان خود را داشته باشید. شما می توانید این دوربین ها را بوسیله یک آداپتور 5 ولتی و کابل شارژ اندروید، شارژ نمایید. میزان رطوبت و شرایط آب و هوایی محیطی که می خواهید دوربین را نصب کنید را به دقت بسنجید و براساس آن دوربین مناسب را انتخاب نمایید. زیرا این دوربین می تواند با تحمل تمامی شرایط آب و هوایی بهترین تصاویر را برایتان ثبت کند.

4- برای نصب دوربین مداربسته خارج از ساختمان، لازم است تا دوربینها تمام فضاهای ورودی را پوشش دهند. دوربین مداربسته Outdoor: این مدل از دوربین مداربسته با هدف نصب در فضاهای خارج از محیط ساختمانها طراحی شده است. این دوربین های امنیتی هم در داخل و هم در خارج ساختمان کار می کنند و دارای ویژگی هایی مانند یک لبه کوچک در نوک لنز برای محافظت در برابر هرگونه تابش نور و یا آب و هوای دیگر هستند. اجسام گرم این نور را به اجسام سردتر مثل میز یا یک ساختمان متصاعد می کنند. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که یک منطقه دید وسیع تر را پوشش داده و تصاویر بسیار دقیق تری را در مناطق دید محدود همراه با بزرگنمایی دریافت کنید. برای این کار باید با توجه به نقشه تهیه شده، محل مناسب برای نصب تجهیزات مختلف از جمله دوربینها، کابلها و دستگاههای DVR و غیره را انتخاب کرد.

دوربینهایی که تحت شبکه و در بستر IP کار میکنند، به عنوان دوربینهای مداربسته تحت شبکه شناخته میشوند که اطلاعات صوتی و تصویری را با کیفیت بالا به دستگاه NVR تبدیل کنند. این نوع دوربین ها به عنوان جدیدترین دوربین های مداربسته از جنبه امکانات ظاهری شناخته شدند. در ادامه به بررسی شکل ظاهری هر کدام از آنها میپردازیم. دوربین مداربستهدام Dome به نمونه ای از دوربین ها اطلاق می شود که حالت گنبدی شکل دارند و دلیل نامگذاری آنها نیز، همین شکل ظاهری است که دارند. این دسته از دوربین های نظارتی برای محوطه های وسیعی چون خیابان ها، پارکینگ های بزرگ و عمومی، محوطه بیمارستان و ساختمان بزرگ بیشترین استفاده را دارد. دوربین های مدار بسته هایک ویژن، برای سیستم های مدار بسته مسکونی و تجاری به ویژه خرده فروشی ها، آموزش، بانکداری، ساختمان و ترافیک بسیار مناسب هستند.

ACM210-BT از محصولات برند آردی اس یک دوربین دیواری آنالوگ اچ دی است که از طریق کابل کواکسیال تصویر را به ضبط کننده ارسال میکند. این محصولات بیشتر در کشورهای خارجی تولید شده که در حجمهای عمده ای وارد کشور ما می شود، اما اخیرا تولیدکنندگان داخلی دست به طراحی و ساخت دوربینهای مدار بسته با کیفیت زده اند که در مقایسه با نمونه های خارجی بسیار خوب و با کیفیت می باشند. این نوع نویزها بطور تصادفی رخ داده و هیچ رابطهای با پیکسلهای تصویر اطرافش ندارد و بطور پیوسته بهشکل نقاط سیاه و سفید در تصویر ضبط شده ظاهر میشوند. با توجه به اختلاف پایین در قیمت و البته کیفیت بالای در تصویربرداری، ظاهرا این دوربینها در مقایسه با دوربینهای معمولی آنالوگ، انتخاب بهتری به حساب میآیند.

جنس بدنه این دستگاه در شرایط نامناسب آب و هوایی مقاوم نیست و در فضای بسته سازمان و اماکن مسکونی و تجاری استفاده میشوند. قیمت دوربین های مداربسته به عواملی چون نوع دوربین، ابعاد و اندازه آن، جنس، برند، تعداد آپشن ها، میزان کیفیت تصاویر، نوع سنسور، نوع سیگنال خروجی و کیفیت متریال استفاده شده در ساخت آن بستگی دارد. به نوع و کیفیت سنسور، رزولوشن، نوع دستگاه DVR و مدت زمان زخیره سازی تصاویر در هارد، توجه نمایید. ویژگیهایی مانند قابلیت تشخیص حرکت، امکان صحبت دو طرفه یا ذخیره سازی ویدئو به صورت ابری. آنها محدوده های سایت ویدیویی بیشتری مانند محدوده دید وسیع یا باریک و قابلیت بزرگنمایی بهتر را ارائه می دهند. قابلیت دید در شب آن وضوح تصویر بالایی دارد و در مکان هایی مانند، جاده ها مناسب است. برندها و کمپانیهای متفاوتی اقدام به طراحی و تولید تجهیزات امنیتی کردند که در میان آنها، داهوا یکی از بزرگ ترین و معتبرترین کمپانی ها در تولید و طراحی تجهیزات امنیتی است و دوربین های مداربسته و تجهیزات جانبی این برند به دلیل کیفیت و قابلیتهای فوق العاده، در ایران پرطرفدار است. کمپانی هایک ویژن یک تولید کننده چینی است که در سال 2001 تأسیس شد. از نظر تکنولوژی به کار رفته نیز دوربین های هایک ویژن به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می شوند.

دوربین های گنبدی (دام) نام خود را از ساختار گنبدی شکل خود گرفته اند. همانطور که از نام دوربین مداربسته دید در شب پیداست، آن ها قابلیت فیلمبرداری در شب را دارا هستند و عموما برای مکان های باز که حفظ امنیت در شب برای آن ها اهمیت دارد، مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع تنها دستگاههای ضبط تصاویر و صدای DVR امکان سازگاری با دوربین های آنالوگ را دارند. هایک ویژن طیف وسیعی از دوربین های مدار بسته، سیستم های هشدار دهنده ، سیستم های امنیتی و سایر تجهیزات نظارتی را با مناسب ترین قیمت به ویژه برای بازار ایران ارائه می دهد. قصد داریم آموزش نصب دوربین مداربسته را به طور کامل همراه با نکات ایمنی و بصورت تصویری و ویدیویی آموزش دهیم البته آموزش آنلاین نصب دوربین مداربسته نیز وجود دارد ولی در این مقاله سایت هایک ویژن سعی شده دارد تمام نکات لازم را ذکر کند و راهنمای نصب دوربین مداربسته کاملی را ارائه دهد. تستر دوربین مداربسته چی بخرم: تستر دوربین مدار بسته با ویژگی های ظاهری آن دارای قابلیت های تعریف شده است که به راحتی نمی توان از آن چشم پوشی کرد .

محصولات امنیتی همچون انواع قفل برقی که شامل انواع قفل برقی کله گاوی، حیاطی و پارکنیگی که شامل برند های قفل برقی یوتاب، قفل برقی کاویان، قفل برقی فایو استار، قفل برقی سیزا و.. این سری محصولات دوربین های امنیتی دارای ظاهری متفاوتی می باشند و معولا در این سری دوربین مدار بسته فاقد دید در شب می باشد. اینها استانداردهای ورودی تصاویر هستند؛ گرچه ممکن است برخی از شرکتها خصوصا شرکتهای چینی تعداد ورودیهای متفاوتی برای محصولات خود در نظر بگیرند. دوربین مداربسته هایک ویژن مقرون به صرفه ترین محصولات دوربین مداربسته با کیفیت را در ایران ارائه می دهد. با وجود تمام قابلیتهایی که دوربینهای مداربسته ارائه میدهند اما قیمت محصول یکی از مهمترین پارامترها به شمار می آید. این دوربینها به گونهای نصب میشوند که از دید افراد پنهان بمانند یا به شکل وسیلهای دیگر در میآیند، تا قابل شناسایی نباشند. با توجه به تنوع در طراحی و تولید، دوربینها از نظر ظاهری انواع گوناگونی دارند و به سه دسته تقسیم شدند.

خرید دوربین مداربسته مخفی بیسیم با قیمت فوق العاده به صورت عمده و خرده برای تمامی همکاران و عمده فروشان امکان پذیر است. دوربین مداربسته مخفی باسیم، تصاویر را با کابل و نوع بیسیم تصاویر را در شعاع محدودی به دستگاه گیرنده (تلوزیون، VCR ،DVR) میرساند. تا حد امکان سعی کنید گارانتی را نیز در نظر بگیرید و دوربین مداربسته را با اطمینان کامل خریداری فرمایید . این دسته از دوربین های مدار بسته از نظر شکل ، اندازه و زاویه تنوع زیادی دارند. از طرفی در دو دوربین با لنزهای با فاصله کانونی ثابت دوربینی که چیپ تصویر بزرگ تری داشته باشد ، تصویر را با زاویه بیشتری نشان می دهد. دوربین های PTZ عموماً همزمان با یک سیستم نظارتی بزرگتر اجرا می شوند، که در آن PTZ حرکت را ردیابی می کند در حالی که یک دوربین ثابت عکس های دقیق می گیرد. بسته به دوربین یا نرم افزار، می توان آنها را طوری تنظیم کرد که به طور خودکار فعالیت های در حرکت را دنبال کنند یا از یک برنامه از پیش تعیین شده پیروی کنند. یکی از این برنامه ها Sricam نام دارد.

دوربین های مدار بسته دام انواع مختلفی را از نظر شکل، اندازه و زاویه ارائه می دهند. دید در شب دوربین های مداربسته دام بسیار محدود است. دوربین های مینیاتوری معمولا در محیط هایی استفاده می شوند که نیاز به مشاهده تصاویر به صورت غیر محسوس وجود داشته باشد . این دوربین ها پشت آینه ها کار می شود این آینه ها می توانند تخت یا محدب باشند ، نکته مهم در این دوربین ها این است که باید نور محیط مناسب و تنظیم باشد تا تصاویر با کیفیت خوبی ضبط شوند . البته قابلیت کنترل حرکتی در تمامی این دی وی آر ها وجود دارد به صورتی که دستگاه در صورت حرکت در محیط ضبط تصویر می کند. این شرکت به دلیل داشتن سابقه 19 ساله خود در این حوزه، همیشه محصولات فوق العاده ای را عرضه کرده است و به دلیل استفاده از فناوری هایی چون دید در شب، قابلیت نمایش اطلاعات به کمک سنسورهای حرارتی، نمایش میزان سرعت حرکت ماشین ها، تشخیص چهره و بسیاری از موارد دیگر بسیار معروف است و دوربین مداربسته هایک ویژن همیشه به دلیل فناوری های خاص خود معروف بوده اند.

برخی از دوربین های امنیتی دام هایک ویژن ضد خرابکاری هستند، اما برای دوربین هایی که چنین نیستند، طراحی نامحسوس از برخی جرایم جلوگیری می کند. وظیفه این کابل است که دوربین مداربسته را تغذیه کند و در واقع برق مورد نیاز آن را تامین خواهد کرد. برای تغذیه دوربین مدار بسته آی پی هم می توان ار یک آداپتور کنار دوربین و یا یک سوئیچ POE استفاده نمود که در روش دوم نیاز به کابل کشی مجدد نم باشد. از جمله ویژگیهای این دستگاه، کاهش سیم کشی و همچنین کاهش هزینه میباشد. این دسته از دوربینها از طریق پورت و سیم کشی به یکدیگر متصل میشوند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار